Online
Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
09 Nov 2013, 00:51:40 heinrx rakstīja:
kompis neatrod lpg vadību.
laikam bakstoties kko salaida uz īso un nosvilināja kompi
| Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
09 Nov 2013, 11:16:22 kexxx rakstīja:
09 Nov 2013, 10:52:27 PASSATizhi rakstīja:
labrīt, kuram tad ir jāceļ ārā dzinēju dēļ ieplūdes? man domāt ja lēnām urbj, lai sīkas skaidas ir, tad pofig. tie sūdi tik var nedaudz piekakāt katalīzātoru
māksliniekiem esot speciāli uzgaļi, ar kuriem skaidas izsūkt no kolektora... šķiet, kāds te tā teica
vini push saspiestu gaisu ieplude urbsanas procesaa! | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| x!jnkbb!Dnc \z mlk
Stulbais internets neko nestāsta.
Cik var laistkruīzā brauicot liesu A/F , lai nesāktu kaut kas kust Var vairāk pa 16:1? | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Viss būtu prasti, ja Tu vēl pateiktu, par kādu degvielu ir runa | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
09 Nov 2013, 14:58:50 Spok5 rakstīja:
Viss būtu prasti, ja Tu vēl pateiktu, par kādu degvielu ir runa
un arī kas par dzinēju GDI mierīgi braucot strādā arī ar 65:1 A/F | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Vairāk tā kā tēmēju uz to, ka NOTEIKTI tiek mērīts LPG AFR ar benzīnam paredzētu pulksteni. Ok, visi viņi mēra lambdu, tikai attēlojamā infa ir matemātiski apstrādāta, izejot no stehiometrijas konkrētajai degvielai.
Respektīvi, ja benzīnam paredzēts pulkstenis rāda 16, tas jau ir 17 uz LPG... Nu, tas ir, ja ir ABSOLŪTI nepieciešams grozīt AFR'os, nevis strādāt kā baltie cilvēki ar lambdu
Cik ir manīts, 1.03 līdz 1.07 ir tas, ko tipiski tēmē kruīzam. Laižot liesāk parasti sāk ēst vairāk degvielu un pārējā jautrība sākās. | Offline | | |
peecise28 | | Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| diezgan steidzams jautājums pirms tiek pirkts auto - 1998. gada A4 1.8 neturbo avantu uzgāzēt nav problēma? | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
09 Nov 2013, 15:18:36 Spok5 rakstīja:
Vairāk tā kā tēmēju uz to, ka NOTEIKTI tiek mērīts LPG AFR ar benzīnam paredzētu pulksteni. Ok, visi viņi mēra lambdu, tikai attēlojamā infa ir matemātiski apstrādāta, izejot no stehiometrijas konkrētajai degvielai.
Respektīvi, ja benzīnam paredzēts pulkstenis rāda 16, tas jau ir 17 uz LPG... Nu, tas ir, ja ir ABSOLŪTI nepieciešams grozīt AFR'os, nevis strādāt kā baltie cilvēki ar lambdu
Cik ir manīts, 1.03 līdz 1.07 ir tas, ko tipiski tēmē kruīzam. Laižot liesāk parasti sāk ēst vairāk degvielu un pārējā jautrība sākās.
nu bet Lpg protams interesē. Uz bendz liesais nav tik kaitīgs, kā ar gāzi. Runa ir pa m52, m42 un chrysler v6 3,8. Vojager pagidām vidējais lpg patēriņš ir 12l
runa jau iet par max ekonomiju uz gāzi pa štrāsi, jo ar pieslēgtām zondēm to visu var aizmirst, var dabūt tikai lielāku.[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 09 Nov 2013, 16:57:19 ] | Offline | | |
|
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Kad es par reduktoru un augstāko punktu saku, daudzi rēc, bet vietējo guru galerejas te pilnas ar tādiem augstu novietotu reduktoru foto Uzskatu nemainu, jo tā novietot reduktorus ir nepareizi defaultā
09 Nov 2013, 11:13:46 kexxx rakstīja:
09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.
parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...
P.S. iemet kādu bildi, interesanti
| Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Aizmirsti par AFR! Citādi putra garantēta.
Skaties lambdu. IMHO ar LPG var taisīt liesāku. Aizdegas labāk kā benzīns. ja ar benzīnu bieži sāk izlaist taktis jau pie 1.07, tad ar gāzi esmu mēģinājis pat 1.20 un motors vēl darbojas vienmērīgi. Cita lieta, ka tas jau diez vai ir ekonomiski. Es teiktu 1.07...1.10. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
09 Nov 2013, 20:10:56 GintsK rakstīja:
Aizmirsti par AFR! Citādi putra garantēta.
Skaties lambdu. IMHO ar LPG var taisīt liesāku. Aizdegas labāk kā benzīns. ja ar benzīnu bieži sāk izlaist taktis jau pie 1.07, tad ar gāzi esmu mēģinājis pat 1.20 un motors vēl darbojas vienmērīgi. Cita lieta, ka tas jau diez vai ir ekonomiski. Es teiktu 1.07...1.10.
tad līdz 1,1 var griest droši kruīzā?
Ja būtu kaut kur grafiks priekš gāzes, kur var redzēt pie kādas lambdas ir kāda temperatūra. | Offline | | |
peecise28 | | Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| cik sarežģīti ir pārlikt no reno lagūnas 1.8 1997. kaut kādu vecās paaudzes gāzes iekārtu uz ford eskort 1.6 zetec 1996.?
zinu, ka tas nav nekāds prāta darbs, bet līdz skatei varētu braukt pa lēto | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
08 Nov 2013, 23:03:25 Laoshi rakstīja:
08 Nov 2013, 21:55:25 kexxx rakstīja:
08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.
vai tik uudensputns nebija no tās puses...
EDIT: nē, laikam sajaucu, bet kāds toč bija...
Ir tāds lietotājs Kjemals, apgrozās te reti, bet audi stilā biežāk, viņš bija no Preiļiem, tikai hvz kur tagad strādā.
Brīvdienās bieži pa Preiļiem/Aglonu. panedēļu Jelgavas ielā. | Offline | | |
Jackii | | Kopš: 12. Nov 2011
No: Limbaži
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Audi 80 Quattro; Audi A6 C5Q; Audi Cabrio
|
09 Nov 2013, 11:13:46 kexxx rakstīja:
09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.
parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...
P.S. iemet kādu bildi, interesanti
Viena no reduktora tosola šļaukām ar asu līkumu ir pievienota pie tosola izplešanās trauka atplūdes caurules.
Bildi nevaru šobrīd sazīmēt. | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
10 Nov 2013, 00:51:51 Jackii rakstīja:
09 Nov 2013, 11:13:46 kexxx rakstīja:
09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.
parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...
P.S. iemet kādu bildi, interesanti
Viena no reduktora tosola šļaukām ar asu līkumu ir pievienota pie tosola izplešanās trauka atplūdes caurules.
Bildi nevaru šobrīd sazīmēt.
Te arī atbilde - nu nevar vienoties,kur acis rāda... ,ir kaut kas no apkures jasajēdz...
| Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Vispār - kā urbt un savāk materiāla skaidas mācīja profenē vai kolūža darbnīcā jau tad,kad putekļusucējs bij ekstra...
Domāt vajag.
Kašķiem,kuri uzdod jautājumus - ja pats dari,tad tādas lietas ir pašsaprotamas,arī par tehnoloģiju,taču,ja gribas meklēt utis,tas ej ka uz citu vietu... | Offline | | |
|
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
09 Nov 2013, 10:40:40 Dzhanis rakstīja:
09 Nov 2013, 09:34:36 Andis rakstīja:
09 Nov 2013, 00:15:15 Laoshi rakstīja:
Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru.
Es no gāzinieka tik tiešām negribētu dzirdēt tādu atbildi nedz par alumīnija ieplūdniekiem, nedz Plastmasas.
Alumīnijs, kā jau metāls neko labu nevar izdarīt nokļūstot cilindros, plastmasa - uzkritīs tev uz ieplūdes vārsta un piedegs, vārsts kārtīgi nenoslēgsies un esi garantējis sev nekompresiju. Tas jau atkal viss, protams, teorētiski.
Liekot gazi savam auto ta ari bija, ka aluminija skaida trapija starp varstu un sezhu.Iedarbinot nebija kompresija un nedarbojas uz visiem cilindriem. Uzgazeju paris reizes un viss bija ok!
Anyway, neredzu jegu nemt nost iepludes kolektoru, jo max tur dazhas, sikas skaidas iekrit, ne jau viss ko izurb! Gruti pat iedomaties ka varetu kadam kraislerim nonemt iepludes kolektoru bez dzineja celsanas lauka
tieši alumīnijs ne plastmasa visforšāk pieķep pie sēžas | Offline | | |
goldza | | Kopš: 13. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
09 Nov 2013, 15:39:08 peecise28 rakstīja:
diezgan steidzams jautājums pirms tiek pirkts auto - 1998. gada A4 1.8 neturbo avantu uzgāzēt nav problēma?
Gāzējās bez problēmām!!Pie koijota tika gāzēts! | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
09 Nov 2013, 20:49:25 koijotss rakstīja:
reduktors var atrasties kaut uz jumta vai bagāžniekā , galvenais lai nav gaisa piesūces un ir atgaisots , siltumtehniku ir jāpamācas pirms be..ēt
Bet kāpēc apzināti jāuzprasās uz problēmām? Teorija ir skaista: Ja nepiesūc, Ja nav gaiss utt. Bet vairums kas gāzējas ir lietoti auto kuriem gandrīz kā norma ir sīkas problēmas....radiators sulo vai vēl kas. Ja arī uzstādīšanas laikā problēmu nav, tad kuru katru dienu var rasties. Un kad klientam pārsimtgrami tosols pazudīs uzreiz zvanīs tev un lamāsies un pastāstīs arī draugiem.
Tev to vajag?
Labāk ielikt max zemu un nesildīšanas problēmas praktisi izslēgtas
| Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
10 Nov 2013, 11:34:11 jaks rakstīja:
09 Nov 2013, 20:49:25 koijotss rakstīja:
reduktors var atrasties kaut uz jumta vai bagāžniekā , galvenais lai nav gaisa piesūces un ir atgaisots , siltumtehniku ir jāpamācas pirms be..ēt
Bet kāpēc apzināti jāuzprasās uz problēmām? Teorija ir skaista: Ja nepiesūc, Ja nav gaiss utt. Bet vairums kas gāzējas ir lietoti auto kuriem gandrīz kā norma ir sīkas problēmas....radiators sulo vai vēl kas. Ja arī uzstādīšanas laikā problēmu nav, tad kuru katru dienu var rasties. Un kad klientam pārsimtgrami tosols pazudīs uzreiz zvanīs tev un lamāsies un pastāstīs arī draugiem.
Tev to vajag?
Labāk ielikt max zemu un nesildīšanas problēmas praktisi izslēgtas
Uz auto tā tosola caurplūde it tik ātra, ka pilnīgi po...., cik zemu liek. Te tev nav padomju mājas apkure, kur viss notika uz pašplūsmu, pateicoties siltumam, kas ceļas uz augšu. Taka kayo pats baidz bez ...t [ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 10 Nov 2013, 11:42:17 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|