Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Oo_jaa_rs
17. Feb 2024, 20:47 #10581

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Subaru

Izklausās....tad labāk atdod kādam citam to izdarīt.
Offline
Sancix
17. Feb 2024, 22:36 #10582

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6922

Braucu ar: e36


17 Feb 2024, 20:30:37 @Achtung rakstīja:
Ir vēlme pašam samainīt dažas priekšējās piekares sviras, stūres pirkstu utt. X3.
Kur vislabāk pasmelties info par ņūtoniem, visu liekot kopā?
Būtu ok, ja ne monstrozas tabulas ar triljons ailēm un cipariem. Bet droši, ka tīri vizuāli materiāli nav.

Nu jā, kur visērtāk apskatīt kvai tabulas ar det oem numuriem un Nm?

https://bmwtechinfo.bmwgroup.com/

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
tomaats
18. Feb 2024, 00:18 #10583

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 501

Braucu ar: GT5


17 Feb 2024, 20:47:39 @Oo_jaa_rs rakstīja:
Izklausās....tad labāk atdod kādam citam to izdarīt.


Reāli tie kas grib mainīt bukses un citus mezglus pēc Nm !
Lai paši maina!
Offline
zaqs
18. Feb 2024, 11:32 #10584

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 94

Braucu ar:

vēlme ir apsveicama! droši uz priekšu! ja pašam izdodas atskrūvēt, tad ar tādām pašām izjūtām jāpieskrūvē. man pēdējos 30 gadus izjūtas nav pievīlušas.
Offline
Kaross
18. Feb 2024, 12:38 #10585

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Protams, protams. Un pēc tam riepas jāskrūvē vaļā ar 1.5m garu cauruli.
Vai arī pusasij F10, kā jūs uz izjūtām pievelciet 210Nm + 90 grādus? Klaunāde.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2024, 13:00 #10586

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2024, 12:38:07 @Kaross rakstīja:
Protams, protams. Un pēc tam riepas jāskrūvē vaļā ar 1.5m garu cauruli.
Vai arī pusasij F10, kā jūs uz izjūtām pievelciet 210Nm + 90 grādus? Klaunāde.

Vislabāk ir pievilkt 210Nm+90 grādus kad ir zobs uz zoba, pēc īsa brauciena ielec vietā un vēlāk jau ir jāmaina pusass un rumba

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2024, 13:00 #10587

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2024, 20:30:37 @Achtung rakstīja:
Ir vēlme pašam samainīt dažas priekšējās piekares sviras, stūres pirkstu utt. X3.
Kur vislabāk pasmelties info par ņūtoniem, visu liekot kopā?
Būtu ok, ja ne monstrozas tabulas ar triljons ailēm un cipariem. Bet droši, ka tīri vizuāli materiāli nav.

Nu jā, kur visērtāk apskatīt kvai tabulas ar det oem numuriem un Nm?

TISā, tur būs info par pievilkšanas spēkiem un jebkurā BMW katalogā būs detaļu numuri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Achtung
18. Feb 2024, 16:26 #10588

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Mersī!

Pa nedēļu vajadzēs tēmā ierubīties.
Offline
nebars
19. Feb 2024, 16:37 #10589

Kopš: 09. Jun 2007

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 230kw

Laba diena. Ir problēma ar pakaļējo riteņu piestūrēšanu F11. Reiku nomainīju, problēma palika. Ir kāds, kas ir saskāries un var palīdzēt?
Offline
kurmitis
19. Feb 2024, 22:50 #10590

Kopš: 19. Feb 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E46 3.0d

Labvakar, kungi. Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Pirms kāda laika mans e46 3.0d nostāvēja kādas 5 dienas mīnusos. Tad kad beidzot pielaidu un priecīgs devos pabraukāt, sapratu ka jaudas nav.

Kad uzspiežu gāzi, pie zemiem apgriezieniem uzrāviens vnk nekāds, tikai ap 2.5-3k sāk kaut cik braukt. Sajūta, ka skan motors arī kaut kā drusku citādāk? neveselīgāk...

Pirmais par ko nobijos ka būs galvas blīve aizgājusi, bet laikam tas nav, dūmu nekādu nav, kā arī antifrīza līmenis un temperatūra ir ok. Eļļas līmenis arī ir kārtībā.

Vēl kas parādījies ir, ieplūdes kolektors tāds nosulojies, agrāk nebija. Draugs teica ka visticamāk sprauslām blīves laiž cauri, bet tas ķipa nekas traks nav. Vai tas būtu saistīts ar jaudas zudumu?

Es ceru uz to, ka tā ir kāda vakuuma trubu noplūde. Liktos kaut cik loģiski, varbūt kad nostāvēja visu laiku mīnusos un tad uzsila, varbūt kāda plastmasas detaļa vai truba saplīsa un tagad nav spiediena?

Ļoti ceru, ka nav turbīna nobeigusies. Ko Jūs teiksiet? No kā sākt meklēt ķibeli? vakuuma trubas? Paldies.
Offline
Kaross
19. Feb 2024, 23:06 #10591

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es sāktu ar to, ka nopirktu INPA kabeli par 15 euro, uzinstalētu to pašu INPA vai ISTA un nodiagnosticētu to auto. Ja tas par sarežģītu, tad aizbrauktu pie kāda, kas saprot kā strādā tas dzinējs (tādu mums te ir pietiekoši) un vainu atrastu 30min laikā.

Ja diagnostika nav opcija, tad sāc savest kārtībā to dzinēju un mazums trāpīsi uz problēmas. Nomaini visas vakuuma caurules, ieplūdes kolektora blīves, intercooler blīves, visus filtrus. Sprauslas izņem, iedod pārbaudīt, samaini blīvgredzenus sprauslām. Kaut kas toč palīdzēs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
bimmerman
20. Feb 2024, 09:22 #10592

Kopš: 31. Mar 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: BMW


19 Feb 2024, 16:37:38 @nebars rakstīja:
Laba diena. Ir problēma ar pakaļējo riteņu piestūrēšanu F11. Reiku nomainīju, problēma palika. Ir kāds, kas ir saskāries un var palīdzēt?

Varu palīdzēt
Tev PM
Offline
Bender
21. Feb 2024, 15:56 #10593

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91


21 Feb 2024, 15:19:14 @bokens rakstīja:
Sveiki! Ja INPA ir kļūda par 6 cilindru (misfire), tad tas ir arī dabā 6 cilindrs, vai tomēr pēc firing order? Dzinējs N52K (MSV70).

Ja INPA rāda kļūdu visiem sešiem cilindriem, tad ir jāmācās gramatika vai lasītprasme.
Offline
sys9291
21. Feb 2024, 16:47 #10594

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Feb 2024, 16:06:10 @bokens rakstīja:
Kļūdu rāda sestam cilindram. Posts, nav diktāts, saprast var. Misfire uzrakstīju lai nav a.god. Bendera k-gam jāiespringst par vācu valodas izmantošanu: Verbrennugssaustzer, Zilinder 6, 0x29D2.

Ar šo kodu var būt pie vainas: svece, spole, sprausla. Parodoksāli, ka nojaucot, mainot sveces eļļa sveceis šahtā ceturtajam cilindram. Tad A.god., Bendera k-gs radās jautājums, vai kļūda ir pēc firing order vai ne, jo redzi ceturtais cilindrs, piemēram, N53 ir sestais. Vēlējos Jūsu viedokli, kā BMW ekspertam, un ne kā latviešu valodas skolotājam. P.S. starpbrīdis skolā laikam šobrīd?


21 Feb 2024, 15:56:36 @Bender rakstīja:

21 Feb 2024, 15:19:14 @bokens rakstīja:
Sveiki! Ja INPA ir kļūda par 6 cilindru (misfire), tad tas ir arī dabā 6 cilindrs, vai tomēr pēc firing order? Dzinējs N52K (MSV70).

Ja INPA rāda kļūdu visiem sešiem cilindriem, tad ir jāmācās gramatika vai lasītprasme.


vispār jau eļļa sveces šahtā nenorāda uz to, ka jābūt misfairam...
Kļūdās parasti tiek norādīts reālais cilindrs, dzīvajos datos mēdz izmantot firing order...
Principā sākam ar sveču maiņu, tālāk spoli var pārlikt uz blakus cilindru, ja kļūda aiziet līdz - vainīgais rokā...
Sprausla diez vai būs pie vainas, nu neizbeidzas viņas tik bieži (nav jau direct injection)
Offline
FisherS
21. Feb 2024, 18:58 #10595

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem

Sveicināti!
Problēma ar volkswagen golf 1.6tdi 77kw
Apskatē neizlaida par atgāzēm(1.95)
Visa ekoloģija vietā. Orģināls ~160km
Auto visas 4 sprauslas bijušas uz pārbaudi, divas jaunas.
Sākotnēji neievēroju, bet servisā teica, ka tas auto iet lupatās, čipots vai kā savādāk.
Aizbraucu pie čipotājiem, lai uzliek stock softu. Šie nodiagnosticēja, ka ir orģinālais softs, bet turbīne pūš 0.5bar vietā 1.0bar un tāpēc tas auto lido/neiztur atgāzes.

Ieteica samainīt egr vārstu un/vai turbīnes spiediena sensoru. To visu arī uzlika servisā jaunu, bez izmaiņām.

Varbūt kāds spečuks var ieteikt ko darīt?

Esmu piekusis cīnīties ar to auto, bet gribu sakārtot līdz galam.

PS. Stāvot uz vietas un gāzējot līdz ierobežotajiem 2.5 vai 3 apgriezieniem viņš šaudās kā antilags

[ Šo ziņu laboja FisherS, 21 Feb 2024, 19:02:54 ]

Offline
uldens1
21. Feb 2024, 19:03 #10596

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16306

Braucu ar:


21 Feb 2024, 18:58:29 @FisherS rakstīja:
Sveicināti!
Problēma ar volkswagen golf 1.6tdi 77kw
Apskatē neizlaida par atgāzēm(1.95)
Visa ekoloģija vietā. Orģināls ~160km
Auto visas 4 sprauslas bijušas uz pārbaudi, divas jaunas.
Sākotnēji neievēroju, bet servisā teica, ka tas auto iet lupatās, čipots vai kā savādāk.
Aizbraucu pie čipotājiem, lai uzliek stock softu. Šie nodiagnosticēja, ka ir orģinālais softs, bet turbīne pūš 0.5bar vietā 1.0bar un tāpēc tas auto lido/neiztur atgāzes.

Ieteica samainīt egr vārstu un/vai turbīnes spiediena sensoru. To visu arī uzlika servisā jaunu, bez izmaiņām.
Varbūt kāds spečuks var ieteikt ko darīt?

Esmu piekusis cīnīties ar to auto, bet gribu sakārtot līdz galam.
turbīnai jāpūš būtu kādi 1,2Bar.nevis 0,5
Offline
FisherS
21. Feb 2024, 19:04 #10597

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem

Sorry varbūt sajaucu, laikam pūš par 0.5bar vairāk kā vajag.
Offline
uldens1
21. Feb 2024, 19:51 #10598

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16306

Braucu ar:


21 Feb 2024, 19:04:50 @FisherS rakstīja:
Sorry varbūt sajaucu, laikam pūš par 0.5bar vairāk kā vajag.
Un nav kļudas?? Tad tur kāds labi pačipojis
Offline
Esspatss
21. Feb 2024, 20:43 #10599

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 599

Braucu ar:

Nav kāds tuning box uzbāzts?
Offline
janeks7
21. Feb 2024, 20:47 #10600

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3447

Braucu ar:

Es ar lieku uz čipotājiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo