Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
06 Mar 2015, 00:07:56 Smokeys rakstīja:
Labvakar,
Tātad iegādājos e60 06 3.0d. Varbūt kāds var paskaidrot dažas lietas
1) vai nobraucot 150km dzinēja temp ir normāli svārstīties ap 53-64grādiem?
2)pieslēdzot pie kompja tika nodzēsta dpf kļūda, ķip avārijas režīmā esot strādājis vai kā tā, un tagad uz vietas stāvot ļoti minimāli staigā apgriezieni, skati izgāju tikko ,jautāju vai ar atgāzēm viss ok, teica ka jā, un pēc kompja slēgšanas teica lai pazāģējot 30km uz 3,2apgriezieniem ķip filtru patīrīt, protams nobraucu labi ja 20km, bet apgriezieni vēl aizvien peld, teica ka palīdzēšot, nēesmu speciālists bet vai nevar neko sabojāt ka nav pietiekamas temp un staigā apgriezieni?
Paldies
1. Jāmaina termostati
2. Ja nesamainīsi termostatus, nav nekādas jēgas no tās zāģēšanas, jo kāmer temperatūra nav virs 80C tur nekas nenotiks. Filtrs tāpat aizdirsīsies. Arī samainot termostatu nav garantēts, ka tev tas filtrs strādās, jo noteikti sen jau ir nokauts.
Pēc termostatu nomaiņas jāpārbauda izplūdē spiediens. Ja negribi pēc tam mainīt arī turbīnu. Ja interesē sīkāk, PM. Varu palīdzēt visu savest kārtībā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6622
Braucu ar: quattro
| Paranoja, iedomas, auto vecums, pieradums. | Offline | | |
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
|
06 Mar 2015, 10:36:29 myself rakstīja:
Pēdējā laikā liekas, ka mans E60 530d ir nedaudz gurdenāks. Ja iedod pedāli grīdā vai ieliek sporta režīmā, tad, protams, iet, bet normāli braucot pa ielu, liekas ka auto nav vairs tik atsaucīgs un brīžos, kad normālā satiksmē bez stresa uzspiež uz pedāļa, motora skaņa šķiet nedaudz savādāka un smagāka. Ja būtu manuālā kārba, tad sajūta aptuveni tāda, kad par zemu pārnesums vai ir uz robežas, lai pārslēgtos uz zemāku/augstāku.
Vai kāds var nokomentēt?
SS.LV Sadaļa transports, pārdot | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
06 Mar 2015, 10:36:29 myself rakstīja:
Pēdējā laikā liekas, ka mans E60 530d ir nedaudz gurdenāks. Ja iedod pedāli grīdā vai ieliek sporta režīmā, tad, protams, iet, bet normāli braucot pa ielu, liekas ka auto nav vairs tik atsaucīgs un brīžos, kad normālā satiksmē bez stresa uzspiež uz pedāļa, motora skaņa šķiet nedaudz savādāka un smagāka. Ja būtu manuālā kārba, tad sajūta aptuveni tāda, kad par zemu pārnesums vai ir uz robežas, lai pārslēgtos uz zemāku/augstāku.
Vai kāds var nokomentēt?
Eļļa dzinējā beigusies
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4794
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
|
06 Mar 2015, 10:36:29 myself rakstīja:
Pēdējā laikā liekas, ka mans E60 530d ir nedaudz gurdenāks. Ja iedod pedāli grīdā vai ieliek sporta režīmā, tad, protams, iet, bet normāli braucot pa ielu, liekas ka auto nav vairs tik atsaucīgs un brīžos, kad normālā satiksmē bez stresa uzspiež uz pedāļa, motora skaņa šķiet nedaudz savādāka un smagāka. Ja būtu manuālā kārba, tad sajūta aptuveni tāda, kad par zemu pārnesums vai ir uz robežas, lai pārslēgtos uz zemāku/augstāku.
Vai kāds var nokomentēt?
Karba adaptejusies faggot režīmam vnk,jeb sēņošanai,vajag uztaisi resetu,kaaa arii gazes pedalim var uzdtaisiit resetu uz juutiibu. Un tad skaties.
| Offline | | |
Dainiss | | Kopš: 19. Jan 2015
Ziņojumi: 119
Braucu ar:
| Lasu te visadas lietas,kad ko var resetet un restartet dizeliem.... A es benzin dzinejam ari ko varu restarteet???? | Offline | | |
marrtins | | Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Nav kāda mikroplaisa ieplūdes trubās
Man gurdenāks palika, kad nedaudz sāka laist gaisu trubu savienojuma vietā. Plaisiņa maziņamaziņa, bet reāli jūtams.[ Šo ziņu laboja marrtins, 06 Mar 2015, 12:33:22 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Droši, ka nē, jo tur nav kur laist garām. Ja nu vienīgi gar ieplūdes klapītēm. Bet tas arī gadījumā ja nav uzliktas zagluškas.
Es gan nesaprotu kam tev ir vajadzīga šī zīlēšana, ja tam auto visu ideāli var nodiagnosticēt. Pieslēdz datoru, izbrauc līkumu, gaitā paskatās automāšinas reālos datus (turbīnas spiediens, degvielas spiediens, gaisa masa, degvielas doza u.t.t.) un viss ir skaidrs. Atliek šāda dumja spriedelēšana internetā, kurai vispār nav nekādas jēgas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
|
06 Mar 2015, 12:02:40 myself rakstīja:
06 Mar 2015, 11:03:58 12 rakstīja:
06 Mar 2015, 10:36:29 myself rakstīja:
Pēdējā laikā liekas, ka mans E60 530d ir nedaudz gurdenāks. Ja iedod pedāli grīdā vai ieliek sporta režīmā, tad, protams, iet, bet normāli braucot pa ielu, liekas ka auto nav vairs tik atsaucīgs un brīžos, kad normālā satiksmē bez stresa uzspiež uz pedāļa, motora skaņa šķiet nedaudz savādāka un smagāka. Ja būtu manuālā kārba, tad sajūta aptuveni tāda, kad par zemu pārnesums vai ir uz robežas, lai pārslēgtos uz zemāku/augstāku.
Vai kāds var nokomentēt?
SS.LV Sadaļa transports, pārdot
Atvaino, bet kas tāds man arī visvairāk tracina ss.lv. 90% auto ir kaut kāda huj*a kādēļ to pārdod. Noteikti nebūšu no tiem. Ja arī pārdošu, tad pirms tam sataisīšu.
Ar humoru visam jāpieiet | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
| Kļūda: Engine Fault. Reduced power.
Parādījās sākumā iemetos DS, pēctam vnk iedodot mizā. Bet nekādu jaudas zudumu īpaši nejūt.
Izdarbinot/iedarbinot kļūda pazuda, bet iedodot mizā atkal izmet.
Kas tur varētu niķoties? Iemetot googlē izmeta kaut ko par DPF. Neesmu lietas kursā šajā lauciņā. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| 300 jevriki | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
|
06 Mar 2015, 15:59:00 Montana rakstīja:
300 jevriki
Tikpat labi varēji arī neko nerakstīt | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| nu brauc griez dpfu ārā, ko tur vēl ieteikt, vai maini uz jaunu, 2k eur | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
06 Mar 2015, 16:05:57 pelu_junkurs rakstīja:
06 Mar 2015, 15:59:00 Montana rakstīja:
300 jevriki
Tikpat labi varēji arī neko nerakstīt
Pats arī tikpat labi varēji neko nerakstīt, bet aizbraukt un nodiagnosticēt problēmu ! | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
|
06 Mar 2015, 16:14:45 Montana rakstīja:
nu brauc griez dpfu ārā, ko tur vēl ieteikt, vai maini uz jaunu, 2k eur
Tā izskatās. Interesē, cik steidzami jāgriež, vai vēl var pamizāt, lai visu pie reizes var sakopt?
Lai varētu 2k tā brīvi filtram atmest, vēl ir kur augt.
Neesmu dotajā brīdī tuvumā diagnostikas iespējām, tāpēc iemetu šeit tīri pēc viedokļa.[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 06 Mar 2015, 16:25:52 ] | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| apsveicam Omuli ar E61 iegādi
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
06 Mar 2015, 16:22:55 pelu_junkurs rakstīja:
06 Mar 2015, 16:14:45 Montana rakstīja:
nu brauc griez dpfu ārā, ko tur vēl ieteikt, vai maini uz jaunu, 2k eur
Tā izskatās. Interesē, cik steidzami jāgriež, vai vēl var pamizāt, lai visu pie reizes var sakopt?
Lai varētu 2k tā brīvi filtram atmest, vēl ir kur augt.
Neesmu dotajā brīdī tuvumā diagnostikas iespējām, tāpēc iemetu šeit tīri pēc viedokļa.
pagaidi vēl, varēsi arī turbīnes mainīt!
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Martiii | | Kopš: 09. Jun 2003
Ziņojumi: 1108
Braucu ar: F11
|
06 Mar 2015, 16:22:55 pelu_junkurs rakstīja:
06 Mar 2015, 16:14:45 Montana rakstīja:
nu brauc griez dpfu ārā, ko tur vēl ieteikt, vai maini uz jaunu, 2k eur
Tā izskatās. Interesē, cik steidzami jāgriež, vai vēl var pamizāt, lai visu pie reizes var sakopt?
Lai varētu 2k tā brīvi filtram atmest, vēl ir kur augt.
Neesmu dotajā brīdī tuvumā diagnostikas iespējām, tāpēc iemetu šeit tīri pēc viedokļa.
Saac ar termostatiem...gan jau ka nebija pietiekosha temp. lai taisiitu regeneraaciju | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
06 Mar 2015, 17:00:16 sn rakstīja:
apsveicam Omuli ar E61 iegādi
Kurējo un pa cik nopirka? Cik tūkstoši vēl jāiegulda? | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
06 Mar 2015, 17:23:18 Staris rakstīja:
06 Mar 2015, 17:00:16 sn rakstīja:
apsveicam Omuli ar E61 iegādi
Kurējo un pa cik nopirka? Cik tūkstoši vēl jāiegulda?
tāpat kā manam, stūri pārlika pie PowerBMW!
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|