Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
sys9291
21. Dec 2019, 10:54 #1061

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

nezinu man kaut kā sanāca otrādi - rāviens pēc pus stundas parādījās... bet tas bija sen - DDE4 laikos...
P.S man jau patīk šie kaislīgie runātāji, kā sacīt jāsaka jaunības maksimālisms...
Tajā momentā, kad pedālis ir grīdā - jūsu tūningi uz MS42 neko nedod, ja nu formālos 2HP un 3NM a toties krāns paliek garāks..
Ko tad tu AF savu dzinēju būvēji? Aiz gara laika, vai aiz tā, ka tomēt ar čipšiem nepietiek...
Offline
uldens1
21. Dec 2019, 11:12 #1062

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..


Daudzi pēc čipošanas ir teikuši ka no sākuma baigi rāva,bet laikam pieradu un liekas ir tāpat kā pirms
Offline
sys9291
21. Dec 2019, 11:29 #1063

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Dec 2019, 11:12:28 @uldens1 rakstīja:

21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..


Daudzi pēc čipošanas ir teikuši ka no sākuma baigi rāva,bet laikam pieradu un liekas ir tāpat kā pirms

un tad ielejam stoku atpakaļ un piedāvājam izbraukt... pēc pus stundas ir atpakaļ...
Offline
AF
21. Dec 2019, 11:35 #1064

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
oo. stulbie BMW inzhenieri! nu, pilniigi idioti!

man ir suudiiga atminja, neatceros, kurai INPA versijai, bet jau bija statusa biti par jau shiis paaudzes DME detekteeto degvielas oktaanskaitli.
jau taas paaudzes DME ir knock adaptaaciju kartes!

tb, stulbais DME, balstoties uz detonaacijas sensoriem, adapteeja aizdedzes apsteidzes lenkji. aizdedzes kartee, savukaart, tiek ieliktas reference veertiibas, nekas vairaak.
tb, knock sensori straadaa diveejaadi:
a) ja peeksnji izkriit detonaacija, momentaani konkretajaa segmentaa taisa veelu aizdedzi [un ar katru eventu visaa segmentaa uztaisa nedaudz veelaaku aizdedzi adaptaaciju kartei, lai crash neatkaartotos];
b) veic leeno aizdedzes karshu adapteeshanu, leeni/leni to tuvinot detonacijas slieksnim.

tb, tu vari uzlikt tos -6 graadus, jeb vnk ieliet 98 un pabraukt kaadu motorstundu dazhaados rezhiimos. un uzlieot tos -6 graadus, fnaalaa nekas agraaks nebuus. Tas tev nav Motronic 1.3/3.1...

taa ir teema, ko savulaik aktualizeeju dirselju chipotaajiem - nevar dzineeja performanci veerteet uzreiz peec chiposhanas, tas ir jaapaaradaptee. jo, citaadi sanak sekojoshi: chiperis degvielas kartee [ok, pat pienjemsim, ka korekti - nesajaajot pieprasiito/reaalo rail spiedienu/gaisa masu] iemochii vairaak degvielas, bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..


es pareizi saprotu, tu esi tas Kaspičs?
Offline
AF
21. Dec 2019, 11:36 #1065

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


21 Dec 2019, 10:54:16 @sys9291 rakstīja:
nezinu man kaut kā sanāca otrādi - rāviens pēc pus stundas parādījās... bet tas bija sen - DDE4 laikos...
P.S man jau patīk šie kaislīgie runātāji, kā sacīt jāsaka jaunības maksimālisms...
Tajā momentā, kad pedālis ir grīdā - jūsu tūningi uz MS42 neko nedod, ja nu formālos 2HP un 3NM a toties krāns paliek garāks..
Ko tad tu AF savu dzinēju būvēji? Aiz gara laika, vai aiz tā, ka tomēt ar čipšiem nepietiek...

lai krāns ir garāks..
Offline
AF
21. Dec 2019, 11:41 #1066

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu lai nu tā būtu.
Offline
Bender
21. Dec 2019, 11:42 #1067

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


20 Dec 2019, 22:08:38 @Chiter rakstīja:
Tātad:
dpf off + chip pie karosa.
Nobraucu vairāk kā 130 000 km ar smaidu sejā.
Motors piekusa nolietojuma priekšā. Plaisa dzinēja galvā.
Rezultāts:
Jauna galva, jaunas sprauslas no dīlera un smaids vēl lielāks.
P.S. auto pirkts jauns LV. Šobrīd odo virs 300 000.
Vienkārši dzelzim vajag sekot līdzi.
P.S.S. un arī diezgan daudz bmw tika piesmieti un paņemti uz izbrīnu.

Neesi pirmais ar plaisu galvā pēc Karosa čipa
Ties čomam paveicās mazāk, pēc čipa nobrauca uz pusi mazāk.
Jauns dzinējs.
Offline
Staris
21. Dec 2019, 12:02 #1068

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Pilnīgi jaunam auto pie 65k plaisa galvā?
Offline
Bender
21. Dec 2019, 12:07 #1069

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Ne tak. Ap īstiem 200k km uzlika čipu, jo auto nāca no Beļģijas ar samazinātu jaudu 100kW, standarta 105kW vietā. Uz cik sačipoja - hz.
Nesen nomainīja dzinēju. Nepilni 2k € par "čipu".

[ Šo ziņu laboja Bender, 21 Dec 2019, 12:09:25 ]

Offline
krushh
21. Dec 2019, 12:09 #1070

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98

Drīz karosu vainos pie tā, ka pēc čipošanas sieva pameta, suns piedirsa paklāju, banka dzīvokli atņēma.
Offline
Bender
21. Dec 2019, 12:20 #1071

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Kurš tad vaino? Nevar jau tikai pozitīvo statistiku bliezt, ir arī zemūdens akmeņi.
Offline
sys9291
21. Dec 2019, 12:26 #1072

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Dec 2019, 11:38:58 @DM-101 rakstīja:

21 Dec 2019, 11:35:22 @AF rakstīja:

21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
oo. stulbie BMW inzhenieri! nu, pilniigi idioti!

man ir suudiiga atminja, neatceros, kurai INPA versijai, bet jau bija statusa biti par jau shiis paaudzes DME detekteeto degvielas oktaanskaitli.
jau taas paaudzes DME ir knock adaptaaciju kartes!

tb, stulbais DME, balstoties uz detonaacijas sensoriem, adapteeja aizdedzes apsteidzes lenkji. aizdedzes kartee, savukaart, tiek ieliktas reference veertiibas, nekas vairaak.
tb, knock sensori straadaa diveejaadi:
a) ja peeksnji izkriit detonaacija, momentaani konkretajaa segmentaa taisa veelu aizdedzi [un ar katru eventu visaa segmentaa uztaisa nedaudz veelaaku aizdedzi adaptaaciju kartei, lai crash neatkaartotos];
b) veic leeno aizdedzes karshu adapteeshanu, leeni/leni to tuvinot detonacijas slieksnim.

tb, tu vari uzlikt tos -6 graadus, jeb vnk ieliet 98 un pabraukt kaadu motorstundu dazhaados rezhiimos. un uzlieot tos -6 graadus, fnaalaa nekas agraaks nebuus. Tas tev nav Motronic 1.3/3.1...

taa ir teema, ko savulaik aktualizeeju dirselju chipotaajiem - nevar dzineeja performanci veerteet uzreiz peec chiposhanas, tas ir jaapaaradaptee. jo, citaadi sanak sekojoshi: chiperis degvielas kartee [ok, pat pienjemsim, ka korekti - nesajaajot pieprasiito/reaalo rail spiedienu/gaisa masu] iemochii vairaak degvielas, bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..


es pareizi saprotu, tu esi tas Kaspičs?


nee, tas ir lohs. matus negriezh, gjiimi nelabo, mashiinu nemazgaa, savu nozheelojamo dziivi izdziivo blokmaajaa Salaspilii.
Es esmu skaists, gudrs un seksiigs!

YES - tas bija labs
uz AF izgāzās, kā veca sēta
Offline
CP17
21. Dec 2019, 12:42 #1073

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Pilnīgi pofig, nočipoju pirms entiem gadiem pie INC, nekādas plaisas nav, tiesa varēja niknāk saprogrammēt, bet man pietiek ar 330hp/660nm

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
sys9291
21. Dec 2019, 12:47 #1074

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

da par turbo motoriem skaidrs - līdz pat dzinēju mehāniskai izturības robežai (te par resursu un ekoloģiju nerunājam), bet kad stāsta par M52 atmosfērnieka čipšošanu bez mehāniskas pārbūves man tas izsauc smaidu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Dec 2019, 12:47:36 ]

Offline
CP17
21. Dec 2019, 12:55 #1075

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Tu domā uz čuiņiku maucu? Un nevis uz nanometriem, bet ņūtoniem, Karl

[ Šo ziņu laboja CP17, 21 Dec 2019, 12:57:17 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
cmax
21. Dec 2019, 19:55 #1076

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


21 Dec 2019, 12:55:06 @CP17 rakstīja:
Tu domā uz čuiņiku maucu? Un nevis uz nanometriem, bet ņūtoniem, Karl

Ņūtoni būs Nm, Karl
Offline
wanksta
21. Dec 2019, 20:09 #1077

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Kas tas par Karlu?
Online
hasans
21. Dec 2019, 20:11 #1078

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

google -> meme carl
Offline
Chiter
21. Dec 2019, 23:34 #1079

Kopš: 13. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: finieri pa latvijas ceļiem


21 Dec 2019, 11:42:28 @Bender rakstīja:

20 Dec 2019, 22:08:38 @Chiter rakstīja:
Tātad:
dpf off + chip pie karosa.
Nobraucu vairāk kā 130 000 km ar smaidu sejā.
Motors piekusa nolietojuma priekšā. Plaisa dzinēja galvā.
Rezultāts:
Jauna galva, jaunas sprauslas no dīlera un smaids vēl lielāks.
P.S. auto pirkts jauns LV. Šobrīd odo virs 300 000.
Vienkārši dzelzim vajag sekot līdzi.
P.S.S. un arī diezgan daudz bmw tika piesmieti un paņemti uz izbrīnu.

Neesi pirmais ar plaisu galvā pēc Karosa čipa
Ties čomam paveicās mazāk, pēc čipa nobrauca uz pusi mazāk.
Jauns dzinējs.

Nevienā brīdī nepieminēju ka čipotājs ir vainīgs.
Pats apzinājos riskus veicot tādas darbības.
Šīs darbības tika veiktas pie 170 000 km nobraukuma.
Pie 300 000 bija remonts.
Auto pēc remonta brauc vēljoprojām.
Un par beļģijas autoparku neko nekomentēšu jo 9 gadus miesīgs brālis bija tur diplomātiskajā dienestā. Tā kā beļģu virtuve ir nedaudz zināma.
P.S. interneta kaujinieku priekšā atmetos uzreiz. man ir sava dzīve un interneta kaujām diemžēl neatliek laika. Tā kā interneta konani, lūdzu piedodiet. Jūs uzvarējāt.
Offline
DeeCee
29. Dec 2019, 15:32 #1080

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo