Autors | Ziņojums |
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
13 Nov 2013, 00:47:59 Reinis_m rakstīja:
Jautājums tehnisko noteikumu zinātājiem, nevis visādiem prātvēderiem.
Ir toroidālais balons, kurš ir paredzēts uzstādīšanai ārpusē. Vai to var drīkst likt iekšā?
Šim balonam multivārsts uz ārējās malas, augšpusē. Nezinu, kur tas ir "iekšējiem" baloniem.
Kā ir ar multivārstu, tā virspuse drīkst būt atsegta vai tur tomēr obligāts ir tas apvalks, no kura uz āru nāk tās gofrētās caurules, kuras nodrošina ventilāciju?
Var likt pie nosacījuma,ka telpa ap multivārstu ir hermētiski atdalīta no bagāžas telpas ar ventilācijas izvadu ārpus virsbūves.
Saprotamā valodā tas nozīmē,ka vajag to apvalku ar visām gofrētajām caurulēm,turklāt neder variants,ka uz multivārsta ir tikai tāda plastmasas uzlika ar šķirbām visās malās - apskaties,kā ir uz cilindriskajiem baloniem,tādam pašam jābūt ap ārējo multivārstu.
Realitātē neviens apskatnieks iekšā bagažniekā nelien ,bet vari uzrauties uz centīgo... |
Offline | |
|
tg
| |
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Jautājums sekojošs - ja gāzes balonam beidzies derīguma termiņš, to var kaut kā pārbaudīt un termiņu pagarināt, jeb balons jāmet miskastē? |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
13 Nov 2013, 09:44:36 tg rakstīja:
Jautājums sekojošs - ja gāzes balonam beidzies derīguma termiņš, to var kaut kā pārbaudīt un termiņu pagarināt, jeb balons jāmet miskastē?
Var sertificēts uzņēmums,kurš izsniedz uzlīmi uz balona,tie parasti ir 3 gadi,max 5. |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
13 Nov 2013, 09:40:36 uudensputns rakstīja:
Var likt pie nosacījuma,ka telpa ap multivārstu ir hermētiski atdalīta no bagāžas telpas ar ventilācijas izvadu ārpus virsbūves.
Saprotamā valodā tas nozīmē,ka vajag to apvalku ar visām gofrētajām caurulēm,turklāt neder variants,ka uz multivārsta ir tikai tāda plastmasas uzlika ar šķirbām visās malās - apskaties,kā ir uz cilindriskajiem baloniem,tādam pašam jābūt ap ārējo multivārstu.
Realitātē neviens apskatnieks iekšā bagažniekā nelien ,bet vari uzrauties uz centīgo...
Ok, paldies. Un to apvalku kaut kur Rīgā var atsevišķi iegādāties? |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Teorētiski var pie autogāzes loriņu tirgoņiem. |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
13 Nov 2013, 10:48:16 uudensputns rakstīja:
Teorētiski var pie autogāzes loriņu tirgoņiem.
Kur tādi atrodas? Zinu, ka http://www.heinrihs-gaze.lv/lv/katalogs/ ir viens veikals. Ir vēl kāds? |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Nu nu... parādi kāda izskatās ārējā 0* multivārsta hermētiskā kārba(multivārsta māja)
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
13 Nov 2013, 09:40:36 uudensputns rakstīja:
13 Nov 2013, 00:47:59 Reinis_m rakstīja:
Jautājums tehnisko noteikumu zinātājiem, nevis visādiem prātvēderiem.
Ir toroidālais balons, kurš ir paredzēts uzstādīšanai ārpusē. Vai to var drīkst likt iekšā?
Šim balonam multivārsts uz ārējās malas, augšpusē. Nezinu, kur tas ir "iekšējiem" baloniem.
Kā ir ar multivārstu, tā virspuse drīkst būt atsegta vai tur tomēr obligāts ir tas apvalks, no kura uz āru nāk tās gofrētās caurules, kuras nodrošina ventilāciju?
Var likt pie nosacījuma,ka telpa ap multivārstu ir hermētiski atdalīta no bagāžas telpas ar ventilācijas izvadu ārpus virsbūves.
Saprotamā valodā tas nozīmē,ka vajag to apvalku ar visām gofrētajām caurulēm,turklāt neder variants,ka uz multivārsta ir tikai tāda plastmasas uzlika ar šķirbām visās malās - apskaties,kā ir uz cilindriskajiem baloniem,tādam pašam jābūt ap ārējo multivārstu.
Realitātē neviens apskatnieks iekšā bagažniekā nelien ,bet vari uzrauties uz centīgo...
lien gan grabažniekā... iz personīgās pieredzes |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
13 Nov 2013, 10:59:21 Vecais rakstīja:
Nu nu... parādi kāda izskatās ārējā 0* multivārsta hermētiskā kārba(multivārsta māja)
gan jau ka neviens tādas neražo, jo, novietojot balono "kak položeno" ārpusē, tādu nahren nevajag
un kā ar variantu izgriezt caurumu virsbūvē un izbāzt to multivārstu ārā? pieņemu, ka jams tiks zapaskas vietā likts... |
Offline | |
|
monahss | |
Kopš: 07. Apr 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 1695
Braucu ar: 2.5
| Varbuut ir kaads kursh pa sakariigaam naudaam vareetu ielikt audi 2.3 otraas paaudzes gaazes iekaartu :-) der arii lietota :-) veel jautaajums :-) audi kupejai var ielikt balonu rezerves ritenja vietaa ? Shaubas rada apstāklis, ka zapaska ir izvietota vertikaali :-) |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
13 Nov 2013, 19:42:08 monahss rakstīja:
Varbuut ir kaads kursh pa sakariigaam naudaam vareetu ielikt audi 2.3 otraas paaudzes gaazes iekaartu :-) der arii lietota :-) veel jautaajums :-) audi kupejai var ielikt balonu rezerves ritenja vietaa ? Shaubas rada apstāklis, ka zapaska ir izvietota vertikaali :-)
Kupejai tachu ir ciisinsh. Tur nav vietas. Pietam tam gan nav arii jeegas, jo benkjus tachu tapat nevar atmest. |
Offline | |
|
monahss | |
Kopš: 07. Apr 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 1695
Braucu ar: 2.5
| B4 ir parastaa resnaa zapaska un kjeblji atmetami :-) ar veco viss buutu skaidrs, ieliktu parasto balonu :-) [ Šo ziņu laboja monahss, 13 Nov 2013, 19:48:08 ] |
Offline | |
|
jasis | |
Kopš: 01. Dec 2008
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
|
12 Nov 2013, 23:14:16 emmux22 rakstīja:
12 Nov 2013, 22:53:52 jasis rakstīja:
12 Nov 2013, 20:59:40 kexxx rakstīja:
12 Nov 2013, 19:48:43 jasis rakstīja:
Help
Izliida probleema ar Audi A6 2.8 V6
Aukstam motoram tikko kā pārslēdzas uz gaazi dodot virsuu riistaas,reizēm slaapst nost ja riktiigi iemin pilniigi kaa aizrijas un tad peec 1 sekundes aiziet, liidzko motors sasniedz 70-90 graadus šis pazuud.
Vēl ieveeroju ja tikko pārslēgušos uz vietas pagaazee, straujaak ieminot arii taa kaa aizrijas un tad aiziet un liidz briidim kamēr uzsislt atgaazes nenormaali smird peec gaazes
Sveces labas, svečvadi jauni, spoles pārbaudiiju uzliku no 2 citiem auto, tas pats.
Tāpat liekas ka pazudusi jauda braucot ar gaazi
Ar ko sākt??Ko skatīt?
moš par treknu maisījums aukstam motoram...
peec sajuutaam taa arii liekas, liekas ka aukstu motoru vienkaarshi aizlej ar gaazi............
Man līdzīgus simptomus ir salabojuši gāzes kantorī pamainot filtrus, pieslēdzot pie komja Brauc uztaisi apkopi.
apkope bija ap 10000 atpakaļ, rīt no rīta dodos pie gaazinieka. tad iemetiishu kaads bija sleedziens.... |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
13 Nov 2013, 19:17:38 kexxx rakstīja:
13 Nov 2013, 10:59:21 Vecais rakstīja:
Nu nu... parādi kāda izskatās ārējā 0* multivārsta hermētiskā kārba(multivārsta māja)
gan jau ka neviens tādas neražo, jo, novietojot balono "kak položeno" ārpusē, tādu nahren nevajag
un kā ar variantu izgriezt caurumu virsbūvē un izbāzt to multivārstu ārā? pieņemu, ka jams tiks zapaskas vietā likts...
man bija auto ar taadu risinaajumu,skatee neko |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Kurš ir redzējis kaut ko tādu?
p.s. Esmu gatavs ziemai
Atrodiet atšķirību
[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 14 Nov 2013, 18:57:27 ] |
Offline | |
|
edzulis | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kā jūs gāzētajiem auto, kas uz firmu taisiet aktu par devielas patēriņu? Un ko rakstat ceļa zīmēs? |
Offline | |
|
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
14 Nov 2013, 22:51:11 edzulis rakstīja:
Kā jūs gāzētajiem auto, kas uz firmu taisiet aktu par devielas patēriņu? Un ko rakstat ceļa zīmēs?
Es grāmatvedībai neesmu jau vairākus gadus teicis, ka drots uz gāzi, tapēc man atmaksā bendžu, reti kad leju pats sildīšanai. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
14 Nov 2013, 16:49:44 BMW-Valcha rakstīja:
Kurš ir redzējis kaut ko tādu?
p.s. Esmu gatavs ziemai
[IMG]http://www.bildites.lv/images/byesv6q71qxe27ls8ep.jpg[/IG]
Atrodiet atšķirību
[IMG]http://www.bildites.lv/images/velhja8bnkh5hiuck7fy.png[/IM]
viena svece ir kujņa krietni par maz. |
Offline | |
|
matrixxxx | |
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
14 Nov 2013, 22:51:11 edzulis rakstīja:
Kā jūs gāzētajiem auto, kas uz firmu taisiet aktu par devielas patēriņu? Un ko rakstat ceļa zīmēs?
Par aktiem gan neko nezinu.
Ja Tev mails ir [email protected] tad aizsuutiiju paraugu.
VID par taadaam atskaiteem/celja ziimeem neko sliktu nesaka. |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
15 Nov 2013, 01:15:06 PASSATizhi rakstīja:
14 Nov 2013, 16:49:44 BMW-Valcha rakstīja:
Kurš ir redzējis kaut ko tādu?
p.s. Esmu gatavs ziemai
viena svece ir kujņa krietni par maz.
Skatoties kāda..
1000 grādi divās sec.
Kap vieta diviem T.devējiem [ Šo ziņu laboja Vecais, 15 Nov 2013, 09:28:28 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|