Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Indo | |
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?
Tur skalojot jāslēgā gaņģi. Var ņirgt vai nē, bet, tas ir pareizākais veids eļļas maiņai. Un, ja kārbā tiešām būtu tādi uzdegumi kādus Tu mini, tad tai jau sen būtu pizdohens. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nē nu protams protams, ka visu izskalos
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Feb 2024, 10:23:08 @Indo rakstīja:
03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?
Tur skalojot jāslēgā gaņģi. Var ņirgt vai nē, bet, tas ir pareizākais veids eļļas maiņai. Un, ja kārbā tiešām būtu tādi uzdegumi kādus Tu mini, tad tai jau sen būtu pizdohens.
maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas... [ Šo ziņu laboja sys9291, 03 Feb 2024, 19:23:37 ] |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5264
Braucu ar: ♛ ♛
|
03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?
Ko Tu ar šo biji domājis? Iesaki pie katras eļļas maiņas jaukt ārā kārbu, lai tās detaļas varētu likt ultraskaņas vanna? |
Offline | |
|
Indo | |
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
03 Feb 2024, 19:23:23 @sys9291 rakstīja:
maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas...
Nē, toties skalojās kanāli un solenoīda vārstuļi. Domā, baigi daudz vecās eļļas paliek uz zobratiem? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
03 Feb 2024, 19:26:44 @ATB rakstīja:
03 Feb 2024, 00:07:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Aaa nezināju
Tas aparāts arī liek auto braukt un izskalo visus kanālus un virzuļus? Arī tos kurus izjaucot un ieliekot ultraskaņā tikai pa 30min var atmazgāt?
Ko Tu ar šo biji domājis? Iesaki pie katras eļļas maiņas jaukt ārā kārbu, lai tās detaļas varētu likt ultraskaņas vanna?
Neko nebiju domājis, vien to, ka tehniski ''pilnā'' eļļas maiņa ir mārketinga triks
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
03 Feb 2024, 20:13:14 @Indo rakstīja:
03 Feb 2024, 19:23:23 @sys9291 rakstīja:
maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas...
Nē, toties skalojās kanāli un solenoīda vārstuļi. Domā, baigi daudz vecās eļļas paliek uz zobratiem?
Izjauc kādu kārbu Varu pat piedāvāt paasistēt pie kādas kārbas remonta, atkritīs daudz jautājumi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
Mizx | |
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6250
Braucu ar:
| Tā "pilnā eļļas maiņa" ir pilnīga makaronu karināšana un cilvēku čakarēšana, bet ja pietiek naivo, tad lai tā būtu. Lētāk un labāk ir mainīt "pa parasto", bet darīt to biežāk. Jo tad ātrāk uzķersi, ja būs kādi sū ar kārbu (metāla skaidas utt.), būsi pasekojis eļļas limenim kārbā utt.. Citādi tās ir tādas pašas muļķības kā "sealed for life" ar domu, ka jābrauc kamēr veicas un pēc tam jāmaina pret citu, jo viss pagalam un nav vairs ko remontēt. Ražotāju izdomājums netehniskiem cilvēkiem. Tajos servisos bonusā bez maksas riepās iepūš vasaras gaisu, lai nešķiet, ka par daudz samaksāts. |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Feb 2024, 20:13:14 @Indo rakstīja:
03 Feb 2024, 19:23:23 @sys9291 rakstīja:
maza nianse - raustot selektrou gaņģi neslēdzas...
Nē, toties skalojās kanāli un solenoīda vārstuļi. Domā, baigi daudz vecās eļļas paliek uz zobratiem?
rodas pamatots jautājums: tu maz nojaut kā strādā automātiskā kārba? |
Offline | |
|
Indo | |
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
03 Feb 2024, 20:50:39 @sys9291 rakstīja:
rodas pamatots jautājums: tu maz nojaut kā strādā automātiskā kārba?
Ā, pareizi.. ZF kārbas tak ir automāts. Sorry! Sajaucu ar DSG. |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12043
Braucu ar: pikapu
| pilnai laimei vajag vēl uzcelt auto uz pacēlāja ar nolietu kārbas eļļu, iedarbināt dzinēju, un pasimulēt īstu braukšanu, lai kārba pati paslēgājas no a-z robiem, lai iztekt pēdējā pilīte
motoram arī tāda pati lieta ir jāveic, lai no sadalenēm izdabūtu pēdējo eļļu, jānolej eļļa, jāpiedarbina, lai uzsilst līdz darba temperatūrai un vēl jāpatur apgriezieni uz 3k, kādas 2-3minūtes.
piedegumu metāliskās detaļas pašas nokasīs nost, nevajadzēs nekādām influenceru piedevām tērēt naudu
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| ZF ir gan manuālas, gan arī automātiskas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12043
Braucu ar: pikapu
|
03 Feb 2024, 21:41:41 @Indo rakstīja:
03 Feb 2024, 20:50:39 @sys9291 rakstīja:
rodas pamatots jautājums: tu maz nojaut kā strādā automātiskā kārba?
Ā, pareizi.. ZF kārbas tak ir automāts. Sorry! Sajaucu ar DSG.
shit, jāzvana visiem klientiem kam esmu pārdevis ZF mešalkas, ka viņas ir padjobkas, bet naudu atgriezt netaisos
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
Indo | |
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
03 Feb 2024, 21:47:11 @RSAWorkshop rakstīja:
ZF ir gan manuālas, gan arī automātiskas
Es par HP |
Offline | |
|
Indo | |
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Papētiju ZF HP kārbu, un tur tāpat ir mehatronika ar solenoīdiem utt. Šajā gadījumā barojās ar vienu eļļu, respektīvi, mehatronika nav atdalīta kā DSG gadījumā. Tātad - kas ir nepareizi? |
Offline | |
|
|
Indo | |
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
03 Feb 2024, 20:49:04 @Mizx rakstīja:
Tā "pilnā eļļas maiņa" ir pilnīga makaronu karināšana un cilvēku čakarēšana, bet ja pietiek naivo, tad lai tā būtu. Lētāk un labāk ir mainīt "pa parasto", bet darīt to biežāk. Jo tad ātrāk uzķersi, ja būs kādi sū ar kārbu (metāla skaidas utt.), būsi pasekojis eļļas limenim kārbā utt.. Citādi tās ir tādas pašas muļķības kā "sealed for life" ar domu, ka jābrauc kamēr veicas un pēc tam jāmaina pret citu, jo viss pagalam un nav vairs ko remontēt. Ražotāju izdomājums netehniskiem cilvēkiem. Tajos servisos bonusā bez maksas riepās iepūš vasaras gaisu, lai nešķiet, ka par daudz samaksāts.
Nū, BMW tak arī saka, ka šiem kārbās ir "mūzīgā eļļa", kas ir tīrākais mārketinga triks. Pašam ražotājam gan ir cits viedoklis, un iesaka mainīt ik pa 50-70tkm.
Paskatijos cik maksā LIQUI MOLLY Gear Tronic III - 7500€ |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Feb 2024, 22:34:42 @Indo rakstīja:
Papētiju ZF HP kārbu, un tur tāpat ir mehatronika ar solenoīdiem utt. Šajā gadījumā barojās ar vienu eļļu, respektīvi, mehatronika nav atdalīta kā DSG gadījumā. Tātad - kas ir nepareizi?
un tagad pasaki: kā stāvošam auto var ieslēgt pārnesumu lielāku par otro? Īsāk sakot ne visas sajūgu paketes un to vadošie selenoīdi (demferi eļļas kanāli hidroblokā utt) netiks izmantoti - tātad eļļas apmaiņa viņos nenotiks...
Kas attiecas, par marketingu ar pilno eļļas maiņu īsti negribētu piekrist, jo klasiskajā maiņā liela daļa eļļas paliek hidrotransformatorā...ko pie klasiskās maiņas ārā dabūt nevar (meršiem kādreiz no hidrotrafa eļļu varēja izlaist). |
Offline | |
|
Indo | |
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5152
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
03 Feb 2024, 23:00:54 @sys9291 rakstīja:
un tagad pasaki: kā stāvošam auto var ieslēgt pārnesumu lielāku par otro? Īsāk sakot ne visas sajūgu paketes un to vadošie selenoīdi (demferi eļļas kanāli hidroblokā utt) netiks izmantoti - tātad eļļas apmaiņa viņos nenotiks...
Hmm.. Iespiest akselerātora pedālī grīdā?! Uz pacēlāja tas varētu būt īpaši jautri.
Nu bet reāli - ir tak starpība vai kārbā paliek tikai niecīga daļa vecās eļļa, nevis 25%? |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Feb 2024, 23:12:18 @Indo rakstīja:
03 Feb 2024, 23:00:54 @sys9291 rakstīja:
un tagad pasaki: kā stāvošam auto var ieslēgt pārnesumu lielāku par otro? Īsāk sakot ne visas sajūgu paketes un to vadošie selenoīdi (demferi eļļas kanāli hidroblokā utt) netiks izmantoti - tātad eļļas apmaiņa viņos nenotiks...
Hmm.. Iespiest akselerātora pedālī grīdā?! Uz pacēlāja tas varētu būt īpaši jautri.
Nu bet reāli - ir tak starpība vai kārbā paliek tikai niecīga daļa vecās eļļa, nevis 25%?
nu es tak par to pašu - jo vairāk vecās eļļas ārā - jo labāk... |
Offline | |
|