Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Spok5
10. Nov 2013, 12:19 #10581

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


tad līdz 1,1 var griest droši kruīzā?
Ja būtu kaut kur grafiks priekš gāzes, kur var redzēt pie kādas lambdas ir kāda temperatūra.


Tev jau par kruīzu arī runā *pī*

Un tolks? Nu nedabūsi to no tā Voyagera leanburnu. Tev jau divi saka, nekāp pāri, bet Tu spītīgi telegrāfē vienu un to pašu Ja Tu gribi, lai tas lielais motors ēd mazāk, domā kā celt spiedienu stroķī augšā. Un cik tas ekonomiski ir izdevīgi, tur pārlieku rakāties motoram pa iekšu.

Cita starpā, ir novērots, ka ar benzīnu, pārkāpjot konkrētu slieksni (tas ir atkarīgs no ārprātīga skaita faktoru katram vāģim individuāli) pārcenšoties ar kruīza lieso, tas krāms sāk ēst vairāk Ar LPG ir noteikti tāpat. Neesmu eksperimentējis.

Man gan ir cits jautājums - ja reiz šitāda pjanka panesās, Tu tam benzīnam kompim tā brīvi tiec klāt, ja reiz lambdas korekcijas ir pie kājas? Ja tur ir regulējamā smadzene, tad jā, viss kedās, ja stoka kompis, tad Tu dari muļķības.

Vienkārši stoka kompis tāpat dzīs lambdas korekcijas pēc savas kartes, i po, ka Tu iegriezīsi tur kaut 1.20. Tikai, ja Tev benzīna kompis visu laiku dabūs kompensēt, tad ar šitām viļnveida korekcijām Tu rezultātā dabūsi lielāku patēriņu.

Es darītu prasti - pavizinātos ar benzīnu un paskatītos, cik ir uz benzīnu kruīzā. Piekam, kādus kilometrus 10 no vietas pa līdzenu. Un to arī grieztu uz LPG (LAMBDU nevis AFRus). Tas, protams, ir pie nosacījuma, ka ir stoka kompis. Ja grozāmā smadzene, tad es pusi no šitā paltraka noņemu no dienas kārtības
Offline
BMW-Valcha
10. Nov 2013, 12:25 #10582

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


10 Nov 2013, 12:19:33 Spok5 rakstīja:

tad līdz 1,1 var griest droši kruīzā?
Ja būtu kaut kur grafiks priekš gāzes, kur var redzēt pie kādas lambdas ir kāda temperatūra.


Tev jau par kruīzu arī runā *pī*

Un tolks? Nu nedabūsi to no tā Voyagera leanburnu. Tev jau divi saka, nekāp pāri, bet Tu spītīgi telegrāfē vienu un to pašu Ja Tu gribi, lai tas lielais motors ēd mazāk, domā kā celt spiedienu stroķī augšā. Un cik tas ekonomiski ir izdevīgi, tur pārlieku rakāties motoram pa iekšu.

Cita starpā, ir novērots, ka ar benzīnu, pārkāpjot konkrētu slieksni (tas ir atkarīgs no ārprātīga skaita faktoru katram vāģim individuāli) pārcenšoties ar kruīza lieso, tas krāms sāk ēst vairāk Ar LPG ir noteikti tāpat. Neesmu eksperimentējis.

Man gan ir cits jautājums - ja reiz šitāda pjanka panesās, Tu tam benzīnam kompim tā brīvi tiec klāt, ja reiz lambdas korekcijas ir pie kājas? Ja tur ir regulējamā smadzene, tad jā, viss kedās, ja stoka kompis, tad Tu dari muļķības.

Vienkārši stoka kompis tāpat dzīs lambdas korekcijas pēc savas kartes, i po, ka Tu iegriezīsi tur kaut 1.20. Tikai, ja Tev benzīna kompis visu laiku dabūs kompensēt, tad ar šitām viļnveida korekcijām Tu rezultātā dabūsi lielāku patēriņu.

Es darītu prasti - pavizinātos ar benzīnu un paskatītos, cik ir uz benzīnu kruīzā. Piekam, kādus kilometrus 10 no vietas pa līdzenu. Un to arī grieztu uz LPG (LAMBDU nevis AFRus). Tas, protams, ir pie nosacījuma, ka ir stoka kompis. Ja grozāmā smadzene, tad es pusi no šitā paltraka noņemu no dienas kārtības

es motora kompim lambda vienoju nost, lai viņš neko nekoriģē. visu pārējo regulēju pēc gazes kompja
Offline
Spok5
10. Nov 2013, 12:42 #10583

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Mhm, kaut kādu emulatoru pieliki un tagad izklaidējies tātad. Manuprāt, Tu meklē piedzīvojumus tur, kur to nav. Jo tieši kruīzā tā zonde ir vajadzīga. Un benzīna smadzene normāli nestrādās, ja nav pareiza atgriezeniskās saites signāla.

Norubīt nav māksla, tas ir skaidrs. Te stāsts ir par to, ka saregulēsi šodien, mitrums gaisā būs viens, brauksi rīt, kad būs sausāks un cūkām būs Tavs darbs. Piekam, Tu kāreiz blusas lasi. Tas ir zondes uzdevums

Tas pats stāsts ir ar LPG. Es šaubos, ka Tev tur viss ir bezmaz utopiski ideāli. Jā, visiem LPG kompjiem ir korekcija gan pēc reduktora (tosola) temp., gan pēc gāzes temp. Bet visas tās korekcijas ir ar pirkstu gaisā iebakstītas un diezgan rupjas. Tieši tā iemesla dēļ, ka LPG ražotājam bikiņ ir poh, ja drusku neatbilst, jo benz. smadzene piegrozīs balstoties uz atgriezenisko saiti (tobiš zondi). Kā Tu šito štrumentu smadzenei noņem nost, tā pazūd daudzas lietas.

Cits stāsts ir, ka zonde daudziem ir pussprāgusi, bet tas jau ir lpg parazītkompju pamatnosacījums, ka benzīna sistēmai ir jādarbojas nevainojami.

Eksperimentē uz vella paraušanu, ja ir tik daudz brīvā laika Bet nu, visas korekcijas Tu nekad neuztaisīs normālas. Tāpēc jau tā zonde tur ir benzīna smadzenei.

Teiksim tā, ok, Tu dabū mazliet brīvību darīties kā gribi, bet nu tas neatspēko to, ko pazaudē.
Offline
Spok5
10. Nov 2013, 12:47 #10584

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Paliks aukstāks, pats dabūsi uz sava kakla manīt. Saregulē mašīnu pa pilsētu, nu, kad motortelpa ir silta, respektīvi, pastāvi, pabaksties pa laptopu kādas minūtes 20, uzreiz sāc braukt un iekrāmē kruīzu, nu tur, cik vajag, teiksim 110. Paskaties, ko rāda. Un tad paskaties, ko rāda pēc kilometriem 15, kad motortelpa ir paventilējusies

Nevar visus apstākļus paredzēt un atbilstoši saregulēties, lai vienmēr būtu čiki-puki. Protams, ja pašam ir vēlme tēlot zondi, tad tā ir cita lieta.

Nav tās benzīna un LPG target maps tik ļoti atšķirīgas.
Offline
Spok5
10. Nov 2013, 12:56 #10585

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Vispār, Tavai problēmai ir risinājums - stacionāri uzstādīta platjoslas zonde mašīnā, ar pulksteni panelī. Blakus nolikts pocis, kas ir ielikts gāzes kompja tosola temp. dačika ķēdē. Brauc, lūri un griez kloķi, atbilstoši apstākļiem

Bet tad tas jau sāk līdzināties mazās aviācijas pilotiem, kas regulāri blenž uz EGT dačiku un rauj kloķi vienā vai otrā virzienā
Offline
Arizon85
10. Nov 2013, 20:30 #10586

Kopš: 02. Nov 2013

No: Dobele

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Chrysler T&C LXi 3.8 V6

Klau, par lambda zondēm runājot, man vispār tā ir norauta no izpūtēja, bet itkā ar gāzi braucu bez stresa, patēriņš ok. Vai ir vērts, un varbūt pat nav vēlams man pirkt citu zondi un spraust klāt?
Offline
ainars88
10. Nov 2013, 22:11 #10587

Kopš: 09. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: e34 & e30

Jautājums! Vai reduktoram pienākošo tosola trubu garums var ietekmēt tā uzsilšanas ātrumu un laicīgu pārslēgšanos uz gāzi? Šobrīd pārslēgšanās notiek pēc apm.4km vai 10 min.
Offline
Modjo
10. Nov 2013, 22:22 #10588

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Laba atbilde sanak. Augstu likt ir pareizi, jo es ta lieku. Augstu likt ir nepareizi pec auto uzbuves principa, ja kads to ir macijies, nav pat jabut aviatoram. Nav te sakars ar siltumtehniku. Mazaks cakars, letak. Tam gan es ticu.
Offline
otomars
10. Nov 2013, 22:31 #10589

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


10 Nov 2013, 22:22:31 Modjo rakstīja:
Laba atbilde sanak. Augstu likt ir pareizi, jo es ta lieku. Augstu likt ir nepareizi pec auto uzbuves principa, ja kads to ir macijies, nav pat jabut aviatoram. Nav te sakars ar siltumtehniku. Mazaks cakars, letak. Tam gan es ticu.

un kaatad ar auto pechkaam
Offline
zhakijs
10. Nov 2013, 22:46 #10590

Kopš: 10. Nov 2013

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki, varbūt šeit kāds man var atbildēt....
Ir w140 4.2 benzīns nesen nopirkts, ir arī apgāzēts, pirku no iepriekšējā saimnieka pirms pusotra mēneša, viņš jau tad teica, ka autogāze mēdz niķoties, bet tā kā tirgoja par sviestmaizi tad nepievērsu uzmanību...
Problēma ir šāda - Mašīnu pielaižot un braucot pēc pārslegšanāš uz gāzi kādas 15 min, viss ir ok, tad sākas tāda kā motora neivenmērīģa darbība, apgriezienu staigāšana, rīstīšanās, it kā kāds cilindrs neietu, bet tas viss notiek tikai pie zemiem apgrizieniem, ja kruīzē pie kādiem 2500 vai vairāk rpm, tad, nospiežot gāzes pedāli vairāk, nekas tāds netiek novērots... JA pārslēdzas uz benzīnu un pabrauc ar to kādas 10-15 min, un atpakaļ uz gāzi, td atkal ar gāzi kādu laiku var normāli pabraukt...
Pirms mēneša biju uz apkopi, samainīja filtrus un atremontēja pāris sabeigtās sprauslas, kas it kā pie tā esot bijušas vainīgas... Protams, ka tās nebija vainīgas....
Šonedēļ ir plānot atkārtoti apmeklēt kādu servisu... Kādi ieteikumi uz kādu pusi skatīties, lai atkal tā nav "kjipa filtru" vai kkā tamlīdzīga problēma

[ Šo ziņu laboja zhakijs, 10 Nov 2013, 22:46:33 ]

Offline
heinrx
10. Nov 2013, 23:20 #10591

Kopš: 08. Nov 2013

Ziņojumi: 83

Braucu ar:


08 Nov 2013, 21:08:37 heinrx rakstīja:
Sveicināti.Uz saab 9000 2.3t tika uzlikts ag compact lpg vadība,tomasetto arctic reduktors,sprauslas palika no vecās iekārtas keihin ar dzelteno marķējumu šķiet.un problēma-co 2.6-5, Hc 700-2500 atkarībā no regulēšanas.Zemāk var dabūt tikai galīgi aizgriežot sprauslām atvērumu laikus,vai spiedienu sistēmā,iedegās chek engine saaba kompim un tad co ir ap 0.7-1.3 hc ap 2500.tika mainītas sprauslas,kā arī reduktors no vecās iekārtas atpakaļ uzlikts(prins) nekāda rezultāta.
Uz benzīnu co 0.5-0.55 unhc 120-170 gāzējot lielāks,tukšgaitā mazāks.ir pabūts divos kantoros,abi plāta rokas,gan tas kas uzstādīja ,gan tas uz kuru tipa kontroles nolūkos aizdzinu.otrie vispār noņēmās visu darba dienu (beidzot atteicās lpg kompis uz gāzi slēgt,pieslēdza citu viss furičit tik tas co tāds pats),pārbaudīja visus variantus nekas nesanāk.
ir versijas kas par šaizi?
un kā regulējot degvielas kartes un nomainot reduktoru var kompis pateikt čau?

Mn ienāca prātā viena laikam jau dulla ideja-ja gadījumā tas lpg kompis padod signālu uz sprauslām par vēlu,hz mok vienkārši hrenova uzprojektēts,saaba vadības bloks caur detonācijas devēju saprot ka nav labi un palielina sprauslu atvēruma laiku līdz tam lielumam kādu viņš uzskata par drošu un vari softā regulēt kādu viņu gribi,saaba ecu tāpatās viņu palielina līdz kamēr zonde noker kļūdu un avārijas režīmā co momentā nokrīt līdz plus mīnus normālam lielumam.Tāds moments teorētiski var būt iespējams?
Lūgums stipri neiezviegt,šajā jomā manas zināšanas ir galīgi vājas
Offline
Modjo
11. Nov 2013, 00:08 #10592

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Piekrītu dažus postus augstāk Jaks teiktam. Tā arī rodas stāsti par slikto siltumu ziemā, uzvārīto motoru vasarā un auto sačakarēšanu ar gāzi.

10 Nov 2013, 22:31:15 otomars rakstīja:

10 Nov 2013, 22:22:31 Modjo rakstīja:
Laba atbilde sanak. Augstu likt ir pareizi, jo es ta lieku. Augstu likt ir nepareizi pec auto uzbuves principa, ja kads to ir macijies, nav pat jabut aviatoram. Nav te sakars ar siltumtehniku. Mazaks cakars, letak. Tam gan es ticu.

un kaatad ar auto pechkaam
Offline
Vecais
11. Nov 2013, 14:58 #10593

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Skatos atkal interesē kā urbjās iekš tā kolektora... vispār varianti dažādi. Viens no -> :stienis:



caurule kura ieiet aiz droseles ir vakumsūknis

edit:
Es gan tās droseles lieku uz galda lai nav

[ Šo ziņu laboja Vecais, 11 Nov 2013, 15:52:00 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
MaarcisM
11. Nov 2013, 15:02 #10594

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar:

Dodiet cenu, lai sagāzētu audi a2 1.4
Offline
Vecais
11. Nov 2013, 15:56 #10595

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


11 Nov 2013, 15:02:59 MaarcisM rakstīja:
Dodiet cenu, lai sagāzētu audi a2 1.4

1450Ls

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
MaarcisM
11. Nov 2013, 16:01 #10596

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar:


11 Nov 2013, 15:56:26 Vecais rakstīja:

11 Nov 2013, 15:02:59 MaarcisM rakstīja:
Dodiet cenu, lai sagāzētu audi a2 1.4

1450Ls

regulē vēl
Offline
PASSATizhi
11. Nov 2013, 17:31 #10597

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


11 Nov 2013, 14:58:05 Vecais rakstīja:
Skatos atkal interesē kā urbjās iekš tā kolektora... vispār varianti dažādi. Viens no -> :stienis:

http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003992/0003991...rtin_ru.jpg[/IG]

caurule kura ieiet aiz droseles ir vakumsūknis

edit:
Es gan tās droseles lieku uz galda lai nav
[IMG]http://pic2.fotki.lv/photos2/7/W0003992/0003991...rtin_ru.jpg[/MG]
[IM]http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003992/000399112/000039911146_%23_3_%23_martin_ru.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

tās ir kads īpašas dīzes? pirmo reizi tādas redzu
Offline
xjs_4
11. Nov 2013, 17:40 #10598

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


11 Nov 2013, 15:02:59 MaarcisM rakstīja:
Dodiet cenu, lai sagāzētu audi a2 1.4


nopietns auto.

bet benDZīnu baigi rijot


-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Vecais
11. Nov 2013, 18:21 #10599

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


11 Nov 2013, 17:31:48 PASSATizhi rakstīja:
Tās ir kads īpašas dīzes? pirmo reizi tādas redzu


5.gen.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
PASSATizhi
11. Nov 2013, 18:24 #10600

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

kāds vispār ir labākais dīžu stāvoklis priekš 4gen? vnk ir vajadzība ņemt nost ieplūdi, un ir iespēja uztaisīt dajebkā ir labāk max tuvu ielūdes vārstam, vai tomēr bik tālāk, lai labak sajaucas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo