Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Boomzilla
29. Sep 2014, 10:26 #10601

Kopš: 12. Apr 2005

Ziņojumi: 82

Braucu ar: M6, F150 SVT, Legacy Twin turbo

Pārdošu aizmugurējās sēdinātās atsperes no 2000.g. GT Imprezas un ari no 2006.g. WRX.
Online
MarC
29. Sep 2014, 11:51 #10602

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

vienkārši iesācēji. stenogramma parastā
K1garšT20 K2rot no labās. viss pareizi tikai pilots neklausās ko saka stūrmanis ,vai arī nesaprot ka aiz K2 roteris ir uzreiz.

salonfilēmjums

[ Šo ziņu laboja MarC, 29 Sep 2014, 11:52:42 ]

Offline
gt99
29. Sep 2014, 12:04 #10603

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

4ratos tur ielikts ieteikums, ka roteri vajadzēja likt pirms līkumā. Bet pēc šī onboarda šķiet roteris bija pirms šī līkuma - iepriekšējais roteris. Tas kreisais līkums bija gaaaarrrrrršsssss. Un šī rotera izlikšana 100 metrus iepriekš nedotu labāku rezultātu.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Locis
29. Sep 2014, 12:22 #10604

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11226

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


25 Sep 2014, 23:39:22 martinssirants rakstīja:
Nem meshalku ja vari. Automats vinam ir vecais dumais. Par cik beigtie amortizatori aizgaaja?

man 3,0 h6 arī vecais skaitās? Vieniem pat nenāca ar 4 robi?
Offline
Zigmars
29. Sep 2014, 12:29 #10605

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Neko nesaprotu, bet man liekas, ka tas dops iet pa taisnu ...
Offline
JZ
29. Sep 2014, 13:09 #10606

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nevajag tur stumdīt to roteri turp/atpakaļ, vajag pusi izmainīt un viss, 3šo ķīpu pielikt tik tuvu vai sašaurināt ceļu tik, cik daudz ātruma grib nodzēst no cauri braucošās mašīnas, roteris nav atrakcija skatītājiem vai orgiem, bet ir tur lai samazinātu Vvidējo, nodzēstu ātrumu pirms bīstamas vietas, nevis nejēdzīgas formas dēļ rada jaunu vietu kur kļūdīties un mest kūleņus

Offline
daticho
29. Sep 2014, 13:37 #10607

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


27 Sep 2014, 19:16:17 Saabpower rakstīja:
ir zināms šitais foris labs vai slikts?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/forester/didff.html


Šodien braukšu apskatīt, došu ziņu
sajūgs 4dien esot jauns uzlikts
Offline
daticho
29. Sep 2014, 13:53 #10608

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


27 Sep 2014, 20:59:20 didzinators rakstīja:

26 Sep 2014, 20:42:10 didzinators rakstīja:

26 Sep 2014, 19:09:25 daticho rakstīja:

25 Sep 2014, 23:39:22 martinssirants rakstīja:
Nem meshalku ja vari. Automats vinam ir vecais dumais. Par cik beigtie amortizatori aizgaaja?


Šodien aizgāja pa 5700 eur + reģ.
Kad saņemšos uzcepšu arī atsevišķu eposu par AdRem auto servisu es ahujel no tādiem dauņiem, vnk ahujel


Tur jau dauņi bija pirms 3 gadiem, tad nekas nav mainijies


Iss rasklads par ad rem

Vajadzeja pieprogrameet GC8 imprezai otru atslegu, sazvanu sie saka ka nav probleema, lai tikai braucot surp. OK aizbraucu atdodu auto, gaidu stundu, sie saka ka nevar pieprogrammet, jo nav parejas. Nu neko saku ka pareju varu dabuut, dbuju pareju un aizdzenu nakamo nedelu, atdodu auto, gaidu stundu, nak servisa darbinieks smaididams, sakot ka nebija istais softs, lai pieprogrammetu......neko beigas caur subaristiem dabuju chali, kas ar busu piebrauca pats klat un 10 min laikaa busaa pieprogameeja atsleegu, taa vietaa ko Ad rem 2 nedeljas chkareja


Manu Fori Jaunais īpašnieks Adrema pieteica uz diagnostiku:
Eļļas limenis zem minimuma
Nenostriprināts AKB
3 gab švīkas uz kapota (patiesībā bija vissss vnk dirsā saskrāpēts)
Nedeg gabarīts
Motors peld (vaina esot spoles, sveces, esot jāmaina)

Savacu Fori, pasaucu meistaru un sākās atveram kapotu, es prasu kas ar eļļu tur bija?? šis saka "pod miņimum", izvelku ščupu, tur pie maximuma labi, to es kka noriju prasu kas tur ar motoru? "ploha rabotajet", piedarbinu, ne smakas no virbācijas prasu, kas tur ar to AKB "teh asmotr ņepraidjoš", tur viena skrūve atnākusi vaļā tam bleķim kas piespiež akb, ar pirkstiem aizvelku un hits visam, prasu lai nomaina gabarītu, jo zinu ka pircējs tāpat pirks to Fori... spuldze 0.79 eur, maiņa 8.55 eur

Pat vecaja Partneri ir tagad sakarigaks tas krievs nekā šie lohi kopā ņemot!!!
Offline
gt99
29. Sep 2014, 13:56 #10609

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


29 Sep 2014, 13:09:34 JZ rakstīja:
nevajag tur stumdīt to roteri turp/atpakaļ, vajag pusi izmainīt un viss, 3šo ķīpu pielikt tik tuvu vai sašaurināt ceļu tik, cik daudz ātruma grib nodzēst no cauri braucošās mašīnas, roteris nav atrakcija skatītājiem vai orgiem, bet ir tur lai samazinātu Vvidējo, nodzēstu ātrumu pirms bīstamas vietas, nevis nejēdzīgas formas dēļ rada jaunu vietu kur kļūdīties un mest kūleņus

Kamēr ekipāžas ar savu ātrumu līkumā var noturēt iekšmalu, tikmēr Tavs roteris varētu strādāt. Man šķiet.

[ Šo ziņu laboja gt99, 29 Sep 2014, 14:02:07 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
JZ
29. Sep 2014, 14:34 #10610

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

un, kad nevar, bet vēl joprojām mēģina iestūrēt, tad starp viņiem un grāvi vēl ir ķīpa, kas neļauj ielidot grāvī ar sānu

un, kad saprot ka nevar iestūrēt, stūrē taisni iekšā grāvī, kas atkal ir drošāk nekā ar sānu, kas lielajā vairumā gadījumu beigsies ar vāku

vienīgais "mīnuss" ir ka pirmā ķīpa (ja salikts plati) būtība nedara neko ātruma slāpēšanai, "tikai" tik vien kā padara roteri redzamu, var palidot tai garām un izslīdēt grāvī griežot otrai apkārt gluži kā esošajā variantā, bet, tai pat laikā, esošajā variantā 3šā ķīpa nedara pilnīgi neko, jo visu jau izdarija pirmās 2vas
Offline
GirtzB
29. Sep 2014, 14:40 #10611

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

vai man kā nebraucošam amatierim rādās, vai tas roteris vispār ir idejiski nepareizā vietā? Ja jau likt smazināt ātrumu pirms bīstamas vietas vai samazināt vidējo tad taču prātīgāk ir likt jamo taisnes beigās/līkuma ieejā nevis vidū-izejā...
Tad vismaz redzams ir pa gabalu un var sadzēsties kā pieklājas doršā taisnē nevis pardomāt līkuma vidū...

pro/matser level nav svarīgi kur tas roteris tāpat pierakstīs pareizi, noreaģēs laicīgāk, bet amatierim kurš vēl pēc sveša/gatava pierkasta brauc...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 29 Sep 2014, 14:43:38 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
gt99
29. Sep 2014, 15:00 #10612

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


29 Sep 2014, 14:34:22 JZ rakstīja:
"mīnuss" ir ka pirmā ķīpa (ja salikts plati) būtība nedara neko ātruma slāpēšanai, "tikai" tik vien kā padara roteri redzamu, var palidot tai garām un izslīdēt grāvī griežot otrai apkārt gluži kā esošajā variantā, bet, tai pat laikā, esošajā variantā 3šā ķīpa nedara pilnīgi neko, jo visu jau izdarija pirmās 2vas

vai kļūdos, ja teikšu, ka liela iespēja, ka pirmā ķīpa droši vien nokļūtu kādā brīdī grāvī? Un no turienes jau skatītāji/tienseši neizstumtu atpakaļ uz ceļa. Stāvs un augsts tas ceļmalas kritums. Tas nav tas pats, kas pabīdīt pa līdzenu ceļu turp atpakaļ.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Tikai_lasu
29. Sep 2014, 15:10 #10613

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Kāda škirba, no kuras puses tur būtu tas roteris, rezultāts tāpat grāvis! Tur tak mauc uz izjūtām, nevis pēc steņa. Proti- visu laiku iet viens ritms: ieskrienamies, izbraucam Līkumu, Dodam virsū un bremzējam uz Roteri, ieskrienamies, izbraucam Līkumu, Dodam virsū un bremzējam uz Roteri, ieskrienamies izbraucam Līkumu, Dodam virsū... !!!! blāāā bums bums bums!!! .. Roteri jau prajehaļi...

P.S. Šo pašu dopu, pat profiņi mauc "pēc inerces" kā rezultātā visādas ķīpas pa kājām maisās

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 29 Sep 2014, 15:16:34 ]

Offline
ParaTr00per
29. Sep 2014, 15:19 #10614

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


29 Sep 2014, 12:22:28 Locis rakstīja:

25 Sep 2014, 23:39:22 martinssirants rakstīja:
Nem meshalku ja vari. Automats vinam ir vecais dumais. Par cik beigtie amortizatori aizgaaja?

man 3,0 h6 arī vecais skaitās? Vieniem pat nenāca ar 4 robi?

tev ir 4-robu tomāts, bet pareizs. h6 nebija ar nepareiziem automātiem
Offline
Locis
30. Sep 2014, 21:06 #10615

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11226

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

man 5 robi.
Kāds var iedot aizmugurējo atsperu kodus tām pastiprinātajām priekš auta?
Offline
SmokeAndRide
02. Oct 2014, 20:09 #10616

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

Varbūt kāds zin, cik apmēram maksā 22b paka no kompozītiem ? varbūt te kāds ar to nodarbojas ?

[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 02 Oct 2014, 20:10:14 ]

Offline
martinssirants
02. Oct 2014, 20:25 #10617

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


30 Sep 2014, 21:06:14 Locis rakstīja:
man 5 robi.
Kāds var iedot aizmugurējo atsperu kodus tām pastiprinātajām priekš auta?

Tapec ka tev ir h6. Ieprieks viss jau tika uzrakstiits.
Offline
jaks
02. Oct 2014, 21:58 #10618

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


02 Oct 2014, 20:09:32 SmokeAndRide rakstīja:
Varbūt kāds zin, cik apmēram maksā 22b paka no kompozītiem ? varbūt te kāds ar to nodarbojas ?


Vāģi racing kādreiz lipināja
Offline
daticho
02. Oct 2014, 22:03 #10619

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Kāds var pateikt, kur labāk (izdevīgāk) iegādāties priekš Outbacka kartera aizsargu?

Neinteresē plastmasas izstrādājumi, vajag kko treknāku.
Offline
jaks
02. Oct 2014, 23:04 #10620

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


02 Oct 2014, 22:03:11 daticho rakstīja:
Kāds var pateikt, kur labāk (izdevīgāk) iegādāties priekš Outbacka kartera aizsargu?

Neinteresē plastmasas izstrādājumi, vajag kko treknāku.

RLM zem 100e
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex