Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas. |
Offline | |
|
Mikels | |
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
01 Feb 2024, 18:52:45 @HiJaCKeR rakstīja:
ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas.
Bet tas gadījumā nebija tikai kaut kādām USA versijām
Pēc realoem Eiropas 2.5. arī nāk divi disa vārsti
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=V...p;diagId=11_3756[ Šo ziņu laboja Mikels, 01 Feb 2024, 19:49:11 ] |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
01 Feb 2024, 19:30:12 @Mikels rakstīja:
01 Feb 2024, 18:52:45 @HiJaCKeR rakstīja:
ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas.
Bet tas gadījumā nebija tikai kaut kādām USA versijām
Pēc realoem Eiropas 2.5. arī nāk divi disa vārsti
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=V...p;diagId=11_3756
var jau būt, kad biju lasījis, varbūt tās bija USA tirgum apspriests. atceros INPA šo bildīti.
|
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| ieplūdes kolektori ir atšķirīgi, DISA vārsti abiem ir divi, bet atšķirīgi... virzuļi savādāki, galva arī cita - tātad rezultātā viegls update nesanāks...
P.S USA versijai 525 bija viena DISA...[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Feb 2024, 23:22:07 ] |
Offline | |
|
Oskars89 | |
Kopš: 05. Feb 2024
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Varbūt kādam ir ideja kas varētu būt pie vainas, ka e90 n47 2008 slāpst pie lēnas braukšanas, 1.,2. ātrums, parādas check engine un noslāpst, pēc tam kādas 4 senkundes griež kamēr pielec, tāda sajūta, ka degviela būtu izpumpēta no trubām.. pieslēdzu reiz kompi uzreiz kā noslāpa, uzrādīja kļūdu fuel rail pressure low. Uz šosejas nekad neslāpst… |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jāskatās bāka, jāskatās vai augstpiediena sūknī nav skaidas. Iespējams dozācijas vārsts sūkni iet uz galu. Varianti dažādi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
zaqs | |
Kopš: 31. Oct 2015
Ziņojumi: 94
Braucu ar:
| varbūt kāda sprausla gāž abratkā, ka mazos apgr. nespēj sapumpēt? |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Augstos rpm, kad vajag max daudz degvielas tad pēķšni vairs negāž un pietiek?
un visticamāk tur ir pjezo sprauslas, kurām tādu problēmu nav uzbūves dēļ. Tā ka šoreiz galīgi garām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Feb 2024, 13:04:36 @Kaross rakstīja:
Jāskatās bāka, jāskatās vai augstpiediena sūknī nav skaidas. Iespējams dozācijas vārsts sūkni iet uz galu. Varianti dažādi.
es arī piekritīšu šim variantam, bet vēl kontroljautājums: pie karsta vai auksta dzinēja? |
Offline | |
|
Oskars89 | |
Kopš: 05. Feb 2024
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Paldies par atbildēm!
Parasti noslāpst neilgi izbraucot no stāvlaukuma, tad sanāk daļēji silts dzinējs vai uzsilis. Citreiz noslāpst 3x vienā dienā, tad mēnesi viss kartībā, tad atkal noslāpst.
Filtru nomainīju, bez izmaiņām. |
Offline | |
|
zaqs | |
Kopš: 31. Oct 2015
Ziņojumi: 94
Braucu ar:
| vai pjezo sprauslu variantam nepastāv fīča, aukstam dinējam iebarot papildus degvielas devu? kad šis bonuss beidzas, varbūt ir pa īsu |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Feb 2024, 18:47:05 @zaqs rakstīja:
vai pjezo sprauslu variantam nepastāv fīča, aukstam dinējam iebarot papildus degvielas devu? kad šis bonuss beidzas, varbūt ir pa īsu
pilnīgi garām... |
Offline | |
|
Stasss | |
Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?
Dvēsele N47 2.0L traktors |
Offline | |
|
snowy | |
Kopš: 05. Feb 2011
Ziņojumi: 1232
Braucu ar: Kapeiku
|
07 Feb 2024, 15:51:00 @Oskars89 rakstīja:
Paldies par atbildēm!
Parasti noslāpst neilgi izbraucot no stāvlaukuma, tad sanāk daļēji silts dzinējs vai uzsilis. Citreiz noslāpst 3x vienā dienā, tad mēnesi viss kartībā, tad atkal noslāpst.
Filtru nomainīju, bez izmaiņām.
M47, bet reiz arī slāpa pēc 5min braukšanas, pielaist te var/te nevar vispār vairākas dienas. Nomainīju bākas sūkni. Tiesa, Delphi pēc gada atkal nosprāga.. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Feb 2024, 15:20:00 @Stasss rakstīja:
Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?
Dvēsele N47 2.0L traktors
apskaties eļļas ražotāja mājas lapā vai der |
Offline | |
|
TObY | |
Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar: 325i N52
|
24 Feb 2024, 15:20:00 @Stasss rakstīja:
Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?
Dvēsele N47 2.0L traktors
Jautājums, vai ekoloģija ir vietā? Cik saprotu, LL-04 low-SAPS eļļas specene tika radīta priekš DPF.
Ja ir DPF, neriskētu liet LL-01. |
Offline | |
|
|
Stasss | |
Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Laikam sanāk, ka LL-01 standarts vairāk benzīnam paredzēts.
Bet katrā ziņā skaidrs, labāk nevajag. |
Offline | |
|
Mikels | |
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Ja tiek lieta degviela ārpus EU,tad pat BMW manuālis saka,ka jālieto LL-01, nevis LL-04, takā LL-01 ari der,bet 0w30 gan man liekas neatbilda specifikācijai,vismaz benzīnam [ Šo ziņu laboja Mikels, 25 Feb 2024, 01:30:48 ] |
Offline | |
|
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Morgens, biedri!
CIC džoistiks ir sācis dzīvot savu dzīvi.
Ir dienas un nedēļas, kad strādā, pilnīgi viss, kā nākas un tad uznāk melnie un vienkārši ieskrienot veikalā, atgriežoties vairs nereaģē. Reizēm gan palīdz paturēt nospiestu kādu pogu ilgāk.
Pirmā doma bija, ka HDD mirst un līdz ar, ja ieķeras lādējot NAVI karti, tad iesprūst uz to brīdi - disks noklonēts uz SSD, karte pāršūta. Ielādējas viss manāmi ātrāk, bet poltergeistu tas neatrisina.
Brīžos, kad ieslēdzas salona apgaismojums (krēslā, tumsā paneļi iedegās), tad pēc tā vai džoistikam apgaismojums iedegas var vizuāli redzēt vai strādās.
Ir novērots, ka no laikapstākļiem īsti nav atkarīgs. Gadās strādā/nestrādā gan karstā vasaras dienā, gan spraigā ziemas rītā. Nav atkarīgs arī no tā, cik ilgi mašīna nav kustināta. Pilnīgs randoms.
Prātā nāk, ka kāds barošanas lodējums ir pagājis vaļā.
Kāda jums ir pieredze, pirms nomainu un saņemu līdzvērtīgu rezultātu? Diagnostiku klāt vēl slēdzis neesmu.[ Šo ziņu laboja Bender, 01 Mar 2024, 08:36:32 ] |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| vajadzētu gan sākt ar diagnostiku, jo var gadīties, ka problēma ir pavisam kaut kur citur..., jo kontrolieris runājās izmantojot K-CAN, un kura sēž vesels lērums ar blokiem, kā rezultātā jebkurš no viņiem var būt pie vainas (protams arī paši vadi var būt vainīgi)... Pie kam šī šina spēj strādāt avārijas režīmā (izmantojot vienu no 2 vadiem), līdz ar to viss spēcīgi bremzējas... [ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Mar 2024, 10:13:45 ] |
Offline | |
|