Autors | Ziņojums |
Kashelz | |
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu neko daudz neuzliks, ja vajag plānu un diametrs gaisa meritājam ir ~ 80mm, ir kkas tāds? Cik te papētiju tad visi diezgan pamatīgi samazina ieplūdes diametru. Pie droseles gan nepamēriju cik tajā pusē ir diametrs.
Kā būtu ar sadali uz katru cilindru? Spliteri kādu uzlikt un tā barot gāzi? Tas ta ka uz gen3 velk vai kas tāds. Katram cilindram pievadīt individuāli. Risinājums par 4.gen nebūs |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
18 Nov 2013, 15:11:49 Kashelz rakstīja:
Nu neko daudz neuzliks, ja vajag plānu un diametrs gaisa meritājam ir ~ 80mm, ir kkas tāds? Cik te papētiju tad visi diezgan pamatīgi samazina ieplūdes diametru. Pie droseles gan nepamēriju cik tajā pusē ir diametrs.
Kā būtu ar sadali uz katru cilindru? Spliteri kādu uzlikt un tā barot gāzi? Tas ta ka uz gen3 velk vai kas tāds. Katram cilindram pievadīt individuāli. Risinājums par 4.gen nebūs
ja tev aug rokas no pareizās vietas un taisi pats priekš sevis tad : paņem kapara 10mm trubu saluki sev vajadzīgā izmērā un uz riņķi saurb 2mm caurumus un būs GUT [ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 18 Nov 2013, 16:30:42 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| es originālo sacaurumoju
arī bija plāns likt trubas veidīgo, bet nu tie murgi ar klassiku ir pagatne, ko arī visiem novēlu
[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 18 Nov 2013, 16:53:49 ] |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
18 Nov 2013, 16:53:30 PASSATizhi rakstīja:
es originālo sacaurumoju
arī bija plāns likt trubas veidīgo, bet nu tie murgi ar klassiku ir pagatne, ko arī visiem novēlu
Tieši tā. Nu jau mūsdienās 4. elementary var kaut uz moskvica uzlikt |
Offline | |
|
Kashelz | |
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| A ka paliek custom katram cilindram savu pievilkt? Un ielaist pie iepludes varstiem maksimali tuvu no sadalitaja? Tad skabekļa daudzums nemaz netiktu ierobežots. Prosta ir iekarta kura tīri labi vadas un programejas elektronika, ir ari kabelis. Ja butu ar vakuma skruvi regulējama, tad toch nechakarētos |
Offline | |
|
325TDS | |
Kopš: 01. Jan 2007
Ziņojumi: 202
Braucu ar: 530i
| vai ir iepejams uzlikt gāze uz pajero 3.5 2002 gāda ? |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek custom katram cilindram savu pievilkt? Un ielaist pie iepludes varstiem maksimali tuvu no sadalitaja? Tad skabekļa daudzums nemaz netiktu ierobežots. Prosta ir iekarta kura tīri labi vadas un programejas elektronika, ir ari kabelis. Ja butu ar vakuma skruvi regulējama, tad toch nechakarētos
visu liek kā parastam auto. Un ir programmējams vadības bloks no kompja |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
18 Nov 2013, 17:36:46 325TDS rakstīja:
vai ir iepejams uzlikt gāze uz pajero 3.5 2002 gāda ?
ja nav GDI tad elementāri. |
Offline | |
|
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Šon netā ķīniešu veikalā uzgāju gazes kompi līdzīgu stagam par ĻĻOti labu cenu. Uzrakstīju pārdevējam, lai atmet soft kāds izskatās. Un - šis man atbildēja, ka viņus ražo priekš staga |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Kādam neko nevajag no Šejienes , sanāktu lētāk vešana |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Nov 2013, 21:00:42 BMW-Valcha rakstīja:
Šon netā ķīniešu veikalā uzgāju gazes kompi līdzīgu stagam par ĻĻOti labu cenu. Uzrakstīju pārdevējam, lai atmet soft kāds izskatās. Un - šis man atbildēja, ka viņus ražo priekš staga
tik skaties, ka ar jaunāku staga softu tas kompis nenobloķējas nahren...
kko tādu tantes dzirdēju runājam par staga viltojumiem |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek
nekā nepaliek. 2gen padeve tikai pirms droseles. |
Offline | |
|
Kashelz | |
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
18 Nov 2013, 23:35:47 PASSATizhi rakstīja:
18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek
nekā nepaliek. 2gen padeve tikai pirms droseles.
Sikak ludzu kas un kapēc. Vakums ta katrā stobrā ieplūdes kolektorā tā pat veidojas. Necam Coltec sistemas ir uz tāda principa tik tur tas dalitājs tāds interesants ar devēju. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| tas Necam izskatās pēc 3gen. tas ir pavisam cits stāsts. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Nov 2013, 00:42:33 Kashelz rakstīja:
18 Nov 2013, 23:35:47 PASSATizhi rakstīja:
18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek
nekā nepaliek. 2gen padeve tikai pirms droseles.
Tapec, ka taa var darit tikai tad, ja dznejs vienmer tiek darbinats ar 100% nospiestu gazes pedali, kaa ari pareizai sistemas darbibai nav vajadzigs tik daudz vakkums kaa garam plustosha gaisa plusma.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
seeingman | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
18 Nov 2013, 14:12:33 Kashelz rakstīja:
Gāze ar 2. paaudzi, ko vajag darīt lai neuziet gaisā plastmasas kolektors? To korķi likt, bet vai reali stradā? Un vai sistema ari stradās bez maisitāja, vienkārši ievadot gāzi iepludē?
kas jums tur notiek, ka visu laiku sprāgst?
man ir pirmā paaudze uz max nopista motora un vispār neatceros pēdējo reizi, kad sprāga.
Sprēgāja man viņš tad, kad tikko dabūju un ar gāzi viss tur bija dirsā un tukšgaitu nemaz neturēja. |
Offline | |
|
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| hmm mna pa vairakiem gadiem tik vienreiz laikam darbinot izsava uz klasikas,bet viss palika savas vietas :monoinzektors: |
Offline | |
|
peecise28 | |
Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| varbūt kādu interesē 100l gāzes balons ar multivārstu un viss pārējais ar klasisko iekārtu saistītais, ko var viegli noskrūvēt, saglabājot tarataiku braucamu līdz tolmetam?
|
Offline | |
|
pasword | |
Kopš: 08. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 89
Braucu ar: E91 320d
| Uz E46 M52 vajag noņemt vārstu vāku,
vai var mierīgi atvienot gāzes carules kas iet no reduktora uz vārstiem ?
|
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
19 Nov 2013, 22:14:20 pasword rakstīja:
Uz E46 M52 vajag noņemt vārstu vāku,
vai var mierīgi atvienot gāzes carules kas iet no reduktora uz vārstiem ?
mierigi,tur gazes daudz ieksa nebus! tikai ievero uguns droshibu! |
Offline | |
|