Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
09. Nov 2013, 11:23 #10561

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


09 Nov 2013, 00:51:40 heinrx rakstīja:


kompis neatrod lpg vadību.


laikam bakstoties kko salaida uz īso un nosvilināja kompi
Offline
nagla
09. Nov 2013, 12:31 #10562

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


09 Nov 2013, 11:16:22 kexxx rakstīja:

09 Nov 2013, 10:52:27 PASSATizhi rakstīja:
labrīt, kuram tad ir jāceļ ārā dzinēju dēļ ieplūdes? man domāt ja lēnām urbj, lai sīkas skaidas ir, tad pofig. tie sūdi tik var nedaudz piekakāt katalīzātoru


māksliniekiem esot speciāli uzgaļi, ar kuriem skaidas izsūkt no kolektora... šķiet, kāds te tā teica
vini push saspiestu gaisu ieplude urbsanas procesaa!
Offline
BMW-Valcha
09. Nov 2013, 13:23 #10563

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

x!jnkbb!Dnc \z mlk
Stulbais internets neko nestāsta.
Cik var laistkruīzā brauicot liesu A/F , lai nesāktu kaut kas kust Var vairāk pa 16:1?
Offline
Spok5
09. Nov 2013, 14:58 #10564

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Viss būtu prasti, ja Tu vēl pateiktu, par kādu degvielu ir runa
Offline
ParaTr00per
09. Nov 2013, 15:03 #10565

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


09 Nov 2013, 14:58:50 Spok5 rakstīja:
Viss būtu prasti, ja Tu vēl pateiktu, par kādu degvielu ir runa

un arī kas par dzinēju GDI mierīgi braucot strādā arī ar 65:1 A/F
Offline
Spok5
09. Nov 2013, 15:18 #10566

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Vairāk tā kā tēmēju uz to, ka NOTEIKTI tiek mērīts LPG AFR ar benzīnam paredzētu pulksteni. Ok, visi viņi mēra lambdu, tikai attēlojamā infa ir matemātiski apstrādāta, izejot no stehiometrijas konkrētajai degvielai.

Respektīvi, ja benzīnam paredzēts pulkstenis rāda 16, tas jau ir 17 uz LPG... Nu, tas ir, ja ir ABSOLŪTI nepieciešams grozīt AFR'os, nevis strādāt kā baltie cilvēki ar lambdu

Cik ir manīts, 1.03 līdz 1.07 ir tas, ko tipiski tēmē kruīzam. Laižot liesāk parasti sāk ēst vairāk degvielu un pārējā jautrība sākās.
Offline
peecise28
09. Nov 2013, 15:39 #10567

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

diezgan steidzams jautājums pirms tiek pirkts auto - 1998. gada A4 1.8 neturbo avantu uzgāzēt nav problēma?
Offline
BMW-Valcha
09. Nov 2013, 16:52 #10568

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


09 Nov 2013, 15:18:36 Spok5 rakstīja:
Vairāk tā kā tēmēju uz to, ka NOTEIKTI tiek mērīts LPG AFR ar benzīnam paredzētu pulksteni. Ok, visi viņi mēra lambdu, tikai attēlojamā infa ir matemātiski apstrādāta, izejot no stehiometrijas konkrētajai degvielai.

Respektīvi, ja benzīnam paredzēts pulkstenis rāda 16, tas jau ir 17 uz LPG... Nu, tas ir, ja ir ABSOLŪTI nepieciešams grozīt AFR'os, nevis strādāt kā baltie cilvēki ar lambdu

Cik ir manīts, 1.03 līdz 1.07 ir tas, ko tipiski tēmē kruīzam. Laižot liesāk parasti sāk ēst vairāk degvielu un pārējā jautrība sākās.

nu bet Lpg protams interesē. Uz bendz liesais nav tik kaitīgs, kā ar gāzi. Runa ir pa m52, m42 un chrysler v6 3,8. Vojager pagidām vidējais lpg patēriņš ir 12l
runa jau iet par max ekonomiju uz gāzi pa štrāsi, jo ar pieslēgtām zondēm to visu var aizmirst, var dabūt tikai lielāku.

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 09 Nov 2013, 16:57:19 ]

Offline
Modjo
09. Nov 2013, 20:08 #10569

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Kad es par reduktoru un augstāko punktu saku, daudzi rēc, bet vietējo guru galerejas te pilnas ar tādiem augstu novietotu reduktoru foto Uzskatu nemainu, jo tā novietot reduktorus ir nepareizi defaultā

09 Nov 2013, 11:13:46 kexxx rakstīja:

09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.


parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...

P.S. iemet kādu bildi, interesanti
Offline
GintsK
09. Nov 2013, 20:10 #10570

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Aizmirsti par AFR! Citādi putra garantēta.

Skaties lambdu. IMHO ar LPG var taisīt liesāku. Aizdegas labāk kā benzīns. ja ar benzīnu bieži sāk izlaist taktis jau pie 1.07, tad ar gāzi esmu mēģinājis pat 1.20 un motors vēl darbojas vienmērīgi. Cita lieta, ka tas jau diez vai ir ekonomiski. Es teiktu 1.07...1.10.
Offline
BMW-Valcha
09. Nov 2013, 20:14 #10571

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


09 Nov 2013, 20:10:56 GintsK rakstīja:
Aizmirsti par AFR! Citādi putra garantēta.

Skaties lambdu. IMHO ar LPG var taisīt liesāku. Aizdegas labāk kā benzīns. ja ar benzīnu bieži sāk izlaist taktis jau pie 1.07, tad ar gāzi esmu mēģinājis pat 1.20 un motors vēl darbojas vienmērīgi. Cita lieta, ka tas jau diez vai ir ekonomiski. Es teiktu 1.07...1.10.

tad līdz 1,1 var griest droši kruīzā?
Ja būtu kaut kur grafiks priekš gāzes, kur var redzēt pie kādas lambdas ir kāda temperatūra.
Offline
peecise28
09. Nov 2013, 20:49 #10572

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

cik sarežģīti ir pārlikt no reno lagūnas 1.8 1997. kaut kādu vecās paaudzes gāzes iekārtu uz ford eskort 1.6 zetec 1996.?
zinu, ka tas nav nekāds prāta darbs, bet līdz skatei varētu braukt pa lēto
Offline
streetlife
09. Nov 2013, 21:40 #10573

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


08 Nov 2013, 23:03:25 Laoshi rakstīja:

08 Nov 2013, 21:55:25 kexxx rakstīja:

08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.


vai tik uudensputns nebija no tās puses...
EDIT: nē, laikam sajaucu, bet kāds toč bija...


Ir tāds lietotājs Kjemals, apgrozās te reti, bet audi stilā biežāk, viņš bija no Preiļiem, tikai hvz kur tagad strādā.

Brīvdienās bieži pa Preiļiem/Aglonu. panedēļu Jelgavas ielā.
Offline
Jackii
10. Nov 2013, 00:51 #10574

Kopš: 12. Nov 2011

No: Limbaži

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Audi 80 Quattro; Audi A6 C5Q; Audi Cabrio


09 Nov 2013, 11:13:46 kexxx rakstīja:

09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.


parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...

P.S. iemet kādu bildi, interesanti


Viena no reduktora tosola šļaukām ar asu līkumu ir pievienota pie tosola izplešanās trauka atplūdes caurules.

Bildi nevaru šobrīd sazīmēt.
Offline
uudensputns
10. Nov 2013, 01:24 #10575

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


10 Nov 2013, 00:51:51 Jackii rakstīja:

09 Nov 2013, 11:13:46 kexxx rakstīja:

09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.


parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...

P.S. iemet kādu bildi, interesanti


Viena no reduktora tosola šļaukām ar asu līkumu ir pievienota pie tosola izplešanās trauka atplūdes caurules.

Bildi nevaru šobrīd sazīmēt.


Te arī atbilde - nu nevar vienoties,kur acis rāda... ,ir kaut kas no apkures jasajēdz...
Offline
uudensputns
10. Nov 2013, 01:31 #10576

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Vispār - kā urbt un savāk materiāla skaidas mācīja profenē vai kolūža darbnīcā jau tad,kad putekļusucējs bij ekstra...
Domāt vajag.
Kašķiem,kuri uzdod jautājumus - ja pats dari,tad tādas lietas ir pašsaprotamas,arī par tehnoloģiju,taču,ja gribas meklēt utis,tas ej ka uz citu vietu...
Offline
seeingman
10. Nov 2013, 10:00 #10577

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


09 Nov 2013, 10:40:40 Dzhanis rakstīja:

09 Nov 2013, 09:34:36 Andis rakstīja:

09 Nov 2013, 00:15:15 Laoshi rakstīja:
Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru.


Es no gāzinieka tik tiešām negribētu dzirdēt tādu atbildi nedz par alumīnija ieplūdniekiem, nedz Plastmasas.

Alumīnijs, kā jau metāls neko labu nevar izdarīt nokļūstot cilindros, plastmasa - uzkritīs tev uz ieplūdes vārsta un piedegs, vārsts kārtīgi nenoslēgsies un esi garantējis sev nekompresiju. Tas jau atkal viss, protams, teorētiski.


Liekot gazi savam auto ta ari bija, ka aluminija skaida trapija starp varstu un sezhu.Iedarbinot nebija kompresija un nedarbojas uz visiem cilindriem. Uzgazeju paris reizes un viss bija ok!

Anyway, neredzu jegu nemt nost iepludes kolektoru, jo max tur dazhas, sikas skaidas iekrit, ne jau viss ko izurb! Gruti pat iedomaties ka varetu kadam kraislerim nonemt iepludes kolektoru bez dzineja celsanas lauka

tieši alumīnijs ne plastmasa visforšāk pieķep pie sēžas
Offline
goldza
10. Nov 2013, 11:16 #10578

Kopš: 13. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


09 Nov 2013, 15:39:08 peecise28 rakstīja:
diezgan steidzams jautājums pirms tiek pirkts auto - 1998. gada A4 1.8 neturbo avantu uzgāzēt nav problēma?

Gāzējās bez problēmām!!Pie koijota tika gāzēts!
Offline
jaks
10. Nov 2013, 11:34 #10579

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


09 Nov 2013, 20:49:25 koijotss rakstīja:
reduktors var atrasties kaut uz jumta vai bagāžniekā , galvenais lai nav gaisa piesūces un ir atgaisots , siltumtehniku ir jāpamācas pirms be..ēt

Bet kāpēc apzināti jāuzprasās uz problēmām? Teorija ir skaista: Ja nepiesūc, Ja nav gaiss utt. Bet vairums kas gāzējas ir lietoti auto kuriem gandrīz kā norma ir sīkas problēmas....radiators sulo vai vēl kas. Ja arī uzstādīšanas laikā problēmu nav, tad kuru katru dienu var rasties. Un kad klientam pārsimtgrami tosols pazudīs uzreiz zvanīs tev un lamāsies un pastāstīs arī draugiem.
Tev to vajag?

Labāk ielikt max zemu un nesildīšanas problēmas praktisi izslēgtas
Offline
BMW-Valcha
10. Nov 2013, 11:41 #10580

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


10 Nov 2013, 11:34:11 jaks rakstīja:

09 Nov 2013, 20:49:25 koijotss rakstīja:
reduktors var atrasties kaut uz jumta vai bagāžniekā , galvenais lai nav gaisa piesūces un ir atgaisots , siltumtehniku ir jāpamācas pirms be..ēt

Bet kāpēc apzināti jāuzprasās uz problēmām? Teorija ir skaista: Ja nepiesūc, Ja nav gaiss utt. Bet vairums kas gāzējas ir lietoti auto kuriem gandrīz kā norma ir sīkas problēmas....radiators sulo vai vēl kas. Ja arī uzstādīšanas laikā problēmu nav, tad kuru katru dienu var rasties. Un kad klientam pārsimtgrami tosols pazudīs uzreiz zvanīs tev un lamāsies un pastāstīs arī draugiem.
Tev to vajag?

Labāk ielikt max zemu un nesildīšanas problēmas praktisi izslēgtas


Uz auto tā tosola caurplūde it tik ātra, ka pilnīgi po...., cik zemu liek. Te tev nav padomju mājas apkure, kur viss notika uz pašplūsmu, pateicoties siltumam, kas ceļas uz augšu. Taka kayo pats baidz bez ...t

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 10 Nov 2013, 11:42:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo