Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājums spečukiem 19

AutorsZiņojums
Putnz
24. May 2010, 00:33 #1061

Kopš: 17. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 206

Braucu ar: E39M


23 May 2010, 21:47:06 saveejais rakstīja:
Kaads zin,kaa var elektisko luuku sareguleet ar to pashu luukas pogu!Kkaa bija tur japatur,tad japskaiota,tad uz otru pusi janospiezh,atkal japaskaita,u.t.t. jautaajums kaa konkreeti,kas bija jaadara? Vienreiz tika jau dariits un viss bija ok,tagad atkal taapati fignja! autinsh e38

el.normalizācija, ko laikam gribi- ir jāpatur 20 sek nospiesta lūkas poga, lūka attaisīsies, tad uz brīdi pacelsies, pēc tā vari laist vaļā pogu.

Pasakiet labāk man tādu lietu. Lūka nestāv normāli, vienā pusē ir zemāka. Zinu, ka aiz gumijotā apšuvuma starp lūku un jumtu ir skrūves, ar kurām var lūku noregulēt, bet kā lai noņem to apšuvumu? TISā nesapratu, tipa tā gumija tā kā jāvelk uz sevi vai jābīda? el.lūka e39
Offline
Driver
24. May 2010, 01:00 #1062

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Gumija ar speku javelk nost, pastav risks saplest, ja labi ieedusies. Tur ir skruves, bet vinjas visdrizak nebus pie vainas. Vainu bus lukai tie strunti saluzushi, vai ari iespejams viena trose bus par daziem zobiem nobidijusies attieciba pret otru (vienkarshi runajot aprauta)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Putnz
24. May 2010, 01:32 #1063

Kopš: 17. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 206

Braucu ar: E39M


24 May 2010, 01:00:24 Driver rakstīja:
Gumija ar speku javelk nost, pastav risks saplest, ja labi ieedusies. Tur ir skruves, bet vinjas visdrizak nebus pie vainas. Vainu bus lukai tie strunti saluzushi, vai ari iespejams viena trose bus par daziem zobiem nobidijusies attieciba pret otru (vienkarshi runajot aprauta)

Ok, thx. Jau mēģināju to gumiju noņemt, bet nenāca viegli un baidījos saplēst-domāju varbūt kaut kas specifisks. Tad mēģināšu vēlreiz. Domāju, ka pietiks ar skrūvēm, jo tur atšķirība ir pāris mm un viss strādā lieliski, bet esmu nedaudz pedants.
Offline
zzips
24. May 2010, 11:23 #1064

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Kadam nav tas sukņa remonta meisttara nummurs kas bija pāri vašiniekam kreisajā pusē, bēniņos

Der arī cits ja kas

[ Šo ziņu laboja zzips, 24 May 2010, 11:29:46 ]



-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Riot
24. May 2010, 11:32 #1065

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI

Sveiki, kas varētu būt pa vainu, kad vienkārši braucot, mašīna paņem un noslāpst, pirmo reizi tā, it kā uzkalniņā braucu, un bez emocijām dzinējs noslāpa. pielaist momentā varēja, bet kas par figņu varētu būt?
Un pa reizēm ir, ka pielaižot autiņu ir ilgi jāgriež līdz pielec, bet tas ir kā kuru reizi, silts vai auksts motors, bijis gan tā gan tā.

[ Šo ziņu laboja Riot, 24 May 2010, 11:33:38 ]

Offline
Peecis
24. May 2010, 11:35 #1066

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


24 May 2010, 11:23:15 zzips rakstīja:
Kadam nav tas sukņa remonta meisttara nummurs kas bija pāri vašiniekam kreisajā pusē, bēniņos

Der arī cits ja kas

29725970
Offline
zzips
24. May 2010, 11:37 #1067

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Paldies

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
jurxx
24. May 2010, 11:38 #1068

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 11:32:24 Riot rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt pa vainu, kad vienkārši braucot, mašīna paņem un noslāpst, pirmo reizi tā, it kā uzkalniņā braucu, un bez emocijām dzinējs noslāpa. pielaist momentā varēja, bet kas par figņu varētu būt?
Un pa reizēm ir, ka pielaižot autiņu ir ilgi jāgriež līdz pielec, bet tas ir kā kuru reizi, silts vai auksts motors, bijis gan tā gan tā.

pie pēkšņas noslāpšanas, kā tu aprakstīji - bieži ir viana k.kur motora provodkā.... un vism manā skatījumā tur atrast problēmu ir bet nu te ir tāds cilvēks, kā driver, kurš dzīvo, lai varētu gar vadiem krāmēties
Offline
mastermind
24. May 2010, 12:04 #1069

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Piedāvājumus izlaist autoskolu uz PM. Bablo jestj.
Offline
martinsz
24. May 2010, 12:14 #1070

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


24 May 2010, 12:04:56 mastermind rakstīja:
Piedāvājumus izlaist autoskolu uz PM. Bablo jestj.

Arī neatteiktos no "E" burtiņa

-----------------
...
Offline
Didzis
24. May 2010, 12:54 #1071

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Kāds spečuks varētu nedaudz pakonsultēt.

Vajag uzbūvēt tādu ķēdi, lai akumulatora lādētājs, kalpotu kā autonoms akumulatora pie-lādētājs t.i. lādē akumulatoru līdz tas ir pilns (nosakāms pēc sprieguma? 13,4V ?), relejs atslēdz ķēdi. Nokrītoties spriegumam zem ... (12.4 ?) relejs saslēdz ķēdi uz lādēšanu.

Itkā nav nekāda astrofizika, un arī pārāk liels elektro-spečuks neesmu, tad vismaz komponenšu nosaukumi būtu ļoti lietderīgi, lai varu ko šādu uzkonstruēt.

Vē jautājums - relejam labāk slēgāt paša lādētāja barošanas ķēdi vai jau lādētāja izvades ... plusu, piemēram.

Jau iepriekš paldies.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
matrixxxx
24. May 2010, 13:28 #1072

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


24 May 2010, 12:54:34 Didzis rakstīja:
Kāds spečuks varētu nedaudz pakonsultēt.
Vajag uzbūvēt tādu ķēdi, lai akumulatora lādētājs, kalpotu kā autonoms akumulatora pie-lādētājs t.i. lādē akumulatoru līdz tas ir pilns (nosakāms pēc sprieguma? 13,4V ?), relejs atslēdz ķēdi. Nokrītoties spriegumam zem ... (12.4 ?) relejs saslēdz ķēdi uz lādēšanu.
Itkā nav nekāda astrofizika, un arī pārāk liels elektro-spečuks neesmu, tad vismaz komponenšu nosaukumi būtu ļoti lietderīgi, lai varu ko šādu uzkonstruēt.
Vē jautājums - relejam labāk slēgāt paša lādētāja barošanas ķēdi vai jau lādētāja izvades ... plusu, piemēram.
Jau iepriekš paldies.

Vieglaak buus piemekleet laadeetaaju ar jau iebuuveetu taadu funkciju.
Vai tik Qtec taadus nerazjoja
Offline
FALCKA2
24. May 2010, 13:32 #1073

Kopš: 11. Jun 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar: R17

Iesakiet, kādu pusautomātu, lai pērk?
Finanses līdz 500ls.
Vajag tādu lai var normāli metināt gan plānos, gan arī biezākus bleķus.
Offline
fujaks
24. May 2010, 13:40 #1074

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Vajag, lai kāds paceļ coyotu un paļurkā visas sviras, bukses utt un pasaka, ko man ir laiks mainīt. Došu 5ls. Varbūt var kāds ieteikt?! Vēlams šovakar!
Offline
Riot
24. May 2010, 13:44 #1075

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI


24 May 2010, 11:38:01 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 11:32:24 Riot rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt pa vainu, kad vienkārši braucot, mašīna paņem un noslāpst, pirmo reizi tā, it kā uzkalniņā braucu, un bez emocijām dzinējs noslāpa. pielaist momentā varēja, bet kas par figņu varētu būt?
Un pa reizēm ir, ka pielaižot autiņu ir ilgi jāgriež līdz pielec, bet tas ir kā kuru reizi, silts vai auksts motors, bijis gan tā gan tā.

pie pēkšņas noslāpšanas, kā tu aprakstīji - bieži ir viana k.kur motora provodkā.... un vism manā skatījumā tur atrast problēmu ir bet nu te ir tāds cilvēks, kā driver, kurš dzīvo, lai varētu gar vadiem krāmēties

tur jau tā lieta, ka nav bieži, pirmo reizi tā, vēl līdz šim nekad nav bijis tā. Nu ja pravodka, tad laikam būs jābraukā, līdz brīdim, ja vispār nešķilsies
Offline
Didzis
24. May 2010, 13:45 #1076

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


24 May 2010, 13:28:40 matrixxxx rakstīja:

24 May 2010, 12:54:34 Didzis rakstīja:
Kāds spečuks varētu nedaudz pakonsultēt.
Vajag uzbūvēt tādu ķēdi, lai akumulatora lādētājs, kalpotu kā autonoms akumulatora pie-lādētājs t.i. lādē akumulatoru līdz tas ir pilns (nosakāms pēc sprieguma? 13,4V ?), relejs atslēdz ķēdi. Nokrītoties spriegumam zem ... (12.4 ?) relejs saslēdz ķēdi uz lādēšanu.
Itkā nav nekāda astrofizika, un arī pārāk liels elektro-spečuks neesmu, tad vismaz komponenšu nosaukumi būtu ļoti lietderīgi, lai varu ko šādu uzkonstruēt.
Vē jautājums - relejam labāk slēgāt paša lādētāja barošanas ķēdi vai jau lādētāja izvades ... plusu, piemēram.
Jau iepriekš paldies.

Vieglaak buus piemekleet laadeetaaju ar jau iebuuveetu taadu funkciju.
Vai tik Qtec taadus nerazjoja


:hmm:
Tādus Qtec lādētājus atrodu tikai mobilajiem telefoniem :nemāku_internetu:

Uzdūros šādam:
http://veikals.autostarts.lv/product_info.php?c...;products_id=354

opcija "pārlādēšanas aizsardzība" varētu būt atrisinājums

Jālādē ~220Ah akumulators

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
LA
24. May 2010, 13:58 #1077

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

m43b18 der sajūgs no 1.8is ?
Offline
Srakans
24. May 2010, 14:04 #1078

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


24 May 2010, 13:45:32 Didzis rakstīja:
:hmm:
Tādus Qtec lādētājus atrodu tikai mobilajiem telefoniem :nemāku_internetu:

Uzdūros šādam:
http://veikals.autostarts.lv/product_info.php?c...;products_id=354

opcija "pārlādēšanas aizsardzība" varētu būt atrisinājums

Jālādē ~220Ah akumulators

Man ir aizdoma, ka tāds lādētājs atslēgsies, bet kad spriegums nokritīsies zem normas neieslēgsies
Offline
Belluuns
24. May 2010, 14:08 #1079

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: quattro

Didzi izstaasti kas par probleemu?
liekas, ka tev vajadziigs backup, pie kura sleedzas mashiinas akjis, kursh tiek patstaaviigi pielaadeets un nepiecieshamiibas gadiijumaa, ja pazuud straava paarsleedzas uz backup'u
Offline
monahss
24. May 2010, 14:09 #1080

Kopš: 07. Apr 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 1695

Braucu ar: 2.5


24 May 2010, 14:04:54 Srakans rakstīja:

24 May 2010, 13:45:32 Didzis rakstīja:
:hmm:
Tādus Qtec lādētājus atrodu tikai mobilajiem telefoniem :nemāku_internetu:

Uzdūros šādam:
http://veikals.autostarts.lv/product_info.php?c...;products_id=354

opcija "pārlādēšanas aizsardzība" varētu būt atrisinājums

Jālādē ~220Ah akumulators

Man ir aizdoma, ka tāds lādētājs atslēgsies, bet kad spriegums nokritīsies zem normas neieslēgsies

es jau otro gadu lietoju kauko ļoti līdzīgu ir ok bet kad spriegums nokrītas pats neieslēdzās tikai izslēdzās, kad ir pilns akku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo