Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
Laoshi
17. Mar 2016, 12:15 #10481

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Mar 2016, 11:57:32 @rekeds rakstīja:

Nila botneti



Tas viss ir pajāt. Pirms pašām vēlēšanām noasfaltēs Brīvībeni, laime ir atnākusi. Tik un tā nav nekā labāka. Nekas nemainīsies. Visi zog. Daugavā ienāks nigu laivu armādas, viņi visus sipīs. Gejropas projekts RailBaltica atņems zemes iedzīvotājiem, tas nav vajadzīgs.
Offline
petka17
17. Mar 2016, 12:38 #10482

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?
Offline
GS
17. Mar 2016, 12:47 #10483

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


Neesmu eksperts bet vari parādīt kādu ekonomisko ieguvumu no Via Baltic, vai no jebkuras ātrgaitas šosejas ? Pieļauju ka visā attīstītajā pasaulē dzīvo muļķi kas nemāk skaitīt un bezjēgā izmet naudu par ātrgaitas vilcieniem un ātrgaitas šosejām

Man liekas ir forši ka var iekāpt vilcienā un īsā laikā aizbraukt kaut vai līdz Lietuvai Igaunijai vai Polijai.

Ir jāskatās ļoti daudz vate tv lai apšaubītu ātrgaitas vilcienu projektu kuru mums principā apmaksā pārējas EU valstis.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
viesulis
17. Mar 2016, 12:50 #10484

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Kad konkrēti sākt maukt par Glušakovu- vajag par Railbatltica papļāpāt
Offline
RVR
17. Mar 2016, 13:06 #10485

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.
Offline
40
17. Mar 2016, 13:16 #10486

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 434

Braucu ar:

Jāpielej eļļa diskusijai:
Aizturēts VP augsta ranga vietnieks...
links tvnet
Offline
crashiks
17. Mar 2016, 13:24 #10487

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu


17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:

17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.

Papildus ja ES finansē 85% un valstij tik jāpieliek 15, un piesaista vietējo darbaspēku kā arī materiālu tad var atsist tos 15% ar nodokļu palīdzību, plus vēl ceļ IKP utt
Offline
Reinis_m
17. Mar 2016, 14:18 #10488

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


17 Mar 2016, 13:16:50 @40 rakstīja:
Jāpielej eļļa diskusijai:
Aizturēts VP augsta ranga vietnieks...
links tvnet


https://twitter.com/edgarskupcs/status/710424774527344640
Offline
GS
17. Mar 2016, 14:25 #10489

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


17 Mar 2016, 14:18:28 @Reinis_m rakstīja:

17 Mar 2016, 13:16:50 @40 rakstīja:
Jāpielej eļļa diskusijai:
Aizturēts VP augsta ranga vietnieks...
links tvnet


https://twitter.com/edgarskupcs/status/710424774527344640


Un kas tur liels, tas ir ~23 neto attiecīgi ~1900 mēnesi par 2 darbiem. Priekš augsta līmeņa vadītāja vismaz privātajā sektora tas noteikti nav daudz.

Protams tas ka iemesls ir tikai algas ir muļķības, to var attiecināt uz parastajiem darbiniekiem kas par to darbu nopelna mazliet vairāk kā rimi kasieres.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
petka17
17. Mar 2016, 14:28 #10490

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns


17 Mar 2016, 13:24:27 @crashiks rakstīja:

17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:

17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.

Papildus ja ES finansē 85% un valstij tik jāpieliek 15, un piesaista vietējo darbaspēku kā arī materiālu tad var atsist tos 15% ar nodokļu palīdzību, plus vēl ceļ IKP utt


See tieši tāpēc es šo jautājumu uzdevu. Es piem. biju palaidis garām, ka 85% sponsorē EU.

Šaize tik tā, ka mums nav vilcieni ar kuriem pa viņu braukt
Offline
AVI
17. Mar 2016, 14:29 #10491

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Vilcieni nāk komplektā.


-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
422167
17. Mar 2016, 15:10 #10492

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

par piemineeto Nilu runaajot.
Jums vinjs tiesaam neskiet kretiins?
Krievu valoda ir oficiaala valsts valoda KF, 17 075 400 km2. Normaali, nevar teikt, ka buutu apdraudeeta.
Bet nee, pa variiteem vajag pieraut klaat veel LV 64 589 km2, 1/264 no RU platiibas. Nu- pa maz, vienkaarsi.
Manupraat, ja vins ar savu varzu ir latviesu ienaidnieki jau startaa, tad kaada starpiiba, ko vins vispaar veel ikdienaa dara vai nedara
(vai varbuut es kautkur kluudos, krieviem vietas toc pa maz uz pasaules, vajag veel )
Offline
Laoshi
17. Mar 2016, 15:16 #10493

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Mar 2016, 15:10:30 @422167 rakstīja:
par piemineeto Nilu runaajot.
Jums vinjs tiesaam neskiet kretiins?
Krievu valoda ir oficiaala valsts valoda KF, 17 075 400 km2. Normaali, nevar teikt, ka buutu apdraudeeta.
Bet nee, pa variiteem vajag pieraut klaat veel LV 64 589 km2, 1/264 no RU platiibas. Nu- pa maz, vienkaarsi.
Manupraat, ja vins ar savu varzu ir latviesu ienaidnieki jau startaa, tad kaada starpiiba, ko vins vispaar veel ikdienaa dara vai nedara
(vai varbuut es kautkur kluudos, krieviem vietas toc pa maz uz pasaules, vajag veel )


Tu nesaproti, pagalms ir asfaltēts! To NEVIENS nav izdarījis, tikai ušis! Sūds tur ar latviešu valodu, leģionāriem, bet kurš var noasfaltēt pagalmu? Solča? Straujumsa? Pulks? Neviens! Tikai ušis! Za prezika sročno!
Offline
40
17. Mar 2016, 15:34 #10494

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 434

Braucu ar:

Ne jau liela vai maza alga, bet ja noķer kādu pat pie rokas , tad labākajā gadījuma ir atlūgums uz paša vēlēšanos un visi plāta rokas, viņš jau vairāk pie mums nestrādā un tāpēc lieta jāizbeidz

17 Mar 2016, 14:21:08 @user rakstīja:


Un kas tur tāds ir?
Offline
Jujubokar
17. Mar 2016, 15:40 #10495

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 416

Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli

Jūtūbā pirms kāda laiciņa klīda video, kurā bezzobaini tantuki pie RD ēkas bļāva "Mi za ušakova, mi za ušakova!". Reāli iederētos.
Offline
tomick
17. Mar 2016, 16:39 #10496

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:

17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.


Nu tas ir vienīgais izskaidrojums tām sliedēm.
Nevaru atrast nekur publiskajā telpā par Polijas plāniem būvēt kaut ko no Lietuvas robežās līdz Varšavai.

To ka pietuvinātie nopelnīs, projektēšanā, ietekmē uz vidi, novērtējumā, ieprikumos tas ir skaidrs. Celtniekime būs darbs un karjeru īpašnieki arī nopelnīs. Tas viss labi, bet ko pēc tam.

Par to pieškirto naudu uzbūvēs tikai sliedes un tiltus vai pārvadus.
Pievadi, stacijas ēkas, atzari utt nav kopējā summa. Tas tā pat kā ar Dienvidu tiltu. Pats tilts izmaksājā 90 milj, visas pārējās estakādes un krustojumi kopā pusmiljardu.
Offline
Laoshi
17. Mar 2016, 16:44 #10497

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Mar 2016, 16:39:30 @tomick rakstīja:

17 Mar 2016, 13:06:30 @91 rakstīja:

17 Mar 2016, 12:38:51 @petka17 rakstīja:
Es galīgi neesmu sexperts šajā jautājumā, bet kāds var padalīties ar info, kur parādīts ekonomiskais ieguvums no RailBaltic projekta? Cik gados plānojas atmaksāties?


Pirmais un galvenais ieguvums šajā projektā ir stratēģiskais (iespēja ātri pārvietot militāras kravas) - un tas arī ir īstais iemesls, kāpēc šis projekts tik ļoti nepatīk vatei un tāpēc vietējie vates dibenlaižas tik aktīvi tam iebilst. Ne tikai ierastie no Saskaņas, bet arī daži labi citi atsevišķi kadri no ZZS un citiem spēkiem.


Nu tas ir vienīgais izskaidrojums tām sliedēm.
Nevaru atrast nekur publiskajā telpā par Polijas plāniem būvēt kaut ko no Lietuvas robežās līdz Varšavai.

To ka pietuvinātie nopelnīs, projektēšanā, ietekmē uz vidi, novērtējumā, ieprikumos tas ir skaidrs. Celtniekime būs darbs un karjeru īpašnieki arī nopelnīs. Tas viss labi, bet ko pēc tam.

Par to pieškirto naudu uzbūvēs tikai sliedes un tiltus vai pārvadus.
Pievadi, stacijas ēkas, atzari utt nav kopējā summa. Tas tā pat kā ar Dienvidu tiltu. Pats tilts izmaksājā 90 milj, visas pārējās estakādes un krustojumi kopā pusmiljardu.


Stacijas tur baigi daudz nebūs. Nav jau Jūrmalas elektriskais, kurš ik pa 400m stājas.

Turklāt ar šo vilcienu labi varēs fraktēt ES kravas, nevajadzēs uz poļu robežas pārkraut uz citu platumu. Vēl ar ātrvilcienu ir ērti ceļot, nav kā ar lidmašīnām, kad lidojums ir ātrs, bet lidostās gemars.
Offline
Tikai_lasu
17. Mar 2016, 16:50 #10498

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.
Offline
Reinis_m
17. Mar 2016, 16:54 #10499

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.



Varbūt tāpēc, ka nav vienotas infrastruktūras, ko?
Offline
crashiks
17. Mar 2016, 16:55 #10500

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu


17 Mar 2016, 16:50:56 @Tikai_lasu rakstīja:
Tieši kuras LV "vilcienu kravas" iet uz Eiropu?
Cik zinu, gandrīz nekas.


Tur jau ta lieta ka neiet jo atšķiras sliežu platums. Tagad būs visas iespējas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4