Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
Reinis_m
17. Mar 2016, 16:58 #10501

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


17 Mar 2016, 16:55:42 @crashiks rakstīja:

17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.


Tur jau ta lieta ka neiet jo atšķiras sliežu platums. Tagad būs visas iespējas

Bez sliežu platuma trūkst arī tāds sīkums kā normālā ātrumā braucama līnija kā tāda.
Offline
Tikai_lasu
17. Mar 2016, 17:21 #10502

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


17 Mar 2016, 16:54:32 @Reinis_m rakstīja:

17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.



Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko?

Un tagad būs? Es kaut ko esmu palaidis garām- Rail Baltic būvēs līdz Urāliem?
Offline
crashiks
17. Mar 2016, 17:24 #10503

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu


17 Mar 2016, 17:21:00 @Tikai_lasu rakstīja:

17 Mar 2016, 16:54:32 @Reinis_m rakstīja:

17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.



Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko?

Un tagad būs? Es kaut ko esmu palaidis garām- Rail Baltic būvēs līdz Urāliem?

Būsim loģistikas punkts starp austrumiem un rietumiem
Offline
karlsonss
17. Mar 2016, 17:51 #10504

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


prichom te ail baltic?
Offline
karlsonss
17. Mar 2016, 17:53 #10505

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


17 Mar 2016, 17:24:39 @crashiks rakstīja:

17 Mar 2016, 17:21:00 @Tikai_lasu rakstīja:

17 Mar 2016, 16:54:32 @Reinis_m rakstīja:

17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.



Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko?

Un tagad būs? Es kaut ko esmu palaidis garām- Rail Baltic būvēs līdz Urāliem?

Būsim loģistikas punkts starp austrumiem un rietumiem


ar muusu valdosho dildo mantrausiibu mees nebuusim nekaads logistikas centra vai punkts vai kas.
Offline
tomick
17. Mar 2016, 18:40 #10506

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


17 Mar 2016, 16:44:03 @Laoshi rakstīja:

17 Mar 2016, 16:39:30 @tomick rakstīja:

17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:

17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.


Nu tas ir vienīgais izskaidrojums tām sliedēm.
Nevaru atrast nekur publiskajā telpā par Polijas plāniem būvēt kaut ko no Lietuvas robežās līdz Varšavai.

To ka pietuvinātie nopelnīs, projektēšanā, ietekmē uz vidi, novērtējumā, ieprikumos tas ir skaidrs. Celtniekime būs darbs un karjeru īpašnieki arī nopelnīs. Tas viss labi, bet ko pēc tam.

Par to pieškirto naudu uzbūvēs tikai sliedes un tiltus vai pārvadus.
Pievadi, stacijas ēkas, atzari utt nav kopējā summa. Tas tā pat kā ar Dienvidu tiltu. Pats tilts izmaksājā 90 milj, visas pārējās estakādes un krustojumi kopā pusmiljardu.


Stacijas tur baigi daudz nebūs. Nav jau Jūrmalas elektriskais, kurš ik pa 400m stājas.

Turklāt ar šo vilcienu labi varēs fraktēt ES kravas, nevajadzēs uz poļu robežas pārkraut uz citu platumu. Vēl ar ātrvilcienu ir ērti ceļot, nav kā ar lidmašīnām, kad lidojums ir ātrs, bet lidostās gemars.


Kādas ES kravas kaut vai aptuveni. Ko tādu no Helsinkiem var vest ar vilcienu uz Berlīni ko nevarētu aizvest ar kuģi konteinerā? Un pie tam, ka starp Helsinkiem un Tallinu kursē prāmis.

Labi varēs varbūt kokmateriālu izstrādājumus vest uz Vāciju, bet ar kuģi tāpat būs lētāk.

Kads gemars lidostā? Railbaltic vidējais ātrums plānots 170 km/h. Rīga - Berlīne ir apmēram 1200 km, kas ar visām pieturām būs ideālā gadījumā 7h ceļā.
Offline
Fandulis
17. Mar 2016, 19:16 #10507

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Jā, bāņus mums arī nah nevajag, jo nav jau kur braugt.
...lauki, meži, govis, traktori...viss slikti
Offline
DeeCee
17. Mar 2016, 19:42 #10508

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


17 Mar 2016, 17:53:31 @karlsonss rakstīja:

ar muusu valdosho dildo mantrausiibu mees nebuusim nekaads logistikas centra vai punkts vai kas.


kāda tauta tāda valdība
Offline
DeeCee
17. Mar 2016, 19:47 #10509

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


17 Mar 2016, 19:25:34 @user rakstīja:
Rīgā vajag metro! tas ir vienīgais, kā, manuprāt, var normāli atrisināt pilsētās satiksmes problēmas.. jo ielas mums ir šauras, neko īsti izbūvēt nevar utt..

sākt pa vienai līnijai un būvēt..


ne tu vienīgais kuram tāda ideja
http://lr1.lsm.lv/lv/raksts/zinamais-nezinamaja...la-metro.a50069/
Offline
RVR
17. Mar 2016, 19:51 #10510

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas?
Offline
RVR
17. Mar 2016, 19:56 #10511

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


17 Mar 2016, 19:53:43 @user rakstīja:

17 Mar 2016, 19:51:28 @91 rakstīja:
Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas?


man vienalga 80to bildes - es saku, ka tagad vajag sākt projektēt un būvēt metro pa vienai līnijai. nekāda sakara ar kaut ko, kas kādreiz plānots. jāsāk strādāt un būvēt


Vajag. Kosmodromu arī jāsāk būvēt. Nu, vismaz projektēt.
Offline
karlsonss
17. Mar 2016, 20:06 #10512

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


17 Mar 2016, 19:56:23 @91 rakstīja:

17 Mar 2016, 19:53:43 @user rakstīja:

17 Mar 2016, 19:51:28 @91 rakstīja:
Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas?


man vienalga 80to bildes - es saku, ka tagad vajag sākt projektēt un būvēt metro pa vienai līnijai. nekāda sakara ar kaut ko, kas kādreiz plānots. jāsāk strādāt un būvēt


Vajag. Kosmodromu arī jāsāk būvēt. Nu, vismaz projektēt.


projekteet var ar kaaadus 5 gadus un iesnjaukt kaapi naasiis. nevajag nemaz buuveet.
Offline
Belluuns
17. Mar 2016, 20:11 #10513

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Kādu vēl bļat metro? Galīg dirsā jau ejat? Cik ta ilgi cauri Rīgai jābrauc? 50min karstajā laikā?
Offline
Laoshi
17. Mar 2016, 20:15 #10514

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Mar 2016, 20:02:25 @user rakstīja:

tāda bibliotēka vispār nav vajadzīga mūsdienās.. var visas grāmatas pārvērst elektroniskā formātā un esošas bibliotēkas jau visu spēja apkalpot un tām ir lēnām jāizmirst..



Pilnīgi pareizi! Teātri, koncertzāles un mākslas galerijas arī nevajag! Ir taču youtube, wiki, powers! Skolās tikai 3 klases, ir taču google un elektroniskais paraksts! Uz vēlēšanām iet nevajag, viss ir izlemts mūsu vietā! Vajag metro, lai ir brīvas ielas! Vajag driftu! Smirdošu sajūgu! Kapots pavērts, hesis mutē, bamslis rokā!



Īstena behas vadītāja viedoklis
Offline
ciinja
17. Mar 2016, 20:17 #10515

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 1070

Braucu ar:

Paga paga paga, grāmatas tak nevajag jau kopš melnbaltā kino izgudrošanas. Pričom te bibliotēkas? Vajag močīt šitos...kā viņus...grāmatveikalus, vo.
Offline
abyss
17. Mar 2016, 20:21 #10516

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


17 Mar 2016, 20:02:25 @user rakstīja:

17 Mar 2016, 19:56:23 @91 rakstīja:

17 Mar 2016, 19:53:43 @user rakstīja:

17 Mar 2016, 19:51:28 @91 rakstīja:
Klau, varbūt nevajag atkal 150. reizi te malt visu to pašu par Rīgas metro un likt atkal tās 80.-to bildes un shēmas?


man vienalga 80to bildes - es saku, ka tagad vajag sākt projektēt un būvēt metro pa vienai līnijai. nekāda sakara ar kaut ko, kas kādreiz plānots. jāsāk strādāt un būvēt


Vajag. Kosmodromu arī jāsāk būvēt. Nu, vismaz projektēt.



kosmodromu noteikti nevajag, bet metro konkrēti atrisinātu daudzas problēmas.. varētu slēgt ari daudzus esošos sabiedriskos maršrutus.. ja varētu 10min laikā no Juglas nok''lūt centrā, 5min laika no Imantas - daudzi nebrauktu ar saviem auto.

tāda bibliotēka vispār nav vajadzīga mūsdienās.. var visas grāmatas pārvērst elektroniskā formātā un esošas bibliotēkas jau visu spēja apkalpot un tām ir lēnām jāizmirst..

un metro ari pēc 10 gadiem, lai ir maršruts Imanta - Jugla, piemēram, pēc 15 vēl kāds cits.. nevajag jau visu uzreiz, bet domāt ilgtermiņā..


User esi iedomājies kādu problēmu dēļ metro projekts varētu būt nereāli dārgs, pat Latvijas standartiem?
Offline
GS
17. Mar 2016, 20:22 #10517

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


17 Mar 2016, 20:02:25 @user rakstīja:
kosmodromu noteikti nevajag, bet metro konkrēti atrisinātu daudzas problēmas.. varētu slēgt ari daudzus esošos sabiedriskos maršrutus.. ja varētu 10min laikā no Juglas nok''lūt centrā, 5min laika no Imantas - daudzi nebrauktu ar saviem auto.

tāda bibliotēka vispār nav vajadzīga mūsdienās.. var visas grāmatas pārvērst elektroniskā formātā un esošas bibliotēkas jau visu spēja apkalpot un tām ir lēnām jāizmirst..

un metro ari pēc 10 gadiem, lai ir maršruts Imanta - Jugla, piemēram, pēc 15 vēl kāds cits.. nevajag jau visu uzreiz, bet domāt ilgtermiņā..


Gāzēta ūdens aparātus atjaunot nevajag ?

Palasi cik maksā uzbūvēt vienu kilometru metro. Rekordisti ir ap 4 miljardi / km, vari apmēram nojaust cik tas izmaksātu Rīgai kam vajag tikai 13km un jāiebāž tas zem vecas pilsētas kas daļēji atrodas uz purva. Ne par velti PSRS no tās idejas ātri atmetās (iespējams būtu vēl ātrāk nobankrotējuši)

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
karlsonss
17. Mar 2016, 20:25 #10518

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

labaak pastaastiek ko buuuvee starp olaini un apvedcelju..... taa koka maaja bez logiem...
Offline
Jurchixx
17. Mar 2016, 20:27 #10519

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Kam tas interesē drīz jau pabeigs, tad redzēsi
Offline
Laoshi
17. Mar 2016, 20:41 #10520

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Mar 2016, 20:32:08 @user rakstīja:
man liekas


Tur ir visa problēma, bet es došu pavedienu.

Īstens bembists savu bembi uzskata par ko vairāk, nekā tikai drotu ar 4 riteņiem. Bibliotēka arī ir kas vairāk, nekā tikai vieta, kur paņemt grāmatu. Arī teātra apmeklējums ir kas vairāk, nekā pusotru stundu skatīties uz džeku, kurš iedomājas, ka ir riekstkodis.

Ceru, ka sapratīsi. Tu tak esot biblenē bijis, varbūt pat grāmatu esi lasījis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4