Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
badmoon  | 09. Mar 2025, 21:34 |
#1041
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8550
Braucu ar: Braucu ar
|
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
[ Šo ziņu laboja badmoon, 09 Mar 2025, 21:35:15 ] | Offline | | |
e34 | 10. Mar 2025, 16:20 |
#1042
|
|  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4032
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
Tur tam auto ar lielāko iespējamību DPFs ir "caurs", jeb iekšas pušu. Dedzina, motoram viss patīk, kļūdu nav, bet izpūtēja galā nosēdumu melnis visdrīzāk.[ Šo ziņu laboja e34, 10 Mar 2025, 16:21:15 ] | Offline | | |
haxlul | 10. Mar 2025, 20:59 |
#1043
|
| Kopš: 27. May 2021
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Interesanti, a kadi ir varianti, ja nav DPF'a ka iziet tehnisko?
tikai likt originalu atpakal? | Offline | | |
Mizx | 10. Mar 2025, 23:21 |
#1044
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6628
Braucu ar:
|
10 Mar 2025, 20:59:33 @haxlul rakstīja:
Interesanti, a kadi ir varianti, ja nav DPF'a ka iziet tehnisko?
tikai likt originalu atpakal?
Ja reiz jaunā pārbaude principā ir tikai tāpēc, lai pārbaudītu vai auto ir strādājošs DPF (nevis iedziļinātos un salīdzinātos daļiņu skaitā), tad skaidrs, ka nevar un liec vien atpakaļ oriģinālo, ja to auto vēl kādus gadus gribas redzēt ielās. Ja bez izpūtēja nevar iziet tad kāpēc lai varētu iziet bez DPF — abiem noteikums ir būt uz auto un būt darba kārtībā. | Offline | | |
sys9291 | 11. Mar 2025, 19:55 |
#1045
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5213
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Mar 2025, 21:34:53 @badmoon rakstīja:
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
Izskatās, ka mans radinieks ir apskati pieņēmis...  | Offline | | |
Gra | 12. Mar 2025, 16:58 |
#1046
|
|  Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 894
Braucu ar: P O R S C H E
| BMW LCI F22 220d, skatē cietās daļiņas 0
Auto nav jauns, bet nobraukums uz LV fona ir diezgan mazs, 137kkm.
| Offline | | |
badmoon  | 12. Mar 2025, 23:49 |
#1047
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8550
Braucu ar: Braucu ar
|
11 Mar 2025, 19:55:40 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2025, 21:34:53 @badmoon rakstīja:
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
Izskatās, ka mans radinieks ir apskati pieņēmis... 
Iespējams Es pats tur nebiju | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 744
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi ![ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 18:59:30 ] | Offline | | |
|
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 116
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
te pieraadaas tikai tas, ka 99% pilsonju [ieskaitot to servisu un tevi] nav ne mazaakaas sajeegas par teemu, par kuru vinji muld.
1. sadalja. Modernie diizelji straadaa ntajos rezhiimos atkariibaa no... no visa peec kaartas. izpluudes [simuleetaas] temperatuuras, adBlue sisteemas raadiijumiem, dzineeja temperatuuras, braukshanas profila/veestures, par servisa proceduraam/rezhiimiem nerunaajot [kuros tiek adapteetas sprauslas, kveesveces, utjpr.]. Attieciigi - jaa, tas ir pilniigi normaali, ka vienaa servisa raada vienu raadiijumu un otraa citu. Jaa, atskjiriiba reizes 3..5 ir tikai normaala.
2. Njemot veeraa iepriekshmineeto, ir PILNIIGI nekorekti saliidzinaat vairaaku meeriitaaju raadiijumus, ja tie nav veikti vienlaiciigi. Pat veicot vienlaiciigi, ir jaaieveero lietoshanas instrukcija [ieskaitot to, ka peec ''aizdirshanas'' ar milziigu MP apjomu ir jaaieveero laika pauze iesleegtam aparaatam, lai attiiriitos taa sistemas - ''sljaukas''].
3. atskjiriibas starp dazhaadu brandu aparaatiem - atsjiras, ar kaadu ''svaru'' tiek njemtas/veerteetas lielu/mazu izmeeru daljinjas, piem. Jaa, te var diskuteet par meeriijumu metodolgijiju, bet - luugums palasiit zemaak.
4. tehniskaa kaartiibaa esoshiem auto [kuriem nav mikroplaisu DPF], MP meeriijumi ir NULLE. Shaadu ekskluziivu piemeeru jau netruukst. NULLE. Jaa, ja DPF ir relatiivi labaa staavoklii, izpluudee buus tuukstoshi/mm3. Kas ir ar kaartu TUUKSTOSH reizhu zem atljautaa treshold. TUUKSTOSH.
5. pie mums, atskjiriibaa no attiistiitajaam valstiim, pieljaujamais treshold ir 4 [CHETRAS] reizes augstaaks + 25% ''kljuuda''. Jaa, ja auto ir nopists, tad var sanaakt ''kaa paveicaas''. Vienaa reize bisku zem 1mil, otraa - virs.
6. analizeejot meeriijumu rezultaatus, jaaskataas relativaas atskjiriibas. Nav korekti bljaut: aa, te, reku, vienam 1.2mil, otram raada 1.1 mil, atsjiririiba milziiga: 100.000 daljinju. NEE. Atskjiriiba ir NELIELA. Zem 9%.
7. Un nobeigumaa - kaa jau mineeju: ja DPF ir kaut viduveejaa kaartiibaa, MP apjoms ir/buus TUUKSTOSH [ar kaartu] reizes zem treshold. TUUKSTOSH. Un nav nekaadas principiaalas noziimes, 850 reizes zem vai 1150. Savukaart, ja runa ir par 1.125 vai 1.343 mil/mm3, tas DPF ir BEIDZIES un JAAMAINA.
Protams, shis manis rakstiitais attiecas uz cilveekiem , kas saprot, ka vinji indee gan savas, gan citu plaushas. Uz dziivniekiem, kuri sho nespeej aptvert [un par citu plaushaam poh] - es noveelu vnk nospraagt, ilgi klepojot asinis. | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4733
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !

| Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|