Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
08. Nov 2013, 21:55 #10541

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.


vai tik uudensputns nebija no tās puses...
EDIT: nē, laikam sajaucu, bet kāds toč bija...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Nov 2013, 22:06:35 ]

Offline
Laoshi
08. Nov 2013, 23:03 #10542

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


08 Nov 2013, 21:55:25 kexxx rakstīja:

08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.


vai tik uudensputns nebija no tās puses...
EDIT: nē, laikam sajaucu, bet kāds toč bija...


Ir tāds lietotājs Kjemals, apgrozās te reti, bet audi stilā biežāk, viņš bija no Preiļiem, tikai hvz kur tagad strādā.
Offline
Dezinfektors
08. Nov 2013, 23:19 #10543

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi


08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.


Kas ir TO
Offline
Ri
08. Nov 2013, 23:32 #10544

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

kjemals nedēļas nogalēs ir Preiļos, varu nosūtīt kontaktus, ja vajag
Offline
henis
08. Nov 2013, 23:40 #10545

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Tehniskā opskate.


08 Nov 2013, 23:19:09 Dezinfektors rakstīja:

08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.


Kas ir TO
Offline
Andis
08. Nov 2013, 23:52 #10546

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6

Divi jautājumi adresēti koijotss un Vecais.

1. Kad jūs kungi caurumus taisiet kolektorā, pieņemu neņemot to nost, kur paliek tā draza, kura sabirst iekšā kolektorā?

2. Ja es pareizi atceros, tad gāze nedetonē pie agrākas aizdedzes. Aizdedzi benzīna kompis "regulē" pēc detonācija devēja. Bet tai regulēšanai ir savas "robežas". Respektīvi, klausās tas devējs un nedzird detonāciju, kompis saprot, ka kaut kas ņeaļo ar devēju un nogriež aizdedzi vēlāku, līdz kādai drošai robežai. Attiecīgi, gāze kā mēs zinām deg ilgāk nekā benzīns. Tad jautājums ir tāds, kas notiek ar izplūdes vārstiem pie vēlas aizdedzes un ilgākas degmaisījuma degšanas? Laikam palielinās temperatūra izplūdē un izplūdes vārsti palēnām izdeg. Kā jūs tiekat ar šo problēmu galā? Emulatori?

Palabojiet ja es kļūdos, jo tas ir teorētiski.

[ Šo ziņu laboja Andis, 09 Nov 2013, 00:07:09 ]

Offline
Driver
08. Nov 2013, 23:57 #10547

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neesmu gazinieks, bet maku pastaigat gaziniekiem pa varzacim

atbildot uz jautajumu nr2, varu pakomentet, ka detonacijas deveja signals tiek njemts vera tikai noteikta diapazona, nevis vienmer. visa aizdedzes karte tiek pabidita turp-shurp, nevis tikai konkreta vieta, kur "butu tobrid" jabut "punktam"

lidzarto gazes auto neierauj kljudas par knockiem un taja diapazona, kad signals tiek klausits un saklausits no tiem aizdedze nav tik kardinali atskiriga.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
09. Nov 2013, 00:04 #10548

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

teoreetiski ir noskadrots kaapeec izdeg izpludes vaarsti,atliek tik noskaidrot kaapeec kuust virzulji un paliek melni iepluudes kanaali teoreetiski protams
Offline
Laoshi
09. Nov 2013, 00:15 #10549

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru.
Offline
BMW-Valcha
09. Nov 2013, 00:17 #10550

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


08 Nov 2013, 21:08:37 heinrx rakstīja:
Sveicināti.Uz saab 9000 2.3t tika uzlikts ag compact lpg vadība,tomasetto arctic reduktors,sprauslas palika no vecās iekārtas keihin ar dzelteno marķējumu šķiet.un problēma-co 2.6-5, Hc 700-2500 atkarībā no regulēšanas.Zemāk var dabūt tikai galīgi aizgriežot sprauslām atvērumu laikus,vai spiedienu sistēmā,iedegās chek engine saaba kompim un tad co ir ap 0.7-1.3 hc ap 2500.tika mainītas sprauslas,kā arī reduktors no vecās iekārtas atpakaļ uzlikts(prins) nekāda rezultāta.
Uz benzīnu co 0.5-0.55 unhc 120-170 gāzējot lielāks,tukšgaitā mazāks.ir pabūts divos kantoros,abi plāta rokas,gan tas kas uzstādīja ,gan tas uz kuru tipa kontroles nolūkos aizdzinu.otrie vispār noņēmās visu darba dienu (beidzot atteicās lpg kompis uz gāzi slēgt,pieslēdza citu viss furičit tik tas co tāds pats),pārbaudīja visus variantus nekas nesanāk.
ir versijas kas par šaizi?
un kā regulējot degvielas kartes un nomainot reduktoru var kompis pateikt čau?

pie kompja jāredz, dēļ kā negrib slēgties. Iespējams, ka sprauslas par īsu.
Offline
Locis
09. Nov 2013, 00:41 #10551

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Nov 2013, 13:48:01 Vecais rakstīja:

08 Nov 2013, 13:45:27 Locis rakstīja:
sviestā? cilvēks normāli pateica,ka vajadzēja pateikt,lai kārtīgi saregulē.


Lasi pārus postus augstāk par pārslēgšanos 5.gen

Es par to,ka shis sudzas,ka 4. nav jauda.
Offline
heinrx
09. Nov 2013, 00:51 #10552

Kopš: 08. Nov 2013

Ziņojumi: 83

Braucu ar:


pie kompja jāredz, dēļ kā negrib slēgties. Iespējams, ka sprauslas par īsu.

kompis neatrod lpg vadību.
Offline
heinrx
09. Nov 2013, 00:52 #10553

Kopš: 08. Nov 2013

Ziņojumi: 83

Braucu ar:


08 Nov 2013, 23:40:36 henis rakstīja:
Tehniskā opskate.


08 Nov 2013, 23:19:09 Dezinfektors rakstīja:

08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.


Kas ir TO


Piedošanu,TA
Offline
uudensputns
09. Nov 2013, 08:10 #10554

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


08 Nov 2013, 21:43:33 heinrx rakstīja:
šodien tajā otrajā kantorā uzlika pavisam jaunas sprauslas,šķiet kad omvl,tiesa gan urbt gan neurba,nulle emociju,strādā viss tāpatās
aizspiežot trubiņas pie ieplūdes kolektora jūtams kad strādā visas


Vados kaut kas neriktīgi salikts.
Offline
Andis
09. Nov 2013, 09:34 #10555

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6


09 Nov 2013, 00:15:15 Laoshi rakstīja:
Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru.


Es no gāzinieka tik tiešām negribētu dzirdēt tādu atbildi nedz par alumīnija ieplūdniekiem, nedz Plastmasas.

Alumīnijs, kā jau metāls neko labu nevar izdarīt nokļūstot cilindros, plastmasa - uzkritīs tev uz ieplūdes vārsta un piedegs, vārsts kārtīgi nenoslēgsies un esi garantējis sev nekompresiju. Tas jau atkal viss, protams, teorētiski.
Offline
Jackii
09. Nov 2013, 09:47 #10556

Kopš: 12. Nov 2011

No: Limbaži

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Audi 80 Quattro; Audi A6 C5Q; Audi Cabrio

Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.
Offline
Dzhanis
09. Nov 2013, 10:40 #10557

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


09 Nov 2013, 09:34:36 Andis rakstīja:

09 Nov 2013, 00:15:15 Laoshi rakstīja:
Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru.


Es no gāzinieka tik tiešām negribētu dzirdēt tādu atbildi nedz par alumīnija ieplūdniekiem, nedz Plastmasas.

Alumīnijs, kā jau metāls neko labu nevar izdarīt nokļūstot cilindros, plastmasa - uzkritīs tev uz ieplūdes vārsta un piedegs, vārsts kārtīgi nenoslēgsies un esi garantējis sev nekompresiju. Tas jau atkal viss, protams, teorētiski.


Liekot gazi savam auto ta ari bija, ka aluminija skaida trapija starp varstu un sezhu.Iedarbinot nebija kompresija un nedarbojas uz visiem cilindriem. Uzgazeju paris reizes un viss bija ok!

Anyway, neredzu jegu nemt nost iepludes kolektoru, jo max tur dazhas, sikas skaidas iekrit, ne jau viss ko izurb! Gruti pat iedomaties ka varetu kadam kraislerim nonemt iepludes kolektoru bez dzineja celsanas lauka
Offline
PASSATizhi
09. Nov 2013, 10:52 #10558

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

labrīt, kuram tad ir jāceļ ārā dzinēju dēļ ieplūdes? man domāt ja lēnām urbj, lai sīkas skaidas ir, tad pofig. tie sūdi tik var nedaudz piekakāt katalīzātoru
Offline
kexxx
09. Nov 2013, 11:13 #10559

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.


parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...

P.S. iemet kādu bildi, interesanti
Offline
kexxx
09. Nov 2013, 11:16 #10560

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


09 Nov 2013, 10:52:27 PASSATizhi rakstīja:
labrīt, kuram tad ir jāceļ ārā dzinēju dēļ ieplūdes? man domāt ja lēnām urbj, lai sīkas skaidas ir, tad pofig. tie sūdi tik var nedaudz piekakāt katalīzātoru


māksliniekiem esot speciāli uzgaļi, ar kuriem skaidas izsūkt no kolektora... šķiet, kāds te tā teica
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo