Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.
vai tik uudensputns nebija no tās puses...
EDIT: nē, laikam sajaucu, bet kāds toč bija...[ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Nov 2013, 22:06:35 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 21:55:25 kexxx rakstīja:
08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.
vai tik uudensputns nebija no tās puses...
EDIT: nē, laikam sajaucu, bet kāds toč bija...
Ir tāds lietotājs Kjemals, apgrozās te reti, bet audi stilā biežāk, viņš bija no Preiļiem, tikai hvz kur tagad strādā. | Offline | | |
Dezinfektors | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
|
08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.
Kas ir TO | Offline | | |
Ri | | Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| kjemals nedēļas nogalēs ir Preiļos, varu nosūtīt kontaktus, ja vajag | Offline | | |
henis | | Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Tehniskā opskate.
08 Nov 2013, 23:19:09 Dezinfektors rakstīja:
08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.
Kas ir TO
| Offline | | |
Andis | | Kopš: 12. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 383
Braucu ar: V6
| Divi jautājumi adresēti koijotss un Vecais.
1. Kad jūs kungi caurumus taisiet kolektorā, pieņemu neņemot to nost, kur paliek tā draza, kura sabirst iekšā kolektorā?
2. Ja es pareizi atceros, tad gāze nedetonē pie agrākas aizdedzes. Aizdedzi benzīna kompis "regulē" pēc detonācija devēja. Bet tai regulēšanai ir savas "robežas". Respektīvi, klausās tas devējs un nedzird detonāciju, kompis saprot, ka kaut kas ņeaļo ar devēju un nogriež aizdedzi vēlāku, līdz kādai drošai robežai. Attiecīgi, gāze kā mēs zinām deg ilgāk nekā benzīns. Tad jautājums ir tāds, kas notiek ar izplūdes vārstiem pie vēlas aizdedzes un ilgākas degmaisījuma degšanas? Laikam palielinās temperatūra izplūdē un izplūdes vārsti palēnām izdeg. Kā jūs tiekat ar šo problēmu galā? Emulatori?
Palabojiet ja es kļūdos, jo tas ir teorētiski.[ Šo ziņu laboja Andis, 09 Nov 2013, 00:07:09 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| neesmu gazinieks, bet maku pastaigat gaziniekiem pa varzacim
atbildot uz jautajumu nr2, varu pakomentet, ka detonacijas deveja signals tiek njemts vera tikai noteikta diapazona, nevis vienmer. visa aizdedzes karte tiek pabidita turp-shurp, nevis tikai konkreta vieta, kur "butu tobrid" jabut "punktam"
lidzarto gazes auto neierauj kljudas par knockiem un taja diapazona, kad signals tiek klausits un saklausits no tiem aizdedze nav tik kardinali atskiriga.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| teoreetiski ir noskadrots kaapeec izdeg izpludes vaarsti,atliek tik noskaidrot kaapeec kuust virzulji un paliek melni iepluudes kanaali teoreetiski protams | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
08 Nov 2013, 21:08:37 heinrx rakstīja:
Sveicināti.Uz saab 9000 2.3t tika uzlikts ag compact lpg vadība,tomasetto arctic reduktors,sprauslas palika no vecās iekārtas keihin ar dzelteno marķējumu šķiet.un problēma-co 2.6-5, Hc 700-2500 atkarībā no regulēšanas.Zemāk var dabūt tikai galīgi aizgriežot sprauslām atvērumu laikus,vai spiedienu sistēmā,iedegās chek engine saaba kompim un tad co ir ap 0.7-1.3 hc ap 2500.tika mainītas sprauslas,kā arī reduktors no vecās iekārtas atpakaļ uzlikts(prins) nekāda rezultāta.
Uz benzīnu co 0.5-0.55 unhc 120-170 gāzējot lielāks,tukšgaitā mazāks.ir pabūts divos kantoros,abi plāta rokas,gan tas kas uzstādīja ,gan tas uz kuru tipa kontroles nolūkos aizdzinu.otrie vispār noņēmās visu darba dienu (beidzot atteicās lpg kompis uz gāzi slēgt,pieslēdza citu viss furičit tik tas co tāds pats),pārbaudīja visus variantus nekas nesanāk.
ir versijas kas par šaizi?
un kā regulējot degvielas kartes un nomainot reduktoru var kompis pateikt čau?
pie kompja jāredz, dēļ kā negrib slēgties. Iespējams, ka sprauslas par īsu. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
08 Nov 2013, 13:48:01 Vecais rakstīja:
08 Nov 2013, 13:45:27 Locis rakstīja:
sviestā? cilvēks normāli pateica,ka vajadzēja pateikt,lai kārtīgi saregulē.
Lasi pārus postus augstāk par pārslēgšanos 5.gen
Es par to,ka shis sudzas,ka 4. nav jauda. | Offline | | |
heinrx | | Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
|
pie kompja jāredz, dēļ kā negrib slēgties. Iespējams, ka sprauslas par īsu.
kompis neatrod lpg vadību. | Offline | | |
heinrx | | Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 23:40:36 henis rakstīja:
Tehniskā opskate.
08 Nov 2013, 23:19:09 Dezinfektors rakstīja:
08 Nov 2013, 21:53:44 heinrx rakstīja:
Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt.
Kas ir TO
Piedošanu,TA | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
08 Nov 2013, 21:43:33 heinrx rakstīja:
šodien tajā otrajā kantorā uzlika pavisam jaunas sprauslas,šķiet kad omvl,tiesa gan urbt gan neurba,nulle emociju,strādā viss tāpatās
aizspiežot trubiņas pie ieplūdes kolektora jūtams kad strādā visas
Vados kaut kas neriktīgi salikts. | Offline | | |
Andis | | Kopš: 12. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 383
Braucu ar: V6
|
09 Nov 2013, 00:15:15 Laoshi rakstīja:
Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru.
Es no gāzinieka tik tiešām negribētu dzirdēt tādu atbildi nedz par alumīnija ieplūdniekiem, nedz Plastmasas.
Alumīnijs, kā jau metāls neko labu nevar izdarīt nokļūstot cilindros, plastmasa - uzkritīs tev uz ieplūdes vārsta un piedegs, vārsts kārtīgi nenoslēgsies un esi garantējis sev nekompresiju. Tas jau atkal viss, protams, teorētiski. | Offline | | |
Jackii | | Kopš: 12. Nov 2011
No: Limbaži
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Audi 80 Quattro; Audi A6 C5Q; Audi Cabrio
| Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi. | Offline | | |
|
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
09 Nov 2013, 09:34:36 Andis rakstīja:
09 Nov 2013, 00:15:15 Laoshi rakstīja:
Andi, tās skaidas, kuras trāpa iekšā kolektorā, motors izdrebina ārā pie pirmajiem apgriezieniem un nekas slikts nenotiek. Motoru vairāk bojā sīki netīrumi, smiltis, putekļi, kas tiek starp gredzenu un cilindru.
Es no gāzinieka tik tiešām negribētu dzirdēt tādu atbildi nedz par alumīnija ieplūdniekiem, nedz Plastmasas.
Alumīnijs, kā jau metāls neko labu nevar izdarīt nokļūstot cilindros, plastmasa - uzkritīs tev uz ieplūdes vārsta un piedegs, vārsts kārtīgi nenoslēgsies un esi garantējis sev nekompresiju. Tas jau atkal viss, protams, teorētiski.
Liekot gazi savam auto ta ari bija, ka aluminija skaida trapija starp varstu un sezhu.Iedarbinot nebija kompresija un nedarbojas uz visiem cilindriem. Uzgazeju paris reizes un viss bija ok!
Anyway, neredzu jegu nemt nost iepludes kolektoru, jo max tur dazhas, sikas skaidas iekrit, ne jau viss ko izurb! Gruti pat iedomaties ka varetu kadam kraislerim nonemt iepludes kolektoru bez dzineja celsanas lauka | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| labrīt, kuram tad ir jāceļ ārā dzinēju dēļ ieplūdes? man domāt ja lēnām urbj, lai sīkas skaidas ir, tad pofig. tie sūdi tik var nedaudz piekakāt katalīzātoru | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
09 Nov 2013, 09:47:47 Jackii rakstīja:
Tikko tika ievilkta gāzes iekārta manai mašīnā labi zināmā vietā, bet uzradās problēma, ka zem 90 grādiem mašīnā vienkārši neiet, tupi raustās. Tādēļ pastāstiet man kā ir jāpievelk dzesēšanas trubas gāzes reduktoram, respektīvi kurās trubās jāslēdzas klāt. Jo šis variants kāds man ir šobrīd, liekas, gaužām aplams un visa gāzes sistēma, mašīnai atrodoties pie 80 grādiem, ir ar sniegu apaugusi.
parasti slēdzas pie pečkas trubām... reduktotu vēlams ielikt tā, lai tas nav augtākais punkts dzesēšanas sistēmā...
P.S. iemet kādu bildi, interesanti | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
09 Nov 2013, 10:52:27 PASSATizhi rakstīja:
labrīt, kuram tad ir jāceļ ārā dzinēju dēļ ieplūdes? man domāt ja lēnām urbj, lai sīkas skaidas ir, tad pofig. tie sūdi tik var nedaudz piekakāt katalīzātoru
māksliniekiem esot speciāli uzgaļi, ar kuriem skaidas izsūkt no kolektora... šķiet, kāds te tā teica | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|