Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Taspac
01. Jun 2012, 20:14 #1061

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Izmaksu zinjaa E36 ieliek visiem. Tur manupraat bija CH doma. Un ka pilns izskataas smuks un ir ok arii ir skaidrs. Bet jautaajums vai tas ir auto par kuru ir veerts maksaat vairaak pa 3k EUR ?


Esmu braucis ar pilnu pakotu E36 328 touringu, un parastu 318 E46. Parasts bez fl... Es noteiktu izveeleetos tomeer peedeejo variantu, kaut gan pirms tam likaas otraadi.

Kameer ar E34/E39 ir nosaciiti otraadi, labaak vecaaku un pilnu, nekaa jaunaaku un nekaadu.

No taa var tikai secinaat ka zhurka vareeja buu kaartigaak buuveets auto, kaa citi BMW modelji.

Tas protams ir mans viedoklis, nepretendeeju uz taisniibu, katrs peerk kas kam patiik nebuutu vispaar izbraucis, nemaz nerakstiitu sheit.


[ Šo ziņu laboja Taspac, 01 Jun 2012, 20:16:05 ]

Offline
-Kristaps-
01. Jun 2012, 20:14 #1062

Kopš: 26. Feb 2011

Ziņojumi: 311

Braucu ar:


01 Jun 2012, 20:05:05 radiaators rakstīja:
Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem


cik riteņu piedziņa ir tavam e39
Offline
Ch
01. Jun 2012, 20:15 #1063

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Jun 2012, 20:12:55 niknice rakstīja:
Es vēl saprastu cenu kategoriju tiešām oriģinālam no rūpnīcas. Bet ne šīm drazām, kuras jāj sākot ar lidlaukiem un beidzot ar biķeriem.


ā nu vot tā jau ir cita lieta. Daudzi pāķi nojātiem mēsliem liek virsū cenu, "jo tā dara lielie puikas"

bet nu teikt, ka e36 nedrīkst maksāt vairāk kā kkāda x summa toch nav korekti.
Tādi eksemplāri kā jūzera Kalnz-ex, psih-arno auto un daudzi citi (gribas domāt, ka ieskaitot arī manējo) BŪS dārgi.

Tas pac ar e30.
Offline
radiaators
01. Jun 2012, 20:16 #1064

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Jun 2012, 20:12:15 Ch rakstīja:

01 Jun 2012, 20:05:05 radiaators rakstīja:
Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem



01 Jun 2012, 18:48:55 Ch rakstīja:
Tas pats attiecās uz kkādiem mazmotoru paļurkātiem e46, e39 - arī tos šrotus nevienam nevajag..

Runa ir par kkādiem 320, 523 utt. 530d, lai arī mani īpaši nesajūsmina, protams, ir labāks par e36, bet to vairs nevar uzskatīt par alternatīvu e36.. Nedomāju, ka cenā līdz 3500lvl var nopirkt LABU 530d.



+Man iet chutjchutj labāk par e46 330d, nedomāju, ka e39 varētu kko tur citādāk izdarīt. Vismaz ne pre-facelifti (ja reiz runājam par e36 alternatīvām, facelifta 530d tur nu galīgi neiederās)..
Bet man nav arī gluži standarts..

Par čipoto - nu jā nestrīdos. Bet tikpat labi varam arī tam 328 virutāli kombinēt klāt čipus, izpuļķētas galvas, ļurbo, kompresorus utt :mans_tētis_varētu_piekaut_tavējo: Ja stock, tad stock.


Ko lai saka - tad tas E46 3l dīzelis ar kuru esi mērojies spēkiem diezvai bija nevainojamā tehniskā kārtībā ...
Offline
radiaators
01. Jun 2012, 20:19 #1065

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Jun 2012, 20:14:21 -Kristaps- rakstīja:

01 Jun 2012, 20:05:05 radiaators rakstīja:
Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem


cik riteņu piedziņa ir tavam e39

Kāda tam vispār starpība ?
Offline
aupinsh
01. Jun 2012, 20:21 #1066

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


01 Jun 2012, 20:16:43 radiaators rakstīja:

01 Jun 2012, 20:12:15 Ch rakstīja:

01 Jun 2012, 20:05:05 radiaators rakstīja:
Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem



01 Jun 2012, 18:48:55 Ch rakstīja:
Tas pats attiecās uz kkādiem mazmotoru paļurkātiem e46, e39 - arī tos šrotus nevienam nevajag..

Runa ir par kkādiem 320, 523 utt. 530d, lai arī mani īpaši nesajūsmina, protams, ir labāks par e36, bet to vairs nevar uzskatīt par alternatīvu e36.. Nedomāju, ka cenā līdz 3500lvl var nopirkt LABU 530d.



+Man iet chutjchutj labāk par e46 330d, nedomāju, ka e39 varētu kko tur citādāk izdarīt. Vismaz ne pre-facelifti (ja reiz runājam par e36 alternatīvām, facelifta 530d tur nu galīgi neiederās)..
Bet man nav arī gluži standarts..

Par čipoto - nu jā nestrīdos. Bet tikpat labi varam arī tam 328 virutāli kombinēt klāt čipus, izpuļķētas galvas, ļurbo, kompresorus utt :mans_tētis_varētu_piekaut_tavējo: Ja stock, tad stock.


Ko lai saka - tad tas E46 3l dīzelis ar kuru esi mērojies spēkiem diezvai bija nevainojamā tehniskā kārtībā ...

Ch 2.8 iet gana pieklājīgi, par to, ka izspraudis 3.0d ticu!
Offline
Ch
01. Jun 2012, 20:21 #1067

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Jun 2012, 20:14:16 Taspac rakstīja:
Izmaksu zinjaa E36 ieliek visiem. Tur manupraat bija CH doma. Un ka pilns izskataas smuks un ir ok arii ir skaidrs. Bet jautaajums vai tas ir auto par kuru ir veerts maksaat vairaak pa 3k EUR ?


Esmu braucis ar pilnu pakotu E36 328 touringu, un parastu 318 E46. Parasts bez fl... Es noteiktu izveeleetos tomeer peedeejo variantu, kaut gan pirms tam likaas otraadi.

Kameer ar E34/E39 ir nosaciiti otraadi, labaak vecaaku un pilnu, nekaa jaunaaku un nekaadu.

No taa var tikai secinaat ka zhurka vareeja buu kaartigaak buuveets auto, kaa citi BMW modelji.

Tas protams ir mans viedoklis, nepretendeeju uz taisniibu, katrs peerk kas kam patiik nebuutu vispaar izbraucis, nemaz nerakstiitu sheit.


nu redzi, tas ir dļa ļubiteļa..

Mani atkal tādā nemotora e46 pilnīgi nekas nesaista. E36 liekas manam vecumam (21) pilnīgi pietiekami komfortabls.. Un viss pārējais man patīk labāk kā e46.
E46 ir foršs kā kabris, kā ///M, mozh arī kāds pilns pēdējo gadu eksemplārs utt..

Fishka sekojoša:

ja reiz e36 ir pa dārgu, značit jābūt kam labākam ko paņemt par to naudu. Attiecīgi, ja mums ir 2500ls un izvēle 328i e36 kupeja ar pačku, kožu, bloķi utt vai arī kkāds 320i ar soso komplektāciju, visticamāk stipri nolietots un izļurkāts, tad otro izvēlēsies tikai sievietes, četrdesmitgadnieki (ne tikai pēc gadiem.. arī tie, kas sirdī tādi ) un padsmitnieki, lai koļītu mazās ar "jaunu bembi".
Līdz ar to vai tiešām e36 ir pa dārgu..? Nu hvz
Offline
-Kristaps-
01. Jun 2012, 20:22 #1068

Kopš: 26. Feb 2011

Ziņojumi: 311

Braucu ar:


01 Jun 2012, 20:19:04 radiaators rakstīja:

01 Jun 2012, 20:14:21 -Kristaps- rakstīja:

01 Jun 2012, 20:05:05 radiaators rakstīja:
Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem


cik riteņu piedziņa ir tavam e39

Kāda tam vispār starpība ?


Starpība tāda ka man nekad nebūs e39, jo viņam nav šī obligātā ekstra ko sauc par ierobežotas berzes diferenciāli
Offline
radiaators
01. Jun 2012, 20:25 #1069

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Jun 2012, 20:22:53 -Kristaps- rakstīja:

01 Jun 2012, 20:19:04 radiaators rakstīja:

01 Jun 2012, 20:14:21 -Kristaps- rakstīja:

01 Jun 2012, 20:05:05 radiaators rakstīja:
Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem


cik riteņu piedziņa ir tavam e39

Kāda tam vispār starpība ?


Starpība tāda ka man nekad nebūs e39, jo viņam nav šī obligātā ekstra ko sauc par ierobežotas berzes diferenciāli

Lūdzu izskaidro man, kādu funkciju šis diferenciālis veic ? E36 tāds ir ?
Offline
konussib
01. Jun 2012, 20:27 #1070

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


01 Jun 2012, 20:16:52 Vantage rakstīja:
kas te par jebatoriju? Šeit tikai trūkst konussib un montanaveidīgie ar pareizo viedokli vienkārši šķiet, ka esmu šādus tekstus lasījis un cīnījies, vienalga kas kuram labāks, //m uber alles


Pats jau nu arī normāli iepļūtīji..

Offline
-Edm-
01. Jun 2012, 20:28 #1071

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

diskusij pilnīgi bezjēdzīga cik cilveku tik viedokļu,kādam patīk e30 un tas kads viņu nopirks pa 5k jo patīk,taipat laikā kādm e30 ir tikai tolmeta vērtība un tt un tp un td

-----------------
Offline
Turbomen
01. Jun 2012, 20:30 #1072

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..

galvenais lai butu bloķis
Offline
-Kristaps-
01. Jun 2012, 20:31 #1073

Kopš: 26. Feb 2011

Ziņojumi: 311

Braucu ar:


01 Jun 2012, 20:25:39 radiaators rakstīja:
Lūdzu izskaidro man, kādu funkciju šis diferenciālis veic ? E36 tāds ir ?


e36 ir

netēlo muļķi

http://en.wikipedia.org/wiki/Limited-slip_differential
Offline
crime
01. Jun 2012, 20:31 #1074

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


01 Jun 2012, 19:39:40 kawaracer rakstīja:

01 Jun 2012, 11:46:46 crime rakstīja:

01 Jun 2012, 11:41:35 Montana rakstīja:
cik tad nāk 4.4 ar 6gang kārbu un vadiem ?


da neko vinjas nemaksaa, tikai pie mums tas ir kaut kaads uzpuusts burbulis

rekur tev buus 4.4 + 6-gang + vadi, komplektaa ar visu pikapu, pa 1950 EUR

emo


Vai sludinājumu izlasīji - Mit einem Schaden am Motor - tāpēc jau maksā lēti - ka motors nokauts.

Esmu pircis trīs M62B44 bez kārbām - vidējā cena labam 500,- LVL.


pofig, panjem veel taalaak sludekljus, tur netruukst drapaku ar 6-kpp kaarbu un 4.4 motoru, cenaa ~ 2200-2600 EUR, vienmeer tak var veel pakauleeties, utt. nu nav tas motors taada veertiiba, ka par to ir jaamaksaa kosmoss, saprastu, ja tas buutu veel ///M dzineejs, tad jaa.
Offline
-Edm-
01. Jun 2012, 20:31 #1075

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


01 Jun 2012, 20:30:00 Turbomen rakstīja:
galvenais lai butu bloķis
kas kas bet nu Tu man liekas vistuvāk ar metināmo aparātu esi pazīstams

-----------------
Offline
-Kristaps-
01. Jun 2012, 20:32 #1076

Kopš: 26. Feb 2011

Ziņojumi: 311

Braucu ar:


01 Jun 2012, 20:30:00 Turbomen rakstīja:
galvenais lai butu bloķis


nu 40 gados gan jau vairs nav aktuāli..
Offline
soulfreak
01. Jun 2012, 20:32 #1077

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Kad braukāju ar MR2, tad bloķis bija must have opcija, jo sēņot ar to auto nebija iespējams. Tagad ar e46 vispār neizjūtu vajadzību pēc tā, jo pilnīgs dīvāns uz riteņiem, pat jaudu lielāku neprasās laikam, vecs palieku.
Offline
Ch
01. Jun 2012, 20:36 #1078

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Karoch diskusiju var noslēgt ar verdiktu, ka e36 (un e30, e34 utt) var būt dārgs un tas ir normāli, un tapēc nevajag sev plaukšķināt pa pieri.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Jun 2012, 20:37:12 ]

Offline
Ch
01. Jun 2012, 20:40 #1079

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Jun 2012, 20:36:51 Vantage rakstīja:

01 Jun 2012, 20:27:41 konussib rakstīja:

01 Jun 2012, 20:16:52 Vantage rakstīja:
kas te par jebatoriju? Šeit tikai trūkst konussib un montanaveidīgie ar pareizo viedokli vienkārši šķiet, ka esmu šādus tekstus lasījis un cīnījies, vienalga kas kuram labāks, //m uber alles


Pats jau nu arī normāli iepļūtīji..




es vienkārši neredzu jēgu aizstāvēt savu viedokli ar putām uz lūpām un nedod dievs pateikt, ka e36 ir sūds Normāls E36 ir laba manta, neko tur sliktu nesaskatu. Viss ir tieši atkarīgs no tā, ko tirgus piedāvā, gribēt varu kaut vai to pašu 540i sechs gangu, bet cik tādi ir pieklājīgā stāvoklī?


Kapēc uzreiz ar putām uz lūpām? Mierīgs vakars pie PC ar aliņu un saprātīga, argumentēta diskusija. Lai arī 10x izrunāta, bet diskusija.

Imho tas ir labāk kā kārtējā "powera brigadas" caureja.
Offline
niknice
01. Jun 2012, 20:43 #1080

Kopš: 21. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 629

Braucu ar: tranzītnumuriem

Ch, ja tirgus vertība kristu e36 par 30%. Tad Jūsu pačkas arī kristu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo