Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
Burkaans
13. May 2013, 20:44 #10681

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 20:26:52 user rakstīja:

13 May 2013, 20:23:32 Burkaans rakstīja:

13 May 2013, 20:03:19 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 19:53:52 Burkaans rakstīja:

13 May 2013, 19:45:11 kexxx rakstīja:
tas komentētājs tik aizmirsa piebilst "...vasarā uz laba ceļa"
ziemā jebkura FWD lamata kabina bembjus


Kabināšanu nosaka nevis lamata, bet blīve starp stūri un sēdekli, it sevišķi ziemā


un domājoša blīve pakaļu neriskē slidināt


Tikai tad ja blīve domā ār to pusi, kur blakus dzeltenais šķidrums.

Neliela sānslīde ziemā ir pats drošākais braukšanas veids, uzsvars uz neliela, jo tad var ļoti labi kontrolēt saķeri un trajektoriju, dziļa sānslīde - tas jau ir izklaide, kas saistīta ar risku, būt pa dziļu un nesavākt.
Un nevajg tik stāstīt paskas par FVD -"uzdod gāzi un izvelk ", pēc tam traktors izvelk, tas gan


nemēģini lohiem liekas, ka ar fwd ir nepārspējami fwd ir labāks tikai vienā lietā - grūtāk iebuksēt pagalmā.. visur citur ar rwd ir daudz aizraujošāk, foršāk, baidāmāk un labāk! jefiņiem to nesaprast.. sēņo ar fwd uz 70 pa šodeju un dusmīgi uz bembistiem, kuri uz 140 tos apdzen

Viņiem vienkārši auto ir pakaļas pārvietotājs, kurš apēd naudu, un viņi ir nikni uz tiem, kuriem šīs mocības un ārprātīgais robs budžetā sagādā baudu, baudu braukt
Offline
xjs_4
13. May 2013, 20:56 #10682

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23859

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

nu liels un dumsh nu .. liels un dumsh

Man jau patiiik kaaa sudmashiinu iipashniek islavee savus shrotus , arii bimmer slavee microsoft un nokia, jo pats to lieto

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Twinkl
13. May 2013, 21:15 #10683

Kopš: 13. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: brillēm


13 May 2013, 20:51:18 user rakstīja:
jā, vajadzētu kaut kādu psiholoģisko tekstu pirms auto iegādes.. ja cilvēkam auto ir tikai pakaļas pārvietošanai - izsniegt e-talonu - lai pārvietojas.. ja autopriekam, tad - autiņa atslēgas!

jo visiem ir ksaidrs, ka labāk brauks tie, kuriem braukšana ir kā hobijs un braukšanas prasmes pilnveidos regulāri..

tāpat kā ar dziedāšanu un dejošana vai basīša spēlēšanu - Tu nevari to labi darīt, ja regulāri nevingrinies un nepilnveidojies.. tas vienkārši nav iespējams - un dīvianā lietā pat šeit, auto portālā, lielākā daļa to nespēj saprast
Tu nevarī but labs tajā jomā, kurā netrenējies un kura Tev nesagādā baudu! visi sportisti ko sasnieguši ir tikai tāpēc, ka viņiem tas patīk un tas rada baudu un to dara vēl un vēl un katru brīdi.. "practice makes perfect"

Mjā, tad es "practice make perfect" braucot arī lēni un kaitinot citus braucējus
Offline
Twinkl
13. May 2013, 21:30 #10684

Kopš: 13. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: brillēm


13 May 2013, 21:24:35 user rakstīja:

13 May 2013, 21:15:18 Twinkl rakstīja:
Mjā, tad es "practice make perfect" braucot arī lēni un kaitinot citus braucējus



braucot tikai lēni Tu nekad nebūsi laba braucēja lielākos ātrumos nekad! un nākas vien atzīt, ka ātri labāk brauc tie, kuri to dara regulāri.. un to atzīt neviens nevēlas un nespēj.. tāpēc nav citu variantu kā vien sākt apvainot tos, kuri brauc ātrāk

Nē, es vienreiz jau rasktīju, ka braucu pēc garastāvokļa un mūzikas...
Ir bieži, kad es braucu ātri... ļoti ātri...
un neko neteikšu, kāda malacīte esmu pie stūres, bet es atbildu,par to, ko es daru uz ceļa un esmu pārliecināta par sevi! Punkts
Offline
Burkaans
13. May 2013, 21:32 #10685

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 20:42:46 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 20:26:52 user rakstīja:

13 May 2013, 20:23:32 Burkaans rakstīja:

13 May 2013, 20:03:19 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 19:53:52 Burkaans rakstīja:

13 May 2013, 19:45:11 kexxx rakstīja:
tas komentētājs tik aizmirsa piebilst "...vasarā uz laba ceļa"
ziemā jebkura FWD lamata kabina bembjus


Kabināšanu nosaka nevis lamata, bet blīve starp stūri un sēdekli, it sevišķi ziemā


un domājoša blīve pakaļu neriskē slidināt


Tikai tad ja blīve domā ār to pusi, kur blakus dzeltenais šķidrums.

Neliela sānslīde ziemā ir pats drošākais braukšanas veids, uzsvars uz neliela, jo tad var ļoti labi kontrolēt saķeri un trajektoriju, dziļa sānslīde - tas jau ir izklaide, kas saistīta ar risku, būt pa dziļu un nesavākt.
Un nevajg tik stāstīt paskas par FVD -"uzdod gāzi un izvelk ", pēc tam traktors izvelk, tas gan


nemēģini lohiem liekas, ka ar fwd ir nepārspējami fwd ir labāks tikai vienā lietā - grūtāk iebuksēt pagalmā.. visur citur ar rwd ir daudz aizraujošāk, foršāk, baidāmāk un labāk! jefiņiem to nesaprast.. sēņo ar fwd uz 70 pa šodeju un dusmīgi uz bembistiem, kuri uz 140 tos apdzen


tikai ziemā nez kāpēc sēņo tieši RWD

par to nelielo sānslīdi- kā tādu var dabūt piem, pie 100 km/h? tā, lai nav pakaļa šķērsām...

Mācoties braukt, pakaļa šķērsām jau arī ir sānslīde, kad tā tiek panākta apzināti, tad var kontrolēt, kad fvd-ists iekāpj rwd, un viņu sanes, tad gan ir mati, jo priekšas piedziņa piedod ļoti daudzas kļūdas, rwd gan ir tāda gruntīga kuce, ar kuru prieks spēlēties.
Offline
kexxx
13. May 2013, 21:36 #10686

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12147

Braucu ar:


13 May 2013, 21:32:50 Burkaans rakstīja:

Mācoties braukt, pakaļa šķērsām jau arī ir sānslīde, kad tā tiek panākta apzināti, tad var kontrolēt, kad fvd-ists iekāpj rwd, un viņu sanes, tad gan ir mati, jo priekšas piedziņa piedod ļoti daudzas kļūdas, rwd gan ir tāda gruntīga kuce, ar kuru prieks spēlēties.


nu tā arī neatbildēji, kā var uz 100km/h pa slidenu ceļu braukt "nelielā sānslīdē"...
pareizi uzrakstīji- fwd piedod daudzas kļūdas... nu izslīd bik priekša, nomet apgriezienus un laimīgs brauc tālāk... rwd gadījumā- mēģini savākt to lamatu starp abiem grāvjiem
Offline
Burkaans
13. May 2013, 21:40 #10687

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 21:30:19 Twinkl rakstīja:

13 May 2013, 21:24:35 user rakstīja:

13 May 2013, 21:15:18 Twinkl rakstīja:
Mjā, tad es "practice make perfect" braucot arī lēni un kaitinot citus braucējus



braucot tikai lēni Tu nekad nebūsi laba braucēja lielākos ātrumos nekad! un nākas vien atzīt, ka ātri labāk brauc tie, kuri to dara regulāri.. un to atzīt neviens nevēlas un nespēj.. tāpēc nav citu variantu kā vien sākt apvainot tos, kuri brauc ātrāk

Nē, es vienreiz jau rasktīju, ka braucu pēc garastāvokļa un mūzikas...
Ir bieži, kad es braucu ātri... ļoti ātri...
un neko neteikšu, kāda malacīte esmu pie stūres, bet es atbildu,par to, ko es daru uz ceļa un esmu pārliecināta par sevi! Punkts

Interesanti būtu redzēt, kā Tu brauc, kad izslēdz mūziku, laikam stāvi , Un ļoti jautri, kad ieslēgtu kādu http://www.youtube.com/watch?v=D5Hv0tsvpyU
Offline
Twinkl
13. May 2013, 21:41 #10688

Kopš: 13. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: brillēm


13 May 2013, 21:40:10 Burkaans rakstīja:

13 May 2013, 21:30:19 Twinkl rakstīja:

13 May 2013, 21:24:35 user rakstīja:

13 May 2013, 21:15:18 Twinkl rakstīja:
Mjā, tad es "practice make perfect" braucot arī lēni un kaitinot citus braucējus



braucot tikai lēni Tu nekad nebūsi laba braucēja lielākos ātrumos nekad! un nākas vien atzīt, ka ātri labāk brauc tie, kuri to dara regulāri.. un to atzīt neviens nevēlas un nespēj.. tāpēc nav citu variantu kā vien sākt apvainot tos, kuri brauc ātrāk

Nē, es vienreiz jau rasktīju, ka braucu pēc garastāvokļa un mūzikas...
Ir bieži, kad es braucu ātri... ļoti ātri...
un neko neteikšu, kāda malacīte esmu pie stūres, bet es atbildu,par to, ko es daru uz ceļa un esmu pārliecināta par sevi! Punkts

Interesanti būtu redzēt, kā Tu brauc, kad izslēdz mūziku, laikam stāvi , Un ļoti jautri, kad ieslēgtu kādu http://www.youtube.com/watch?v=D5Hv0tsvpyU

Kad nav mūzikas, braucu prātīgi (jo tas biežāk gadās darba "bulku vāģos" un arī man tad skan no telefona

P.S. Pie tās mūzikas - točen apstātos un pat izkāptu ārā... tāda mūzika man nē...

[ Šo ziņu laboja Twinkl, 13 May 2013, 21:43:02 ]

Offline
kexxx
13. May 2013, 21:50 #10689

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12147

Braucu ar:


13 May 2013, 21:41:11 user rakstīja:

13 May 2013, 21:36:58 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 21:32:50 Burkaans rakstīja:

Mācoties braukt, pakaļa šķērsām jau arī ir sānslīde, kad tā tiek panākta apzināti, tad var kontrolēt, kad fvd-ists iekāpj rwd, un viņu sanes, tad gan ir mati, jo priekšas piedziņa piedod ļoti daudzas kļūdas, rwd gan ir tāda gruntīga kuce, ar kuru prieks spēlēties.


nu tā arī neatbildēji, kā var uz 100km/h pa slidenu ceļu braukt "nelielā sānslīdē"...
pareizi uzrakstīji- fwd piedod daudzas kļūdas... nu izslīd bik priekša, nomet apgriezienus un laimīgs brauc tālāk... rwd gadījumā- mēģini savākt to lamatu starp abiem grāvjiem


es varu paradit ka to izdarit un punkts. Raksti pm kad gribi


nu, līdz ziemai sagādāšu slapjumizturīgas bikses un tad jau...
Offline
Burkaans
13. May 2013, 21:57 #10690

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 21:36:58 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 21:32:50 Burkaans rakstīja:

Mācoties braukt, pakaļa šķērsām jau arī ir sānslīde, kad tā tiek panākta apzināti, tad var kontrolēt, kad fvd-ists iekāpj rwd, un viņu sanes, tad gan ir mati, jo priekšas piedziņa piedod ļoti daudzas kļūdas, rwd gan ir tāda gruntīga kuce, ar kuru prieks spēlēties.


nu tā arī neatbildēji, kā var uz 100km/h pa slidenu ceļu braukt "nelielā sānslīdē"...
pareizi uzrakstīji- fwd piedod daudzas kļūdas... nu izslīd bik priekša, nomet apgriezienus un laimīgs brauc tālāk... rwd gadījumā- mēģini savākt to lamatu starp abiem grāvjiem
Nevis laimīgs, bet samīzies, un nevis braukt bet sēņot, lai tik atkal neizslīd, ar rwd, klasisks drošas braukšanas stils ir pirms līkuma samazināt ātrumu un braucot līkumā mēreni uzdod gāzi un brīdī kad sāk slīdēt, pēc iemaņām, vai nu atlaiž, bet uzzin saķeres robežu, vai uzdod vēl nedaudz, pagriežot stūri virzienā, kur vēlams nokļūt(citi interpretē, kā pretēji sānslīdei), līgani izslīd līkumu. Man slīdzinājums sānslīdes sarežģītībai ir sekojošs(pa sniegu vai grunti, ir kā uzlikt olu uz paplātes un ripināt vēlamā virzienā) pa asfaltu ir daudz sarežģītāk. Jo daudz lielāka delta starp saķeres un nesaķeres berzi.
Offline
kexxx
13. May 2013, 22:01 #10691

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12147

Braucu ar:


13 May 2013, 21:57:18 Burkaans rakstīja:

13 May 2013, 21:36:58 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 21:32:50 Burkaans rakstīja:

Mācoties braukt, pakaļa šķērsām jau arī ir sānslīde, kad tā tiek panākta apzināti, tad var kontrolēt, kad fvd-ists iekāpj rwd, un viņu sanes, tad gan ir mati, jo priekšas piedziņa piedod ļoti daudzas kļūdas, rwd gan ir tāda gruntīga kuce, ar kuru prieks spēlēties.


nu tā arī neatbildēji, kā var uz 100km/h pa slidenu ceļu braukt "nelielā sānslīdē"...
pareizi uzrakstīji- fwd piedod daudzas kļūdas... nu izslīd bik priekša, nomet apgriezienus un laimīgs brauc tālāk... rwd gadījumā- mēģini savākt to lamatu starp abiem grāvjiem
Nevis laimīgs, bet samīzies, un nevis braukt bet sēņot, lai tik atkal neizslīd, ar rwd, klasisks drošas braukšanas stils ir pirms līkuma samazināt ātrumu un braucot līkumā mēreni uzdod gāzi un brīdī kad sāk slīdēt, pēc iemaņām, vai nu atlaiž, bet uzzin saķeres robežu, vai uzdod vēl nedaudz, pagriežot stūri virzienā, kur vēlams nokļūt(citi interpretē, kā pretēji sānslīdei), līgani izslīd līkumu. Man slīdzinājums sānslīdes sarežģītībai ir sekojošs(pa sniegu vai grunti, ir kā uzlikt olu uz paplātes un ripināt vēlamā virzienā) pa asfaltu ir daudz sarežģītāk. Jo daudz lielāka delta starp saķeres un nesaķeres berzi.


un ko darīt uz apledojuša ceļa ar nevienmērigu saķeri, nelīdzenumiem, bedrēm un risēm? ak jā, un pretīmbraucošiem auto
Offline
Burkaans
13. May 2013, 22:02 #10692

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 21:50:32 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 21:41:11 user rakstīja:

13 May 2013, 21:36:58 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 21:32:50 Burkaans rakstīja:

Mācoties braukt, pakaļa šķērsām jau arī ir sānslīde, kad tā tiek panākta apzināti, tad var kontrolēt, kad fvd-ists iekāpj rwd, un viņu sanes, tad gan ir mati, jo priekšas piedziņa piedod ļoti daudzas kļūdas, rwd gan ir tāda gruntīga kuce, ar kuru prieks spēlēties.


nu tā arī neatbildēji, kā var uz 100km/h pa slidenu ceļu braukt "nelielā sānslīdē"...
pareizi uzrakstīji- fwd piedod daudzas kļūdas... nu izslīd bik priekša, nomet apgriezienus un laimīgs brauc tālāk... rwd gadījumā- mēģini savākt to lamatu starp abiem grāvjiem


es varu paradit ka to izdarit un punkts. Raksti pm kad gribi


nu, līdz ziemai sagādāšu slapjumizturīgas bikses un tad jau...


Es tev varu paklāt plēvi, un pavizināt pa kādu grunteni, ja gribi niknāk, tad ripuļi jāpārskrūvē ar gruntenēm, nu bet tas tāds pīppauzes jautājums.
Offline
Czars
13. May 2013, 22:08 #10693

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


13 May 2013, 22:01:51 kexxx rakstīja:
ak jā, un pretīmbraucošiem auto

nu auto vari nodot tolmetaa, tik no likja tev pirmstam jaatbrivojas kkur.
Offline
kexxx
13. May 2013, 22:09 #10694

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12147

Braucu ar:


13 May 2013, 22:08:56 Czar rakstīja:

13 May 2013, 22:01:51 kexxx rakstīja:
ak jā, un pretīmbraucošiem auto

nu auto vari nodot tolmetaa, tik no likja tev pirmstam jaatbrivojas kkur.


Offline
Burkaans
13. May 2013, 22:12 #10695

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 22:01:51 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 21:57:18 Burkaans rakstīja:

13 May 2013, 21:36:58 kexxx rakstīja:

13 May 2013, 21:32:50 Burkaans rakstīja:

Mācoties braukt, pakaļa šķērsām jau arī ir sānslīde, kad tā tiek panākta apzināti, tad var kontrolēt, kad fvd-ists iekāpj rwd, un viņu sanes, tad gan ir mati, jo priekšas piedziņa piedod ļoti daudzas kļūdas, rwd gan ir tāda gruntīga kuce, ar kuru prieks spēlēties.


nu tā arī neatbildēji, kā var uz 100km/h pa slidenu ceļu braukt "nelielā sānslīdē"...
pareizi uzrakstīji- fwd piedod daudzas kļūdas... nu izslīd bik priekša, nomet apgriezienus un laimīgs brauc tālāk... rwd gadījumā- mēģini savākt to lamatu starp abiem grāvjiem
Nevis laimīgs, bet samīzies, un nevis braukt bet sēņot, lai tik atkal neizslīd, ar rwd, klasisks drošas braukšanas stils ir pirms līkuma samazināt ātrumu un braucot līkumā mēreni uzdod gāzi un brīdī kad sāk slīdēt, pēc iemaņām, vai nu atlaiž, bet uzzin saķeres robežu, vai uzdod vēl nedaudz, pagriežot stūri virzienā, kur vēlams nokļūt(citi interpretē, kā pretēji sānslīdei), līgani izslīd līkumu. Man slīdzinājums sānslīdes sarežģītībai ir sekojošs(pa sniegu vai grunti, ir kā uzlikt olu uz paplātes un ripināt vēlamā virzienā) pa asfaltu ir daudz sarežģītāk. Jo daudz lielāka delta starp saķeres un nesaķeres berzi.


un ko darīt uz apledojuša ceļa ar nevienmērigu saķeri, nelīdzenumiem, bedrēm un risēm? ak jā, un pretīmbraucošiem auto

Nu skaidrs, ka uzskati mūs par atsaldētiem, atkārtoju lieliem burtiem NELIELĀ SĀNSLĪDĒ, tad var panākt maksimālo ātrumu droši, ja bedres rises un citi traucēkļi, tad brauc lēnāk un nav pat nelielās sānslīdes, kaut gan prieka pēc var pieturēt bremzīti un arī lēnām šķērēt ,

Un tikai lasot forumu braukt iemācīties nu nekādi nevar
Offline
Burkaans
13. May 2013, 22:16 #10696

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 21:41:56 Twinkl rakstīja:

http://www.youtube.com/watch?v=D5Hv0tsvpyU

Kad nav mūzikas, braucu prātīgi (jo tas biežāk gadās darba "bulku vāģos" un arī man tad skan no telefona

P.S. Pie tās mūzikas - točen apstātos un pat izkāptu ārā... tāda mūzika man nē...

Vai tad bij tik traki, viena drauga draudzene pēc šamo koncerta kinostudijā(sen)esmu vecs, teica tā:" mūzika briesmas, bet koncerts baigi foršs"

Edit: kaut ko ne tā sadzēsu, ka nevar sprast kas ko rakstījis

[ Šo ziņu laboja Burkaans, 13 May 2013, 22:17:57 ]

Offline
Burkaans
13. May 2013, 22:19 #10697

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


13 May 2013, 22:08:56 Czar rakstīja:

13 May 2013, 22:01:51 kexxx rakstīja:
ak jā, un pretīmbraucošiem auto

nu auto vari nodot tolmetaa, tik no likja tev pirmstam jaatbrivojas kkur.


Kāds nezin kurš kombināts pieņem līķus
Offline
Twinkl
13. May 2013, 22:21 #10698

Kopš: 13. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: brillēm

Es par gaumi nestrīdos!

[ Šo ziņu laboja Twinkl, 13 May 2013, 22:22:05 ]

Offline
badmoon
13. May 2013, 22:25 #10699

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8422

Braucu ar: Braucu ar

Ir bijis gan rwd, gan fwd. Pēc rwd fwd likās daudz mazāk prognozējams, it sevišķi līkumos, uz saslīdēšanas robežas, kur ar rwd viss ir loģiski un elementāri, tur fwd ir jāpiešaujas. Ar fwd ir drošāk sniega putrā uz šosejas un labāka caurgājamība ziemā (bet tur var daudz ko norakstīt uz konkrēto rwd auto, riepām, braukšanas skilu utt.). Katrā ziņā, kopš šobrīd ir fwd, mani neinteresē, vai ziemā pagalmu apsaimniekotājs šķūrē, vai nē
Ar BMW bieži brauc indivīdi, kuriem tik papontot vasarā uz sausa ceļa bez risēm (jo nezin kā braukt ar platajām riepām pa tādu ceļu), kā pienāk ziema - riepas 10 gadus vecas liselli, skila nekāda un tad arī rodas priekšstats, ka lielākā daļa bembistu ziemā bremzē satiksmi. Ja useram nebūtu problēmu ziemā močīt ar žurku, bez bloķa, lisām riepām utt., tad citi var sadarīt arī brīnumus
Bet labi saprotat, ka diskusija var būt bezgalīga, es arī gribu atpakaļ bembi, tikai pagaidām apstākļi liek pārvietoties ar ekonomisku un praktisku fwd
Offline
Czars
13. May 2013, 22:33 #10700

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

pastasti sikak par saslideshanas robezhu ar fwd likuma, kas tieshi saslid
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo