Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
us
25. Sep 2014, 15:24 #10561

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

JZ, paldies par padomiem

Mana auto gadījumā standarta stupicas vairs neder, jo tam ir uzveidoti garāki plaukti un amortizātori vairs neatrodas tur, kur orģināli + to visu gribas uzveidot tā, lai ar laiku var iesēdināt normālu sporta amortizātoru.

Sākotnējā doma bija par kaut ko šādu:



Materiāla izvēli būs kārtīgi jāapdomā, lai nav šādi



P.S. Skaidrs, ka braukt vajag un daudz vajag, bet auto arī vajag attiecīgi sagatavot, lai nav jāsūdzās par to, ka p*s taisni, lai gan tas auto orģināli nekad mūžā nav bijis paredzēts tādiem izbraucieniem
Offline
JZ
25. Sep 2014, 15:32 #10562

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tā otrā bilde ir uzskatāms piemērs kādēļ tērauds ir labāks priekš amatieru projektētajām stupicām

p.s. nav runa par kaut kādu m-sport, prodrive vai citu rūpnīcu izstrādājumu kopijām

[ Šo ziņu laboja JZ, 25 Sep 2014, 15:32:50 ]

Offline
daticho
25. Sep 2014, 23:08 #10563

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Iedodiet info, kas tur ir ar tiem 2006.g Outbacka 2.5 dzinējiem. Tantes runā, ka galvas birstot, blīves, vārsti.. ir tik traki?
Offline
martinssirants
25. Sep 2014, 23:19 #10564

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


25 Sep 2014, 23:08:57 daticho rakstīja:
Iedodiet info, kas tur ir ar tiem 2006.g Outbacka 2.5 dzinējiem. Tantes runā, ka galvas birstot, blīves, vārsti.. ir tik traki?



Nav nekaa taada kur tu to raavi. Bija gan ap 1997 98 gadu tadas problemas tiesi 2.5 dzinejiem.
Offline
daticho
25. Sep 2014, 23:22 #10565

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Jā par tiem vecajiem biju dzirdējis, bet šodien kkādā rus literatūrā izlasīju, ka arī nākas pacīnīties... Negribas ticēt, jo arī Taimers teica, ka tur nav nekādu bēdu ar tiem motoriem.. varbūt kāds var padalīties ar info.
Šodien tikai 1x izbraucu ar to outu, jāsaka ar fori kā pimpis ar pirkstu kur es agrāk skatījos

p.S un ko labāk pirkt, automātu vai mešalku?

[ Šo ziņu laboja daticho, 25 Sep 2014, 23:32:40 ]

Offline
martinssirants
25. Sep 2014, 23:39 #10566

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Nem meshalku ja vari. Automats vinam ir vecais dumais. Par cik beigtie amortizatori aizgaaja?
Offline
Siipols
25. Sep 2014, 23:40 #10567

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

US .... Galvenais vajag braukt ,nevis būvēt jaunu ameriku savādāk būs kā ar manu gadsimta 20v typ 85 projektu

kamer būs gatavs,tikmēr jau rallijs būs izzudis



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
25. Sep 2014, 23:43 #10568

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


25 Sep 2014, 23:08:57 daticho rakstīja:
Iedodiet info, kas tur ir ar tiem 2006.g Outbacka 2.5 dzinējiem. Tantes runā, ka galvas birstot, blīves, vārsti.. ir tik traki?



Ar Pencīnu jau nebija problēmu prakstiski,problēmas bija subaru dīzeļiem autiņu stadijā ar galvām....

Perkot max parbaudi,un lietojot lej vislabākās eļļas un laikā ,neredzēsi bēdu

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Robercz
26. Sep 2014, 00:18 #10569

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Gandrīz 100k km ar 2,5lpg - viss kedā. Par h6 moš esi dzirdējis briesmu stāstus?
Automātam pēdējais (4.) robs ir hitrijs. Ikdienai zbis. Uz ezera arī varēja gāzt.
Klīrenss 20,5cm, forim nav lielāks toč. Iebraukt var ļoti dziļi. Divi Grandcherokee knapi tika līdz manīm, lai izvilktu, i togo - knapi knapi.
Offline
daticho
26. Sep 2014, 19:09 #10570

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


25 Sep 2014, 23:39:22 martinssirants rakstīja:
Nem meshalku ja vari. Automats vinam ir vecais dumais. Par cik beigtie amortizatori aizgaaja?


Šodien aizgāja pa 5700 eur + reģ.
Kad saņemšos uzcepšu arī atsevišķu eposu par AdRem auto servisu es ahujel no tādiem dauņiem, vnk ahujel
Offline
didzinators
26. Sep 2014, 20:42 #10571

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


26 Sep 2014, 19:09:25 daticho rakstīja:

25 Sep 2014, 23:39:22 martinssirants rakstīja:
Nem meshalku ja vari. Automats vinam ir vecais dumais. Par cik beigtie amortizatori aizgaaja?


Šodien aizgāja pa 5700 eur + reģ.
Kad saņemšos uzcepšu arī atsevišķu eposu par AdRem auto servisu es ahujel no tādiem dauņiem, vnk ahujel


Tur jau dauņi bija pirms 3 gadiem, tad nekas nav mainijies
Offline
Robercz
26. Sep 2014, 21:13 #10572

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Adremā pilnīgi pajoļi visās pozīcijās strādā. Iespējams, viens no darbinieku atlases kritērijiem.. Vabūt arī kādreiz saņemšos aprakstīt savus piedzīvojumus ar adrem.
Offline
piradzinjsh
26. Sep 2014, 22:27 #10573

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi

Lūdzu, saņematies, lai visiem būtu infa par konkrētakjiem servisniekiem
Offline
martinssirants
26. Sep 2014, 22:30 #10574

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Jaa es arii gribu zinaat.
Offline
Robercz
27. Sep 2014, 15:07 #10575

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Īsā versija.
Pirku tur savu 07.gada autu ar tomātu. Simtpadsmit šiktē, salons dzīvs, perimetrs apskrāpēts. Pie pirkuma nokaulēju cenu un vienojos par papildlietām: lielo apkopi un zobenes maiņu, parkingu uzlikšanu, ziemas riepas, caur viņiem bez rindas uz autonamu lpg uzstādīšanai. No viņiem saņēmu solījumu/dāvanu: 1/2gadu garantiju, pulēšanu un octa. Vienojāmies, ka pēc nedēļas braucu pakaļ. Reāli saņēmu mašīnu pēc divām nedēļām. Saņēmu zvanu, ka varu saņemt mašīnu vakarā pēc darba, īsi pirms viņu darba laika beigām, kad bija tumšs un lija lietus. Biju nogaidījies, tāpēc biju nepacietīgs un vnk savācu un tinos.
Iebraucu staķikā un skatos, ks švīkas kā bija tā arī ir - pulēts tātad nav. Lejot logu šķidrumu pamanīju, ka arī zobene nav svaiga.
Zvanu uz adremu - tur neviens vairs neceļ. Zvanu pārdevējam privāti - čalis ar zināmu LV uzvārdu cita izbijuša japāņu dīlera sakarā . Šis tip esot aizmirsis man pateikt, ka zobeni nav paspējuši, jo detaļas nav atnākušas un pulēts nav, jo bija jādzen uz Siguldas Īli. Karoč lai braucu rīt, visu sarunāsim.
Pa ceļam uz mājām atklāju, ka psc kkas grab priekšējā piekarē un bagāžniekā.
Ar priekšējo piekari braucu reizes piecas uz servisu, atstājot mašīnu pēc viņu pieprasījuma uz visu dienu. Beigās atklājās, ka kkādas metāla caurulītes pret korpusu sitas un tas bija dažu minūšu nomaiņas jautājums.
Zobeni arī vedu pēc divām nedēļām mainīt pēc ilgas pierunāšanas, jo bija visu laiku jāatgādina sākotnējais dīls.
Karoč, šie saka, lai atstāju uz dienu un vakarā, kad būs gatavs, zvanīs. Līdz vakaram zvanu nesagaidu, sāku bombīt. Sola tulīt precizēt, atzvanīt, bet nekā. Nākamajā rītā no Jūrmalas kratos uz Dārciema ielu ar sab.trans.
Pamanu, ka mašīna stāv pie durvīm. Šie saka, ka mehs esot noņēmis veco zobeni, pamuļļājis rokās un uzlicis atpakaļ, jo roļiki esot labi, bet siksna vēl braucama.
Tas arī bija punkts uz i, sazvanīju čomu Imantas subaru un braucu pie šā uz pilno diagnostiku. Šis man nomainīja zobeni ar roļikiem, nomainīja eļļu un filtrus, kas tur nebija darīts, uztaisīja bremžu profilaksi, pievilka bagāžnieka slēdzeni un troksnis pazuda. Adremā šo lietu risināja divas dienas.
Ā, jā, octu pirku pats.
Tas pavisam īsos vārdos - no solītā praktiski neko neizdarīja un lērumu no tehniskās sadaļas vajadzēja pēc tam gan pašam taisīt, gan arī pārtaisīt viņu "salaboto". No telefona baigais nikolajs baigi gari un izvērsti rakstīt.

[ Šo ziņu laboja Robercz, 27 Sep 2014, 15:09:27 ]

Offline
ParaTr00per
27. Sep 2014, 16:28 #10576

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


25 Sep 2014, 23:39:22 martinssirants rakstīja:
Nem meshalku ja vari. Automats vinam ir vecais dumais. Par cik beigtie amortizatori aizgaaja?

vajag ņemt ar 5-robu automātu un vdc. kādu vēl mešalku legācijai/outbackam?
Offline
martinssirants
27. Sep 2014, 17:07 #10577

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Jaa ljoti viegli ir atrast 2006 gada ar 4 cilindru motoru un 5 robu automaatu
Visi grib iet uz teaatri, bet neviens negrib iet dirst.
Offline
ParaTr00per
27. Sep 2014, 17:40 #10578

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


27 Sep 2014, 17:07:28 martinssirants rakstīja:
Jaa ljoti viegli ir atrast 2006 gada ar 4 cilindru motoru un 5 robu automaatu
Visi grib iet uz teaatri, bet neviens negrib iet dirst.

kāds solīja, ka būs viegli?
bet pat tas vecais, tizlais 4-robu tomāts ir labāk nekā tulznas uz rokas...
Offline
martinssirants
27. Sep 2014, 17:42 #10579

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Nu nepiekriitu, es personigi labak raustu tad liiko.
Offline
Belluuns
27. Sep 2014, 18:15 #10580

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro


27 Sep 2014, 17:07:28 martinssirants rakstīja:
Visi grib iet uz teaatri, bet neviens negrib iet dirst.

tvajumatj
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex