Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
17 Mar 2016, 16:55:42 @crashiks rakstīja:
17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
Tur jau ta lieta ka neiet jo atšķiras sliežu platums. Tagad būs visas iespējas
Bez sliežu platuma trūkst arī tāds sīkums kā normālā ātrumā braucama līnija kā tāda. | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 16:54:32 @Reinis_m rakstīja:
17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko?
Un tagad būs? Es kaut ko esmu palaidis garām- Rail Baltic būvēs līdz Urāliem? | Offline | | |
crashiks | | Kopš: 14. Aug 2006
Ziņojumi: 497
Braucu ar: Accordu
|
17 Mar 2016, 17:21:00 @Tikai_lasu rakstīja:
17 Mar 2016, 16:54:32 @Reinis_m rakstīja:
17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko?
Un tagad būs? Es kaut ko esmu palaidis garām- Rail Baltic būvēs līdz Urāliem?
Būsim loģistikas punkts starp austrumiem un rietumiem | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
prichom te ail baltic? | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 17:24:39 @crashiks rakstīja:
17 Mar 2016, 17:21:00 @Tikai_lasu rakstīja:
17 Mar 2016, 16:54:32 @Reinis_m rakstīja:
17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko?
Un tagad būs? Es kaut ko esmu palaidis garām- Rail Baltic būvēs līdz Urāliem?
Būsim loģistikas punkts starp austrumiem un rietumiem
ar muusu valdosho dildo mantrausiibu mees nebuusim nekaads logistikas centra vai punkts vai kas. | Offline | | |
tomick | | Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
17 Mar 2016, 16:44:03 @Laoshi rakstīja:
17 Mar 2016, 16:39:30 @tomick rakstīja:
17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.
Nu tas ir vienīgais izskaidrojums tām sliedēm.
Nevaru atrast nekur publiskajā telpā par Polijas plāniem būvēt kaut ko no Lietuvas robežās līdz Varšavai.
To ka pietuvinātie nopelnīs, projektēšanā, ietekmē uz vidi, novērtējumā, ieprikumos tas ir skaidrs. Celtniekime būs darbs un karjeru īpašnieki arī nopelnīs. Tas viss labi, bet ko pēc tam.
Par to pieškirto naudu uzbūvēs tikai sliedes un tiltus vai pārvadus.
Pievadi, stacijas ēkas, atzari utt nav kopējā summa. Tas tā pat kā ar Dienvidu tiltu. Pats tilts izmaksājā 90 milj, visas pārējās estakādes un krustojumi kopā pusmiljardu.
Stacijas tur baigi daudz nebūs. Nav jau Jūrmalas elektriskais, kurš ik pa 400m stājas.
Turklāt ar šo vilcienu labi varēs fraktēt ES kravas, nevajadzēs uz poļu robežas pārkraut uz citu platumu. Vēl ar ātrvilcienu ir ērti ceļot, nav kā ar lidmašīnām, kad lidojums ir ātrs, bet lidostās gemars.
Kādas ES kravas kaut vai aptuveni. Ko tādu no Helsinkiem var vest ar vilcienu uz Berlīni ko nevarētu aizvest ar kuģi konteinerā? Un pie tam, ka starp Helsinkiem un Tallinu kursē prāmis.
Labi varēs varbūt kokmateriālu izstrādājumus vest uz Vāciju, bet ar kuģi tāpat būs lētāk.
Kads gemars lidostā? Railbaltic vidējais ātrums plānots 170 km/h. Rīga - Berlīne ir apmēram 1200 km, kas ar visām pieturām būs ideālā gadījumā 7h ceļā. | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Jā, bāņus mums arī nah nevajag, jo nav jau kur braugt.
...lauki, meži, govis, traktori...viss slikti | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
17 Mar 2016, 17:53:31 @karlsonss rakstīja:
ar muusu valdosho dildo mantrausiibu mees nebuusim nekaads logistikas centra vai punkts vai kas.
kāda tauta tāda valdība
| Offline | | |
|
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
17 Mar 2016, 19:25:34 @user rakstīja:
Rīgā vajag metro! tas ir vienīgais, kā, manuprāt, var normāli atrisināt pilsētās satiksmes problēmas.. jo ielas mums ir šauras, neko īsti izbūvēt nevar utt..
sākt pa vienai līnijai un būvēt..
ne tu vienīgais kuram tāda ideja
http://lr1.lsm.lv/lv/raksts/zinamais-nezinamaja...la-metro.a50069/ | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
| Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas? | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
17 Mar 2016, 19:53:43 @user rakstīja:
17 Mar 2016, 19:51:28 @91 rakstīja:
Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas?
man vienalga 80to bildes - es saku, ka tagad vajag sākt projektēt un būvēt metro pa vienai līnijai. nekāda sakara ar kaut ko, kas kādreiz plānots. jāsāk strādāt un būvēt
Vajag. Kosmodromu arī jāsāk būvēt. Nu, vismaz projektēt. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 19:56:23 @91 rakstīja:
17 Mar 2016, 19:53:43 @user rakstīja:
17 Mar 2016, 19:51:28 @91 rakstīja:
Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas?
man vienalga 80to bildes - es saku, ka tagad vajag sākt projektēt un būvēt metro pa vienai līnijai. nekāda sakara ar kaut ko, kas kādreiz plānots. jāsāk strādāt un būvēt
Vajag. Kosmodromu arī jāsāk būvēt. Nu, vismaz projektēt.
projekteet var ar kaaadus 5 gadus un iesnjaukt kaapi naasiis. nevajag nemaz buuveet. | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9627
Braucu ar: quattro
| Kādu vēl bļat metro? Galīg dirsā jau ejat? Cik ta ilgi cauri Rīgai jābrauc? 50min karstajā laikā? | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 20:02:25 @user rakstīja:
tāda bibliotēka vispār nav vajadzīga mūsdienās.. var visas grāmatas pārvērst elektroniskā formātā un esošas bibliotēkas jau visu spēja apkalpot un tām ir lēnām jāizmirst..
Pilnīgi pareizi! Teātri, koncertzāles un mākslas galerijas arī nevajag! Ir taču youtube, wiki, powers! Skolās tikai 3 klases, ir taču google un elektroniskais paraksts! Uz vēlēšanām iet nevajag, viss ir izlemts mūsu vietā! Vajag metro, lai ir brīvas ielas! Vajag driftu! Smirdošu sajūgu! Kapots pavērts, hesis mutē, bamslis rokā!
Īstena behas vadītāja viedoklis | Offline | | |
ciinja | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 1070
Braucu ar:
| Paga paga paga, grāmatas tak nevajag jau kopš melnbaltā kino izgudrošanas. Pričom te bibliotēkas? Vajag močīt šitos...kā viņus...grāmatveikalus, vo. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
|
17 Mar 2016, 20:02:25 @user rakstīja:
17 Mar 2016, 19:56:23 @91 rakstīja:
17 Mar 2016, 19:53:43 @user rakstīja:
17 Mar 2016, 19:51:28 @91 rakstīja:
Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas?
man vienalga 80to bildes - es saku, ka tagad vajag sākt projektēt un būvēt metro pa vienai līnijai. nekāda sakara ar kaut ko, kas kādreiz plānots. jāsāk strādāt un būvēt
Vajag. Kosmodromu arī jāsāk būvēt. Nu, vismaz projektēt.
kosmodromu noteikti nevajag, bet metro konkrēti atrisinātu daudzas problēmas.. varētu slēgt ari daudzus esošos sabiedriskos maršrutus.. ja varētu 10min laikā no Juglas nok''lūt centrā, 5min laika no Imantas - daudzi nebrauktu ar saviem auto.
tāda bibliotēka vispār nav vajadzīga mūsdienās.. var visas grāmatas pārvērst elektroniskā formātā un esošas bibliotēkas jau visu spēja apkalpot un tām ir lēnām jāizmirst..
un metro ari pēc 10 gadiem, lai ir maršruts Imanta - Jugla, piemēram, pēc 15 vēl kāds cits.. nevajag jau visu uzreiz, bet domāt ilgtermiņā..
User esi iedomājies kādu problēmu dēļ metro projekts varētu būt nereāli dārgs, pat Latvijas standartiem? | Offline | | |
|
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
17 Mar 2016, 20:02:25 @user rakstīja:
kosmodromu noteikti nevajag, bet metro konkrēti atrisinātu daudzas problēmas.. varētu slēgt ari daudzus esošos sabiedriskos maršrutus.. ja varētu 10min laikā no Juglas nok''lūt centrā, 5min laika no Imantas - daudzi nebrauktu ar saviem auto.
tāda bibliotēka vispār nav vajadzīga mūsdienās.. var visas grāmatas pārvērst elektroniskā formātā un esošas bibliotēkas jau visu spēja apkalpot un tām ir lēnām jāizmirst..
un metro ari pēc 10 gadiem, lai ir maršruts Imanta - Jugla, piemēram, pēc 15 vēl kāds cits.. nevajag jau visu uzreiz, bet domāt ilgtermiņā..
Gāzēta ūdens aparātus atjaunot nevajag ?
Palasi cik maksā uzbūvēt vienu kilometru metro. Rekordisti ir ap 4 miljardi / km, vari apmēram nojaust cik tas izmaksātu Rīgai kam vajag tikai 13km un jāiebāž tas zem vecas pilsētas kas daļēji atrodas uz purva. Ne par velti PSRS no tās idejas ātri atmetās (iespējams būtu vēl ātrāk nobankrotējuši)
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| labaak pastaastiek ko buuuvee starp olaini un apvedcelju..... taa koka maaja bez logiem... | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Kam tas interesē drīz jau pabeigs, tad redzēsi | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 20:32:08 @user rakstīja:
man liekas
Tur ir visa problēma, bet es došu pavedienu.
Īstens bembists savu bembi uzskata par ko vairāk, nekā tikai drotu ar 4 riteņiem. Bibliotēka arī ir kas vairāk, nekā tikai vieta, kur paņemt grāmatu. Arī teātra apmeklējums ir kas vairāk, nekā pusotru stundu skatīties uz džeku, kurš iedomājas, ka ir riekstkodis.
Ceru, ka sapratīsi. Tu tak esot biblenē bijis, varbūt pat grāmatu esi lasījis | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|