Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
01. Feb 2024, 18:52 #10701

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas.
Offline
Mikels
01. Feb 2024, 19:30 #10702

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


01 Feb 2024, 18:52:45 @HiJaCKeR rakstīja:
ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas.


Bet tas gadījumā nebija tikai kaut kādām USA versijām

Pēc realoem Eiropas 2.5. arī nāk divi disa vārsti
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=V...p;diagId=11_3756

[ Šo ziņu laboja Mikels, 01 Feb 2024, 19:49:11 ]

Offline
HiJaCKeR
01. Feb 2024, 21:01 #10703

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


01 Feb 2024, 19:30:12 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2024, 18:52:45 @HiJaCKeR rakstīja:
ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas.


Bet tas gadījumā nebija tikai kaut kādām USA versijām

Pēc realoem Eiropas 2.5. arī nāk divi disa vārsti
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=V...p;diagId=11_3756

var jau būt, kad biju lasījis, varbūt tās bija USA tirgum apspriests. atceros INPA šo bildīti.


Offline
sys9291
01. Feb 2024, 23:18 #10704

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

ieplūdes kolektori ir atšķirīgi, DISA vārsti abiem ir divi, bet atšķirīgi... virzuļi savādāki, galva arī cita - tātad rezultātā viegls update nesanāks...
P.S USA versijai 525 bija viena DISA...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Feb 2024, 23:22:07 ]

Offline
Oskars89
05. Feb 2024, 12:05 #10705

Kopš: 05. Feb 2024

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Varbūt kādam ir ideja kas varētu būt pie vainas, ka e90 n47 2008 slāpst pie lēnas braukšanas, 1.,2. ātrums, parādas check engine un noslāpst, pēc tam kādas 4 senkundes griež kamēr pielec, tāda sajūta, ka degviela būtu izpumpēta no trubām.. pieslēdzu reiz kompi uzreiz kā noslāpa, uzrādīja kļūdu fuel rail pressure low. Uz šosejas nekad neslāpst…
Offline
Kaross
05. Feb 2024, 13:04 #10706

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jāskatās bāka, jāskatās vai augstpiediena sūknī nav skaidas. Iespējams dozācijas vārsts sūkni iet uz galu. Varianti dažādi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
zaqs
06. Feb 2024, 22:53 #10707

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 94

Braucu ar:

varbūt kāda sprausla gāž abratkā, ka mazos apgr. nespēj sapumpēt?
Offline
Kaross
06. Feb 2024, 23:10 #10708

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Augstos rpm, kad vajag max daudz degvielas tad pēķšni vairs negāž un pietiek?
un visticamāk tur ir pjezo sprauslas, kurām tādu problēmu nav uzbūves dēļ. Tā ka šoreiz galīgi garām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
07. Feb 2024, 09:16 #10709

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Feb 2024, 13:04:36 @Kaross rakstīja:
Jāskatās bāka, jāskatās vai augstpiediena sūknī nav skaidas. Iespējams dozācijas vārsts sūkni iet uz galu. Varianti dažādi.

es arī piekritīšu šim variantam, bet vēl kontroljautājums: pie karsta vai auksta dzinēja?
Offline
Oskars89
07. Feb 2024, 15:51 #10710

Kopš: 05. Feb 2024

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Paldies par atbildēm!
Parasti noslāpst neilgi izbraucot no stāvlaukuma, tad sanāk daļēji silts dzinējs vai uzsilis. Citreiz noslāpst 3x vienā dienā, tad mēnesi viss kartībā, tad atkal noslāpst.
Filtru nomainīju, bez izmaiņām.
Offline
zaqs
07. Feb 2024, 18:47 #10711

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 94

Braucu ar:

vai pjezo sprauslu variantam nepastāv fīča, aukstam dinējam iebarot papildus degvielas devu? kad šis bonuss beidzas, varbūt ir pa īsu
Offline
sys9291
08. Feb 2024, 10:40 #10712

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2024, 18:47:05 @zaqs rakstīja:
vai pjezo sprauslu variantam nepastāv fīča, aukstam dinējam iebarot papildus degvielas devu? kad šis bonuss beidzas, varbūt ir pa īsu

pilnīgi garām...
Offline
Stasss
24. Feb 2024, 15:20 #10713

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?

Dvēsele N47 2.0L traktors
Offline
snowy
24. Feb 2024, 17:16 #10714

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku


07 Feb 2024, 15:51:00 @Oskars89 rakstīja:
Paldies par atbildēm!
Parasti noslāpst neilgi izbraucot no stāvlaukuma, tad sanāk daļēji silts dzinējs vai uzsilis. Citreiz noslāpst 3x vienā dienā, tad mēnesi viss kartībā, tad atkal noslāpst.
Filtru nomainīju, bez izmaiņām.


M47, bet reiz arī slāpa pēc 5min braukšanas, pielaist te var/te nevar vispār vairākas dienas. Nomainīju bākas sūkni. Tiesa, Delphi pēc gada atkal nosprāga..
Offline
HiJaCKeR
24. Feb 2024, 17:25 #10715

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Feb 2024, 15:20:00 @Stasss rakstīja:
Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?

Dvēsele N47 2.0L traktors

apskaties eļļas ražotāja mājas lapā vai der
Offline
TObY
24. Feb 2024, 17:48 #10716

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 325i N52


24 Feb 2024, 15:20:00 @Stasss rakstīja:
Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?

Dvēsele N47 2.0L traktors


Jautājums, vai ekoloģija ir vietā? Cik saprotu, LL-04 low-SAPS eļļas specene tika radīta priekš DPF.
Ja ir DPF, neriskētu liet LL-01.
Offline
Stasss
24. Feb 2024, 19:58 #10717

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Laikam sanāk, ka LL-01 standarts vairāk benzīnam paredzēts.
Bet katrā ziņā skaidrs, labāk nevajag.
Offline
Mikels
25. Feb 2024, 01:28 #10718

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Ja tiek lieta degviela ārpus EU,tad pat BMW manuālis saka,ka jālieto LL-01, nevis LL-04, takā LL-01 ari der,bet 0w30 gan man liekas neatbilda specifikācijai,vismaz benzīnam

[ Šo ziņu laboja Mikels, 25 Feb 2024, 01:30:48 ]

Offline
Bender
01. Mar 2024, 08:33 #10719

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Morgens, biedri!

CIC džoistiks ir sācis dzīvot savu dzīvi.
Ir dienas un nedēļas, kad strādā, pilnīgi viss, kā nākas un tad uznāk melnie un vienkārši ieskrienot veikalā, atgriežoties vairs nereaģē. Reizēm gan palīdz paturēt nospiestu kādu pogu ilgāk.

Pirmā doma bija, ka HDD mirst un līdz ar, ja ieķeras lādējot NAVI karti, tad iesprūst uz to brīdi - disks noklonēts uz SSD, karte pāršūta. Ielādējas viss manāmi ātrāk, bet poltergeistu tas neatrisina.

Brīžos, kad ieslēdzas salona apgaismojums (krēslā, tumsā paneļi iedegās), tad pēc tā vai džoistikam apgaismojums iedegas var vizuāli redzēt vai strādās.

Ir novērots, ka no laikapstākļiem īsti nav atkarīgs. Gadās strādā/nestrādā gan karstā vasaras dienā, gan spraigā ziemas rītā. Nav atkarīgs arī no tā, cik ilgi mašīna nav kustināta. Pilnīgs randoms.

Prātā nāk, ka kāds barošanas lodējums ir pagājis vaļā.

Kāda jums ir pieredze, pirms nomainu un saņemu līdzvērtīgu rezultātu? Diagnostiku klāt vēl slēdzis neesmu.

[ Šo ziņu laboja Bender, 01 Mar 2024, 08:36:32 ]

Offline
sys9291
01. Mar 2024, 10:07 #10720

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

vajadzētu gan sākt ar diagnostiku, jo var gadīties, ka problēma ir pavisam kaut kur citur..., jo kontrolieris runājās izmantojot K-CAN, un kura sēž vesels lērums ar blokiem, kā rezultātā jebkurš no viņiem var būt pie vainas (protams arī paši vadi var būt vainīgi)... Pie kam šī šina spēj strādāt avārijas režīmā (izmantojot vienu no 2 vadiem), līdz ar to viss spēcīgi bremzējas...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Mar 2024, 10:13:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo