Autors | Ziņojums |
Locis | |
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
08 Nov 2013, 09:58:44 jurrus rakstīja:
08 Nov 2013, 09:50:04 JDS rakstīja:
07 Nov 2013, 17:51:04 jurrus rakstīja:
Ar 5to ir patīkami
Man 4tā ne īpaši patika dēļ jaudas zuduma un tās tupās sajūtas spiežot gāzes pedāli- šķidrajam tādas nav un iet 1:1 kā ar benzīnu. Benzīns ir jāizmanto tikpat kā ar 4to, respektīvi, kamēr neiesilst dzinējs līdz cik tur grādiem.
Nevis ceturtaa paaudze vainiiga, bet nevajadzeeja miileet santiimu un vajadzeeja pateikt lai normaali saregulee.
Tev šķiet liekas, ka esi pats gudrākais
Es vizinos ar 5to un man dziļi vienalga, ko tur regulē..
sviestā? cilvēks normāli pateica,ka vajadzēja pateikt,lai kārtīgi saregulē. |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
08 Nov 2013, 13:45:27 Locis rakstīja:
sviestā? cilvēks normāli pateica,ka vajadzēja pateikt,lai kārtīgi saregulē.
Lasi pārus postus augstāk par pārslēgšanos 5.gen
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Vēlreiz uzdošu jautājumus uz kuriem nebija atbildes.
1) 4. paaudzei. Kāds pieminēja, ka sprauslas tiek bojātas, ja gāzi palaiž jau aukstam. Kas un kāpēc viņām bojājas?
2) 5. paaudzi pāris gadus atpakaļ gāzinieki ņēma nost un krāva kaudzē. Arguments bija, ka sūkņi mirst nost gremojot mūsu nekvalitatīvo gāzi - nerentabli visu laiku remontēt. Tagad ir citi sūkņi? |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
08 Nov 2013, 13:55:28 GintsK rakstīja:
Vēlreiz uzdošu jautājumus uz kuriem nebija atbildes.
1) 4. paaudzei. Kāds pieminēja, ka sprauslas tiek bojātas, ja gāzi palaiž jau aukstam. Kas un kāpēc viņām bojājas?
2) 5. paaudzi pāris gadus atpakaļ gāzinieki ņēma nost un krāva kaudzē. Arguments bija, ka sūkņi mirst nost gremojot mūsu nekvalitatīvo gāzi - nerentabli visu laiku remontēt. Tagad ir citi sūkņi?
Hidro trieciens.. tvaika fāze un neiztvaikojusi gāze šķidrā veidā.
Agrākiem sūkņiem bija jāveic apkopes ik pēc 50'000km un iekš LV neviens šo ziņu neņēma vērā/nezināja. Šobrīd ir citi sūķi un ražotājs dod garantiju 100'000km
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| 1) Hidrotrieciens? Tad jau benzīna sprauslas visu laiku ir hidrotrieciena apstākļos. Visa maģistrāle tak nav piepildīta ar šķidru gāzi. Jādomā tas mīkstina triecienu. Lai vai kā lētās sprauslas ziemu izturēja un darbojas itin vienmērīgi vēl šodien.
2) Kā tiek definēta tā garantija? Nu iepildījās man gāze ar ūdeni un dubļiem.
5. paaudze ir it kā pat vienkāršāka pēc uzbūves. Kas ir tie mega dārgie komponenti? Sūknis un sprauslas? |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
Virzuļtipa sprauslām skāde ir mazāka.. sviru un membrāntipa sprauslām kapec atnāk ātri Benzīna sprauslas ir paredzētas šķidrai fāzei.. Runa ir, ka tie daži pilienu kuri aizlido līdz sprauslai veido hidrotriecoienu tvaika fāzes sprauslai.
Pirms LPG tiek balonā ir filtrs kas tos dubļus paņems uz sevi.. kad vairāk nevārēsi iepildīt propānu = filtrs pilns.
Apnicis skaidrot kapēc 5.gen maksā to ko viņa maksā
Nopērciet kāds OEM BMW(ne poļu analogus) degvielas tvertni/ sūkni/ sprauslas/ 3-4 sensorus/ degvielas maģistrāli/ sprauslas/ pravodku/ ECU un pasakiet cik sanāca $
Nepaslinkoju un saliku visu bez balona uz 4cyl.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
matrixxxx | |
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Gaazes niideejiem.
Vai ir bijis BMW no ruupniicas ar gaazi ?
Ja ir bijis, tad ko BMW inzenieri tur uzprojekteeja ?
Kaadeelj Honda neatsaka garantiju, ja jaunam auto uzliek gaazi (protams ne kaktu servisos) ?
PS., gaazeetaaji vareetu pakomenteet par gaazes iekaartu no BMW ruupniicas. |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
08 Nov 2013, 16:29:43 matrixxxx rakstīja:
Gaazes niideejiem.
Vai ir bijis BMW no ruupniicas ar gaazi ?
Ja ir bijis, tad ko BMW inzenieri tur uzprojekteeja ?
Kaadeelj Honda neatsaka garantiju, ja jaunam auto uzliek gaazi (protams ne kaktu servisos) ?
PS., gaazeetaaji vareetu pakomenteet par gaazes iekaartu no BMW ruupniicas.
a tev ir BMW..... |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 15:07:44 Vecais rakstīja:
Virzuļtipa sprauslām skāde ir mazāka.. sviru un membrāntipa sprauslām kapec atnāk ātri Benzīna sprauslas ir paredzētas šķidrai fāzei.. Runa ir, ka tie daži pilienu kuri aizlido līdz sprauslai veido hidrotriecoienu tvaika fāzes sprauslai.
ir kaut kādi tipiskākie simptomi, kad sprauslas iet uz beigām?
|
Offline | |
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Vecais, Tu nesaprati. Jautājums vairāk bija, vai 5. paaudzē ir kaut kādi augsti tehnoloģiski komponenti salīdzinājumā ar gen4, kas maksā un maksās to naudu. Vai arī mums ir cerība, ka pēc pāris gadiem, kad tirgū būs lielāka konkurence, cenas būs ievērojami zemākas?
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| imho, tur diezgan daudz intelektuālā darba tiek ieguldīts (un tas ir dārgs pasākums), jo tās iekārtas bezmaz vai katram motoram jāpielāgo.
to visu gan jau aizsargā patenti utt
|
Offline | |
|
heinrx | |
Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Sveicināti.Uz saab 9000 2.3t tika uzlikts ag compact lpg vadība,tomasetto arctic reduktors,sprauslas palika no vecās iekārtas keihin ar dzelteno marķējumu šķiet.un problēma-co 2.6-5, Hc 700-2500 atkarībā no regulēšanas.Zemāk var dabūt tikai galīgi aizgriežot sprauslām atvērumu laikus,vai spiedienu sistēmā,iedegās chek engine saaba kompim un tad co ir ap 0.7-1.3 hc ap 2500.tika mainītas sprauslas,kā arī reduktors no vecās iekārtas atpakaļ uzlikts(prins) nekāda rezultāta.
Uz benzīnu co 0.5-0.55 unhc 120-170 gāzējot lielāks,tukšgaitā mazāks.ir pabūts divos kantoros,abi plāta rokas,gan tas kas uzstādīja ,gan tas uz kuru tipa kontroles nolūkos aizdzinu.otrie vispār noņēmās visu darba dienu (beidzot atteicās lpg kompis uz gāzi slēgt,pieslēdza citu viss furičit tik tas co tāds pats),pārbaudīja visus variantus nekas nesanāk.
ir versijas kas par šaizi?
un kā regulējot degvielas kartes un nomainot reduktoru var kompis pateikt čau? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 21:08:37 heinrx rakstīja:
Sveicināti.Uz saab 9000 2.3t tika uzlikts ag compact lpg vadība,tomasetto arctic reduktors,sprauslas palika no vecās iekārtas keihin ar dzelteno marķējumu šķiet.un problēma-co 2.6-5, Hc 700-2500 atkarībā no regulēšanas.Zemāk var dabūt tikai galīgi aizgriežot sprauslām atvērumu laikus,vai spiedienu sistēmā,iedegās chek engine saaba kompim un tad co ir ap 0.7-1.3 hc ap 2500.tika mainītas sprauslas,kā arī reduktors no vecās iekārtas atpakaļ uzlikts(prins) nekāda rezultāta.
Uz benzīnu co 0.5-0.55 unhc 120-170 gāzējot lielāks,tukšgaitā mazāks.ir pabūts divos kantoros,abi plāta rokas,gan tas kas uzstādīja ,gan tas uz kuru tipa kontroles nolūkos aizdzinu.otrie vispār noņēmās visu darba dienu (beidzot atteicās lpg kompis uz gāzi slēgt,pieslēdza citu viss furičit tik tas co tāds pats),pārbaudīja visus variantus nekas nesanāk.
ir versijas kas par šaizi?
un kā regulējot degvielas kartes un nomainot reduktoru var kompis pateikt čau?
es laikam pirmkārt pārbaudītu, vai pie benzīna sprauslām pareizi vadi pieslēgti |
Offline | |
|
heinrx | |
Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Itkā pareizi,gāja viņš pat ļoti ok,tik tas co un troī arī tukšgaitā,samazinot sprauslu atvēruma laikus.
patēriņš gāzei arī iespaidīgs[ Šo ziņu laboja heinrx, 08 Nov 2013, 21:34:07 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 21:30:54 heinrx rakstīja:
Itkā pareizi,gāja viņš pat ļoti ok,tik tas co un troī arī tukšgaitā,samazinot sprauslu atvēruma laikus
tā jaunā iekārta gāja OK, bet tikai CO debešos? |
Offline | |
|
heinrx | |
Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| jā
un patēriņš nesamērīgi liels
[ Šo ziņu laboja heinrx, 08 Nov 2013, 21:35:51 ] |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 21:35:10 heinrx rakstīja:
jā
un patēriņš nesamērīgi liels
paslēgāt sprauslas pa vienai, moš kāda nobeigusies |
Offline | |
|
heinrx | |
Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| šodien tajā otrajā kantorā uzlika pavisam jaunas sprauslas,šķiet kad omvl,tiesa gan urbt gan neurba,nulle emociju,strādā viss tāpatās
aizspiežot trubiņas pie ieplūdes kolektora jūtams kad strādā visas[ Šo ziņu laboja heinrx, 08 Nov 2013, 21:44:48 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Nov 2013, 21:43:33 heinrx rakstīja:
šodien tajā otrajā kantorā uzlika pavisam jaunas sprauslas,šķiet kad omvl,tiesa gan urbt gan neurba,nulle emociju,strādā viss tāpatās
aizspiežot trubiņas pie ieplūdes kolektora jūtams kad strādā visas
dzen pie koijotss |
Offline | |
|
heinrx | |
Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Es no latgales,un cik noprotu viņš no rīgas.nesanāk pagaidām.vis drīzāk dzīšu atpakaļ pie uzstādītāja un nometīšu pagalmā,lai pūst.tik pat TO man neredzēt. |
Offline | |
|