Online
Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājums spečukiem 19
Autors | Ziņojums |
Putnz | 24. May 2010, 00:33 |
#1061
|
| Kopš: 17. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 206
Braucu ar: E39M
|
23 May 2010, 21:47:06 saveejais rakstīja:
Kaads zin,kaa var elektisko luuku sareguleet ar to pashu luukas pogu!Kkaa bija tur japatur,tad japskaiota,tad uz otru pusi janospiezh,atkal japaskaita,u.t.t. jautaajums kaa konkreeti,kas bija jaadara? Vienreiz tika jau dariits un viss bija ok,tagad atkal taapati fignja! autinsh e38
el.normalizācija, ko laikam gribi- ir jāpatur 20 sek nospiesta lūkas poga, lūka attaisīsies, tad uz brīdi pacelsies, pēc tā vari laist vaļā pogu.
Pasakiet labāk man tādu lietu. Lūka nestāv normāli, vienā pusē ir zemāka. Zinu, ka aiz gumijotā apšuvuma starp lūku un jumtu ir skrūves, ar kurām var lūku noregulēt, bet kā lai noņem to apšuvumu? TISā nesapratu, tipa tā gumija tā kā jāvelk uz sevi vai jābīda? el.lūka e39 | Offline | | |
Driver | 24. May 2010, 01:00 |
#1062
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Gumija ar speku javelk nost, pastav risks saplest, ja labi ieedusies. Tur ir skruves, bet vinjas visdrizak nebus pie vainas. Vainu bus lukai tie strunti saluzushi, vai ari iespejams viena trose bus par daziem zobiem nobidijusies attieciba pret otru (vienkarshi runajot aprauta)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Putnz | 24. May 2010, 01:32 |
#1063
|
| Kopš: 17. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 206
Braucu ar: E39M
|
24 May 2010, 01:00:24 Driver rakstīja:
Gumija ar speku javelk nost, pastav risks saplest, ja labi ieedusies. Tur ir skruves, bet vinjas visdrizak nebus pie vainas. Vainu bus lukai tie strunti saluzushi, vai ari iespejams viena trose bus par daziem zobiem nobidijusies attieciba pret otru (vienkarshi runajot aprauta)
Ok, thx. Jau mēģināju to gumiju noņemt, bet nenāca viegli un baidījos saplēst-domāju varbūt kaut kas specifisks. Tad mēģināšu vēlreiz. Domāju, ka pietiks ar skrūvēm, jo tur atšķirība ir pāris mm un viss strādā lieliski, bet esmu nedaudz pedants. | Offline | | |
zzips | 24. May 2010, 11:23 |
#1064
|
| Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Kadam nav tas sukņa remonta meisttara nummurs kas bija pāri vašiniekam kreisajā pusē, bēniņos
Der arī cits ja kas [ Šo ziņu laboja zzips, 24 May 2010, 11:29:46 ]
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
Riot | 24. May 2010, 11:32 |
#1065
|
| Kopš: 28. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 602
Braucu ar: ///TDI
| Sveiki, kas varētu būt pa vainu, kad vienkārši braucot, mašīna paņem un noslāpst, pirmo reizi tā, it kā uzkalniņā braucu, un bez emocijām dzinējs noslāpa. pielaist momentā varēja, bet kas par figņu varētu būt?
Un pa reizēm ir, ka pielaižot autiņu ir ilgi jāgriež līdz pielec, bet tas ir kā kuru reizi, silts vai auksts motors, bijis gan tā gan tā.[ Šo ziņu laboja Riot, 24 May 2010, 11:33:38 ] | Offline | | |
Peecis | 24. May 2010, 11:35 |
#1066
|
| Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
24 May 2010, 11:23:15 zzips rakstīja:
Kadam nav tas sukņa remonta meisttara nummurs kas bija pāri vašiniekam kreisajā pusē, bēniņos
Der arī cits ja kas
29725970 | Offline | | |
zzips | 24. May 2010, 11:37 |
#1067
|
| Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Paldies
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
jurxx | 24. May 2010, 11:38 |
#1068
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
24 May 2010, 11:32:24 Riot rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt pa vainu, kad vienkārši braucot, mašīna paņem un noslāpst, pirmo reizi tā, it kā uzkalniņā braucu, un bez emocijām dzinējs noslāpa. pielaist momentā varēja, bet kas par figņu varētu būt?
Un pa reizēm ir, ka pielaižot autiņu ir ilgi jāgriež līdz pielec, bet tas ir kā kuru reizi, silts vai auksts motors, bijis gan tā gan tā.
pie pēkšņas noslāpšanas, kā tu aprakstīji - bieži ir viana k.kur motora provodkā.... un vism manā skatījumā tur atrast problēmu ir bet nu te ir tāds cilvēks, kā driver, kurš dzīvo, lai varētu gar vadiem krāmēties | Offline | | |
|
mastermind | 24. May 2010, 12:04 |
#1069
|
| Kopš: 24. May 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| Piedāvājumus izlaist autoskolu uz PM. Bablo jestj. | Offline | | |
martinsz | 24. May 2010, 12:14 |
#1070
|
| Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
|
24 May 2010, 12:04:56 mastermind rakstīja:
Piedāvājumus izlaist autoskolu uz PM. Bablo jestj.
Arī neatteiktos no "E" burtiņa
----------------- ... | Offline | | |
Didzis | 24. May 2010, 12:54 |
#1071
|
| Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| Kāds spečuks varētu nedaudz pakonsultēt.
Vajag uzbūvēt tādu ķēdi, lai akumulatora lādētājs, kalpotu kā autonoms akumulatora pie-lādētājs t.i. lādē akumulatoru līdz tas ir pilns (nosakāms pēc sprieguma? 13,4V ?), relejs atslēdz ķēdi. Nokrītoties spriegumam zem ... (12.4 ?) relejs saslēdz ķēdi uz lādēšanu.
Itkā nav nekāda astrofizika, un arī pārāk liels elektro-spečuks neesmu, tad vismaz komponenšu nosaukumi būtu ļoti lietderīgi, lai varu ko šādu uzkonstruēt.
Vē jautājums - relejam labāk slēgāt paša lādētāja barošanas ķēdi vai jau lādētāja izvades ... plusu, piemēram.
Jau iepriekš paldies.
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
matrixxxx | 24. May 2010, 13:28 |
#1072
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
24 May 2010, 12:54:34 Didzis rakstīja:
Kāds spečuks varētu nedaudz pakonsultēt.
Vajag uzbūvēt tādu ķēdi, lai akumulatora lādētājs, kalpotu kā autonoms akumulatora pie-lādētājs t.i. lādē akumulatoru līdz tas ir pilns (nosakāms pēc sprieguma? 13,4V ?), relejs atslēdz ķēdi. Nokrītoties spriegumam zem ... (12.4 ?) relejs saslēdz ķēdi uz lādēšanu.
Itkā nav nekāda astrofizika, un arī pārāk liels elektro-spečuks neesmu, tad vismaz komponenšu nosaukumi būtu ļoti lietderīgi, lai varu ko šādu uzkonstruēt.
Vē jautājums - relejam labāk slēgāt paša lādētāja barošanas ķēdi vai jau lādētāja izvades ... plusu, piemēram.
Jau iepriekš paldies.
Vieglaak buus piemekleet laadeetaaju ar jau iebuuveetu taadu funkciju.
Vai tik Qtec taadus nerazjoja | Offline | | |
FALCKA2 | 24. May 2010, 13:32 |
#1073
|
| Kopš: 11. Jun 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar: R17
| Iesakiet, kādu pusautomātu, lai pērk?
Finanses līdz 500ls.
Vajag tādu lai var normāli metināt gan plānos, gan arī biezākus bleķus. | Offline | | |
fujaks | 24. May 2010, 13:40 |
#1074
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2896
Braucu ar: prātu
| Vajag, lai kāds paceļ coyotu un paļurkā visas sviras, bukses utt un pasaka, ko man ir laiks mainīt. Došu 5ls. Varbūt var kāds ieteikt?! Vēlams šovakar! | Offline | | |
Riot | 24. May 2010, 13:44 |
#1075
|
| Kopš: 28. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 602
Braucu ar: ///TDI
|
24 May 2010, 11:38:01 jurxx rakstīja:
24 May 2010, 11:32:24 Riot rakstīja:
Sveiki, kas varētu būt pa vainu, kad vienkārši braucot, mašīna paņem un noslāpst, pirmo reizi tā, it kā uzkalniņā braucu, un bez emocijām dzinējs noslāpa. pielaist momentā varēja, bet kas par figņu varētu būt?
Un pa reizēm ir, ka pielaižot autiņu ir ilgi jāgriež līdz pielec, bet tas ir kā kuru reizi, silts vai auksts motors, bijis gan tā gan tā.
pie pēkšņas noslāpšanas, kā tu aprakstīji - bieži ir viana k.kur motora provodkā.... un vism manā skatījumā tur atrast problēmu ir bet nu te ir tāds cilvēks, kā driver, kurš dzīvo, lai varētu gar vadiem krāmēties
tur jau tā lieta, ka nav bieži, pirmo reizi tā, vēl līdz šim nekad nav bijis tā. Nu ja pravodka, tad laikam būs jābraukā, līdz brīdim, ja vispār nešķilsies | Offline | | |
Didzis | 24. May 2010, 13:45 |
#1076
|
| Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
24 May 2010, 13:28:40 matrixxxx rakstīja:
24 May 2010, 12:54:34 Didzis rakstīja:
Kāds spečuks varētu nedaudz pakonsultēt.
Vajag uzbūvēt tādu ķēdi, lai akumulatora lādētājs, kalpotu kā autonoms akumulatora pie-lādētājs t.i. lādē akumulatoru līdz tas ir pilns (nosakāms pēc sprieguma? 13,4V ?), relejs atslēdz ķēdi. Nokrītoties spriegumam zem ... (12.4 ?) relejs saslēdz ķēdi uz lādēšanu.
Itkā nav nekāda astrofizika, un arī pārāk liels elektro-spečuks neesmu, tad vismaz komponenšu nosaukumi būtu ļoti lietderīgi, lai varu ko šādu uzkonstruēt.
Vē jautājums - relejam labāk slēgāt paša lādētāja barošanas ķēdi vai jau lādētāja izvades ... plusu, piemēram.
Jau iepriekš paldies.
Vieglaak buus piemekleet laadeetaaju ar jau iebuuveetu taadu funkciju.
Vai tik Qtec taadus nerazjoja
:hmm:
Tādus Qtec lādētājus atrodu tikai mobilajiem telefoniem :nemāku_internetu:
Uzdūros šādam:
http://veikals.autostarts.lv/product_info.php?c...;products_id=354
opcija "pārlādēšanas aizsardzība" varētu būt atrisinājums
Jālādē ~220Ah akumulators
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
|
LA | 24. May 2010, 13:58 |
#1077
|
| Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| m43b18 der sajūgs no 1.8is ? | Offline | | |
Srakans | 24. May 2010, 14:04 |
#1078
|
| Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
24 May 2010, 13:45:32 Didzis rakstīja:
:hmm:
Tādus Qtec lādētājus atrodu tikai mobilajiem telefoniem :nemāku_internetu:
Uzdūros šādam:
http://veikals.autostarts.lv/product_info.php?c...;products_id=354
opcija "pārlādēšanas aizsardzība" varētu būt atrisinājums
Jālādē ~220Ah akumulators
Man ir aizdoma, ka tāds lādētājs atslēgsies, bet kad spriegums nokritīsies zem normas neieslēgsies | Offline | | |
Belluuns | 24. May 2010, 14:08 |
#1079
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| Didzi izstaasti kas par probleemu?
liekas, ka tev vajadziigs backup, pie kura sleedzas mashiinas akjis, kursh tiek patstaaviigi pielaadeets un nepiecieshamiibas gadiijumaa, ja pazuud straava paarsleedzas uz backup'u | Offline | | |
monahss | 24. May 2010, 14:09 |
#1080
|
| Kopš: 07. Apr 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 1695
Braucu ar: 2.5
|
24 May 2010, 14:04:54 Srakans rakstīja:
24 May 2010, 13:45:32 Didzis rakstīja:
:hmm:
Tādus Qtec lādētājus atrodu tikai mobilajiem telefoniem :nemāku_internetu:
Uzdūros šādam:
http://veikals.autostarts.lv/product_info.php?c...;products_id=354
opcija "pārlādēšanas aizsardzība" varētu būt atrisinājums
Jālādē ~220Ah akumulators
Man ir aizdoma, ka tāds lādētājs atslēgsies, bet kad spriegums nokritīsies zem normas neieslēgsies
es jau otro gadu lietoju kauko ļoti līdzīgu ir ok bet kad spriegums nokrītas pats neieslēdzās tikai izslēdzās, kad ir pilns akku | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|