Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Oo_jaa_rs | | Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Subaru
| Izklausās....tad labāk atdod kādam citam to izdarīt. | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6922
Braucu ar: e36
|
17 Feb 2024, 20:30:37 @Achtung rakstīja:
Ir vēlme pašam samainīt dažas priekšējās piekares sviras, stūres pirkstu utt. X3.
Kur vislabāk pasmelties info par ņūtoniem, visu liekot kopā?
Būtu ok, ja ne monstrozas tabulas ar triljons ailēm un cipariem. Bet droši, ka tīri vizuāli materiāli nav.
Nu jā, kur visērtāk apskatīt kvai tabulas ar det oem numuriem un Nm?
https://bmwtechinfo.bmwgroup.com/
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
tomaats | | Kopš: 01. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 501
Braucu ar: GT5
|
17 Feb 2024, 20:47:39 @Oo_jaa_rs rakstīja:
Izklausās....tad labāk atdod kādam citam to izdarīt.
Reāli tie kas grib mainīt bukses un citus mezglus pēc Nm !
Lai paši maina! | Offline | | |
zaqs | | Kopš: 31. Oct 2015
Ziņojumi: 94
Braucu ar:
| vēlme ir apsveicama! droši uz priekšu! ja pašam izdodas atskrūvēt, tad ar tādām pašām izjūtām jāpieskrūvē. man pēdējos 30 gadus izjūtas nav pievīlušas. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Protams, protams. Un pēc tam riepas jāskrūvē vaļā ar 1.5m garu cauruli.
Vai arī pusasij F10, kā jūs uz izjūtām pievelciet 210Nm + 90 grādus? Klaunāde.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Feb 2024, 12:38:07 @Kaross rakstīja:
Protams, protams. Un pēc tam riepas jāskrūvē vaļā ar 1.5m garu cauruli.
Vai arī pusasij F10, kā jūs uz izjūtām pievelciet 210Nm + 90 grādus? Klaunāde.
Vislabāk ir pievilkt 210Nm+90 grādus kad ir zobs uz zoba, pēc īsa brauciena ielec vietā un vēlāk jau ir jāmaina pusass un rumba
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
17 Feb 2024, 20:30:37 @Achtung rakstīja:
Ir vēlme pašam samainīt dažas priekšējās piekares sviras, stūres pirkstu utt. X3.
Kur vislabāk pasmelties info par ņūtoniem, visu liekot kopā?
Būtu ok, ja ne monstrozas tabulas ar triljons ailēm un cipariem. Bet droši, ka tīri vizuāli materiāli nav.
Nu jā, kur visērtāk apskatīt kvai tabulas ar det oem numuriem un Nm?
TISā, tur būs info par pievilkšanas spēkiem un jebkurā BMW katalogā būs detaļu numuri
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 788
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Mersī!
Pa nedēļu vajadzēs tēmā ierubīties. | Offline | | |
|
nebars | | Kopš: 09. Jun 2007
Ziņojumi: 656
Braucu ar: 230kw
| Laba diena. Ir problēma ar pakaļējo riteņu piestūrēšanu F11. Reiku nomainīju, problēma palika. Ir kāds, kas ir saskāries un var palīdzēt? | Offline | | |
kurmitis | | Kopš: 19. Feb 2024
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: E46 3.0d
| Labvakar, kungi. Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Pirms kāda laika mans e46 3.0d nostāvēja kādas 5 dienas mīnusos. Tad kad beidzot pielaidu un priecīgs devos pabraukāt, sapratu ka jaudas nav.
Kad uzspiežu gāzi, pie zemiem apgriezieniem uzrāviens vnk nekāds, tikai ap 2.5-3k sāk kaut cik braukt. Sajūta, ka skan motors arī kaut kā drusku citādāk? neveselīgāk...
Pirmais par ko nobijos ka būs galvas blīve aizgājusi, bet laikam tas nav, dūmu nekādu nav, kā arī antifrīza līmenis un temperatūra ir ok. Eļļas līmenis arī ir kārtībā.
Vēl kas parādījies ir, ieplūdes kolektors tāds nosulojies, agrāk nebija. Draugs teica ka visticamāk sprauslām blīves laiž cauri, bet tas ķipa nekas traks nav. Vai tas būtu saistīts ar jaudas zudumu?
Es ceru uz to, ka tā ir kāda vakuuma trubu noplūde. Liktos kaut cik loģiski, varbūt kad nostāvēja visu laiku mīnusos un tad uzsila, varbūt kāda plastmasas detaļa vai truba saplīsa un tagad nav spiediena?
Ļoti ceru, ka nav turbīna nobeigusies. Ko Jūs teiksiet? No kā sākt meklēt ķibeli? vakuuma trubas? Paldies. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es sāktu ar to, ka nopirktu INPA kabeli par 15 euro, uzinstalētu to pašu INPA vai ISTA un nodiagnosticētu to auto. Ja tas par sarežģītu, tad aizbrauktu pie kāda, kas saprot kā strādā tas dzinējs (tādu mums te ir pietiekoši) un vainu atrastu 30min laikā.
Ja diagnostika nav opcija, tad sāc savest kārtībā to dzinēju un mazums trāpīsi uz problēmas. Nomaini visas vakuuma caurules, ieplūdes kolektora blīves, intercooler blīves, visus filtrus. Sprauslas izņem, iedod pārbaudīt, samaini blīvgredzenus sprauslām. Kaut kas toč palīdzēs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
bimmerman | | Kopš: 31. Mar 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
|
19 Feb 2024, 16:37:38 @nebars rakstīja:
Laba diena. Ir problēma ar pakaļējo riteņu piestūrēšanu F11. Reiku nomainīju, problēma palika. Ir kāds, kas ir saskāries un var palīdzēt?
Varu palīdzēt
Tev PM | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: E91
|
21 Feb 2024, 15:19:14 @bokens rakstīja:
Sveiki! Ja INPA ir kļūda par 6 cilindru (misfire), tad tas ir arī dabā 6 cilindrs, vai tomēr pēc firing order? Dzinējs N52K (MSV70).
Ja INPA rāda kļūdu visiem sešiem cilindriem, tad ir jāmācās gramatika vai lasītprasme. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Feb 2024, 16:06:10 @bokens rakstīja:
Kļūdu rāda sestam cilindram. Posts, nav diktāts, saprast var. Misfire uzrakstīju lai nav a.god. Bendera k-gam jāiespringst par vācu valodas izmantošanu: Verbrennugssaustzer, Zilinder 6, 0x29D2.
Ar šo kodu var būt pie vainas: svece, spole, sprausla. Parodoksāli, ka nojaucot, mainot sveces eļļa sveceis šahtā ceturtajam cilindram. Tad A.god., Bendera k-gs radās jautājums, vai kļūda ir pēc firing order vai ne, jo redzi ceturtais cilindrs, piemēram, N53 ir sestais. Vēlējos Jūsu viedokli, kā BMW ekspertam, un ne kā latviešu valodas skolotājam. P.S. starpbrīdis skolā laikam šobrīd?
21 Feb 2024, 15:56:36 @Bender rakstīja:
21 Feb 2024, 15:19:14 @bokens rakstīja:
Sveiki! Ja INPA ir kļūda par 6 cilindru (misfire), tad tas ir arī dabā 6 cilindrs, vai tomēr pēc firing order? Dzinējs N52K (MSV70).
Ja INPA rāda kļūdu visiem sešiem cilindriem, tad ir jāmācās gramatika vai lasītprasme.
vispār jau eļļa sveces šahtā nenorāda uz to, ka jābūt misfairam...
Kļūdās parasti tiek norādīts reālais cilindrs, dzīvajos datos mēdz izmantot firing order...
Principā sākam ar sveču maiņu, tālāk spoli var pārlikt uz blakus cilindru, ja kļūda aiziet līdz - vainīgais rokā...
Sprausla diez vai būs pie vainas, nu neizbeidzas viņas tik bieži (nav jau direct injection) | Offline | | |
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1484
Braucu ar: tīriem diskiem
| Sveicināti!
Problēma ar volkswagen golf 1.6tdi 77kw
Apskatē neizlaida par atgāzēm(1.95)
Visa ekoloģija vietā. Orģināls ~160km
Auto visas 4 sprauslas bijušas uz pārbaudi, divas jaunas.
Sākotnēji neievēroju, bet servisā teica, ka tas auto iet lupatās, čipots vai kā savādāk.
Aizbraucu pie čipotājiem, lai uzliek stock softu. Šie nodiagnosticēja, ka ir orģinālais softs, bet turbīne pūš 0.5bar vietā 1.0bar un tāpēc tas auto lido/neiztur atgāzes.
Ieteica samainīt egr vārstu un/vai turbīnes spiediena sensoru. To visu arī uzlika servisā jaunu, bez izmaiņām.
Varbūt kāds spečuks var ieteikt ko darīt?
Esmu piekusis cīnīties ar to auto, bet gribu sakārtot līdz galam.
PS. Stāvot uz vietas un gāzējot līdz ierobežotajiem 2.5 vai 3 apgriezieniem viņš šaudās kā antilags [ Šo ziņu laboja FisherS, 21 Feb 2024, 19:02:54 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16306
Braucu ar:
|
21 Feb 2024, 18:58:29 @FisherS rakstīja:
Sveicināti!
Problēma ar volkswagen golf 1.6tdi 77kw
Apskatē neizlaida par atgāzēm(1.95)
Visa ekoloģija vietā. Orģināls ~160km
Auto visas 4 sprauslas bijušas uz pārbaudi, divas jaunas.
Sākotnēji neievēroju, bet servisā teica, ka tas auto iet lupatās, čipots vai kā savādāk.
Aizbraucu pie čipotājiem, lai uzliek stock softu. Šie nodiagnosticēja, ka ir orģinālais softs, bet turbīne pūš 0.5bar vietā 1.0bar un tāpēc tas auto lido/neiztur atgāzes.
Ieteica samainīt egr vārstu un/vai turbīnes spiediena sensoru. To visu arī uzlika servisā jaunu, bez izmaiņām.
Varbūt kāds spečuks var ieteikt ko darīt?
Esmu piekusis cīnīties ar to auto, bet gribu sakārtot līdz galam.
turbīnai jāpūš būtu kādi 1,2Bar.nevis 0,5 | Offline | | |
|
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1484
Braucu ar: tīriem diskiem
| Sorry varbūt sajaucu, laikam pūš par 0.5bar vairāk kā vajag. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16306
Braucu ar:
|
21 Feb 2024, 19:04:50 @FisherS rakstīja:
Sorry varbūt sajaucu, laikam pūš par 0.5bar vairāk kā vajag.
Un nav kļudas?? Tad tur kāds labi pačipojis | Offline | | |
Esspatss | | Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 599
Braucu ar:
| Nav kāds tuning box uzbāzts? | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3447
Braucu ar:
| Es ar lieku uz čipotājiem | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|