Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 11:57:32 @rekeds rakstīja:
Nila botneti
Tas viss ir pajāt. Pirms pašām vēlēšanām noasfaltēs Brīvībeni, laime ir atnākusi. Tik un tā nav nekā labāka. Nekas nemainīsies. Visi zog. Daugavā ienāks nigu laivu armādas, viņi visus sipīs. Gejropas projekts RailBaltica atņems zemes iedzīvotājiem, tas nav vajadzīgs. | Offline | | |
petka17 | | Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
| Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties? | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Neesmu eksperts bet vari parādīt kādu ekonomisko ieguvumu no Via Baltic, vai no jebkuras ātrgaitas šosejas ? Pieļauju ka visā attīstītajā pasaulē dzīvo muļķi kas nemāk skaitīt un bezjēgā izmet naudu par ātrgaitas vilcieniem un ātrgaitas šosejām
Man liekas ir forši ka var iekāpt vilcienā un īsā laikā aizbraukt kaut vai līdz Lietuvai Igaunijai vai Polijai.
Ir jāskatās ļoti daudz vate tv lai apšaubītu ātrgaitas vilcienu projektu kuru mums principā apmaksā pārējas EU valstis.
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Kad konkrēti sākt maukt par Glušakovu- vajag par Railbatltica papļāpāt | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem. | Offline | | |
40 | | Kopš: 11. Oct 2014
Ziņojumi: 434
Braucu ar:
| Jāpielej eļļa diskusijai:
Aizturēts VP augsta ranga vietnieks...
links tvnet | Offline | | |
crashiks | | Kopš: 14. Aug 2006
Ziņojumi: 497
Braucu ar: Accordu
|
17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.
Papildus ja ES finansē 85% un valstij tik jāpieliek 15, un piesaista vietējo darbaspēku kā arī materiālu tad var atsist tos 15% ar nodokļu palīdzību, plus vēl ceļ IKP utt | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
17 Mar 2016, 13:16:50 @40 rakstīja:
Jāpielej eļļa diskusijai:
Aizturēts VP augsta ranga vietnieks...
links tvnet
https://twitter.com/edgarskupcs/status/710424774527344640 | Offline | | |
|
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
17 Mar 2016, 14:18:28 @Reinis_m rakstīja:
17 Mar 2016, 13:16:50 @40 rakstīja:
Jāpielej eļļa diskusijai:
Aizturēts VP augsta ranga vietnieks...
links tvnet
https://twitter.com/edgarskupcs/status/710424774527344640
Un kas tur liels, tas ir ~23 neto attiecīgi ~1900 mēnesi par 2 darbiem. Priekš augsta līmeņa vadītāja vismaz privātajā sektora tas noteikti nav daudz.
Protams tas ka iemesls ir tikai algas ir muļķības, to var attiecināt uz parastajiem darbiniekiem kas par to darbu nopelna mazliet vairāk kā rimi kasieres.
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
petka17 | | Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
|
17 Mar 2016, 13:24:27 @crashiks rakstīja:
17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.
Papildus ja ES finansē 85% un valstij tik jāpieliek 15, un piesaista vietējo darbaspēku kā arī materiālu tad var atsist tos 15% ar nodokļu palīdzību, plus vēl ceļ IKP utt
See tieši tāpēc es šo jautājumu uzdevu. Es piem. biju palaidis garām, ka 85% sponsorē EU.
Šaize tik tā, ka mums nav vilcieni ar kuriem pa viņu braukt | Offline | | |
AVI | | Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
| Vilcieni nāk komplektā.
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM | Offline | | |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| par piemineeto Nilu runaajot.
Jums vinjs tiesaam neskiet kretiins?
Krievu valoda ir oficiaala valsts valoda KF, 17 075 400 km2. Normaali, nevar teikt, ka buutu apdraudeeta.
Bet nee, pa variiteem vajag pieraut klaat veel LV 64 589 km2, 1/264 no RU platiibas. Nu- pa maz, vienkaarsi.
Manupraat, ja vins ar savu varzu ir latviesu ienaidnieki jau startaa, tad kaada starpiiba, ko vins vispaar veel ikdienaa dara vai nedara
(vai varbuut es kautkur kluudos, krieviem vietas toc pa maz uz pasaules, vajag veel ) | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 15:10:30 @422167 rakstīja:
par piemineeto Nilu runaajot.
Jums vinjs tiesaam neskiet kretiins?
Krievu valoda ir oficiaala valsts valoda KF, 17 075 400 km2. Normaali, nevar teikt, ka buutu apdraudeeta.
Bet nee, pa variiteem vajag pieraut klaat veel LV 64 589 km2, 1/264 no RU platiibas. Nu- pa maz, vienkaarsi.
Manupraat, ja vins ar savu varzu ir latviesu ienaidnieki jau startaa, tad kaada starpiiba, ko vins vispaar veel ikdienaa dara vai nedara
(vai varbuut es kautkur kluudos, krieviem vietas toc pa maz uz pasaules, vajag veel )
Tu nesaproti, pagalms ir asfaltēts! To NEVIENS nav izdarījis, tikai ušis! Sūds tur ar latviešu valodu, leģionāriem, bet kurš var noasfaltēt pagalmu? Solča? Straujumsa? Pulks? Neviens! Tikai ušis! Za prezika sročno! | Offline | | |
40 | | Kopš: 11. Oct 2014
Ziņojumi: 434
Braucu ar:
| Ne jau liela vai maza alga, bet ja noķer kādu pat pie rokas , tad labākajā gadījuma ir atlūgums uz paša vēlēšanos un visi plāta rokas, viņš jau vairāk pie mums nestrādā un tāpēc lieta jāizbeidz
17 Mar 2016, 14:21:08 @user rakstīja:
Un kas tur tāds ir?
| Offline | | |
Jujubokar | | Kopš: 21. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 416
Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli
| Jūtūbā pirms kāda laiciņa klīda video, kurā bezzobaini tantuki pie RD ēkas bļāva "Mi za ušakova, mi za ušakova!". Reāli iederētos. | Offline | | |
tomick | | Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.
Nu tas ir vienīgais izskaidrojums tām sliedēm.
Nevaru atrast nekur publiskajā telpā par Polijas plāniem būvēt kaut ko no Lietuvas robežās līdz Varšavai.
To ka pietuvinātie nopelnīs, projektēšanā, ietekmē uz vidi, novērtējumā, ieprikumos tas ir skaidrs. Celtniekime būs darbs un karjeru īpašnieki arī nopelnīs. Tas viss labi, bet ko pēc tam.
Par to pieškirto naudu uzbūvēs tikai sliedes un tiltus vai pārvadus.
Pievadi, stacijas ēkas, atzari utt nav kopējā summa. Tas tā pat kā ar Dienvidu tiltu. Pats tilts izmaksājā 90 milj, visas pārējās estakādes un krustojumi kopā pusmiljardu. | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Mar 2016, 16:39:30 @tomick rakstīja:
17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:
17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.
Nu tas ir vienīgais izskaidrojums tām sliedēm.
Nevaru atrast nekur publiskajā telpā par Polijas plāniem būvēt kaut ko no Lietuvas robežās līdz Varšavai.
To ka pietuvinātie nopelnīs, projektēšanā, ietekmē uz vidi, novērtējumā, ieprikumos tas ir skaidrs. Celtniekime būs darbs un karjeru īpašnieki arī nopelnīs. Tas viss labi, bet ko pēc tam.
Par to pieškirto naudu uzbūvēs tikai sliedes un tiltus vai pārvadus.
Pievadi, stacijas ēkas, atzari utt nav kopējā summa. Tas tā pat kā ar Dienvidu tiltu. Pats tilts izmaksājā 90 milj, visas pārējās estakādes un krustojumi kopā pusmiljardu.
Stacijas tur baigi daudz nebūs. Nav jau Jūrmalas elektriskais, kurš ik pa 400m stājas.
Turklāt ar šo vilcienu labi varēs fraktēt ES kravas, nevajadzēs uz poļu robežas pārkraut uz citu platumu. Vēl ar ātrvilcienu ir ērti ceļot, nav kā ar lidmašīnām, kad lidojums ir ātrs, bet lidostās gemars. | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
| Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko? | Offline | | |
crashiks | | Kopš: 14. Aug 2006
Ziņojumi: 497
Braucu ar: Accordu
|
17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
Tur jau ta lieta ka neiet jo atšķiras sliežu platums. Tagad būs visas iespējas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|