Autors | Ziņojums |
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.
Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām. |
Offline | |
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Tad jau ar to Blue power esmu sasniedzis tīri atzīstamu rezultātu. Man sanāk 62gāze/38dīzelis Kopējais patēriņš litros ir par 6..7% lielāks kā ar pliku dīzeli. Es tikai skaidri zinu, ka tas Bluepower pārlej, kad slodze samazinās. Un neko tur nevaru izdarīt. Vienīgais izslēgt gāzes padevi atlaižot pedāli pavisam un tad dot pa jaunu.
======
Kas slikts notiek sprauslām aukstumā??
Es vēl saprastu reduktoram tur memrānas cietas.
Ir redzēti kadri, kam ar 1. paaudzi benzīna daļa ir amputēta. Šķiļ un brauc. Ar elektrisku sistēmu būtu jābūt labāk.... |
Offline | |
|
gangrel | |
Kopš: 05. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 257
Braucu ar: viedokli
| Ir kādas atsauksmes/bijušas darīšanas ar www.autogaze66.lv ? Cenas ziņā saņemts labs piedāvājums 4 cilindru iekārtai ar Barracuda sprauslām.
Otra alternatīva Heinrihs ar Hana sprauslām..
|
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
31 Oct 2013, 10:46:34 gangrel rakstīja:
Ir kādas atsauksmes/bijušas darīšanas ar www.autogaze66.lv ? Cenas ziņā saņemts labs piedāvājums 4 cilindru iekārtai ar Barracuda sprauslām.
Otra alternatīva Heinrihs ar Hana sprauslām..
uz ko tev vajag likt gāzi , atsūti pm
autogaze 66 ir ka visur
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| GintsK,pieminēji vēl vienu no blue problēmām.Citām iekārtām nekādu tādu gļuku nav,blue nav detonācijas devēja,kurš ir citiem.
Nu nepatīk man blue un tur neko nevar darīt...
Savulaik pats ar plītiņu mizoju tikai ar gāzi,par benzīna daļu atcerējos pie kādiem -20.
Ir dažas programmas,kurām paredzēts starts ar gāzi,tiesa gan,siltam motoram.[ Šo ziņu laboja uudensputns, 31 Oct 2013, 11:39:16 ] |
Offline | |
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Laimīgs jau neesmu par to blue power. Viņam det devēja vietā ir EGT sensors, kas tur vajadzīgs kā zaķim stopsignāls... Interpolācijas tabulā nav...
Ar det devēju gāzes devu varētu vēl palielināt! Protams, ja tā nav fīča uz papīra.
Kas tām gāzes sprauslām kait no aukstuma?! |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
31 Oct 2013, 10:09:18 uudensputns rakstīja:
31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.
Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām.
motoram tak pofig, uzsildīt vajag tikai ieduktoru. T sensors gāzei ir reduktorā. tāpēc es noteikti pamēģināšu uzlikt to kvēlsveču sildītāju, ja uzliek divus virknē, moš nemaz benzīnu nevajag arī ziemā |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12311
Braucu ar:
|
31 Oct 2013, 12:44:06 PASSATizhi rakstīja:
31 Oct 2013, 10:09:18 uudensputns rakstīja:
31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.
Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām.
motoram tak pofig, uzsildīt vajag tikai ieduktoru. T sensors gāzei ir reduktorā. tāpēc es noteikti pamēģināšu uzlikt to kvēlsveču sildītāju, ja uzliek divus virknē, moš nemaz benzīnu nevajag arī ziemā
hmm, un kas notiks ar uzsildīto reduktoru, kad tiks iedarbināts dzinējs un sāks cirkulēt šķidrums? |
Offline | |
|
|
streetlife | |
Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
31 Oct 2013, 18:39:43 kexxx rakstīja:
31 Oct 2013, 12:44:06 PASSATizhi rakstīja:
31 Oct 2013, 10:09:18 uudensputns rakstīja:
31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.
Viss labi līdz brīdim,ka zemo temperatūru dēl nosprāgst sprauslas.JA nežņaudzas uz to izvēli,tad tā var darīt.Man te viena omega ar omvl sprauslām būs kādus 60 tkm noskrējusi,kā uzlika 30 grādus,ta jams brauc un priecājas.Pašam auto arī otro gadu jau iztiek ar 30 grādiem un baracudām.
motoram tak pofig, uzsildīt vajag tikai ieduktoru. T sensors gāzei ir reduktorā. tāpēc es noteikti pamēģināšu uzlikt to kvēlsveču sildītāju, ja uzliek divus virknē, moš nemaz benzīnu nevajag arī ziemā
hmm, un kas notiks ar uzsildīto reduktoru, kad tiks iedarbināts dzinējs un sāks cirkulēt šķidrums?
Cilvēki.Nu uzlieciet motora 220v apsildi, i būs jums ātra pārslēgšanās uz gāzi. 20 % skandināvu ar tādubraukā. bet tas ir pagajušais gadsimts.
Iedomajaties, mašīnām ir tāda lieta kā autonomā apsilde. Prikiņ Tikai vai lētāk ir sildīt antifrīzu sēžot uz vietas, vai arī braucot. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12311
Braucu ar:
| prikidivaju kā izskatīsies daudzstāveņu pagalmā auto ar pagarinātāju un vadu no kāda 8.stāva un vēl zīmīti uzlikt- elektrību nezagt, dabūsi ar lāpstu! |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| un autonomku uz gaazi |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12311
Braucu ar:
|
31 Oct 2013, 19:10:37 otomars rakstīja:
un autonomku uz gaazi
kaut kā tik balonam šis jāpieslēdz, motors būs karsts ātri vien... un stikli-sekunžu laikā!
[ Šo ziņu laboja kexxx, 31 Oct 2013, 19:13:33 ] |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| jaa ,tam reduktoru nevajag |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
Autonomka ar gāzi ir visefektīvākais to veids,darbojas ļoti klusi un silda pamatīgi.Savulaik pat kamazā tāda bija. |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| Kursh nems? es pats panemtu,nav peypala! [ Šo ziņu laboja nagla, 31 Oct 2013, 20:30:56 ] |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
31 Oct 2013, 19:10:12 kexxx rakstīja:
prikidivaju kā izskatīsies daudzstāveņu pagalmā auto ar pagarinātāju un vadu no kāda 8.stāva un vēl zīmīti uzlikt- elektrību nezagt, dabūsi ar lāpstu!
Mans radinieks vakarā mašīnu liekot garažā lika mašīnā istabas pūšamo sildītāju. Dzīvoklī viņam bija slēdzis ar kuru ieslēdza viņu no rīta, lai uzsildītu mašīnu Bija izvilkts vads no dzīvokļa uz garažu. |
Offline | |
|
|
KristsK | |
Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
| Pazīstama lieta...
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
|
Offline | |
|
Modjo | |
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Ar Lpg te sakars cik vien virtuves balons. Bilde ir tipisks ziemas dizelpi*aka paraugs. Vismaz man ta skiet |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| mans turbokarburātors šodien piemērija šprici. vel nav pabeigts, bet no pirmās paaudzes jau atvadijos. tagad visi 3 auto ir ar pareizo barošanu aprīkoti
bardaks motortelpā drīz pazudīs |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
31 Oct 2013, 09:22:08 GintsK rakstīja:
Nu bet ziemā pasildīt reduktoru tak būtu labākais ko darīt!
Vispār gāzes sistēmām kāds ir risinājis problēmu, ka uz LPG iesilstošam motoram nav vajadzīgs bagātinājums kā benzīnam?
Man eksperimentālais projekts tiek slēgts uz LPG uzreiz pēc iedarbināšanas neatkarīgi no temperatūras. Pie lieliem mīnusiem skaidra lieta - vajag piespiedu reduktora sildīšanu. Citādi nevar kārtīgi dot mizā. Bet tā - pēc ledus nokasīšanas uzreiz tiek braukts.
Khhh, ne tikai nav jāslapina kanāla siena aukstam, paātrinātājsūkni arī var stipri nodušīt nost Man ikdienas drapaks pat neprotestē, ja norubī nost pavisam. Nu un pakaļas pārvietotājam var iegriezt sadalenes, lai kruīza režīmā būtu lielāks dinamiskais spiediens, lpg tak pat prasās.
Ja nav grozāmā smadzene ar vairākām pārslēdzamajām kartēm (mans variants), tad gan jau var provēt pa kulibinu metodei, zagties iekšā CTS vadā un tur karināt kaut kādu laika releju, no sērijas - 15 min benz. ecu dabū pamērīt kādu fiksētu pretestību un pēc 15min saslēdz atpakaļ normālo devēju. Bet nu šajā gadījumā, es visu šito padarīšanu gribētu nobarot no tā paša LPG maģistrāles vārsta, jo nu negribētos jautrību, kamēr tas krāms nav piesilis tos pašus 40C. Bet tad atkal, vai ir vērts čakarēties, jo nu laiks, kamēr sasilst no 40 līdz kādiem 70, kad dz. šķidruma temp. kompensācijas ir tuvu 0 ir gaužām maziņš. Cita lieta, ja gribās laist lpg uzreiz pēc piešķilšanas, ja cilvēcīgi iznāk atrisināt problēmu, ka neplēš kopā membrānu, tad var pačakarēties.[ Šo ziņu laboja Spok5, 01 Nov 2013, 04:13:02 ] |
Offline | |
|