Online
Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 21. Dec 2019, 10:54 |
#1061
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| nezinu man kaut kā sanāca otrādi - rāviens pēc pus stundas parādījās... bet tas bija sen - DDE4 laikos...
P.S man jau patīk šie kaislīgie runātāji, kā sacīt jāsaka jaunības maksimālisms...
Tajā momentā, kad pedālis ir grīdā - jūsu tūningi uz MS42 neko nedod, ja nu formālos 2HP un 3NM a toties krāns paliek garāks..
Ko tad tu AF savu dzinēju būvēji? Aiz gara laika, vai aiz tā, ka tomēt ar čipšiem nepietiek...
| Offline | | |
uldens1 | 21. Dec 2019, 11:12 |
#1062
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..
Daudzi pēc čipošanas ir teikuši ka no sākuma baigi rāva,bet laikam pieradu un liekas ir tāpat kā pirms | Offline | | |
sys9291 | 21. Dec 2019, 11:29 |
#1063
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Dec 2019, 11:12:28 @uldens1 rakstīja:
21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..
Daudzi pēc čipošanas ir teikuši ka no sākuma baigi rāva,bet laikam pieradu un liekas ir tāpat kā pirms
un tad ielejam stoku atpakaļ un piedāvājam izbraukt... pēc pus stundas ir atpakaļ... | Offline | | |
AF | 21. Dec 2019, 11:35 |
#1064
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
oo. stulbie BMW inzhenieri! nu, pilniigi idioti!
man ir suudiiga atminja, neatceros, kurai INPA versijai, bet jau bija statusa biti par jau shiis paaudzes DME detekteeto degvielas oktaanskaitli.
jau taas paaudzes DME ir knock adaptaaciju kartes!
tb, stulbais DME, balstoties uz detonaacijas sensoriem, adapteeja aizdedzes apsteidzes lenkji. aizdedzes kartee, savukaart, tiek ieliktas reference veertiibas, nekas vairaak.
tb, knock sensori straadaa diveejaadi:
a) ja peeksnji izkriit detonaacija, momentaani konkretajaa segmentaa taisa veelu aizdedzi [un ar katru eventu visaa segmentaa uztaisa nedaudz veelaaku aizdedzi adaptaaciju kartei, lai crash neatkaartotos];
b) veic leeno aizdedzes karshu adapteeshanu, leeni/leni to tuvinot detonacijas slieksnim.
tb, tu vari uzlikt tos -6 graadus, jeb vnk ieliet 98 un pabraukt kaadu motorstundu dazhaados rezhiimos. un uzlieot tos -6 graadus, fnaalaa nekas agraaks nebuus. Tas tev nav Motronic 1.3/3.1...
taa ir teema, ko savulaik aktualizeeju dirselju chipotaajiem - nevar dzineeja performanci veerteet uzreiz peec chiposhanas, tas ir jaapaaradaptee. jo, citaadi sanak sekojoshi: chiperis degvielas kartee [ok, pat pienjemsim, ka korekti - nesajaajot pieprasiito/reaalo rail spiedienu/gaisa masu] iemochii vairaak degvielas, bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..
es pareizi saprotu, tu esi tas Kaspičs? | Offline | | |
AF | 21. Dec 2019, 11:36 |
#1065
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
21 Dec 2019, 10:54:16 @sys9291 rakstīja:
nezinu man kaut kā sanāca otrādi - rāviens pēc pus stundas parādījās... bet tas bija sen - DDE4 laikos...
P.S man jau patīk šie kaislīgie runātāji, kā sacīt jāsaka jaunības maksimālisms...
Tajā momentā, kad pedālis ir grīdā - jūsu tūningi uz MS42 neko nedod, ja nu formālos 2HP un 3NM a toties krāns paliek garāks..
Ko tad tu AF savu dzinēju būvēji? Aiz gara laika, vai aiz tā, ka tomēt ar čipšiem nepietiek...
lai krāns ir garāks.. | Offline | | |
AF | 21. Dec 2019, 11:41 |
#1066
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nu lai nu tā būtu. | Offline | | |
Bender | 21. Dec 2019, 11:42 |
#1067
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
20 Dec 2019, 22:08:38 @Chiter rakstīja:
Tātad:
dpf off + chip pie karosa.
Nobraucu vairāk kā 130 000 km ar smaidu sejā.
Motors piekusa nolietojuma priekšā. Plaisa dzinēja galvā.
Rezultāts:
Jauna galva, jaunas sprauslas no dīlera un smaids vēl lielāks.
P.S. auto pirkts jauns LV. Šobrīd odo virs 300 000.
Vienkārši dzelzim vajag sekot līdzi.
P.S.S. un arī diezgan daudz bmw tika piesmieti un paņemti uz izbrīnu.
Neesi pirmais ar plaisu galvā pēc Karosa čipa
Ties čomam paveicās mazāk, pēc čipa nobrauca uz pusi mazāk.
Jauns dzinējs. | Offline | | |
Staris | 21. Dec 2019, 12:02 |
#1068
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Pilnīgi jaunam auto pie 65k plaisa galvā?
| Offline | | |
|
Bender | 21. Dec 2019, 12:07 |
#1069
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Ne tak. Ap īstiem 200k km uzlika čipu, jo auto nāca no Beļģijas ar samazinātu jaudu 100kW, standarta 105kW vietā. Uz cik sačipoja - hz.
Nesen nomainīja dzinēju. Nepilni 2k € par "čipu".[ Šo ziņu laboja Bender, 21 Dec 2019, 12:09:25 ] | Offline | | |
krushh | 21. Dec 2019, 12:09 |
#1070
|
| Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
| Drīz karosu vainos pie tā, ka pēc čipošanas sieva pameta, suns piedirsa paklāju, banka dzīvokli atņēma. | Offline | | |
Bender | 21. Dec 2019, 12:20 |
#1071
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Kurš tad vaino? Nevar jau tikai pozitīvo statistiku bliezt, ir arī zemūdens akmeņi. | Offline | | |
sys9291 | 21. Dec 2019, 12:26 |
#1072
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Dec 2019, 11:38:58 @DM-101 rakstīja:
21 Dec 2019, 11:35:22 @AF rakstīja:
21 Dec 2019, 10:41:26 @DM-101 rakstīja:
oo. stulbie BMW inzhenieri! nu, pilniigi idioti!
man ir suudiiga atminja, neatceros, kurai INPA versijai, bet jau bija statusa biti par jau shiis paaudzes DME detekteeto degvielas oktaanskaitli.
jau taas paaudzes DME ir knock adaptaaciju kartes!
tb, stulbais DME, balstoties uz detonaacijas sensoriem, adapteeja aizdedzes apsteidzes lenkji. aizdedzes kartee, savukaart, tiek ieliktas reference veertiibas, nekas vairaak.
tb, knock sensori straadaa diveejaadi:
a) ja peeksnji izkriit detonaacija, momentaani konkretajaa segmentaa taisa veelu aizdedzi [un ar katru eventu visaa segmentaa uztaisa nedaudz veelaaku aizdedzi adaptaaciju kartei, lai crash neatkaartotos];
b) veic leeno aizdedzes karshu adapteeshanu, leeni/leni to tuvinot detonacijas slieksnim.
tb, tu vari uzlikt tos -6 graadus, jeb vnk ieliet 98 un pabraukt kaadu motorstundu dazhaados rezhiimos. un uzlieot tos -6 graadus, fnaalaa nekas agraaks nebuus. Tas tev nav Motronic 1.3/3.1...
taa ir teema, ko savulaik aktualizeeju dirselju chipotaajiem - nevar dzineeja performanci veerteet uzreiz peec chiposhanas, tas ir jaapaaradaptee. jo, citaadi sanak sekojoshi: chiperis degvielas kartee [ok, pat pienjemsim, ka korekti - nesajaajot pieprasiito/reaalo rail spiedienu/gaisa masu] iemochii vairaak degvielas, bet DDE paaris motorstundu laikaa [balstoties uz Lambda karteem/energjeetisko modeli] visu pasakumu paaradaptee atpakalj. Tb, izbrauc pacients pa vaartiem - ir raaviens. Bet tas raaviens paaris motorstundu laikaa pazuud. Suudiigaakajaa gadiijumaa - veel ar kljuudaam, kas griezi vispaar norauj podaa..
es pareizi saprotu, tu esi tas Kaspičs?
nee, tas ir lohs. matus negriezh, gjiimi nelabo, mashiinu nemazgaa, savu nozheelojamo dziivi izdziivo blokmaajaa Salaspilii.
Es esmu skaists, gudrs un seksiigs!
YES - tas bija labs
uz AF izgāzās, kā veca sēta | Offline | | |
CP17 | 21. Dec 2019, 12:42 |
#1073
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Pilnīgi pofig, nočipoju pirms entiem gadiem pie INC, nekādas plaisas nav, tiesa varēja niknāk saprogrammēt, bet man pietiek ar 330hp/660nm
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
sys9291 | 21. Dec 2019, 12:47 |
#1074
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| da par turbo motoriem skaidrs - līdz pat dzinēju mehāniskai izturības robežai (te par resursu un ekoloģiju nerunājam), bet kad stāsta par M52 atmosfērnieka čipšošanu bez mehāniskas pārbūves man tas izsauc smaidu... [ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Dec 2019, 12:47:36 ] | Offline | | |
CP17 | 21. Dec 2019, 12:55 |
#1075
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Tu domā uz čuiņiku maucu? Un nevis uz nanometriem, bet ņūtoniem, Karl [ Šo ziņu laboja CP17, 21 Dec 2019, 12:57:17 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
cmax | 21. Dec 2019, 19:55 |
#1076
|
| Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
21 Dec 2019, 12:55:06 @CP17 rakstīja:
Tu domā uz čuiņiku maucu? Un nevis uz nanometriem, bet ņūtoniem, Karl
Ņūtoni būs Nm, Karl | Offline | | |
|
wanksta | 21. Dec 2019, 20:09 |
#1077
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Kas tas par Karlu? | Online | | |
hasans | 21. Dec 2019, 20:11 |
#1078
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| google -> meme carl | Offline | | |
Chiter | 21. Dec 2019, 23:34 |
#1079
|
| Kopš: 13. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 120
Braucu ar: finieri pa latvijas ceļiem
|
21 Dec 2019, 11:42:28 @Bender rakstīja:
20 Dec 2019, 22:08:38 @Chiter rakstīja:
Tātad:
dpf off + chip pie karosa.
Nobraucu vairāk kā 130 000 km ar smaidu sejā.
Motors piekusa nolietojuma priekšā. Plaisa dzinēja galvā.
Rezultāts:
Jauna galva, jaunas sprauslas no dīlera un smaids vēl lielāks.
P.S. auto pirkts jauns LV. Šobrīd odo virs 300 000.
Vienkārši dzelzim vajag sekot līdzi.
P.S.S. un arī diezgan daudz bmw tika piesmieti un paņemti uz izbrīnu.
Neesi pirmais ar plaisu galvā pēc Karosa čipa
Ties čomam paveicās mazāk, pēc čipa nobrauca uz pusi mazāk.
Jauns dzinējs.
Nevienā brīdī nepieminēju ka čipotājs ir vainīgs.
Pats apzinājos riskus veicot tādas darbības.
Šīs darbības tika veiktas pie 170 000 km nobraukuma.
Pie 300 000 bija remonts.
Auto pēc remonta brauc vēljoprojām.
Un par beļģijas autoparku neko nekomentēšu jo 9 gadus miesīgs brālis bija tur diplomātiskajā dienestā. Tā kā beļģu virtuve ir nedaudz zināma.
P.S. interneta kaujinieku priekšā atmetos uzreiz. man ir sava dzīve un interneta kaujām diemžēl neatliek laika. Tā kā interneta konani, lūdzu piedodiet. Jūs uzvarējāt. | Offline | | |
DeeCee | 29. Dec 2019, 15:32 |
#1080
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|