Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
03. Feb 2024, 00:07 #10521

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Indo
03. Feb 2024, 10:23 #10522

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5152

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?


Tur skalojot jāslēgā gaņģi. Var ņirgt vai nē, bet, tas ir pareizākais veids eļļas maiņai. Un, ja kārbā tiešām būtu tādi uzdegumi kādus Tu mini, tad tai jau sen būtu pizdohens.
Offline
RSAWorkshop
03. Feb 2024, 17:39 #10523

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nē nu protams protams, ka visu izskalos

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
03. Feb 2024, 19:23 #10524

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Feb 2024, 10:23:08 @Indo rakstīja:

03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?


Tur skalojot jāslēgā gaņģi. Var ņirgt vai nē, bet, tas ir pareizākais veids eļļas maiņai. Un, ja kārbā tiešām būtu tādi uzdegumi kādus Tu mini, tad tai jau sen būtu pizdohens.

maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 03 Feb 2024, 19:23:37 ]

Offline
ATB
03. Feb 2024, 19:26 #10525

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5264

Braucu ar: ♛ ♛


03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?



Ko Tu ar šo biji domājis? Iesaki pie katras eļļas maiņas jaukt ārā kārbu, lai tās detaļas varētu likt ultraskaņas vanna?
Offline
Indo
03. Feb 2024, 20:13 #10526

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5152

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Feb 2024, 19:23:23 @sys9291 rakstīja:

maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas...


Nē, toties skalojās kanāli un solenoīda vārstuļi. Domā, baigi daudz vecās eļļas paliek uz zobratiem?
Offline
RSAWorkshop
03. Feb 2024, 20:32 #10527

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Feb 2024, 19:26:44 @ATB rakstīja:

03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?



Ko Tu ar šo biji domājis? Iesaki pie katras eļļas maiņas jaukt ārā kārbu, lai tās detaļas varētu likt ultraskaņas vanna?

Neko nebiju domājis, vien to, ka tehniski ''pilnā'' eļļas maiņa ir mārketinga triks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
03. Feb 2024, 20:33 #10528

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Feb 2024, 20:13:14 @Indo rakstīja:

03 Feb 2024, 19:23:23 @sys9291 rakstīja:

maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas...


Nē, toties skalojās kanāli un solenoīda vārstuļi. Domā, baigi daudz vecās eļļas paliek uz zobratiem?

Izjauc kādu kārbu Varu pat piedāvāt paasistēt pie kādas kārbas remonta, atkritīs daudz jautājumi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mizx
03. Feb 2024, 20:49 #10529

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:

Tā "pilnā eļļas maiņa" ir pilnīga makaronu karināšana un cilvēku čakarēšana, bet ja pietiek naivo, tad lai tā būtu. Lētāk un labāk ir mainīt "pa parasto", bet darīt to biežāk. Jo tad ātrāk uzķersi, ja būs kādi sū ar kārbu (metāla skaidas utt.), būsi pasekojis eļļas limenim kārbā utt.. Citādi tās ir tādas pašas muļķības kā "sealed for life" ar domu, ka jābrauc kamēr veicas un pēc tam jāmaina pret citu, jo viss pagalam un nav vairs ko remontēt. Ražotāju izdomājums netehniskiem cilvēkiem. Tajos servisos bonusā bez maksas riepās iepūš vasaras gaisu, lai nešķiet, ka par daudz samaksāts.
Offline
sys9291
03. Feb 2024, 20:50 #10530

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Feb 2024, 20:13:14 @Indo rakstīja:

03 Feb 2024, 19:23:23 @sys9291 rakstīja:

maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas...


Nē, toties skalojās kanāli un solenoīda vārstuļi. Domā, baigi daudz vecās eļļas paliek uz zobratiem?

rodas pamatots jautājums: tu maz nojaut kā strādā automātiskā kārba?
Offline
Indo
03. Feb 2024, 21:41 #10531

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5152

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Feb 2024, 20:50:39 @sys9291 rakstīja:

rodas pamatots jautājums: tu maz nojaut kā strādā automātiskā kārba?


Ā, pareizi.. ZF kārbas tak ir automāts. Sorry! Sajaucu ar DSG.
Offline
sergis15
03. Feb 2024, 21:46 #10532

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12043

Braucu ar: pikapu

pilnai laimei vajag vēl uzcelt auto uz pacēlāja ar nolietu kārbas eļļu, iedarbināt dzinēju, un pasimulēt īstu braukšanu, lai kārba pati paslēgājas no a-z robiem, lai iztekt pēdējā pilīte

motoram arī tāda pati lieta ir jāveic, lai no sadalenēm izdabūtu pēdējo eļļu, jānolej eļļa, jāpiedarbina, lai uzsilst līdz darba temperatūrai un vēl jāpatur apgriezieni uz 3k, kādas 2-3minūtes.

piedegumu metāliskās detaļas pašas nokasīs nost, nevajadzēs nekādām influenceru piedevām tērēt naudu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
RSAWorkshop
03. Feb 2024, 21:47 #10533

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ZF ir gan manuālas, gan arī automātiskas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sergis15
03. Feb 2024, 21:48 #10534

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12043

Braucu ar: pikapu


03 Feb 2024, 21:41:41 @Indo rakstīja:

03 Feb 2024, 20:50:39 @sys9291 rakstīja:

rodas pamatots jautājums: tu maz nojaut kā strādā automātiskā kārba?


Ā, pareizi.. ZF kārbas tak ir automāts. Sorry! Sajaucu ar DSG.

shit, jāzvana visiem klientiem kam esmu pārdevis ZF mešalkas, ka viņas ir padjobkas, bet naudu atgriezt netaisos


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Indo
03. Feb 2024, 21:53 #10535

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5152

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Feb 2024, 21:47:11 @RSAWorkshop rakstīja:
ZF ir gan manuālas, gan arī automātiskas


Es par HP
Offline
Indo
03. Feb 2024, 22:34 #10536

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5152

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Papētiju ZF HP kārbu, un tur tāpat ir mehatronika ar solenoīdiem utt. Šajā gadījumā barojās ar vienu eļļu, respektīvi, mehatronika nav atdalīta kā DSG gadījumā. Tātad - kas ir nepareizi?
Offline
Indo
03. Feb 2024, 22:50 #10537

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5152

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Feb 2024, 20:49:04 @Mizx rakstīja:
Tā "pilnā eļļas maiņa" ir pilnīga makaronu karināšana un cilvēku čakarēšana, bet ja pietiek naivo, tad lai tā būtu. Lētāk un labāk ir mainīt "pa parasto", bet darīt to biežāk. Jo tad ātrāk uzķersi, ja būs kādi sū ar kārbu (metāla skaidas utt.), būsi pasekojis eļļas limenim kārbā utt.. Citādi tās ir tādas pašas muļķības kā "sealed for life" ar domu, ka jābrauc kamēr veicas un pēc tam jāmaina pret citu, jo viss pagalam un nav vairs ko remontēt. Ražotāju izdomājums netehniskiem cilvēkiem. Tajos servisos bonusā bez maksas riepās iepūš vasaras gaisu, lai nešķiet, ka par daudz samaksāts.


Nū, BMW tak arī saka, ka šiem kārbās ir "mūzīgā eļļa", kas ir tīrākais mārketinga triks. Pašam ražotājam gan ir cits viedoklis, un iesaka mainīt ik pa 50-70tkm.

Paskatijos cik maksā LIQUI MOLLY Gear Tronic III - 7500€
Offline
sys9291
03. Feb 2024, 23:00 #10538

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Feb 2024, 22:34:42 @Indo rakstīja:
Papētiju ZF HP kārbu, un tur tāpat ir mehatronika ar solenoīdiem utt. Šajā gadījumā barojās ar vienu eļļu, respektīvi, mehatronika nav atdalīta kā DSG gadījumā. Tātad - kas ir nepareizi?

un tagad pasaki: kā stāvošam auto var ieslēgt pārnesumu lielāku par otro? Īsāk sakot ne visas sajūgu paketes un to vadošie selenoīdi (demferi eļļas kanāli hidroblokā utt) netiks izmantoti - tātad eļļas apmaiņa viņos nenotiks...
Kas attiecas, par marketingu ar pilno eļļas maiņu īsti negribētu piekrist, jo klasiskajā maiņā liela daļa eļļas paliek hidrotransformatorā...ko pie klasiskās maiņas ārā dabūt nevar (meršiem kādreiz no hidrotrafa eļļu varēja izlaist).
Offline
Indo
03. Feb 2024, 23:12 #10539

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5152

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Feb 2024, 23:00:54 @sys9291 rakstīja:

un tagad pasaki: kā stāvošam auto var ieslēgt pārnesumu lielāku par otro? Īsāk sakot ne visas sajūgu paketes un to vadošie selenoīdi (demferi eļļas kanāli hidroblokā utt) netiks izmantoti - tātad eļļas apmaiņa viņos nenotiks...


Hmm.. Iespiest akselerātora pedālī grīdā?! Uz pacēlāja tas varētu būt īpaši jautri.

Nu bet reāli - ir tak starpība vai kārbā paliek tikai niecīga daļa vecās eļļa, nevis 25%?
Offline
sys9291
04. Feb 2024, 12:52 #10540

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Feb 2024, 23:12:18 @Indo rakstīja:

03 Feb 2024, 23:00:54 @sys9291 rakstīja:

un tagad pasaki: kā stāvošam auto var ieslēgt pārnesumu lielāku par otro? Īsāk sakot ne visas sajūgu paketes un to vadošie selenoīdi (demferi eļļas kanāli hidroblokā utt) netiks izmantoti - tātad eļļas apmaiņa viņos nenotiks...


Hmm.. Iespiest akselerātora pedālī grīdā?! Uz pacēlāja tas varētu būt īpaši jautri.

Nu bet reāli - ir tak starpība vai kārbā paliek tikai niecīga daļa vecās eļļa, nevis 25%?

nu es tak par to pašu - jo vairāk vecās eļļas ārā - jo labāk...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo