Online

Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
24. Mar 2022, 12:51 #10681

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Mar 2022, 10:53:57 @Gestus rakstīja:
Ar molleru, tas kas AUDI 5 gadu laikā it bijis tā kā diagnosticē, uzkraksta kas jāmaina, piemēram bremžu kluči, un cena. Pēdējā diagnostikā, piemeram ir priekš. apakšējo palīgsviru bukšu maiņa un cena.

Pēc padarītā darba iedot jau normālu lapu, kur ir detaļu kodi, uzskatīti palīgmateriāli, to cena, darba pozīciju laiks un cena utt. viss detalizēti. Diagnostika rezultāts tiek atspoguļots, ka Piedāvājums uz maiņu. Manuprāt arī pec pozīcijas var atšifrēt, kas ir jāmaina un meklēt alternatīvas...nav kā daži raksta, bukse un tad ej zīlē, kura

Atslēgas vārdi: "Pēc padarītā darba", kas iet kopā ar ampaksāto rēķinu...
Bet runa iet par tāmi - tobiš piedāvājuma remontēties - tas ir pilnīgi kaut kas cits...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Mar 2022, 12:52:46 ]

Offline
sys9291
24. Mar 2022, 13:40 #10682

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Mar 2022, 13:08:20 @DM-101 rakstīja:

24 Mar 2022, 12:47:17 @sys9291 rakstīja:

23 Mar 2022, 17:14:39 @Gats rakstīja:
Vēl viena nianse ko piefiksēju tiko!…
No rīta darbinot auto dega dzeltenais akums, ka tukš!Aizbraucu 35km noslāpēju un akuma simbols vairs nedega-braucu pēc pāris h mājās.Tad domāmu paņemšu uzlādēšu aķi…pirms ņemt laukā uzmetu testeri (nez kā sauc kas tip mēra cik atlicis tilpums un CCA aķim)-kr4 rāda, ka tur viss slikti knapi EN iekšā un CCA 12%!Okey, aiznesu mājās un pirms likt lādēt uzmetu vēlreiz testeri, lai piefiksētu rādijumus A tur wolla…aķis praktiski pilns!….WTF?

kad mērīji pirmo reizi akumulators bija atvienots no auto?


po ljubasu visi tie eksprestestu meeriitaaji nedod ticamu rezultaatu.
Par leetajiem suudiem vispaar nerunaajot. Pat daargie [maksaa ap stuku], ir konkreeti nosaciijumi [2h atvienoti, utjpr.], un arii tiem meedz gadiities briinumi. Piem., gadiijumos, kad veidojas liela pussavienota ietilpiiba [ar lielu ieksheeju Z].
tb., aizmirstam.

Te tak jaaskataas IBS dati. Shiem auto INPA tie ir pieejami!
Da pat spani, gjeneratora testu. Sigas logus. kaada jeega [afftoram] te bezgaliigi mociities? Tagad veel - nonjeema nost akji, lai laadeetu atseviskji. nu, kuda..

tak jautājumi atbilstoši pilsoņa zināšanu un aprīkojuma limenim... (bud blize k narodu...)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Mar 2022, 13:40:44 ]

Offline
Gestus
24. Mar 2022, 15:20 #10683

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1177

Braucu ar: Paseratti


24 Mar 2022, 12:51:50 @sys9291 rakstīja:

24 Mar 2022, 10:53:57 @Gestus rakstīja:
Ar molleru, tas kas AUDI 5 gadu laikā it bijis tā kā diagnosticē, uzkraksta kas jāmaina, piemēram bremžu kluči, un cena. Pēdējā diagnostikā, piemeram ir priekš. apakšējo palīgsviru bukšu maiņa un cena.

Pēc padarītā darba iedot jau normālu lapu, kur ir detaļu kodi, uzskatīti palīgmateriāli, to cena, darba pozīciju laiks un cena utt. viss detalizēti. Diagnostika rezultāts tiek atspoguļots, ka Piedāvājums uz maiņu. Manuprāt arī pec pozīcijas var atšifrēt, kas ir jāmaina un meklēt alternatīvas...nav kā daži raksta, bukse un tad ej zīlē, kura

Atslēgas vārdi: "Pēc padarītā darba", kas iet kopā ar ampaksāto rēķinu...
Bet runa iet par tāmi - tobiš piedāvājuma remontēties - tas ir pilnīgi kaut kas cits...


Tas laikam atkarīgs no dīlera, nav bijusi nekad problēma, ja nepieciešams paprasīt detaļu kodus, tos tur pat ieliek piedāvājumā un piemeram, kad vecajam A6 sakā grabēt reika (aka izdilusi), piedāvāja, jaunu pa 2200 EUR , vai arī caur Api, restaurētu pa 1100 EUR laikam, vēl izdrukāja zimēju no katalogu, ar konkrēto vietu no shēmas un detaļas numuriem utt...bet es tur patstāvīgs klients varbūt tāpēc iedeva....

bet tā atbildot uz Kasparu piebildi, es piemeram, atdodot aut labot pie dīlera, vai nezinu, cita "respektabla" kantora, kā es varu pābaudīt vai tiešām ir nomainīts esošais mezgla, pret jaunu un orģinālu ? Mani neviens remontzonā nelaidīs, man jau liekas arī pie Vsjas garažā viņš uz mani šķībi skatīsies, ka sežu un skatos uz pirkstiem. Nekas cits neatliek kā uzticēties un pieņemt, ka viss tiek izdarīts labākās tradīcijās un kā vajag. Protams, ja grab piekare un pēc remonta vairs negrab, tad es kā parasts patērētājs, pieņemu, ka ir nomainīts bojātais mezgls, jo problēma jau pazūt...protams dzilākos eletriskos mezglos utml. to grūtāk izdarīt, bet es aprobežojos, ja ir problēma, kura pēc apmeklējuma un remonta vairs nav, tad pieņemu ka ir salabots atbilstoši. Tā teikt sava veida uzticēšanās. Es arī pieņemu, ka uzņēmums ar daudzmiljonu apgrozījumu, kas paķļauts starptautiskai mātes kompānijai , necentīsies mani apčakarēt uz detālu, kas maksā nez 500 EUR, potenciālais reputācijas risks ir daudz augstāks..

Protams par Inchchape mahinācijām nevaru neko pateikt...kurā līmenī tas notiek, vai vadība vispār zin par šādu lietu, vai arī kāds apakšējais posms, centās nopelnīt...nesanāca un tagad pakaļa deg un cenšas izlīst no sūdiem, kamēr vadība nav uzzinājusi...es tiešām neticās, ka uzņēmums ar tuvu 100 milj. apgrozījumu šādu censtos riskēt uz kaut kādām sprauslām....lai kāds būt uzņēmums, vadības kotrole utt...visur var gadīties kāds pida.... kas cenšas gūt sev labumu, apdraudot kompāniju....

Protams vari uzraksīt Zeļeņinam, ko viņš par to domā...

[ Šo ziņu laboja Gestus, 24 Mar 2022, 15:22:00 ]

Offline
karro
24. Mar 2022, 15:34 #10684

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4619

Braucu ar: studentu variantu

vēl jau nevar izslēgt arī apzinātu krāpšanu, bet es esmu tomēr pietiekami naivs, lai ticētu, ka tas notiek reti, un pie dīlera nenotiek vispār:
Serviss sasprauž aparātus, paskatās rezultātus - yup, viss liecina par defektu mezglā X, tas ir maināms, maksā N naudas.
BET!, līdzīgi simptomi "no ārpuses" varētu būt arī, ja būtu defekts mezglā Y, kura nomaiņa maksā 3xN naudas.
Klientu notāmē par mezglu Y, nomaina mezglu X, auto uzvedas labi, klients nabagāks, bet ar apziņu, ka viņš ir sakopis savu premium auto, Servisam daudznaudas :tm:

Ilgi gan tā spēlēt nevarētu; kaut kad jau tas mezgls Y arī var palidot, un tad blēdība uzpeldēs. Cik izdosies pietiesāt un pierādīt, ka Serviss ir sastrādājis blēdību? Necik, motortelpas netiek plombētas. Klients var vienīgi uz Servisu nekad vairāk nebraukt un klaigāt visiem, kas grib viņā klausīties, ka Serviss viņu ir apjājis.

edit: nujā, kad visu izlasa, tad mana fantāzija ir apmēram tas, ko Gestus saka postu augstāk

[ Šo ziņu laboja karro, 24 Mar 2022, 15:44:14 ]

Offline
oswald
24. Mar 2022, 15:46 #10685

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Zinu gadījumu, kad klientam dīlera salonā tika iesmērāta atvesta no NL, sista, notīta mašīna, kā tipa jauna "mazlietota"/demo vai kaut kā tā. Protams visu "atrisināja" , iedeva nullīti vietā..bet nedomāju ka kas tāds ( shēma tāda) var notikt bez augstākā līmeņa vadības iesaistes..
Offline
Gestus
24. Mar 2022, 16:05 #10686

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1177

Braucu ar: Paseratti


24 Mar 2022, 15:46:02 @oswald rakstīja:
Zinu gadījumu, kad klientam dīlera salonā tika iesmērāta atvesta no NL, sista, notīta mašīna, kā tipa jauna "mazlietota"/demo vai kaut kā tā. Protams visu "atrisināja" , iedeva nullīti vietā..bet nedomāju ka kas tāds ( shēma tāda) var notikt bez augstākā līmeņa vadības iesaistes..


Principā paskatoties CMR atlīdzibas, tad ļoti bieži transportējot jaunus auto tie tiek bojāti ...domā tie nonāk atpakāl rūpnīcā un zem preses ? dīlers paņem, piekrāso, kosmētiski salabotu un tirgo....zinu no pieredzes, ka kolēģes vīrs nopirka jaunu auto, kur bijas viss pārkrāsots...tur bija ilga ņemšanās, utt., bet beigās iedeva citu....gandrīz brīziem jāiet arī uz salonu pēc mašīnas ar krāsas biezuma mērītāju
Offline
oswald
24. Mar 2022, 16:10 #10687

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

nu labi jauns apskādēts nav tas pats - manā stāstā salons iesmērē sistu, tītu lamatu kā perekups vulgaris .. (noteikti salabo dīlera servisā "par velti" , jo par to maksā algu strādienkam - attiecīgi remonta izmaksas nulle ..jo tas nav "daļā" )..
Offline
kexxx
24. Mar 2022, 16:19 #10688

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Kāpēc tās sprauslas ir tāds deficīts?
Nav izejvielu no kā ražot?
Masveidā noklājas (nu vai cilvēki domā ka noklājušās) un ir pārāk liels pieprasījums?
Offline
Digital
24. Mar 2022, 16:22 #10689

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


24 Mar 2022, 16:13:58 @DM-101 rakstīja:
Viiri,kaada noziime firmas apgroziijumam?
Ne jau daliibnieku liimenja kraapshanaas ar sprauslaam taa ir.
Tur straadaa stafs ar pietiekoshi mazaam algaam,lai paariitim shaads 4 sprauslu keiss ljautu dubultot meenesha algu!


Jap, virspusēji zinot teiksim Inchape izmēru un milzīgo sistēmas bardaku, frančīzes utt menedžmenta līmeņa bardaku, tur katrs var taisīt kādu varku un neko nepamanīs lielā vadība. Vēl neskaitot populāro draugu būšanu dažādās pozīcijās.
Offline
depo
24. Mar 2022, 16:33 #10690

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Interesanti kapēc Bosch sprauslām uz BMW tāds deficīts. Tiko savai lamatai (ne BMW) nopirku pilnīgi jaunas 6 gab. Bosch sprauslas. Pilnas noliktavas, cik uziet.
Offline
FFL
24. Mar 2022, 17:12 #10691

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


24 Mar 2022, 15:46:02 @oswald rakstīja:
Zinu gadījumu, kad klientam dīlera salonā tika iesmērāta atvesta no NL, sista, notīta mašīna, kā tipa jauna "mazlietota"/demo vai kaut kā tā. Protams visu "atrisināja" , iedeva nullīti vietā..bet nedomāju ka kas tāds ( shēma tāda) var notikt bez augstākā līmeņa vadības iesaistes..

Tie prikoli nāk no dīlera pārstāvjiem nevis paša dīlera
Offline
Negantelis
24. Mar 2022, 18:29 #10692

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Varu pārdot 2gab labas n54 sprauslas. 09 revīzija. Ir arī 4 kurš domājams nav ok. PM tikai
Offline
depo
24. Mar 2022, 20:09 #10693

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


24 Mar 2022, 18:53:02 @DM-101 rakstīja:

24 Mar 2022, 16:33:33 @depo rakstīja:
Interesanti kapēc Bosch sprauslām uz BMW tāds deficīts. Tiko savai lamatai (ne BMW) nopirku pilnīgi jaunas 6 gab. Bosch sprauslas. Pilnas noliktavas, cik uziet.


Pag,nu sprauslas tachu ir dazhaadas! Tiek razhotas dazhaadaas ruupniicaas.


Man ir Bosch piezo. Sprauslu konstrukcija viena no otras jau tik kardināli neatšķiras, ka priekš BMW vakums, bet citam brendam pilnas noliktavas ar viņām.
Offline
strange_panda
25. Mar 2022, 08:56 #10694

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

N53 www.hubauer-shop.de/en/rp-injector-13538616079.html?refID=HU89436225554. Tas ir dārgs jauns oriģināls ap 400 eur/gab www.marktplaats.nl/l/auto-onderdelen/brandstofsystemen/q/injector+bmw+n53/ 200 eur/gab N54 is arī Rīgā eparts.lv (Trodo.com parneris/filiāle VDO ) Google meklēšana strāda pietiekoši labi. Jāsāk pierast pie tā ka kad motors pāriet uz klasiku statusu tad detaļu cenas pieaug un jā pasaule neapstājas pie inchape ... nav jau vienīgais BMW partneris visā pasaulē
Offline
kexxx
25. Mar 2022, 09:11 #10695

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Interesanti, kas atnāktu, ja pasūtītu, piemēram, caur handler
Offline
crime
25. Mar 2022, 09:18 #10696

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


25 Mar 2022, 09:11:56 @kexxx rakstīja:
Interesanti, kas atnāktu, ja pasūtītu, piemēram, caur handler

nekas neatnāktu, tas, ka tur rāda, ka ir pieejamas, nenozīmē, ka vinji tās var dabūt, tas pats ir ar eparts, trodo, utt. tur labākajā gadījumā būs 1-2 sprauslas kkur nomētājušās un ar vecu relīzi
Offline
AigarsV
25. Mar 2022, 09:26 #10697

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Pēc manas pieredzes Eparts/Trodo vismaz komunikācija ir daudz maz līmenī pēdējā laikā - ja kaut kas nav no OEM pieejams, tad viņi proaktīvi komunicē nevis izliekas beigti kā Handler, kur vienas detaļas pieejamības dēļ pasūtījums var uzkārties uz mēnesi+ bez jebkādas komunikācijas.

[ Šo ziņu laboja AigarsV, 25 Mar 2022, 09:27:46 ]

Offline
crime
25. Mar 2022, 09:33 #10698

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

aigarinj, ja kko vajag, varu dabūt visu, ko tur piedāvā un uzreiz zināšu, kas ir oem un kas nē, kā arī būs piegādes laiki zināmi, bet nu ar sīkumiem nekrāmēšos, tip pasūti man tur tos klipšus par 50centiem, utt. cenu arī iedošu zem tā cipara, kas tur webā vinjiem ir
Offline
strange_panda
25. Mar 2022, 09:39 #10699

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


25 Mar 2022, 09:02:07 @DM-101 rakstīja:

25 Mar 2022, 08:56:01 @strange_panda rakstīja:
N53 www.hubauer-shop.de/en/rp-injector-13538616079.html?refID=HU89436225554. Tas ir dārgs jauns oriģināls ap 400 eur/gab www.marktplaats.nl/l/auto-onderdelen/brandstofsystemen/q/injector+bmw+n53/ 200 eur/gab N54 is arī Rīgā eparts.lv (Trodo.com parneris/filiāle VDO ) Google meklēšana strāda pietiekoši labi. Jāsāk pierast pie tā ka kad motors pāriet uz klasiku statusu tad detaļu cenas pieaug un jā pasaule neapstājas pie inchape ... nav jau vienīgais BMW partneris visā pasaulē


nee, nu pizdjec, kaa izglaabi situaaciju, pamaacot Google.
puikinj, pateikshu veel vairaak - arii Inchape esot shiis sprauslas, arii Wess noliktavaa esot.
par patieso situaaciju - palasi manaa blogaa. Arii google var atrast.

un par klasiku - viena veida sprasuals izmanto dzineejos, kurus razhoja liidz 2013.gadam, otra - arii aktuaalajos dzineejos. Bet to jau tev arii Google vareja priekshaa pateikt. Nepateica...

Ja tās ir šinīs noliktāvās, paņemam OEM numuru un iesitam tanī pašā eparts.lv un ja tā ir ir kā apgalvo, izvilkšanu no inchape/wess izdarīs viņi ... neredzu problēmas, tāpat kā ziņot OEM numuru kaut vai no bmwfans.info sameklēt vajadzīgo vai nu Rīgā vai ebay ... Pats tā pirku savai iepriekšējai mašinai ieplūdes kolektoru (Zafira B ar Fiat 1.9 dīzeli) uzzināju oem numuru un to vienkārši izsitu caur google meklēšanu(atrada GB ebay jaunu), interesanti ka oriģināls jauns (ar visu Fiat koncerna simboliku) izmaksāja mazliet lētāk (90 eiro ekanomija ieskaitot piegādes izmaksas) nekā savietojams Rīga, neredzu problēmas iegādātie detaļas pēc OEM numura Eiropā/GB ja vietējais viens tirgotājs nevīžo tās sagādāt.
Offline
sys9291
25. Mar 2022, 12:00 #10700

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Mar 2022, 16:19:42 @kexxx rakstīja:
Kāpēc tās sprauslas ir tāds deficīts?
Nav izejvielu no kā ražot?
Masveidā noklājas (nu vai cilvēki domā ka noklājušās) un ir pārāk liels pieprasījums?


kādreiz analoģiski bija ar TDS augstspiediena sūkņiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4