Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV

AutorsZiņojums
dr_viruss
12. Feb 2023, 15:57 #1041

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: e60 530d FL


12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Sorry jā ir turbīna, bet 194 hp priekš tās bundžas ir par maz, optimāli 530d.

Bet vēlu veiksmi atrast normālu nenobrauktu, kas nemaksās kosmosu.
Offline
chaboska
12. Feb 2023, 17:18 #1042

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: E91

525d fl m57 nav pjezo sprauslas, bet gan parastās. Nav no rūpnīcas ieplūdes kolektora klapes. Turbīna un tilpums tāds pats kā 530d. Vājāka kārba. Pats braucu ar 525d un nejūtu problēmas ar jaudas trūkumu.
Offline
dr_viruss
12. Feb 2023, 19:29 #1043

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: e60 530d FL


12 Feb 2023, 17:18:25 @chaboska rakstīja:
525d fl m57 nav pjezo sprauslas, bet gan parastās. Nav no rūpnīcas ieplūdes kolektora klapes. Turbīna un tilpums tāds pats kā 530d. Vājāka kārba. Pats braucu ar 525d un nejūtu problēmas ar jaudas trūkumu.


Pats braucu ar 3.0d Fl, ja pirktu vēlreiz noteikti e60 fl 3.5d

Cik ir braukts ar 525d, personīgi liekas par maz jaudas, bet tas droši vien tapēc ka ikdienā braucu ar jaudīgāku.
Offline
Leons
12. Feb 2023, 20:26 #1044

Kopš: 30. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Dīzeli


12 Feb 2023, 17:18:25 @chaboska rakstīja:
525d fl m57 nav pjezo sprauslas, bet gan parastās. Nav no rūpnīcas ieplūdes kolektora klapes. Turbīna un tilpums tāds pats kā 530d. Vājāka kārba. Pats braucu ar 525d un nejūtu problēmas ar jaudas trūkumu.


+1

Offline
Janisz31
12. Feb 2023, 20:45 #1045

Kopš: 02. Feb 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 330d


12 Feb 2023, 17:18:25 @chaboska rakstīja:
525d fl m57 nav pjezo sprauslas, bet gan parastās. Nav no rūpnīcas ieplūdes kolektora klapes. Turbīna un tilpums tāds pats kā 530d. Vājāka kārba. Pats braucu ar 525d un nejūtu problēmas ar jaudas trūkumu.


Paldies par atbildi. Nu jau liels pluss 525d
Kārbas 525d fl nenāk tādas pašas kā 530d fl (ja runa iet par automātu)?

[ Šo ziņu laboja Janisz31, 12 Feb 2023, 20:46:36 ]

Offline
Janisz31
12. Feb 2023, 20:47 #1046

Kopš: 02. Feb 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 330d


12 Feb 2023, 15:57:41 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Sorry jā ir turbīna, bet 194 hp priekš tās bundžas ir par maz, optimāli 530d.

Bet vēlu veiksmi atrast normālu nenobrauktu, kas nemaksās kosmosu.


Viss ok. Paldies, ceru sanāks atrast labu eksemplāru.
Offline
Asch
12. Feb 2023, 20:51 #1047

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:


12 Feb 2023, 20:45:56 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 17:18:25 @chaboska rakstīja:
525d fl m57 nav pjezo sprauslas, bet gan parastās. Nav no rūpnīcas ieplūdes kolektora klapes. Turbīna un tilpums tāds pats kā 530d. Vājāka kārba. Pats braucu ar 525d un nejūtu problēmas ar jaudas trūkumu.


Paldies par atbildi. Nu jau liels pluss 525d
Kārbas 525d fl nenāk tādas pašas kā 530d fl (ja runa iet par automātu)?

Kārbas savas, atbilstoši jaudai. Principā viss tur ir OK ar tiem 525d. Savulaik sievai šādu paņemam, ir OK. Drīzumā tigosim, jo plāna atjaunot autoparku, tā kā ja ir interese, PM
Offline
Sakurijs
13. Feb 2023, 00:45 #1048

Kopš: 18. Apr 2022

Ziņojumi: 49

Braucu ar:


12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.
Offline
HS
13. Feb 2023, 01:46 #1049

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

Ew meitenes, beidzat skvirtot uz tiem nopistajiem e60
Offline
Janisz31
13. Feb 2023, 12:56 #1050

Kopš: 02. Feb 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 330d


13 Feb 2023, 00:45:57 @Sakurijs rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.


Kādam varbūt vienalga. Katram savs. Kāpēc maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk. Es vnk domāju līdzi kur aiziet tie līdzekļi, tam jau domāta tā galva uz pleciem Man piemeram tā baigā jauda nav tik ļoti nepieciešama. Pilnīgi pietiek ar 2,5d Kam vajag biturbo, lai ņem 3.5d

[ Šo ziņu laboja Janisz31, 13 Feb 2023, 12:58:12 ]

Offline
Sakurijs
13. Feb 2023, 13:28 #1051

Kopš: 18. Apr 2022

Ziņojumi: 49

Braucu ar:


13 Feb 2023, 12:56:23 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 00:45:57 @Sakurijs rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.


Kādam varbūt vienalga. Katram savs. Kāpēc maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk. Es vnk domāju līdzi kur aiziet tie līdzekļi, tam jau domāta tā galva uz pleciem Man piemeram tā baigā jauda nav tik ļoti nepieciešama. Pilnīgi pietiek ar 2,5d Kam vajag biturbo, lai ņem 3.5d


Vēlreiz - tev nevajag e60 Tas nav kā žiguli uzturēt vai vecu golfu, kur detaļas pērc pēc principa - jo lētāk, jo labāk. Der tikai oem vai augstākās klases analogi. Viena svira piekarē maksā 100€, kas ir jau starpība gada nodoklim par kuru uztraucies, nemaz nerunājot par devējiem, blokiem utt.
Offline
cmax
13. Feb 2023, 13:31 #1052

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


13 Feb 2023, 12:56:23 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 00:45:57 @Sakurijs rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.


Kādam varbūt vienalga. Katram savs. Kāpēc maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk. Es vnk domāju līdzi kur aiziet tie līdzekļi, tam jau domāta tā galva uz pleciem Man piemeram tā baigā jauda nav tik ļoti nepieciešama. Pilnīgi pietiek ar 2,5d Kam vajag biturbo, lai ņem 3.5d

Ja domā kur aiziet līdzekļi tad nepērk e60, ja tie 100eur gadā nodoklī ir nozīmīgi tad arī nepērk e60. Tās lamatas jau pēc fakta ir nodzītas un primārais būtu meklēt stāvokli nevis motoru vai vēl sliktāk-aprīkojumu.
Offline
Janisz31
13. Feb 2023, 18:01 #1053

Kopš: 02. Feb 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 330d


13 Feb 2023, 13:31:29 @cmax rakstīja:

13 Feb 2023, 12:56:23 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 00:45:57 @Sakurijs rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.


Kādam varbūt vienalga. Katram savs. Kāpēc maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk. Es vnk domāju līdzi kur aiziet tie līdzekļi, tam jau domāta tā galva uz pleciem Man piemeram tā baigā jauda nav tik ļoti nepieciešama. Pilnīgi pietiek ar 2,5d Kam vajag biturbo, lai ņem 3.5d

Ja domā kur aiziet līdzekļi tad nepērk e60, ja tie 100eur gadā nodoklī ir nozīmīgi tad arī nepērk e60. Tās lamatas jau pēc fakta ir nodzītas un primārais būtu meklēt stāvokli nevis motoru vai vēl sliktāk-aprīkojumu.


Tad labāk tos 100 eur. ielieku savā auto, nekā samaksāju nodoklī. Primāri tas tā arī ir, galvenais kritērijs pēc kā skatīties vspār auto ir tā stāvoklis, tas jau domāju visiem saprotams. Bet šajā gadījumā esmu noskatījis un izvēlējies tieši 525d, un šī auto stāvokli arī skatos

Normāla svira kaut vai tam pašam 14 gadus vecam volvo v70 vai opel insignia maksā ap 100 eur. vai pat nedaudz dārgāk.
Offline
kexxx
13. Feb 2023, 18:52 #1054

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12303

Braucu ar:


13 Feb 2023, 18:01:54 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 13:31:29 @cmax rakstīja:

13 Feb 2023, 12:56:23 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 00:45:57 @Sakurijs rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.


Kādam varbūt vienalga. Katram savs. Kāpēc maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk. Es vnk domāju līdzi kur aiziet tie līdzekļi, tam jau domāta tā galva uz pleciem Man piemeram tā baigā jauda nav tik ļoti nepieciešama. Pilnīgi pietiek ar 2,5d Kam vajag biturbo, lai ņem 3.5d

Ja domā kur aiziet līdzekļi tad nepērk e60, ja tie 100eur gadā nodoklī ir nozīmīgi tad arī nepērk e60. Tās lamatas jau pēc fakta ir nodzītas un primārais būtu meklēt stāvokli nevis motoru vai vēl sliktāk-aprīkojumu.


Tad labāk tos 100 eur. ielieku savā auto, nekā samaksāju nodoklī. Primāri tas tā arī ir, galvenais kritērijs pēc kā skatīties vspār auto ir tā stāvoklis, tas jau domāju visiem saprotams. Bet šajā gadījumā esmu noskatījis un izvēlējies tieši 525d, un šī auto stāvokli arī skatos

Normāla svira kaut vai tam pašam 14 gadus vecam volvo v70 vai opel insignia maksā ap 100 eur. vai pat nedaudz dārgāk.


Man šķiet, ka e60 gadījumā tos 100 eur būs jāieliek apmēram reizi nedēļā
Online
Janisz31
13. Feb 2023, 21:21 #1055

Kopš: 02. Feb 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 330d


13 Feb 2023, 18:52:18 @kexxx rakstīja:

13 Feb 2023, 18:01:54 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 13:31:29 @cmax rakstīja:

13 Feb 2023, 12:56:23 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 00:45:57 @Sakurijs rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.


Kādam varbūt vienalga. Katram savs. Kāpēc maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk. Es vnk domāju līdzi kur aiziet tie līdzekļi, tam jau domāta tā galva uz pleciem Man piemeram tā baigā jauda nav tik ļoti nepieciešama. Pilnīgi pietiek ar 2,5d Kam vajag biturbo, lai ņem 3.5d

Ja domā kur aiziet līdzekļi tad nepērk e60, ja tie 100eur gadā nodoklī ir nozīmīgi tad arī nepērk e60. Tās lamatas jau pēc fakta ir nodzītas un primārais būtu meklēt stāvokli nevis motoru vai vēl sliktāk-aprīkojumu.


Tad labāk tos 100 eur. ielieku savā auto, nekā samaksāju nodoklī. Primāri tas tā arī ir, galvenais kritērijs pēc kā skatīties vspār auto ir tā stāvoklis, tas jau domāju visiem saprotams. Bet šajā gadījumā esmu noskatījis un izvēlējies tieši 525d, un šī auto stāvokli arī skatos

Normāla svira kaut vai tam pašam 14 gadus vecam volvo v70 vai opel insignia maksā ap 100 eur. vai pat nedaudz dārgāk.


Man šķiet, ka e60 gadījumā tos 100 eur būs jāieliek apmēram reizi nedēļā


Ko tik traģiski? Slikta pieredze?

[ Šo ziņu laboja Janisz31, 13 Feb 2023, 21:22:26 ]

Offline
Locis
13. Feb 2023, 21:39 #1056

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas ir 4800 gadā. Priekš premium auto ar kasko,riepām ,degvielam,apkopes,neparedzēti remonti,pilnīgi normāli Kas tur traģisks ,ja teme uz premium?
Tas ka viņš ir lētāks pa piem 5 gadi vecu piekto sēriju,nenozīmē ka daudz lētāk uzturēt varbūt pat dārgāk jo tam auto būs dabīgs nolietojums + laika zobs kaut ko jau darījis.

[ Šo ziņu laboja Locis, 13 Feb 2023, 21:43:32 ]

Offline
vadjiksBMW
13. Feb 2023, 21:57 #1057

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Atkarīgs ko nopērk un cik slikta dzirde ir īpašniekam, vienam viss ir gerai, lai arī grabošo hadni dzird gājēji kvartāla attālumā, citam viss ir psc, ja bampera lūpai ir skrāpējums zem mašīnas, kuru redz uz pacēlāja
Bet idejiski puslīdz ciešamam 525d gadā remontiem varētu pietikt ar 1-1.5k, pie nosacījuma, ka nav jāveic, motora vai kārbas kapitalka/maiņa, parastas apkopes, hadenes sīcenes, bremzes, kvēlenes, termostati, tipiskākie sīkie elektro gļuki un tamlīdzīgi sūdi vidēji uz to summu pāris gadu griezumā saskries gan jau.
Offline
kexxx
13. Feb 2023, 22:20 #1058

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12303

Braucu ar:


13 Feb 2023, 21:21:23 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 18:52:18 @kexxx rakstīja:

13 Feb 2023, 18:01:54 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 13:31:29 @cmax rakstīja:

13 Feb 2023, 12:56:23 @Janisz31 rakstīja:

13 Feb 2023, 00:45:57 @Sakurijs rakstīja:

12 Feb 2023, 13:48:03 @Janisz31 rakstīja:

12 Feb 2023, 13:25:38 @dr_viruss rakstīja:

12 Feb 2023, 11:51:39 @Janisz31 rakstīja:
Sveiki.
Ir doma iegādāties e61 525d facelift. Radās pāris jautājumi par dzinējiem. Vai facelift modeļiem ir švakāki m57 dzinēji nekā prefl.? Runa par uzticamību - Pjezo sprauslas, biežāki ķēžu maiņas intervāli.
Vai arī 525d fl. ir šīs problēmas? Paldies.


525 problēma ka ir 3.0d bez turbīnas, iesaku ņemt vismaz 530d vai ja var atrast 3.5d ar divām turbīnām un pirkt ar automātisko kārbu.
Ķēdes plīst ~250k km


535d labs, bet nodoklis kā džipam
Kas tieši ir bez turbīnas?


Ja tevi uztrauc nedaudz lielāks gada nodoklis, tad tev nevajag e60, ne 25d, ne 30d un ne 35d.


Kādam varbūt vienalga. Katram savs. Kāpēc maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk. Es vnk domāju līdzi kur aiziet tie līdzekļi, tam jau domāta tā galva uz pleciem Man piemeram tā baigā jauda nav tik ļoti nepieciešama. Pilnīgi pietiek ar 2,5d Kam vajag biturbo, lai ņem 3.5d

Ja domā kur aiziet līdzekļi tad nepērk e60, ja tie 100eur gadā nodoklī ir nozīmīgi tad arī nepērk e60. Tās lamatas jau pēc fakta ir nodzītas un primārais būtu meklēt stāvokli nevis motoru vai vēl sliktāk-aprīkojumu.


Tad labāk tos 100 eur. ielieku savā auto, nekā samaksāju nodoklī. Primāri tas tā arī ir, galvenais kritērijs pēc kā skatīties vspār auto ir tā stāvoklis, tas jau domāju visiem saprotams. Bet šajā gadījumā esmu noskatījis un izvēlējies tieši 525d, un šī auto stāvokli arī skatos

Normāla svira kaut vai tam pašam 14 gadus vecam volvo v70 vai opel insignia maksā ap 100 eur. vai pat nedaudz dārgāk.


Man šķiet, ka e60 gadījumā tos 100 eur būs jāieliek apmēram reizi nedēļā


Ko tik traģiski? Slikta pieredze?


Pasarg Dies tādu pieredzi uz savas ādas vnk palasījos par tipiskajām kaitēm un izmaksām savulaik...
Pirms pirkt, pats parēķini- ķēdes, sveces,kolektors, sprauslas, turbīna, kārbas apkope, n-tās bukses un sviras, elektronikas gremlini utt utt utt...
Var jau ticēt, ka nopirksi to vienu vienīgo lielisko eksemplāru ar 220k oriģinālo nobraukumu, kuram iepriekšējais saimnieks visu apkopis un uzturējis perfektā kārtībā, bet kas realitātē pieejams tirgū var kaut vai Vlasova pēdējos viģikus paskatīties- vienas miskastes

EDIT: ja pēkšņi ieraugi kādu sludinājumu, kur saimnieks sarakstījis palagu ar visu saremontēto, nomainīto un apkopto, tad tici man- viņš netirgo to mašīnu lai darītu laimīgu nākamo īpašnieku, bet vnk tāpēc, ka saprata- naudu tur var grūst bezgalīgi un tāpat kkas lūzīs

[ Šo ziņu laboja kexxx, 13 Feb 2023, 22:23:57 ]

Online
Staris
13. Feb 2023, 22:41 #1059

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Un tur ir tā atšķirība. Tu neesi pieredzējis to, bet tikai lasījis citu cilvēku pieredzi ar eksemplāriem, kuri tika iepirkti pa zemāko cenu no Jelgavas perekupa
Ja tika nopirkts normāls FL eksemplārs, tad tur problēmu nebija. Skaidrs, ka tagad nopirkt tādu ir praktiski nereāli un pircējs nevēlēsies pirkt labu E60 par nonbraukta F10 cenu.
Offline
kexxx
13. Feb 2023, 23:17 #1060

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12303

Braucu ar:


13 Feb 2023, 22:41:39 @Staris rakstīja:
Un tur ir tā atšķirība. Tu neesi pieredzējis to, bet tikai lasījis citu cilvēku pieredzi ar eksemplāriem, kuri tika iepirkti pa zemāko cenu no Jelgavas perekupa
Ja tika nopirkts normāls FL eksemplārs, tad tur problēmu nebija. Skaidrs, ka tagad nopirkt tādu ir praktiski nereāli un pircējs nevēlēsies pirkt labu E60 par nonbraukta F10 cenu.


Ģeniāls domu gājiens- ja nopirkt nenojātu, dzīvu auto ar mazu nobraukumu, tad problēmu nebūs ai, tikai tāds mazs sīkumiņš- tādu ir praktiski nereāli dabūt
Online

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo