Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
uudensputns
31. Oct 2013, 10:09 #10401

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.


Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām.
Offline
GintsK
31. Oct 2013, 10:26 #10402

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Tad jau ar to Blue power esmu sasniedzis tīri atzīstamu rezultātu. Man sanāk 62gāze/38dīzelis Kopējais patēriņš litros ir par 6..7% lielāks kā ar pliku dīzeli. Es tikai skaidri zinu, ka tas Bluepower pārlej, kad slodze samazinās. Un neko tur nevaru izdarīt. Vienīgais izslēgt gāzes padevi atlaižot pedāli pavisam un tad dot pa jaunu.

======
Kas slikts notiek sprauslām aukstumā??
Es vēl saprastu reduktoram tur memrānas cietas.

Ir redzēti kadri, kam ar 1. paaudzi benzīna daļa ir amputēta. Šķiļ un brauc. Ar elektrisku sistēmu būtu jābūt labāk....
Offline
gangrel
31. Oct 2013, 10:46 #10403

Kopš: 05. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 257

Braucu ar: viedokli

Ir kādas atsauksmes/bijušas darīšanas ar www.autogaze66.lv ? Cenas ziņā saņemts labs piedāvājums 4 cilindru iekārtai ar Barracuda sprauslām.
Otra alternatīva Heinrihs ar Hana sprauslām..
Offline
koijotss
31. Oct 2013, 10:51 #10404

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


31 Oct 2013, 10:46:34 gangrel rakstīja:
Ir kādas atsauksmes/bijušas darīšanas ar www.autogaze66.lv ? Cenas ziņā saņemts labs piedāvājums 4 cilindru iekārtai ar Barracuda sprauslām.
Otra alternatīva Heinrihs ar Hana sprauslām..


uz ko tev vajag likt gāzi , atsūti pm
autogaze 66 ir ka visur

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
uudensputns
31. Oct 2013, 11:33 #10405

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

GintsK,pieminēji vēl vienu no blue problēmām.Citām iekārtām nekādu tādu gļuku nav,blue nav detonācijas devēja,kurš ir citiem.
Nu nepatīk man blue un tur neko nevar darīt...

Savulaik pats ar plītiņu mizoju tikai ar gāzi,par benzīna daļu atcerējos pie kādiem -20.

Ir dažas programmas,kurām paredzēts starts ar gāzi,tiesa gan,siltam motoram.

[ Šo ziņu laboja uudensputns, 31 Oct 2013, 11:39:16 ]

Offline
GintsK
31. Oct 2013, 12:39 #10406

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Laimīgs jau neesmu par to blue power. Viņam det devēja vietā ir EGT sensors, kas tur vajadzīgs kā zaķim stopsignāls... Interpolācijas tabulā nav...
Ar det devēju gāzes devu varētu vēl palielināt! Protams, ja tā nav fīča uz papīra.

Kas tām gāzes sprauslām kait no aukstuma?!
Offline
PASSATizhi
31. Oct 2013, 12:44 #10407

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


31 Oct 2013, 10:09:18 uudensputns rakstīja:

31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.


Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām.
motoram tak pofig, uzsildīt vajag tikai ieduktoru. T sensors gāzei ir reduktorā. tāpēc es noteikti pamēģināšu uzlikt to kvēlsveču sildītāju, ja uzliek divus virknē, moš nemaz benzīnu nevajag arī ziemā
Offline
kexxx
31. Oct 2013, 18:39 #10408

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12311

Braucu ar:


31 Oct 2013, 12:44:06 PASSATizhi rakstīja:

31 Oct 2013, 10:09:18 uudensputns rakstīja:

31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.


Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām.
motoram tak pofig, uzsildīt vajag tikai ieduktoru. T sensors gāzei ir reduktorā. tāpēc es noteikti pamēģināšu uzlikt to kvēlsveču sildītāju, ja uzliek divus virknē, moš nemaz benzīnu nevajag arī ziemā


hmm, un kas notiks ar uzsildīto reduktoru, kad tiks iedarbināts dzinējs un sāks cirkulēt šķidrums?
Offline
streetlife
31. Oct 2013, 18:57 #10409

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


31 Oct 2013, 18:39:43 kexxx rakstīja:

31 Oct 2013, 12:44:06 PASSATizhi rakstīja:

31 Oct 2013, 10:09:18 uudensputns rakstīja:

31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.


Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām.
motoram tak pofig, uzsildīt vajag tikai ieduktoru. T sensors gāzei ir reduktorā. tāpēc es noteikti pamēģināšu uzlikt to kvēlsveču sildītāju, ja uzliek divus virknē, moš nemaz benzīnu nevajag arī ziemā


hmm, un kas notiks ar uzsildīto reduktoru, kad tiks iedarbināts dzinējs un sāks cirkulēt šķidrums?



Cilvēki.Nu uzlieciet motora 220v apsildi, i būs jums ātra pārslēgšanās uz gāzi. 20 % skandināvu ar tādubraukā. bet tas ir pagajušais gadsimts.

Iedomajaties, mašīnām ir tāda lieta kā autonomā apsilde. Prikiņ Tikai vai lētāk ir sildīt antifrīzu sēžot uz vietas, vai arī braucot.
Offline
kexxx
31. Oct 2013, 19:10 #10410

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12311

Braucu ar:

prikidivaju kā izskatīsies daudzstāveņu pagalmā auto ar pagarinātāju un vadu no kāda 8.stāva un vēl zīmīti uzlikt- elektrību nezagt, dabūsi ar lāpstu!
Offline
otomars
31. Oct 2013, 19:10 #10411

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

un autonomku uz gaazi
Offline
kexxx
31. Oct 2013, 19:12 #10412

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12311

Braucu ar:


31 Oct 2013, 19:10:37 otomars rakstīja:
un autonomku uz gaazi


kaut kā tik balonam šis jāpieslēdz, motors būs karsts ātri vien... un stikli-sekunžu laikā!

[ Šo ziņu laboja kexxx, 31 Oct 2013, 19:13:33 ]

Offline
otomars
31. Oct 2013, 19:16 #10413

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

jaa ,tam reduktoru nevajag
Offline
uudensputns
31. Oct 2013, 19:46 #10414

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


Autonomka ar gāzi ir visefektīvākais to veids,darbojas ļoti klusi un silda pamatīgi.Savulaik pat kamazā tāda bija.
Offline
nagla
31. Oct 2013, 20:27 #10415

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

Kursh nems? es pats panemtu,nav peypala!

[ Šo ziņu laboja nagla, 31 Oct 2013, 20:30:56 ]

Offline
depo
31. Oct 2013, 20:30 #10416

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


31 Oct 2013, 19:10:12 kexxx rakstīja:
prikidivaju kā izskatīsies daudzstāveņu pagalmā auto ar pagarinātāju un vadu no kāda 8.stāva un vēl zīmīti uzlikt- elektrību nezagt, dabūsi ar lāpstu!


Mans radinieks vakarā mašīnu liekot garažā lika mašīnā istabas pūšamo sildītāju. Dzīvoklī viņam bija slēdzis ar kuru ieslēdza viņu no rīta, lai uzsildītu mašīnu Bija izvilkts vads no dzīvokļa uz garažu.
Offline
KristsK
31. Oct 2013, 20:41 #10417

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

Pazīstama lieta...


-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Modjo
31. Oct 2013, 22:15 #10418

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Ar Lpg te sakars cik vien virtuves balons. Bilde ir tipisks ziemas dizelpi*aka paraugs. Vismaz man ta skiet
Offline
PASSATizhi
31. Oct 2013, 23:57 #10419

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

mans turbokarburātors šodien piemērija šprici. vel nav pabeigts, bet no pirmās paaudzes jau atvadijos. tagad visi 3 auto ir ar pareizo barošanu aprīkoti




bardaks motortelpā drīz pazudīs
Offline
Spok5
01. Nov 2013, 04:02 #10420

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.


Khhh, ne tikai nav jāslapina kanāla siena aukstam, paātrinātājsūkni arī var stipri nodušīt nost Man ikdienas drapaks pat neprotestē, ja norubī nost pavisam. Nu un pakaļas pārvietotājam var iegriezt sadalenes, lai kruīza režīmā būtu lielāks dinamiskais spiediens, lpg tak pat prasās.

Ja nav grozāmā smadzene ar vairākām pārslēdzamajām kartēm (mans variants), tad gan jau var provēt pa kulibinu metodei, zagties iekšā CTS vadā un tur karināt kaut kādu laika releju, no sērijas - 15 min benz. ecu dabū pamērīt kādu fiksētu pretestību un pēc 15min saslēdz atpakaļ normālo devēju. Bet nu šajā gadījumā, es visu šito padarīšanu gribētu nobarot no tā paša LPG maģistrāles vārsta, jo nu negribētos jautrību, kamēr tas krāms nav piesilis tos pašus 40C. Bet tad atkal, vai ir vērts čakarēties, jo nu laiks, kamēr sasilst no 40 līdz kādiem 70, kad dz. šķidruma temp. kompensācijas ir tuvu 0 ir gaužām maziņš. Cita lieta, ja gribās laist lpg uzreiz pēc piešķilšanas, ja cilvēcīgi iznāk atrisināt problēmu, ka neplēš kopā membrānu, tad var pačakarēties.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 01 Nov 2013, 04:13:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo