Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
aupinsh
10. Dec 2013, 20:38 #10441

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


10 Dec 2013, 20:31:52 DrumB rakstīja:

10 Dec 2013, 20:30:09 edzhaans rakstīja:

10 Dec 2013, 20:28:12 DrumB rakstīja:
Kāds zin par RX-8?
Piedāvā šo uz maiņu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/rx-8/bcgnb.html

Neko nezinu par šiem auto, bet ja nobirst dzinējs, tad uz redzēšanos.

Mhm, resurss ir vienīgais, kas baida. Tepat nesen pārdevās rx-7, tam bija minēts, ka resurs 150 000?


Kkur netā pameklē info par tiem RX8, ja nemaldos, šiem dzinejā resurss ir 100k, tā kā drīz tur jābūt atā, atā!
Offline
Marteens
10. Dec 2013, 20:41 #10442

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

pilna google https://www.google.lv/#q=mazda+rx8+engine+problems
Offline
CC
10. Dec 2013, 20:46 #10443

Kopš: 25. Jan 2011

Ziņojumi: 174

Braucu ar:


10 Dec 2013, 20:38:03 aupinsh rakstīja:

10 Dec 2013, 20:31:52 DrumB rakstīja:

10 Dec 2013, 20:30:09 edzhaans rakstīja:

10 Dec 2013, 20:28:12 DrumB rakstīja:
Kāds zin par RX-8?
Piedāvā šo uz maiņu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/rx-8/bcgnb.html

Neko nezinu par šiem auto, bet ja nobirst dzinējs, tad uz redzēšanos.

Mhm, resurss ir vienīgais, kas baida. Tepat nesen pārdevās rx-7, tam bija minēts, ka resurs 150 000?


Kkur netā pameklē info par tiem RX8, ja nemaldos, šiem dzinejā resurss ir 100k, tā kā drīz tur jābūt atā, atā!


tas auto ir superīgs, bet tu viņu negribi, jo viņa mūžs nav ilgs. Būs beigās kā čomam- pārdeva par 700 latiem, bet pirka par ~5.7LVL
Offline
chapinjsh
10. Dec 2013, 20:52 #10444

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 422

Braucu ar: DD un LPG


10 Dec 2013, 16:29:00 Guncis87 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bchod.html kādi ir šie audi? kādas vājās vietas?

vaajaakaa vieta diibelis. Bet nu manuaalis + kvatra + avants visu konpensee
Offline
Belluuns
10. Dec 2013, 21:08 #10445

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro


10 Dec 2013, 20:28:12 DrumB rakstīja:
Kāds zin par RX-8?
Piedāvā šo uz maiņu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/rx-8/bcgnb.html


ar šito ņēmu skaidu vasarā, iet ļoti labi, ja interesē sīkāk varu dabūt pilnu informāciju
Links
Offline
tautudeels
10. Dec 2013, 21:30 #10446

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku


10 Dec 2013, 21:08:46 Belluuns rakstīja:

10 Dec 2013, 20:28:12 DrumB rakstīja:
Kāds zin par RX-8?
Piedāvā šo uz maiņu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/rx-8/bcgnb.html



ar šito ņēmu skaidu vasarā, iet ļoti labi, ja interesē sīkāk varu dabūt pilnu informāciju
Links

98k, tātad tūlīt jāmaina motors. :kapi:

[ Šo ziņu laboja tautudeels, 10 Dec 2013, 21:30:35 ]

Offline
akmens
10. Dec 2013, 22:51 #10447

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


10 Dec 2013, 20:30:09 edzhaans rakstīja:

10 Dec 2013, 20:28:12 DrumB rakstīja:
Kāds zin par RX-8?
Piedāvā šo uz maiņu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/rx-8/bcgnb.html

Neko nezinu par šiem auto, bet ja nobirst dzinējs, tad uz redzēšanos.

Es hujeju šito internetdiagnostiku. Loti daudz pateici ar frāzi "es neko nezinu, bet tomēr zinu..." Esi dzirdējis tādu lielumu, ka var arī paklusēt, ja nav viedoklis?
*jā, jā.. Stāsti man tagad, cik loti pumpains lohs esmu, jo atlāvos izteikt tiešu viedokli par Tavu spēcīgo komentāru. Mani tas interesē..

Par RX8 runājot:
1. Vini atškiras ar 2 lielumiem: 192zs un 231zs versijām. Atškirt elementāri: mazajam dzinējam ir 5-ātrumu kārba, lielajam attiecīgi 6
2. Ja par mašīnu kā tādu runājot, es, personīgi, nemestu aci uz mazo jaudu (šo). Esmu lietojis ikdienā lielo versiju, pabraucis pāris dienas ar mazo - starpība tomēr ir jūtama
3. Ar rotora dzinēju ir jāpabrauc, nevis jāizbrauc, lai saprastu vai grib to uznemties
4. Degvielas patērinš ir pielīdzināms drīzāk 3-litru iekšdedzes tilpumam
5. Tas, ka ar ar rotoru ir braukājusi sieviete, mani vēl vairāk atturētu no tā iegādes - ir tomēr lietas, kas tā lietošanā ir jāievēro.
Tāpat kā jāseko konkrētām lietām pakal bokstera tipa dzinējiem, lai saglabātu resursus, rotoram ir savas lietas, kam jāseko pakal: rotoru ir vēlams nedarbināt iekšā/ārā, ja nav dzinējs uzsilis līdz darba temperatūrai. Šī lieta visbiežāk novērojama ziemas periodā, kad pēc darba nomet mašīnu pie mājas, tad pēc stundas/divām aiziet nodzīt mašīnu stāvvietā pārsimts metrus uz priekšu. Pārāk liela aizraušanās noved pie aizdedzes sveču failure, kas rotoram, īpaši RX8, maksā iespaidīgi: 100 vai 120Ls par svecēm vien
Otra lieta: ella un līmenis. Rotoram jāseko pakal līmenim un RX8 bija jāpielej ella pa 2000-2500km. Vinam ir sava ella: 10w-50, ja nemaldos
Tāpat (tas vairāk uz RX7, bet noder visiem ievērot) iesaka pieliet 100ml 2T ellas pie degvielas uz pilnu bākas tilpumu (100ml uz 50l bija, vajag pārbaudīt, lai neklūdos), papildus ellošanai

Nu tagad pie pozitīvās puses attiecībā par rotoru vs iekšdedze:
Atsaucība pret gāzes pedāla pozīciju ir pilnīgi savādāka un nesalīdzināma. Tās sajūtas, kad pie 7500-8000 rotors vēlreiz iespiež sēdeklī ir jāpārbauda pašam, lai saprastu par ko runā
Diezgan neierobežotas potenciālās iespējas no performances viedokla uz salīdzinoši primitīvu dzinēja principu

Resursi visiem ir dažādi. Ir eksemplāri ar jaunu dzinēju pie 80k un ir dzirdēti eksemplāri, kuriem pie 200k uzlika tikai jaunus apex seals (rotora trijstūra gali, kas veido kompresiju), jo cilvēks par to dzinēju ir rūpējies un laicīgi konstatējis defektu. Sekot pakal tam nav grūti. Ja mašīnai ir originālais nobraukums, pirms pirkšanas uztaisi diagnostiku pie Mazdas, paseko pakal uzrādītajai kompresijai (rotoram tās ir trīs, katrā kamerā) saproti kāds ir jauna dzinēja rādītājs attiecībā pret pielaujamo minimumu, un sapratīsi procentuālo dzinēja nodilumu
Latvijā ir, kas labo/būvē rotorus, tā nav vairs nekāda NASA zinātne. Remontu izmaksas uz dzinēju variē loti - no 100 līdz 1000+, atkarībā, kas ir jālabo, tāpat kā jebkurai ikdienas tehnikai

Tā kaut kā..

[ Šo ziņu laboja akmens, 10 Dec 2013, 22:59:04 ]

Offline
DrumB
10. Dec 2013, 23:02 #10448

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


10 Dec 2013, 22:51:57 akmens rakstīja:
Tā kaut kā..

Izsmeļoši, paldies!
Izskatās, ka RX8 varētu būt kā trešais auto, kas drīzāk noderētu kā trackday car vai 7dienas auto.
Offline
Locis
10. Dec 2013, 23:09 #10449

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11226

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


09 Dec 2013, 21:55:20 vilks85 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/transpo...crash/fndml.html
tas ir prikols vai cilvēks tiešām zābaks?

Offline
cipargalva
10. Dec 2013, 23:44 #10450

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


10 Dec 2013, 16:29:00 Guncis87 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bchod.html kādi ir šie audi? kādas vājās vietas?


Konkrētais eksemplārs izskatās vienkārši nožēlojami. Kāpēc cilvēki vispār pērk tik šķībus un daudzkrāsainus meistardarbus?

Te jau minēja, ka vājā vieta ir motors. Viss pārējais kā jau jebkuram šādas klases nobrauktam auto, pastāvīgi uzturēs Tevi spriedzītē.
Offline
dainiiz
10. Dec 2013, 23:58 #10451

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


10 Dec 2013, 23:44:22 cipargalva rakstīja:

10 Dec 2013, 16:29:00 Guncis87 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bchod.html kādi ir šie audi? kādas vājās vietas?


Konkrētais eksemplārs izskatās vienkārši nožēlojami. Kāpēc cilvēki vispār pērk tik šķībus un daudzkrāsainus meistardarbus?

Te jau minēja, ka vājā vieta ir motors. Viss pārējais kā jau jebkuram šādas klases nobrauktam auto, pastāvīgi uzturēs Tevi spriedzītē.



tiesi taa, rekur maneejo var ieguut probegs original, ja kaads veelas apstriideet, varam baukt jebkur, moller, ingolstadt, vw centrs utt, protams par jusu naudu

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/apljb.html

Offline
akmens
11. Dec 2013, 09:03 #10452

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


10 Dec 2013, 23:02:08 DrumB rakstīja:

10 Dec 2013, 22:51:57 akmens rakstīja:
Tā kaut kā..

Izsmeļoši, paldies!
Izskatās, ka RX8 varētu būt kā trešais auto, kas drīzāk noderētu kā trackday car vai 7dienas auto.

Vairāk vai mazāk, jā. Lietots RX nebūtu vairs pieņemams kā ikdienas auto. Par cenu, cik maksā labs RX8, var atrast RX7, un tie jau ir divi pilnīgi nesalīdzināmi auto ne no viena skata punkta.. nē, es savu RX7 vairs netirgoju

Ar šo es gribēju abgāzt absurdos uzskatus, ka rotors ir NASA zinātne un labojams tikai ar jauna dzinēja ievietošanu, nevis sludināt, ka rotors ir viss un pārējie nulle. Un, ja kaut viens cilvēks ieklausījās tajā, ko uzrakstīju, es savu mērķi esmu izpildījis
Offline
soulfreak
11. Dec 2013, 09:33 #10453

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Un kāpēc vispār bija tāda slima doma tirgot RX'u?
Offline
soulfreak
11. Dec 2013, 10:58 #10454

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e230/pcgle.html

Lūdzu pakomentējiet kaut ko par šo auto, kolēģis ļoti grib šādu mersi. Šis pēc sludekļa izskatās OK. Kā ar šim ar remontiem, šprici, kārbu (6 robi?)?
Offline
Arturiks
11. Dec 2013, 11:13 #10455

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Remonti pa lēto, spārni izskatās, ka uzlikti no FL dīzeļa, to, ka rūsas nav ir grūti noticēt, bet nu iespējams, 6 ātrumi tur noteikti nav. Pēc pieredzes 3.0 benzīni ar manuāli iet diezgan labi, par 2.3 nemācēšu teikt..
Offline
protams
11. Dec 2013, 11:15 #10456

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Jā, arī par to 6. robu kārbu sašaubījos, ja nu vienīgi tā "sporta", ačgārnā ielikta

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
soulfreak
11. Dec 2013, 11:17 #10457

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Kas tur ar motoru? Man te tantes sakot, ka šprice mēdzot gļukot un sūdīgi remontēties
Offline
Arturiks
11. Dec 2013, 11:18 #10458

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


11 Dec 2013, 11:15:04 protams rakstīja:
Jā, arī par to 6. robu kārbu sašaubījos, ja nu vienīgi tā "sporta", ačgārnā ielikta

Vienu brīdi pabraukāju ar 300E Sportline ar Dog-leg kārbu, bet tur arī ir tikai 5 ātrumi.
Offline
Driver
11. Dec 2013, 11:34 #10459

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Dec 2013, 11:17:29 soulfreak rakstīja:
Kas tur ar motoru? Man te tantes sakot, ka šprice mēdzot gļukot un sūdīgi remontēties

Tur ir anuss pilnigakais - no serijas brauc, kamer iet un neaiztiec.
Ja ir elektroniska iesprice, tad tur visiem vadiem izolacija nobirst (pilna google ar to problemu mb).
Ja sprice ir mehaniska tad remonts ir vienkarshi kosmisks un par lietotam daljam nav jegas pat domat.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
soulfreak
11. Dec 2013, 11:36 #10460

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Tātad, auzas ar to motoru? Kā ar gāzi uz tādu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo