Online
Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9399
Braucu ar: Alfu
|
28 Feb 2024, 14:17:19 @Indo rakstīja:
Vēl viena lieta ko VAG'iem bez vajadzības nevajag darīt, ir ripinoties mest "pa mēmajiem". DSG mehatronam vajag kādas tur sekundes desmitdaļas, lai izspiestu sajūgu. Ja ieklausās, tad to var sajust.
Nē nu nopietni viss šitais cirks likt N un darīt to un nedarīt šito? Vai nu tā kārba ir nolietota un jāremontē vai nē. Tas kā kādreiz tv pultis lika maisiņos. cik kārba tūkstošus reizes jāieliek N, lai viņa lenāk nomirtu? | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: Paseratti
| Aplūkoju vienu auto, tam uztaisīts defektācijas akts, kur atzīmēts, ka nelieli notecējumi no kreisās puses priekšējā un aizmugurējā amortizatora. Redzu pie izdarītajiem darbiem, ka viens priekšējais amortizators ir nomainīts, ok, par to otru notecējušo atsevišķs jautājums, kāpēc nav nomanīts,
Bet vairāk ir par to nomainīti, nav tā ka mainot vienā pusē jāmaina arī otrā ? Tipa priekšai komplektā ? Lai auto uzvestos korekti uz ceļa, tomēr jau tas palikušais ir tak palietots, un vai līdz ar to nerodas kāds disbalans, ja ir tikai vienā pusē nomainīts ? es cik esmu mainījis, tad parasti pa komplektiem, bet parasti jau abi ir bijuši jāmaina, nav anācis pa vienam mainīt. | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
28 Feb 2024, 15:44:35 @kkas rakstīja:
Nē nu nopietni viss šitais cirks likt N un darīt to un nedarīt šito? Vai nu tā kārba ir nolietota un jāremontē vai nē. Tas kā kādreiz tv pultis lika maisiņos. cik kārba tūkstošus reizes jāieliek N, lai viņa lenāk nomirtu?
Es par N neko neteicu. Tas toč ir pilnīgi lieki un stulbi. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8300
Braucu ar: e39 523
|
28 Feb 2024, 15:44:35 @kkas rakstīja:
28 Feb 2024, 14:17:19 @Indo rakstīja:
Vēl viena lieta ko VAG'iem bez vajadzības nevajag darīt, ir ripinoties mest "pa mēmajiem". DSG mehatronam vajag kādas tur sekundes desmitdaļas, lai izspiestu sajūgu. Ja ieklausās, tad to var sajust.
Nē nu nopietni viss šitais cirks likt N un darīt to un nedarīt šito? Vai nu tā kārba ir nolietota un jāremontē vai nē. Tas kā kādreiz tv pultis lika maisiņos. cik kārba tūkstošus reizes jāieliek N, lai viņa lenāk nomirtu?
Kāpēc, lai likšana vai nelikšana N vispār ietekmētu kārbas dzīvi? Cik saprotu ar bremzi un D kārba darbosies tāpat kā manuālis ar izspiestu sajūgu. Katrā ziņā no komentāriem sapratu, ka esmu lohs, jo vispār uzdrīkstos par to domāt un jautāt | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
28 Feb 2024, 15:55:57 @abyss rakstīja:
Kāpēc, lai likšana vai nelikšana N vispār ietekmētu kārbas dzīvi? Cik saprotu ar bremzi un D kārba darbosies tāpat kā manuālis ar izspiestu sajūgu. Katrā ziņā no komentāriem sapratu, ka esmu lohs, jo vispār uzdrīkstos par to domāt un jautāt
A ko Tu domāji, šeit tak ir nopietna mājaslapa. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1078
Braucu ar:
|
28 Feb 2024, 14:31:45 @abyss rakstīja:
28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:
28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:
28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.
Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi
Varbūt autohold ieslēgts? Kā arī noskaidroju, ka parking brake automātiski uzliekas tikai, ja ir ieslēgts autohold, savādāk pašam katru reizi ieliekot p vēl manuāli 'jāieslēdz' parking brake
MK8, autohold izslēgts, brauc, apstājies, ar pogu noslāpē, mašīna pati iemet P, taisot durvis vaļā var dzirdēt ka rocenes motoriņš nostrādā
Piekrītu Crime par to bremze-gāze, ja draivā bremžu pedālis tiek turēts tik cik autiņū uz vietas noturēt tad motoram automātiski nedaudz palielinās apgriezieni/slodze | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:
28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:
28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.
Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi
Pāris gadus atpakaļ biju paņēmis nomā Seatu. Tas arī atlaižot bremzi stāvēja uz vietas, tiko nedaudz iedodam rpm tā uzsāk... Tapēc arī pacēlās jautājiens...
P.S DSG ir 2 tipu ar slapjo un sauso sajūgu, vai tikai tur nebūs atšķiriba... | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1078
Braucu ar:
|
28 Feb 2024, 16:23:57 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:
28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:
28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.
Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi
Pāris gadus atpakaļ biju paņēmis nomā Seatu. Tas arī atlaižot bremzi stāvēja uz vietas, tiko nedaudz iedodam rpm tā uzsāk... Tapēc arī pacēlās jautājiens...
P.S DSG ir 2 tipu ar slapjo un sauso sajūgu, vai tikai tur nebūs atšķiriba...
Ar to pašu mk8 komplektā ar sausā sajūga DSG pats nebrauc tikai izkustoties pirmo reizi(nobremzēts ar rokasbramzi, auto hold un rocene nav aktivizēta) pēc tam jau pats sāk rāpties uz priekšu atlaižot bremžu pedāli. | Offline | | |
|
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 423
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| InCanta jumsim te pieredze ar automātkārbām
Vistrakākais bija pagājšgad, ar nomas auto Fiat 500 @GR. Parking kā suga nav, tikai R-N-D-M (kkāds robots). Stāvot pret kalnu, ieliekot "D", atlaižot roceni, tas scuka ripo atpakaļ , pēc tam jau pieradu.
Pārējiem saimniecībā un darba auto, viss Ok. | Offline | | |
hawk_lv | | Kopš: 12. Mar 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 579
Braucu ar: Plostu pa kanālu...
| Kas konkrēti tas ir par dzinēju?
Tas ir M47?
Cik skatījos bildēs ir līdzīgs, bet EGR termostats tāds savādāks
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Pats labākais m47
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Brivais | | Kopš: 18. Jan 2016
Ziņojumi: 18
Braucu ar: F11 530d
| F10 N57 Mēģinu saprast kāpēc met kļūdu par oxygen sensor before cat. too high.
Ejot cauri EGR rādītājiem pamanīju:
Exhaust gas temp. after auxiliary EGR cooler -50C.
Devējs ir nobeidzies vai tā ir jābūt?
[ Šo ziņu laboja Brivais, 29 Feb 2024, 22:00:02 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| F10 ir ari vismaz 5 dažādiem N57 dzinējiem. Visticamāk tavam auto tāda nemaz nav.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
boso | | Kopš: 24. Feb 2011
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
| Kāds var paskaidrot - ja man ir jauns LV pirkts VW, kuram vel spēkā rūpnīcas garantija, vai es varu mainīt bremžu diskus/klučus ne pie dīlera un likt neoriginālās detaļas? Garantija paliek spēkā? [ Šo ziņu laboja boso, 01 Mar 2024, 23:00:48 ] | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10311
Braucu ar: rokām uz stūres
| Kur spečuki ved saviem auto AdBlue lietas taisīt?
Dilleris brauc kosmosā ar cenām, + vēl nav skaidrs vai tiešām uzreiz visa bāka ar sūkni jāmaina.
Saprotu, ka populāri ir atslēgt, bet:
1. Kā tas ietekmēs pārējo ekoloģiju? Nu tur dpf, piemēram?
2. CSDD TA slēdzas pie kompa. Neievēros, ka atslēgts un neuzvilks uz desas par to? | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
01 Mar 2024, 23:01:28 @subaru rakstīja:
Kur spečuki ved saviem auto AdBlue lietas taisīt?
Dilleris brauc kosmosā ar cenām, + vēl nav skaidrs vai tiešām uzreiz visa bāka ar sūkni jāmaina.
Saprotu, ka populāri ir atslēgt, bet:
1. Kā tas ietekmēs pārējo ekoloģiju? Nu tur dpf, piemēram?
2. CSDD TA slēdzas pie kompa. Neievēros, ka atslēgts un neuzvilks uz desas par to?
MODS | Offline | | |
|
demolv | | Kopš: 31. Jul 2013
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Sveicināti biedri, moš kādam ir ideja kur varētu meklēt strāvas zagli e36. Pirms svapa viss bija kārtībā. Ir iespēja ka ģenerators varētu būt pie vainas, kā variants? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
02 Mar 2024, 17:22:57 @demolv rakstīja:
Sveicināti biedri, moš kādam ir ideja kur varētu meklēt strāvas zagli e36. Pirms svapa viss bija kārtībā. Ir iespēja ka ģenerators varētu būt pie vainas, kā variants?
atvieno ģeneratora vadus un būs skaidrs...[ Šo ziņu laboja sys9291, 02 Mar 2024, 18:41:13 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
01 Mar 2024, 23:01:28 @subaru rakstīja:
Kur spečuki ved saviem auto AdBlue lietas taisīt?
Dilleris brauc kosmosā ar cenām, + vēl nav skaidrs vai tiešām uzreiz visa bāka ar sūkni jāmaina.
Saprotu, ka populāri ir atslēgt, bet:
1. Kā tas ietekmēs pārējo ekoloģiju? Nu tur dpf, piemēram?
2. CSDD TA slēdzas pie kompa. Neievēros, ka atslēgts un neuzvilks uz desas par to?
Ar AdBlue problēmu risināšanu varu palīdzēt. Gan oriģinālās detaļas daudz lētāk kā pie dīlera, gan pārējo.
1. DPF un EGR tas nekādi neietekmē. AdBlue ir atsevišķa sistēmā, kas ir pēdējais mezgls izpūtējā. Rēģenerācijas vai jebkādos dzinēja procesos neiejaucas vispār. Būtībā tā ir atsevišķa, autonoma sistēma gandrīz vai nolikta blakus automašīnai.
2. CSDD vispār neko neredz
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
TP | | Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
| Varbut kāds ir saskaries.x5 e53
Nestrada baguzim aigšaja daļa.nomainiju numurā apgaismojuma listi,bloku bardačokā.nevar atslēgt nedz ar pulti,nedz ar pogu no salona un no ārpuses arī nevar.spiežot salona pogu un listes pogu,dzirdams klišķis blokā pie bardačoka
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|