Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
29. Jan 2012, 20:33 #1061

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


29 Jan 2012, 19:46:41 Vecais_ rakstīja:

29 Jan 2012, 19:28:59 kexxx rakstīja:

29 Jan 2012, 19:08:21 Rex rakstīja:
Manam ir tāda iekārta

Baigi lētāko variantu nemeklēju, bet skatijos price with performance. Meistars ieteica šādu variantu. Uz doto brīdi ir nobraukti 10000 kilometri. Sūdzības uz doto momentu nav (ceru, ka nebūs). Balons ir 50 vai 55litri (īsti neatceros) Iepildīt var 45 litri. Ar tiem var nobraukt (kā brauc - cik sirsnīgi spaida pedāli) no 250 līdz 330km


nesaprotu, kāpēc netiek likti nekādi stiprinājumi uz mazajām šļaukām (no gāzes sprauslām un no kolektora uz reduktoru)?!? jamās tak itin viegli iet nost...

Tur visur ir retinājums.. nost viņas neiet Bet kanālus un melnas savilces jau varēja izmantot


nu, ja kaut kur sūc gaisu, tad tas arī diezgan nelāgi iespaido dzinēja darbību
turklāt kaut ko grabinoties pa motoru var kādu caurulīti netīšām noraut...
ok, kamēr tās trubas jaunas un elastīgas, gan jau turas OK, bet pēc laiciņa... un kabeļu savilces arī nav labākais risinājums, tāpat īsti neturās...

btw, man komplektā nāca tādi mazītiņi vītnes savilcēji, domāti diametram 7-11 mm... nekur LV tādus nav nācies manīt.. kāds nezin, kur tādus varētu iepirkt?
Offline
Vecais
29. Jan 2012, 20:58 #1062

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


29 Jan 2012, 20:33:38 kexxx rakstīja:
nu, ja kaut kur sūc gaisu, tad tas arī diezgan nelāgi iespaido dzinēja darbību
turklāt kaut ko grabinoties pa motoru var kādu caurulīti netīšām noraut...
ok, kamēr tās trubas jaunas un elastīgas, gan jau turas OK, bet pēc laiciņa... un kabeļu savilces arī nav labākais risinājums, tāpat īsti neturās...

btw, man komplektā nāca tādi mazītiņi vītnes savilcēji, domāti diametram 7-11 mm... nekur LV tādus nav nācies manīt.. kāds nezin, kur tādus varētu iepirkt?


Esi kādam motoram uz vakuma caurulēm hamutus redzējis ?
No sprauslām un uz starplikām gan izmantoju


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
fuuzels
29. Jan 2012, 21:35 #1063

Kopš: 11. Apr 2007

Ziņojumi: 550

Braucu ar:

Jautājums spečukiem. Šobrīd, kad -10 un vairāk reāli pa šoseju braucot motora temperatūra līdz 90 neuzkāpj, pečka knapi remdenu dvešs un braucot ātrāk par 100 pārslēdzas uz benzīnu. Pilsētā temperatūra aiziet līdz darba temperatūrai, bet neteikšu, ka salonā karsti paliek. Termostats strādā (vismaz truba auksta, un karinot raditoram priekšā kartonu ar bez izmaiņam). Vai var būt, ka viss siltums aiziet gāzes sasildīšanai, vai tomēr kaut kas cits - dzesēšanas sistēmā, vai līki uzlikta apsilde reduktoram?
Offline
PASSATizhi
29. Jan 2012, 21:37 #1064

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


29 Jan 2012, 21:35:33 fuuzels rakstīja:
Jautājums spečukiem. Šobrīd, kad -10 un vairāk reāli pa šoseju braucot motora temperatūra līdz 90 neuzkāpj, pečka knapi remdenu dvešs un braucot ātrāk par 100 pārslēdzas uz benzīnu. Pilsētā temperatūra aiziet līdz darba temperatūrai, bet neteikšu, ka salonā karsti paliek. Termostats strādā (vismaz truba auksta, un karinot raditoram priekšā kartonu ar bez izmaiņam). Vai var būt, ka viss siltums aiziet gāzes sasildīšanai, vai tomēr kaut kas cits - dzesēšanas sistēmā, vai līki uzlikta apsilde reduktoram?

laikam tomēr termostats nav normāls.
Offline
kexxx
29. Jan 2012, 21:37 #1065

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


29 Jan 2012, 21:35:33 fuuzels rakstīja:
Jautājums spečukiem. Šobrīd, kad -10 un vairāk reāli pa šoseju braucot motora temperatūra līdz 90 neuzkāpj


tas arī visu izsaka... nevar reduktors visu siltumu notērēt... skaties rūpīgāk termostatu...
Offline
Matinsh
29. Jan 2012, 22:08 #1066

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Pagaišnedēļ tika sagāzēts auto un parādījusies tāda lieta, ka pārslēdzot ātrumus un pēc tam atkal dodot gāzi auto tā kā nedaudz noraustās. Es pieļauju, ka tā nevajadzētu būt.
Offline
Vecais
29. Jan 2012, 22:13 #1067

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


29 Jan 2012, 22:08:55 Matinsh rakstīja:
Pagaišnedēļ tika sagāzēts auto un parādījusies tāda lieta, ka pārslēdzot ātrumus un pēc tam atkal dodot gāzi auto tā kā nedaudz noraustās. Es pieļauju, ka tā nevajadzētu būt.

Brauc pie sava gāzinieka... jābūt ir tāpat kā ar benzīnu

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Fandulis
29. Jan 2012, 23:56 #1068

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Kādas izmaksas ir uzlikt Audi S4 4.2l motoram gāzi, teiksim labu, lai sprausla nemaksā 7Ls gabalā. Pašizmaksa varētu būt ap 350Ls? + darbs, vai labāk braukt uz Liepāju pats neko nesaregulēšu tas skaidrs Un, vai gāzeniekiem liekot šiem modeļiem gāzi ir bijušās kādas problēmas ekspluatācijas laikā? Padalieties ar infu varbūt nav vērts likt, tīri kādu tehnisku iemeslu dēļ.
Offline
BROCKERIS
30. Jan 2012, 09:54 #1069

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Šķiet, ka S4 ir tāds pats motors kā S6 - 340 Zs.
Man ir tādam gāzes iekārta jau kādu laiku. Vajag ļoti ražīgu reduktoru (vai divus pat) un diezgan ražīgas sprauslas, lētākās nevajadzētu likt. Nekādas problēmas ar HANA sprauslām man nav bijušas, arī reduktori (tomasetto) nekādas vainas.
Papildus saņēmu ieteikumu uzstādīt aizdedzes apsteidzes variatoru, ko arī uzlika, subjektīvi šķiet, ka pēc tā upgreida no starta rauj labāk par benzīnu, vismaz līdz kādiem 4 tūkstošiem apgriezienu.
Pirms tam bija Valtec T34 sprauslas - tā jau viss it kā normāli, bet pāris reizes aizdambējās + pie lielas slodzes un lielos apgriezienos tika papildus piešļircināts benzīns. Man pa garantiju uzlika HANA un kopš tā viss ir perfekti. Ja pats neliksi, diezvai zem 900 Ls labu iekārtu var izlikt.
Offline
Vecais
30. Jan 2012, 12:02 #1070

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


350Ls + darbs tur sanāk tikai 4 cilindru motoram ar labām komponentēm.. uz 8 cilindriem būs jāpiemet kādi 200Ls...

800-900ls jau ir TOP ZUSTAND(nejau ar korejiešu HANA, bet ātrākajām sprauslām tirgū(0,5ms/420'000km)


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
BROCKERIS
30. Jan 2012, 12:19 #1071

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Oho, kas ir tās krutās? Man ar interesē, jo plānojas vēl viens 4,2 LPG projekts drīzumā. Un vai tu koriģē arī aizdedzi? Cik dod garantiju?
Offline
Vecais
30. Jan 2012, 12:23 #1072

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


30 Jan 2012, 12:19:45 BROCKERIS rakstīja:
Oho, kas ir tās krutās? Man ar interesē, jo plānojas vēl viens 4,2 LPG projekts drīzumā. Un vai tu koriģē arī aizdedzi? Cik dod garantiju?

Matrix Mechatronics
Es aizdedzi nekoriģēju, to dara aizdedzes korektors
Garantija 3 gadi/100'000km

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
DockuH
30. Jan 2012, 15:32 #1073

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:

Atkartošos šaja topika arī:

Interese gazes iekarta prieksh DIRECT Injection motora. Lexus gs300 2007, motors 3GR-FSE.

cik es saprotu, tad janahrenize benzina sistemu un jaliek shkidras gazes iekartu. Vai iespejams LV tadu uzlikt un vai ta stradas perfekti bez kljudam un problelmam?

dzirdeju/lasiju, ka nav labi Likt gazes iekartu piem. 4 paaudzes, tad bus kaput benzina spraslaum

p.s. tiesham interese liela, butu forshi redzet realus piedavajumus


P.s. Vecais gribu zinat arii tavu viedokli!
Offline
mxblack
30. Jan 2012, 16:26 #1074

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu

E60 540 `08 ar LPG draudzējas?
Offline
Vecais
30. Jan 2012, 16:30 #1075

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


30 Jan 2012, 15:32:44 DockuH rakstīja:
Atka...
....P.s. Vecais gribu zinat arii tavu viedokli!


Toyota's un Lexus šķidrās iesmidzes motoriem neviens ražotājs nav uztaisījis LPG kitu.
Nevaru apgalvot 100%, bet nekad neesmu atradis.. cik ir provējuši likt, tad visi ir aplauzušies.. nespēj emulēt smidzināju signālu uz OM ECU. Momentā OM ECU neredz savas sprauslas un dziesma dziedāta..

p.s kamēr neredzēšu/nezināšu tādu braucam, tikmēr teikšu ka šim dzinējam eksperimentus veikt nevajag.

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 30 Jan 2012, 16:38:17 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
30. Jan 2012, 16:42 #1076

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


30 Jan 2012, 16:26:58 mxblack rakstīja:
E60 540 `08 ar LPG draudzējas?

V8 ar Bouble-VANOS un Valvetronic.. draudzējas, bet dārgi tā draudzība izmaksā

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kkk_24
30. Jan 2012, 16:53 #1077

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo


29 Jan 2012, 21:35:33 fuuzels rakstīja:
Jautājums spečukiem. Šobrīd, kad -10 un vairāk reāli pa šoseju braucot motora temperatūra līdz 90 neuzkāpj, pečka knapi remdenu dvešs un braucot ātrāk par 100 pārslēdzas uz benzīnu. Pilsētā temperatūra aiziet līdz darba temperatūrai, bet neteikšu, ka salonā karsti paliek. Termostats strādā (vismaz truba auksta, un karinot raditoram priekšā kartonu ar bez izmaiņam). Vai var būt, ka viss siltums aiziet gāzes sasildīšanai, vai tomēr kaut kas cits - dzesēšanas sistēmā, vai līki uzlikta apsilde reduktoram?


paskaties limeni dzes. skidrumam un atgaiso sistemu..
Offline
VMR
30. Jan 2012, 16:54 #1078

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Un Audi 3.2 FSI? Draudzējas? Ja jā, tad cik dārgi?

[ Šo ziņu laboja VMR, 30 Jan 2012, 16:54:45 ]

Offline
Vecais
30. Jan 2012, 17:49 #1079

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


30 Jan 2012, 16:54:05 VMR rakstīja:
Un Audi 3.2 FSI? Draudzējas? Ja jā, tad cik dārgi?

Ir, zem 2000Ls nebūs.. ja ir interese PM!

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
mxblack
30. Jan 2012, 18:47 #1080

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


30 Jan 2012, 16:42:18 Vecais_ rakstīja:

30 Jan 2012, 16:26:58 mxblack rakstīja:
E60 540 `08 ar LPG draudzējas?

V8 ar Bouble-VANOS un Valvetronic.. draudzējas, bet dārgi tā draudzība izmaksā


cik ļoti? tikai Prins iekārta vai arī kas cits der?

vēl: ko Mercedes CLS350 `07 par LPG saka?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo