Autors | Ziņojums |
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
02 Mar 2015, 18:59:45 Brivinsh rakstīja:
Varbūt kāds zin situāciju...
Ik pa laikam nepūš siltumu, ne arī aukstumu. e60 530d, nekas nestrādā, arī kondiška. Klusums. Un brīžiem atkal pakjer. Pie kompja rāda, ka kļūda pie "AUC sensor". Kur vins atrodas varbūt zināms kādam? 
Papadoss uz piķi !
Būs izbeidzies "ezis" , kas e60 nāk kopā ar pečkas motoru 
Viss komplekts , lietots ar darbu biš pāri 200 eiro ! Jāņem no LCI , citādi sūdi atkārtosies ..., tas pats kas ar CCC |
Offline | |
|
Brivinsh | |
 Kopš: 04. May 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 165
Braucu ar: e60 530d
| Tas ir sūdīgi. Tur nevar būt kkāds dačiks, tjipa, automatic air quality sensor. ? Un kāpēc vins ik pa laikam pūš? Takā gļjuko. Kur tas ezis atrodas. Zem paneļa? Bardoccokā? Vai no kapota puses var tikt klāt, caur salona gaisa filtru? 
02 Mar 2015, 19:26:40 AUTORS rakstīja:
02 Mar 2015, 18:59:45 Brivinsh rakstīja:
Varbūt kāds zin situāciju...
Ik pa laikam nepūš siltumu, ne arī aukstumu. e60 530d, nekas nestrādā, arī kondiška. Klusums. Un brīžiem atkal pakjer. Pie kompja rāda, ka kļūda pie "AUC sensor". Kur vins atrodas varbūt zināms kādam? 
Papadoss uz piķi !
Būs izbeidzies "ezis" , kas e60 nāk kopā ar pečkas motoru 
Viss komplekts , lietots ar darbu biš pāri 200 eiro ! Jāņem no LCI , citādi sūdi atkārtosies ..., tas pats kas ar CCC
|
Offline | |
|
Montana  | |
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10711
Braucu ar: Šahs un mats !
| tu debils esi ? tev pateica kas par problemu, cik maksā un kā izvairīties no tās. nē tas nevar būt nekas cits. nē nevar tikt caur motortelpu |
Offline | |
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
02 Mar 2015, 19:33:05 Brivinsh rakstīja:
Tas ir sūdīgi. Tur nevar būt kkāds dačiks, tjipa, automatic air quality sensor. ? Un kāpēc vins ik pa laikam pūš? Takā gļjuko. Kur tas ezis atrodas. Zem paneļa? Bardoccokā? Vai no kapota puses var tikt klāt, caur salona gaisa filtru? 
02 Mar 2015, 19:26:40 AUTORS rakstīja:
02 Mar 2015, 18:59:45 Brivinsh rakstīja:
Varbūt kāds zin situāciju...
Ik pa laikam nepūš siltumu, ne arī aukstumu. e60 530d, nekas nestrādā, arī kondiška. Klusums. Un brīžiem atkal pakjer. Pie kompja rāda, ka kļūda pie "AUC sensor". Kur vins atrodas varbūt zināms kādam? 
Papadoss uz piķi !
Būs izbeidzies "ezis" , kas e60 nāk kopā ar pečkas motoru 
Viss komplekts , lietots ar darbu biš pāri 200 eiro ! Jāņem no LCI , citādi sūdi atkārtosies ..., tas pats kas ar CCC
Jāārda nost viss panelis , tikai tad viņu var nomainīt , no citurienes krāt netiek !
Jauns tas viss maksā..., nu tu negribēsi zināt cik
Lietotu , kā jau teicu! Brauc pie BR , sakārtos pa 200-250 eināriem ! |
Offline | |
|
karlsonss | |
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Mozz var ar piilaadzhazarinju uzshamaneet, kanav jaamaina? |
Offline | |
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Ta pūš , ta nepūš vel ir sīkums !
Kādu dziesmu dziedās kad sāks pūst bez apstājas , visu nakti , kamēr aķis sauss +signalizācija auro visu laiku 
E39 fails palicis arī iekš e60/61 ! PreFl protams 
E39 tas bija visos... |
Offline | |
|
Brivinsh | |
 Kopš: 04. May 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 165
Braucu ar: e60 530d
|
02 Mar 2015, 19:46:20 AUTORS rakstīja:
Ta pūš , ta nepūš vel ir sīkums !
Kādu dziesmu dziedās kad sāks pūst bez apstājas , visu nakti , kamēr aķis sauss +signalizācija auro visu laiku 
E39 fails palicis arī iekš e60/61 ! PreFl protams 
E39 tas bija visos...
Forši |
Offline | |
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
02 Mar 2015, 19:40:32 karlsonss rakstīja:
Mozz var ar piilaadzhazarinju uzshamaneet, kanav jaamaina?
Kafijas biezumi rāda ka bez maiņas nekā ... |
Offline | |
|
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
02 Mar 2015, 19:50:12 Brivinsh rakstīja:
02 Mar 2015, 19:46:20 AUTORS rakstīja:
Ta pūš , ta nepūš vel ir sīkums !
Kādu dziesmu dziedās kad sāks pūst bez apstājas , visu nakti , kamēr aķis sauss +signalizācija auro visu laiku 
E39 fails palicis arī iekš e60/61 ! PreFl protams 
E39 tas bija visos...
Forši
Nu ja ka forši 
Nemīz , man fāteris savam Vojādžerim jau trešo ezi ir uzlicis pusgada laikā 
Takā ar bembjiem vel viss ir normāli .... |
Offline | |
|
Kaross  | |
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4425
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
02 Mar 2015, 19:26:40 AUTORS rakstīja:
02 Mar 2015, 18:59:45 Brivinsh rakstīja:
Varbūt kāds zin situāciju...
Ik pa laikam nepūš siltumu, ne arī aukstumu. e60 530d, nekas nestrādā, arī kondiška. Klusums. Un brīžiem atkal pakjer. Pie kompja rāda, ka kļūda pie "AUC sensor". Kur vins atrodas varbūt zināms kādam? 
Papadoss uz piķi !
Būs izbeidzies "ezis" , kas e60 nāk kopā ar pečkas motoru 
Viss komplekts , lietots ar darbu biš pāri 200 eiro ! Jāņem no LCI , citādi sūdi atkārtosies ..., tas pats kas ar CCC
Muļķības. Lietotus sūdus nav jāliek. Liekot jaunu var dabūt pat zem 150 Euro kopā ar darbu. Esam taisījuši. Jauns aftermarket būs labāks kā 300 000km nogājis LCI...
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Kaross  | |
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4425
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| \istenībā tikko apskatījos. Ar oriģinālo jaunu ventilatoru varu uztaisīt ar visu nomaiņu pa 220 Euro.
Jaunu aftermarket ap 150 Euro. Bet tāpat tas būs BEHR ventilators... Kas ir oriģinālražotājs.
Un ja godīgi, tad tur nekāda sakara nav ar ezi, bet gan ar nodilušām ventilatora oglītēm. Viss parasti ir melns putekļos. [ Šo ziņu laboja Kaross, 02 Mar 2015, 22:14:44 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
02 Mar 2015, 22:12:34 Kaross rakstīja:
\istenībā tikko apskatījos. Ar oriģinālo jaunu ventilatoru varu uztaisīt ar visu nomaiņu pa 220 Euro.
Jaunu aftermarket ap 150 Euro. Bet tāpat tas būs BEHR ventilators... Kas ir oriģinālražotājs.
Un ja godīgi, tad tur nekāda sakara nav ar ezi, bet gan ar nodilušām ventilatora oglītēm. Viss parasti ir melns putekļos.
Jūs tur galvu saspieduši ? pa velti paneli cilājat nost/virsū ....  |
Offline | |
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Man BR piedāvāja pa 200 to izdarīt , bet ar lietotu oem ventilātoru ! 100 eināri maksā noņemt un uzlikt paneli ..., lai nekas negrab.... |
Offline | |
|
Kaross  | |
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4425
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pats tu saspiedies. 
Panelis nav jāceļ nost. Var jau caur izpūtēju motora galvas blīvi mainīt, bet tas nav obligāti vajadzīgs ja var civilizēti to izdarīt.
Ir ko ņemties savas stundas, bet nu panelis 100% nav jāceļ nost.
Tikai nu nesāc te stāstīt, ka pēc mums panelis grabēs. [ Šo ziņu laboja Kaross, 02 Mar 2015, 22:21:46 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
02 Mar 2015, 22:20:43 Kaross rakstīja:
Pats tu saspiedies. 
Panelis nav jāceļ nost. Var jau caur izpūtēju motora galvas blīvi mainīt, bet tas nav obligāti vajadzīgs ja var civilizēti to izdarīt.
Ir ko ņemties savas stundas, bet nu panelis 100% nav jāceļ nost.
Tikai nu nesāc te stāstīt, ka pēc mums panelis grabēs.
Tu tagad piedāvā BR pie uzmetējiem pielikt !? 
Man sāka ventilātors čivināt (Čīkstēt) , piebraucu un apjautājos , no turienes arī info !
Problēmu atrisināju banāli vienkārši -nopirku eļļojošu smērvielu baloniņā , kas nepievelk putekļus un ūdeni , un ar garu šļauciņu no motortelpas puses tiku klāt pie motora un sapūtu ...., nu jau pus gadu viss strādā un nekas nečivina  |
Offline | |
|
Kaross  | |
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4425
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Te visi kaut kādi jūtīgi. Es kaut ko par BR teicu?
Neredzu tur nekādu uzmetienu. Vienkārši dezinformētību no tavas puses.
Latviski tā saucās tirgus konkurence. Viens piedāvā vienu produktu, cits piedāvā citu produktu.
Un čikstošām oglītēm nav nekāda sakara ar ezi. Vienkārši ar labu E60 :nogājis_ļimaku: :LV_ačujebeninjs_auto_18000_eināri:
Z_auto:[ Šo ziņu laboja Kaross, 02 Mar 2015, 22:31:38 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
02 Mar 2015, 22:30:21 Kaross rakstīja:
Te visi kaut kādi jūtīgi. Es kaut ko par BR teicu?
Neredzu tur nekādu uzmetienu. Vienkārši dezinformētību no tavas puses.
Latviski tā saucās tirgus konkurence. Viens piedāvā vienu produktu, cits piedāvā citu produktu.
Es tak tev skaidri un gaiši teicu , ka piedāvāja uzlikt lietotu ventilātoru , kas maksā 100-120 eiro un darbs maksā 100 eiro !
Kurā vietā tu redzi dezinformētību ?
ja nu vienīgi lietots ventilātors no e60 09' gada maksā 15 einārus...
Panelis esot jājauc nost ....
Nu kurš tagad no jums stāsta pasakas !? |
Offline | |
|
PowerBMW  | |
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5803
Braucu ar:
| Edža kā var nomainīt nenoņemot paneli |
Offline | |
|
Kaross  | |
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4425
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Man pilnīgi pie kājas cik maksā lietots ventilators. Es lieku jaunus un viss ir labi.
Ir vienkārši lietas, kuras nelieku lietotas un arī nevajag. Tāpat kā kalotkas nemaina tikai vienā pusē vai amortizatorus.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
AUTORS | |
 Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Un čikstošām oglītēm nav nekāda sakara ar ezi.
Es jau arī neteicu ka man ezis beigts 
Un čīkstēt ventilātors var sākt pilnīgi jaunam Qaškajam , pēc mēneša , ko garantija atsakās novērst jo tak strādā... skaņa esot tikai blakusparādība 
Mans auto bija pus gadu nostāvējis , nopērkot tur elekrto gļuku bija pa pilno no sākuma , kamēr viss izžuva un atdzīvojās !
Tā ir kad lohi noliek auto placī ar slapjiem kovrikiem un neatrstāj nekādu iespēju ventilācijai ... |
Offline | |
|