Autors | Ziņojums |
samij | |
Kopš: 20. Jan 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 154
Braucu ar: e30
| look cilveki lieto specialu programmu lai uzzinatu ka tas darbosies!!!
http://forums.drom.ru/gt-forum/t1151555820.html |
Offline | |
|
samij | |
Kopš: 20. Jan 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 154
Braucu ar: e30
| |
Offline | |
|
seeingman | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
25 Feb 2013, 21:07:09 samij rakstīja:
25 Feb 2013, 17:12:57 Kaross rakstīja:
25 Feb 2013, 10:23:51 samij rakstīja:
25 Feb 2013, 10:22:04 samij rakstīja:
ja kadam vajadzes atradu google ->
iepludes kolestoram vajag but no 50% lidz 70% no motora tilpuma.
un vel atradu foto ar iepludes kolelektoru ka tas modelejas -->
Да кто ж знает, какая она правильная форма.
Но я думаю что-то рядом должно, ибо движение воздуха здесь отвечает здравому смыслу. Нет острыв краев, на которых возможен срыв потока. Сужение идет к самой дальней трубе от дросселя, чтобы сохранить скорость потока.
Ja tā skaitās modelēšana, tad es pat nezinu ko teikt.
Tā ir taisīšana uz bui dui un kjep, ljep.
Nu ja tu ta doma,lai paliek ta. bet es lasiju vairakas forumas par tiem iepludes kolektoriem un sita forma ir viena no pareizakajiem prieks iepludes kolektora!!!
hurr durr |
Offline | |
|
samij | |
Kopš: 20. Jan 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 154
Braucu ar: e30
|
25 Feb 2013, 21:19:21 seeingman rakstīja:
25 Feb 2013, 21:07:09 samij rakstīja:
25 Feb 2013, 17:12:57 Kaross rakstīja:
25 Feb 2013, 10:23:51 samij rakstīja:
25 Feb 2013, 10:22:04 samij rakstīja:
ja kadam vajadzes atradu google ->
iepludes kolestoram vajag but no 50% lidz 70% no motora tilpuma.
un vel atradu foto ar iepludes kolelektoru ka tas modelejas -->
Да кто ж знает, какая она правильная форма.
Но я думаю что-то рядом должно, ибо движение воздуха здесь отвечает здравому смыслу. Нет острыв краев, на которых возможен срыв потока. Сужение идет к самой дальней трубе от дросселя, чтобы сохранить скорость потока.
Ja tā skaitās modelēšana, tad es pat nezinu ko teikt.
Tā ir taisīšana uz bui dui un kjep, ljep.
Nu ja tu ta doma,lai paliek ta. bet es lasiju vairakas forumas par tiem iepludes kolektoriem un sita forma ir viena no pareizakajiem prieks iepludes kolektora!!!
hurr durr
visi tadi kudri,bet kad jauta neviens neko nezin!!!! trukst vardu |
Offline | |
|
Cibulis | |
Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Kāds var pateikt, no kādas mašīnas meklēt e36 mazo reduktoru ar attiecību ~3.7 (3,45 negribu un ~3.9 arī nē). Nu, no kāda lieluma motora, kārbas skatīties. |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
25 Feb 2013, 21:24:05 samij rakstīja:
25 Feb 2013, 21:19:21 seeingman rakstīja:
25 Feb 2013, 21:07:09 samij rakstīja:
25 Feb 2013, 17:12:57 Kaross rakstīja:
25 Feb 2013, 10:23:51 samij rakstīja:
25 Feb 2013, 10:22:04 samij rakstīja:
ja kadam vajadzes atradu google ->
iepludes kolestoram vajag but no 50% lidz 70% no motora tilpuma.
un vel atradu foto ar iepludes kolelektoru ka tas modelejas -->
Да кто ж знает, какая она правильная форма.
Но я думаю что-то рядом должно, ибо движение воздуха здесь отвечает здравому смыслу. Нет острыв краев, на которых возможен срыв потока. Сужение идет к самой дальней трубе от дросселя, чтобы сохранить скорость потока.
Ja tā skaitās modelēšana, tad es pat nezinu ko teikt.
Tā ir taisīšana uz bui dui un kjep, ljep.
Nu ja tu ta doma,lai paliek ta. bet es lasiju vairakas forumas par tiem iepludes kolektoriem un sita forma ir viena no pareizakajiem prieks iepludes kolektora!!!
hurr durr
visi tadi kudri,bet kad jauta neviens neko nezin!!!! trukst vardu
Šeit svarīgi ir nevis lineārais ātrums, bet gan pulsācija laikā. Bildītē ir tīri statisks modulis, kad pa visiem cilindriem vienlaicīgi rauj iekšā. Tici man, uz auto tā nav un katrs cilindrs rauj savā laikā un vajag saskaņot retinājumu/blīvējumu viļņus, lai iegūtu vajadzīgo efektu konkrētā apgriezienu diapazonā. Matemātika tā pati, kas "zirnekļiem". Tāpēc arī ieplūdes kolektori 325i un 325e atšķiras - pirmais veras pie lieliem apgriezieniem, bet otrajam ir labs griezes moments bez zirgiem.[ Šo ziņu laboja Instigater, 26 Feb 2013, 12:16:44 ] |
Offline | |
|
Archer | |
Kopš: 27. Mar 2006
No: Rēzekne
Ziņojumi: 1259
Braucu ar: YAMAHA
| varbūt varat ieteikt kādu drošu servisu Rīgā (vēlams Dārzciems Purvciems) kur var aizdzīt w124 paremontēt dzinēju? |
Offline | |
|
ozo | |
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Iedodiet saiti kurā var pārbaudīt sava interneta ātrumu? |
Offline | |
|
|
karlsonss | |
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| speedtest.net
va man kaads pateikt par mob numuru 27149354 - piesleegums vai zz?
ja piesleegums, tad siikaaku info?
Tele
[ Šo ziņu laboja karlsonss, 26 Feb 2013, 19:14:52 ] |
Offline | |
|
hashman | |
Kopš: 15. Mar 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 234
Braucu ar: Volvo XC90, Volvo 780, Ford F150XL.
| kads nezin kur varetu uz rez.dalam dabut mazda 626 92.gada. vajag aimugureja vaka (hechbeka) amartinus.
Ja varat rakstat privati 2825734O |
Offline | |
|
seeingman | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
26 Feb 2013, 12:15:21 Instigater rakstīja:
Šeit svarīgi ir nevis lineārais ātrums, bet gan pulsācija laikā. Bildītē ir tīri statisks modulis, kad pa visiem cilindriem vienlaicīgi rauj iekšā. Tici man, uz auto tā nav un katrs cilindrs rauj savā laikā un vajag saskaņot retinājumu/blīvējumu viļņus, lai iegūtu vajadzīgo efektu konkrētā apgriezienu diapazonā. Matemātika tā pati, kas "zirnekļiem". Tāpēc arī ieplūdes kolektori 325i un 325e atšķiras - pirmais veras pie lieliem apgriezieniem, bet otrajam ir labs griezes moments bez zirgiem.
vot beidzot kāds uzrakstīja to, ko man bija slinkums rakstīt, piebildīšu gan, ka tur pie tām bildītēm ar tipa plūsmas analīzi daudzi taisa kolektorus turbo tačkām, kur atkal ir vajadzīga nedaudz savādāka ģeometrija nekā atmo.
un izplūdes kolektoru fiziku salīdzīnāt ar ieplūdes nu es nezinu, vēl nevienas nav uztaisījis 6-2-1 vai 4-2-1 ieplūdnieku , kā arī izplūdes kolektoriem nav resīveru.
Un vēl no cauruļu garuma un resīvera lieluma ir atkarīgs kurā vieta apgriezienu diapazonā būs jauda.
kā arī lielāks nav labāks, trubas nav tolka taisīt ar lielāku šķērsgriezuma laukumu nekā ieplūdes lūkām galvā, kā arī jāatceras, ka galvas lūkas no rūnīcas ir greizas un ar asām kantēm un lauzumiem iekšā, kas ietekmē plūsmu.
un tas ram air duct pipe vai ko tur nopirka, kur ellē gribi viņu bāzt? |
Offline | |
|
aa55h0le | |
Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| Jautajums specukiem:
M50B25 no e34, bez vanosa.
Nestrada otrais cilindrs.
Sveces jaunas.
Spole strada - parbaudita citos cilindros, dzirksteli dod.
Otraja cilindra svece ir mitra. Tatad degviela ari ir.
Kompressiju pamerijam sodien - kartiba.
Simptomi - diezgan liels degvielas paterinsh (Bet varbut ta liekas, jo uz 5 cil. nav daudz braukats). Liekas ka 20-25 litru robezhas.
Jutama vibracija paatrinoties.
Nelidzena darbiba tukshgaita.
Ko domajat? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pizda 5cil sprauslai ganjau
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
aa55h0le | |
Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
26 Feb 2013, 21:19:01 Driver rakstīja:
pizda 5cil sprauslai ganjau
Nestrada 2cil, bet ok, parbaudishu ari piektaja
Kadi vel varianti? Varbut kads tieshi ar shadu gadijumu saskaries? Jo doma par sprauslam protams bija, bet nu vairak domaju uz ECU pusi. Vai sprausla visu laiku atverta, vai nav signala uz otra cilindra spoles. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nu tad otraaa! huljish piemini ciparu pieci
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
ovelis | |
Kopš: 10. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 826
Braucu ar: BD4
| m57 dīzeļiem termostats ir elektriskais vai mehāniskais? Respektīvi vainu 6ls vai 50ls |
Offline | |
|
|
aa55h0le | |
Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
26 Feb 2013, 21:38:41 ovelis rakstīja:
m57 dīzeļiem termostats ir elektriskais vai mehāniskais? Respektīvi vainu 6ls vai 50ls
real oem jamak |
Offline | |
|
aa55h0le | |
Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
26 Feb 2013, 21:06:37 aa55h0le rakstīja:
M50B25 no e34, bez vanosa.
Nestrada otrais cilindrs.
Sveces jaunas.
Spole strada - parbaudita citos cilindros.
Otra cilindra svece ir mitra.
Kompressija - kartiba.
Simptomi - liels degvielas paterinsh.
Jutama vibracija paatrinoties.
Nelidzena darbiba tukshgaita.
Ko domajat?
Bushu loti pateicigs, ja bus vel kadas domas par manejo situaciju. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| meri oscilogrammu uz spraulas (-am)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
9999 | |
Kopš: 18. Mar 2012
Ziņojumi: 844
Braucu ar: sixfourtyfizza
|
26 Feb 2013, 22:29:49 aa55h0le rakstīja:
26 Feb 2013, 21:06:37 aa55h0le rakstīja:
M50B25 no e34, bez vanosa.
Nestrada otrais cilindrs.
Sveces jaunas.
Spole strada - parbaudita citos cilindros.
Otra cilindra svece ir mitra.
Kompressija - kartiba.
Simptomi - liels degvielas paterinsh.
Jutama vibracija paatrinoties.
Nelidzena darbiba tukshgaita.
Ko domajat?
Bushu loti pateicigs, ja bus vel kadas domas par manejo situaciju.
drosh paliek nedrosh iesaku velreiz noluuret spoles, moska aizlienet citur un pameginat citas ...
un protams ,ka paterins normals ,ja ta sprausla piem. ir palikusi valjaa ,vienreiz bija lidzigi simptomi un ari bija sprausla pie dieviem aizgajusi ,pec simptomiem interneta diagnostika saka ,ka provee sprauslu |
Offline | |
|