Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Kashelz
18. Nov 2013, 15:11 #10681

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu neko daudz neuzliks, ja vajag plānu un diametrs gaisa meritājam ir ~ 80mm, ir kkas tāds? Cik te papētiju tad visi diezgan pamatīgi samazina ieplūdes diametru. Pie droseles gan nepamēriju cik tajā pusē ir diametrs.

Kā būtu ar sadali uz katru cilindru? Spliteri kādu uzlikt un tā barot gāzi? Tas ta ka uz gen3 velk vai kas tāds. Katram cilindram pievadīt individuāli. Risinājums par 4.gen nebūs
Offline
BMW-Valcha
18. Nov 2013, 16:30 #10682

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


18 Nov 2013, 15:11:49 Kashelz rakstīja:
Nu neko daudz neuzliks, ja vajag plānu un diametrs gaisa meritājam ir ~ 80mm, ir kkas tāds? Cik te papētiju tad visi diezgan pamatīgi samazina ieplūdes diametru. Pie droseles gan nepamēriju cik tajā pusē ir diametrs.

Kā būtu ar sadali uz katru cilindru? Spliteri kādu uzlikt un tā barot gāzi? Tas ta ka uz gen3 velk vai kas tāds. Katram cilindram pievadīt individuāli. Risinājums par 4.gen nebūs

ja tev aug rokas no pareizās vietas un taisi pats priekš sevis tad : paņem kapara 10mm trubu saluki sev vajadzīgā izmērā un uz riņķi saurb 2mm caurumus un būs GUT

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 18 Nov 2013, 16:30:42 ]

Offline
PASSATizhi
18. Nov 2013, 16:53 #10683

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

es originālo sacaurumoju

arī bija plāns likt trubas veidīgo, bet nu tie murgi ar klassiku ir pagatne, ko arī visiem novēlu

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 18 Nov 2013, 16:53:49 ]

Offline
BMW-Valcha
18. Nov 2013, 17:14 #10684

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


18 Nov 2013, 16:53:30 PASSATizhi rakstīja:
es originālo sacaurumoju

arī bija plāns likt trubas veidīgo, bet nu tie murgi ar klassiku ir pagatne, ko arī visiem novēlu



Tieši tā. Nu jau mūsdienās 4. elementary var kaut uz moskvica uzlikt
Offline
Kashelz
18. Nov 2013, 17:20 #10685

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

A ka paliek custom katram cilindram savu pievilkt? Un ielaist pie iepludes varstiem maksimali tuvu no sadalitaja? Tad skabekļa daudzums nemaz netiktu ierobežots. Prosta ir iekarta kura tīri labi vadas un programejas elektronika, ir ari kabelis. Ja butu ar vakuma skruvi regulējama, tad toch nechakarētos
Offline
325TDS
18. Nov 2013, 17:36 #10686

Kopš: 01. Jan 2007

Ziņojumi: 202

Braucu ar: 530i

vai ir iepejams uzlikt gāze uz pajero 3.5 2002 gāda ?
Offline
BMW-Valcha
18. Nov 2013, 17:44 #10687

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek custom katram cilindram savu pievilkt? Un ielaist pie iepludes varstiem maksimali tuvu no sadalitaja? Tad skabekļa daudzums nemaz netiktu ierobežots. Prosta ir iekarta kura tīri labi vadas un programejas elektronika, ir ari kabelis. Ja butu ar vakuma skruvi regulējama, tad toch nechakarētos

visu liek kā parastam auto. Un ir programmējams vadības bloks no kompja
Offline
BMW-Valcha
18. Nov 2013, 17:47 #10688

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


18 Nov 2013, 17:36:46 325TDS rakstīja:
vai ir iepejams uzlikt gāze uz pajero 3.5 2002 gāda ?

ja nav GDI tad elementāri.
Offline
BMW-Valcha
18. Nov 2013, 21:00 #10689

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Šon netā ķīniešu veikalā uzgāju gazes kompi līdzīgu stagam par ĻĻOti labu cenu. Uzrakstīju pārdevējam, lai atmet soft kāds izskatās. Un - šis man atbildēja, ka viņus ražo priekš staga
Offline
BMW-Valcha
18. Nov 2013, 21:29 #10690

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Kādam neko nevajag no Šejienes , sanāktu lētāk vešana
Offline
kexxx
18. Nov 2013, 23:00 #10691

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Nov 2013, 21:00:42 BMW-Valcha rakstīja:
Šon netā ķīniešu veikalā uzgāju gazes kompi līdzīgu stagam par ĻĻOti labu cenu. Uzrakstīju pārdevējam, lai atmet soft kāds izskatās. Un - šis man atbildēja, ka viņus ražo priekš staga


tik skaties, ka ar jaunāku staga softu tas kompis nenobloķējas nahren...
kko tādu tantes dzirdēju runājam par staga viltojumiem
Offline
PASSATizhi
18. Nov 2013, 23:35 #10692

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek
nekā nepaliek. 2gen padeve tikai pirms droseles.
Offline
Kashelz
19. Nov 2013, 00:42 #10693

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


18 Nov 2013, 23:35:47 PASSATizhi rakstīja:

18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek
nekā nepaliek. 2gen padeve tikai pirms droseles.

Sikak ludzu kas un kapēc. Vakums ta katrā stobrā ieplūdes kolektorā tā pat veidojas. Necam Coltec sistemas ir uz tāda principa tik tur tas dalitājs tāds interesants ar devēju.
Offline
PASSATizhi
19. Nov 2013, 00:55 #10694

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tas Necam izskatās pēc 3gen. tas ir pavisam cits stāsts.
Offline
Driver
19. Nov 2013, 01:08 #10695

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Nov 2013, 00:42:33 Kashelz rakstīja:

18 Nov 2013, 23:35:47 PASSATizhi rakstīja:

18 Nov 2013, 17:20:20 Kashelz rakstīja:
A ka paliek
nekā nepaliek. 2gen padeve tikai pirms droseles.

Tapec, ka taa var darit tikai tad, ja dznejs vienmer tiek darbinats ar 100% nospiestu gazes pedali, kaa ari pareizai sistemas darbibai nav vajadzigs tik daudz vakkums kaa garam plustosha gaisa plusma.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
seeingman
19. Nov 2013, 01:19 #10696

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


18 Nov 2013, 14:12:33 Kashelz rakstīja:
Gāze ar 2. paaudzi, ko vajag darīt lai neuziet gaisā plastmasas kolektors? To korķi likt, bet vai reali stradā? Un vai sistema ari stradās bez maisitāja, vienkārši ievadot gāzi iepludē?

kas jums tur notiek, ka visu laiku sprāgst?
man ir pirmā paaudze uz max nopista motora un vispār neatceros pēdējo reizi, kad sprāga.
Sprēgāja man viņš tad, kad tikko dabūju un ar gāzi viss tur bija dirsā un tukšgaitu nemaz neturēja.
Offline
nagla
19. Nov 2013, 07:08 #10697

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

hmm mna pa vairakiem gadiem tik vienreiz laikam darbinot izsava uz klasikas,bet viss palika savas vietas :monoinzektors:
Offline
peecise28
19. Nov 2013, 09:30 #10698

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

varbūt kādu interesē 100l gāzes balons ar multivārstu un viss pārējais ar klasisko iekārtu saistītais, ko var viegli noskrūvēt, saglabājot tarataiku braucamu līdz tolmetam?
Offline
pasword
19. Nov 2013, 22:14 #10699

Kopš: 08. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: E91 320d

Uz E46 M52 vajag noņemt vārstu vāku,
vai var mierīgi atvienot gāzes carules kas iet no reduktora uz vārstiem ?
Offline
nagla
19. Nov 2013, 22:22 #10700

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


19 Nov 2013, 22:14:20 pasword rakstīja:
Uz E46 M52 vajag noņemt vārstu vāku,
vai var mierīgi atvienot gāzes carules kas iet no reduktora uz vārstiem ?

mierigi,tur gazes daudz ieksa nebus! tikai ievero uguns droshibu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo