Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Cherbikoff
06. Mar 2015, 14:38 #1061

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


05 Mar 2015, 17:39:12 Dzega rakstīja:

04 Mar 2015, 20:36:34 b1te rakstīja:
Hello!

Izgaismojiet lūdzu, 2.0D +automāts ir way to go uz e90/91? vai varbūt ir vērts piekrāt priekš FL vai preFL ir viss oki un var ņemt?



Labāk jau mēģini ņemt FL, ja ir iespēja. Izskatās tomēr daudz solīdāk vizuāli. Kaut gan preFL var padarīt krietni izskatīgāku, ja aizmugurējos lukturus samaina uz blackline.

Par preFL gan neko sliktu nevaru teikt. Bija e90 320d ar 177zs dzinēju. Pirkts jauns, nobraukts tika līdz ~ 85 000 km. Tikai apkopes taisītas, nekādi remonti praktiski nebija vajadzīgi. Ksenona bloks gan laikam vienreiz nomira un piekarē kaut kādas bukses vajadzēja nomainīt, tas arī viss. Vēl šobaltdien tiek ekspluatēts arī e92 ar to pašu dzinēju, arī pirkts jauns tālajā 2007ajā. Šobrīd saskrējis ~170k, pie kādi 100k vai 110k vajadzēja mainīt turbīnu - tā vienkārši izbeidzās. Pie kādi 130k plīsa ķēde, bet tur bija kaut kas jocīgs, ko vairs neatceros - servisā mainīja kaut kādu sīkumu un paši salaida kaut ko grīstē, dēļ kā arī tā ķēde plīsa. Par remontu nemaksāju, jo paši godīgi atzina savu sapīšanos meistarībā. Tik vien kā pailgi nebija pieejams auto. Teica gan zēni, ka tā ķēde bijusi baigi izstaipīta un nelaba. Vēl ir bijuši šādi tādi piekares remonti, vēl kaut kādi sīkumi, bet nekā nopietna un pa visiem šiem gadiem galīgi nekādas sāpīgās izmaksas nav bijušas, izņemot turbīnas beigas. Kopumā auto ir ļoti foršs, bet nu ir dzirdēts daudz par to, ka plīstot šiem tās ķēdes. Vienīgais mīnuss tiem divlitrīgajiem dīzeļiem, manuprāt, ir skaņa. Man vienkārši nepatīk tā 4 cilindru skaņa, kaut gan iet ļoti ok viņš.
e90 bija čipots, e92 nē. Noteikti iesaku nočipot, pilnīgi savādāka braukšana.


Man arī e90 tagad baigi interesē, bet nevaru saprast, ņemt e90 vai tomēr e60. Budžets ap 8.5k un ja salīdzina piedāvājumus, tad e90 kopumā ir plikāki, par e60 apmēram vienādā cenā. Ir kādas būtiskas atšķirības viņiem uzturēšanas izmaksās? Cik saprotu e60 ir garantēts ieberziens, ja paņem ar aktīvo stūri, bet savādāk?
Offline
protams
06. Mar 2015, 14:45 #1062

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


06 Mar 2015, 12:50:07 nerd rakstīja:
Un tagad visi kam ir e90/91 un citi ar 2.0d 1.8d var pārbaudīt pie dīlera vai nav atsaukums uz dzinēja ķēdessprigotāju un varbūt paveicās un uzmaina ķedi. Bet tur pēc VIN jāskatās.

Pirms kāda mēneša šo jau rakstīju, neviens jau neklausās

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Mikels
06. Mar 2015, 14:49 #1063

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Šobrīd arī skatos e90 un bija tas pats jautājums, varbūt tomēr skatīties uz e60, bet palasot e60 topiku un paklausoties atsauksmes, manuprāt, e60 vairumā gadījumu pats par sevi ir diezgan liels ieberziens (protams ar izņēmumiem).
Offline
Cherbikoff
06. Mar 2015, 14:58 #1064

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Es arī tā pa ausu galam esmu dzirdējis, ka e60 ir ieberziens, bet meklējot kas tieši pa problēmām, lielākajai daļai tieši aktīvā stūre pie vainas. Ļoti iespējams ka kautko daudz palaižu garām, un kautkur iekšā jau liekas, ka e90 ir uzticamāks variants. Ir varbūt kautkas tāds no kā arī e90 ir jāizvairās vai pastiprināti jāpievērš uzmanība?

[ Šo ziņu laboja Cherbikoff, 06 Mar 2015, 14:58:44 ]

Offline
Mikels
06. Mar 2015, 15:03 #1065

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

E60 pats par sevi ir sarežģītāks, tur bez aktīvās stūres ir daudz citu problēmu, kas diezgan bieži atgadās-mirst bloki, elektrogļuki utt.
Offline
KriSsMans
06. Mar 2015, 15:09 #1066

Kopš: 07. Jun 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 361

Braucu ar: Akrapovic


06 Mar 2015, 14:58:09 Cherbikoff rakstīja:
Es arī tā pa ausu galam esmu dzirdējis, ka e60 ir ieberziens, bet meklējot kas tieši pa problēmām, lielākajai daļai tieši aktīvā stūre pie vainas. Ļoti iespējams ka kautko daudz palaižu garām, un kautkur iekšā jau liekas, ka e90 ir uzticamāks variants. Ir varbūt kautkas tāds no kā arī e90 ir jāizvairās vai pastiprināti jāpievērš uzmanība?

1. Reika
2. Stūres kolonka
3. Vadi, kas ir pie bagāžnieka enģēm.
Ir vēl šādas tādas slimības, bet tas atkarīgs no komplektācijas.

[ Šo ziņu laboja KriSsMans, 06 Mar 2015, 15:16:47 ]

Offline
vaxe
06. Mar 2015, 15:11 #1067

Kopš: 10. Aug 2006

Ziņojumi: 113

Braucu ar:


06 Mar 2015, 12:50:07 nerd rakstīja:
Un tagad visi kam ir e90/91 un citi ar 2.0d 1.8d var pārbaudīt pie dīlera vai nav atsaukums uz dzinēja ķēdessprigotāju un varbūt paveicās un uzmaina ķedi. Bet tur pēc VIN jāskatās.


Paldies par informāciju!
Tā atbilst patiesībai.

Sazvanījos ar BMAuto. Pierakstījos uz nedēļas vidu servisa pameklējumam.

Mainīs spriegotāju un mērīs ķēdi. Ja ķēde būs izstiepusies, tad mainīs arī to.

Mana dzinēja kods: N4720DA
Offline
protams
06. Mar 2015, 15:14 #1068

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


06 Mar 2015, 15:11:28 vaxe rakstīja:

06 Mar 2015, 12:50:07 nerd rakstīja:
Un tagad visi kam ir e90/91 un citi ar 2.0d 1.8d var pārbaudīt pie dīlera vai nav atsaukums uz dzinēja ķēdessprigotāju un varbūt paveicās un uzmaina ķedi. Bet tur pēc VIN jāskatās.


Paldies par informāciju!
Tā atbilst patiesībai.

Sazvanījos ar BMAuto. Pierakstījos uz nedēļas vidu servisa pameklējumam.

Mainīs spriegotāju un mērīs ķēdi. Ja ķēde būs izstiepusies, tad mainīs arī to.

Mana dzinēja kods: N4720DA

Teica cik ilgi to darīs?
A to tur šeptes wow, kārba nost utt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
vaxe
06. Mar 2015, 15:17 #1069

Kopš: 10. Aug 2006

Ziņojumi: 113

Braucu ar:


Teica cik ilgi to darīs?
A to tur šeptes wow, kārba nost utt


Aptuveni 4 stundas. Bet, ja vajadzēs mainīt arī ķēdi, tad nāksies atbraukt vēlreiz vai atstāt auto, jo laikam nebūs uz vietas ķēde.
Offline
protams
06. Mar 2015, 15:20 #1070

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Tādi tie BM ir... zin taču, ka tagad daudzi gāzīsies uz šiem darbiem, var tak tās ķēdes peņemt nolikatavā, jeb tik tālu neaizdomājas, attieksme

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
vaxe
06. Mar 2015, 15:22 #1071

Kopš: 10. Aug 2006

Ziņojumi: 113

Braucu ar:


06 Mar 2015, 15:20:07 protams rakstīja:
Tādi tie BM ir... zin taču, ka tagad daudzi gāzīsies uz šiem darbiem, var tak tās ķēdes peņemt nolikatavā, jeb tik tālu neaizdomājas, attieksme


Pieņemu, ka gadījumā, ja tagad sekos vairāki pieraksti uz šo atsaukuma remontu, tad arī tuvākajās dienās pasūtīs
Offline
AV
06. Mar 2015, 15:26 #1072

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Ari sazvaniju BM Auto - manam 2008. beigu 320d faceliftam nav atsaukums, jo kede jau esot dzineja aizmugure (lai ko tas ari nozimetu) un, ka siem nav atsaukuma. Es sapratu, ka sis konkretais atsaukums uz faceliftiem praktiski neattiecas (betnu drosibas labad var parliecinaties pec VIN).
Offline
DOPING
06. Mar 2015, 16:16 #1073

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Zvanīju manu 2005.g. nav skārusi šī problēma ar sūdīgo ķēdi

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Dzega
06. Mar 2015, 16:29 #1074

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333


06 Mar 2015, 14:38:50 Cherbikoff rakstīja:

Man arī e90 tagad baigi interesē, bet nevaru saprast, ņemt e90 vai tomēr e60. Budžets ap 8.5k un ja salīdzina piedāvājumus, tad e90 kopumā ir plikāki, par e60 apmēram vienādā cenā. Ir kādas būtiskas atšķirības viņiem uzturēšanas izmaksās? Cik saprotu e60 ir garantēts ieberziens, ja paņem ar aktīvo stūri, bet savādāk?



06 Mar 2015, 14:49:25 Mikels rakstīja:
Šobrīd arī skatos e90 un bija tas pats jautājums, varbūt tomēr skatīties uz e60, bet palasot e60 topiku un paklausoties atsauksmes, manuprāt, e60 vairumā gadījumu pats par sevi ir diezgan liels ieberziens (protams ar izņēmumiem).


Tajā budžetā noteikti labāk e90. Ir bijis arī e60 (precizāk gan e61), ar e90 viss bija vienkāršāk un lētāk. Nevarētu teikt, ka e61 bija kaut kāds ieberziens, vienkārši uzmanību tas prasīja vairāk.
Offline
defekc
06. Mar 2015, 16:32 #1075

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW


06 Mar 2015, 15:26:54 AV rakstīja:
Ari sazvaniju BM Auto - manam 2008. beigu 320d faceliftam nav atsaukums, jo kede jau esot dzineja aizmugure (lai ko tas ari nozimetu) un, ka siem nav atsaukuma. Es sapratu, ka sis konkretais atsaukums uz faceliftiem praktiski neattiecas (betnu drosibas labad var parliecinaties pec VIN).


zvaniju, man e92 arii 2008 ar to pashu 177zs dzineeju, ar kjeedi aizmuguree, bet atsaukums ir speekaa.

juuhuu haljava, jaabrauc remonteet, tieshi bija doma mainiit kjeedi, takaa taas paartruukshana ir aktuaala shiem dzineejiem

[ Šo ziņu laboja defekc, 06 Mar 2015, 16:46:21 ]

Offline
HaL
06. Mar 2015, 16:32 #1076

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

gribi braukt stilīgi, tad E90, nestilīgi, tad E60

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Emzi
06. Mar 2015, 21:32 #1077

Kopš: 19. Jul 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Atbildību.

Jautājums sekojoš. Nedaudz smieklīgs.
Nezinu gan kāda man navigācija ir, auto 06gada. Es varu ierakstīt DVD video un viņš man rādīs?
Offline
protams
06. Mar 2015, 21:38 #1078

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


06 Mar 2015, 15:26:54 AV rakstīja:
Ari sazvaniju BM Auto - manam 2008. beigu 320d faceliftam nav atsaukums, jo kede jau esot dzineja aizmugure (lai ko tas ari nozimetu) un, ka siem nav atsaukuma. Es sapratu, ka sis konkretais atsaukums uz faceliftiem praktiski neattiecas (betnu drosibas labad var parliecinaties pec VIN).

Vai tad tiem N47 tā kēde visiem nav aizmugurē par ko arī ir "stress" jo atrodas starp motoru un kārbu?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
b1te
06. Mar 2015, 23:12 #1079

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto


05 Mar 2015, 17:39:12 Dzega rakstīja:

04 Mar 2015, 20:36:34 b1te rakstīja:
Hello!

Izgaismojiet lūdzu, 2.0D +automāts ir way to go uz e90/91? vai varbūt ir vērts piekrāt priekš FL vai preFL ir viss oki un var ņemt?


Labāk jau mēģini ņemt FL, ja ir iespēja.


Paldies visiem par info

Tagad jākrāj priekš FL

kādus 11-12 vajag?
Offline
kkkkk
06. Mar 2015, 23:49 #1080

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


06 Mar 2015, 23:12:29 b1te rakstīja:

05 Mar 2015, 17:39:12 Dzega rakstīja:

04 Mar 2015, 20:36:34 b1te rakstīja:
Hello!

Izgaismojiet lūdzu, 2.0D +automāts ir way to go uz e90/91? vai varbūt ir vērts piekrāt priekš FL vai preFL ir viss oki un var ņemt?


Labāk jau mēģini ņemt FL, ja ir iespēja.


Paldies visiem par info

Tagad jākrāj priekš FL

kādus 11-12 vajag?


viss atkarigs kadu aprikojumu gribi, pa 12 sanaks papliks labs eksemplars. Ja nu paveicas tad savadak
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo