Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Araajz
22. Jun 2017, 11:34 #1041

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

ja stoikās ir samērā glīši, tad durvīs arī varēja ar kādu smuku sietiņu priekšā - nu tīri priekš vizuālā

Offline
N53series
22. Jun 2017, 11:41 #1042

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


22 Jun 2017, 11:34:26 @Araajz rakstīja:
ja stoikās ir samērā glīši, tad durvīs arī varēja ar kādu smuku sietiņu priekšā - nu tīri priekš vizuālā




stoikaas nav pareizs veersums, bet to/esosho vechi uztaisiija, lai smukaak izskataas..
durviis - man toch ir absoluuuti paraleeli, kaads sietinjsh ir priekshaa tikai tik daudz, lai neizbaksta ar kaaju difuzoru.


p.s. redz, bet te kaut ko baigi apspirest.. piedodiet manu augstpraatiibu, bet - vai te ir akadam kads veeraa njemams installs? nav. ir bijis? nav. krutaakais - aktiivais supis, ar hi ieejaam, iemests bagaazniekaa. attieciigi, apspriede atgaadina autobusa pasazhieru apspriedi par garambraucosho lambo, sak - kraasa ne taada, diski ne taadi..

kaapeec neviens nejautaa, kaads koncepts? kaads procis? kaadi ampi? kaadi uzstadiijumi? kas tie par neredzeetiem skaljruniishiem stoikaas? kas par midbasiem? kaads subs da noformeejums? kaa ar kreiso pusi [visu probleemu probleema]?
nejautaa, jo neko nejeedz.. atkal - piedoshanu par augstpraatiibu. variet apsrpeist zobus, matus, salonu..

[ Šo ziņu laboja N53series, 22 Jun 2017, 11:45:03 ]

Offline
pelu_junkurs
22. Jun 2017, 12:53 #1043

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


22 Jun 2017, 11:41:51 @N53series rakstīja:

22 Jun 2017, 11:34:26 @Araajz rakstīja:
ja stoikās ir samērā glīši, tad durvīs arī varēja ar kādu smuku sietiņu priekšā - nu tīri priekš vizuālā




blablabla


Izskatās nice

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 22 Jun 2017, 12:54:46 ]

Offline
N53series
22. Jun 2017, 13:04 #1044

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


22 Jun 2017, 12:53:19 @pelu_junkurs rakstīja:

22 Jun 2017, 11:41:51 @N53series rakstīja:

22 Jun 2017, 11:34:26 @Araajz rakstīja:
ja stoikās ir samērā glīši, tad durvīs arī varēja ar kādu smuku sietiņu priekšā - nu tīri priekš vizuālā




blablabla


Izskatās nice


jaa, bet deelj nepareiza veersuma kreisaa puse uz augshaam tiek vilkta uz kreiso centru. nav taa, ka pilnu poziiciju aizvilktu, bet puse [skjiibi] ir stabili.
attieciigi - uz kaadiem sachiem [kaut reputaacijas testu] braukt.. pozorno.
Offline
CP17
24. Jun 2017, 15:52 #1045

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Zapaska 35€
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=9680

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Siipols
24. Jun 2017, 19:07 #1046

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


21 Jun 2017, 23:07:45 @Latvietis96 rakstīja:

21 Jun 2017, 14:27:23 @N53series rakstīja:



M paka+LCI+ahujenais audio bet drēbes salons, kāpēc cilvēki tā dara

Kas ir tik pačotīgi ja ir ādas salons? kāda vispar nahuj starpība? it sevišķi komentet ne savu auto
Un ja jums tik ļoti visiem patīk dročīt uz tiem kožas sedekļiem (jo gan jau viegli šmeku notīrit) tad aizejiet uz konsultaciju pie Urologa un pajautajiet par ādas sedekļu iedarbību uz jūsu potenci

vienā ziņā pat labak ja turpināsiet sēdēt uz ādas sēdekļiem,jo mazāk vairosieties

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
hasans
24. Jun 2017, 19:29 #1047

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


22 Jun 2017, 01:00:25 @badmoon rakstīja:

22 Jun 2017, 00:35:52 @gaazesmird rakstīja:

22 Jun 2017, 00:10:47 @MartinsL rakstīja:
Kas vispār ir N53 ? Draivers štoļi vai kas ?


Nee, tas ir vina dibenchoms -dalbajobs Kasparins. Tads ujobaks ar 2 menesus netiiritiem zobiem un taukainiem gariem matiem, kuram liekas, ka visa pasaule vinam ir paraadaa.




Ar kārtējo niku bija sākumā mierīgs, nu jau pamazām atkal uz banānu velk
Iepriekšējā reinkarnācijā bija tikai audio specs, nu arī N53 šolkā kā semuškas

Auto tehniskajas lietaas Kaspich ljoti labi ceert, ne tikai audio. Powera pirmssakumos laikam darbojas ari zem Permalat nika vai kaa tur, ja nemaldos. Atbildeja oficiali un ber uzbrauciena par tehniskam lietam
Offline
N53series
24. Jun 2017, 19:52 #1048

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Jun 2017, 19:07:40 @Siipols rakstīja:

21 Jun 2017, 23:07:45 @Latvietis96 rakstīja:

21 Jun 2017, 14:27:23 @N53series rakstīja:



M paka+LCI+ahujenais audio bet drēbes salons, kāpēc cilvēki tā dara

Kas ir tik pačotīgi ja ir ādas salons? kāda vispar nahuj starpība? it sevišķi komentet ne savu auto
Un ja jums tik ļoti visiem patīk dročīt uz tiem kožas sedekļiem (jo gan jau viegli šmeku notīrit) tad aizejiet uz konsultaciju pie Urologa un pajautajiet par ādas sedekļu iedarbību uz jūsu potenci

vienā ziņā pat labak ja turpināsiet sēdēt uz ādas sēdekļiem,jo mazāk vairosieties


Mok kaadam interesee.. es izveeleejos NE aadas salonu,jo:
aadas salonam ir pilniigi citas akustiskaas iipashiibas. Tos time domain kropljus,ko ieviesh aadas salons,izlabot nevar nekaa. Man nepatiik kaa skan aadas salons. Tie,kas rubii skanjas lietaas,saprot teemu.
Otra lieta - vasaraa: mugura slapja. Ja plaanas bikses - arii dibens slapjsh. Man tas neskjiet ne smuki,ne seksiigi,ne veseliigi. Ziemaa - saldee kuda vairaak kaa dreebe pirmajaas min peec apsildes iesleegshanas.
Kaa taa aada izskataas peec pirmajiem paardesmit kkm? Krokaas. Izseedeetaas vietas tiek piekraasotas pa leeto ar hvz kaadu kjiimiju.
Aadai ir laba iipashiiba - var uzvesties kaa cuuka,satiiriit vieglaak.
Un taa pachotu lieta ir kopsh 90tajiem,kad cccp cilveeks pirmo reizi normaalu kozhas salonu ieraudziija..
Tas perforaacijas + ventilatoru variants - ir kaadam kaadreiz sanaacis muguru apsaldeet? Man ar 2 dienu paguleeshanu mekustiigaa pozaa pietika. Standarta kurss esot 2 nedeeljas. Ar blokaadeem,pretiekaisuma terapiju,rehabilitaaciju,sekaam uz paaris gadiem.
Jaa,un ar nekozhu man sanaaca maksaat daargaak,jo izveele specifiskai komplektaacijai bija mazaaka..
Offline
N53series
24. Jun 2017, 20:04 #1049

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Jun 2017, 19:29:52 @hasans rakstīja:

22 Jun 2017, 01:00:25 @badmoon rakstīja:

22 Jun 2017, 00:35:52 @gaazesmird rakstīja:

22 Jun 2017, 00:10:47 @MartinsL rakstīja:
Kas vispār ir N53 ? Draivers štoļi vai kas ?


Nee, tas ir vina dibenchoms -dalbajobs Kasparins. Tads ujobaks ar 2 menesus netiiritiem zobiem un taukainiem gariem matiem, kuram liekas, ka visa pasaule vinam ir paraadaa.




Ar kārtējo niku bija sākumā mierīgs, nu jau pamazām atkal uz banānu velk
Iepriekšējā reinkarnācijā bija tikai audio specs, nu arī N53 šolkā kā semuškas

Auto tehniskajas lietaas Kaspich ljoti labi ceert, ne tikai audio. Powera pirmssakumos laikam darbojas ari zem Permalat nika vai kaa tur, ja nemaldos. Atbildeja oficiali un ber uzbrauciena par tehniskam lietam


Jest greshok..
Kaa semockas nesholkaas mekad un neviens. Taa iemesla deelj,ka to dzineeju vadiibas kods satur paarsimts tuukstoshus komandu,adaptaacijas karshu skaits tuvojaas.. teiisciparu skaitlim. Un tas viss - aizkripteets,nolockots (tb,bootloader un softs,karteem var tikt klaat). Ja kaads pamana kaadu neatbilstiibu vai neprecizitaati - luugtum dot zinju,ibo manas vaariishanaas teema ir: lai kopiigiem speekiem bmw tiktu uztureeti labaakaa tehniskaa kaartiibaa.
Banaanu par to,ka pauzhu tehnisku info tehniskajaas teemaas? Tas buutu smalki!
Offline
gaazesmird
24. Jun 2017, 20:05 #1050

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu

Ljaunie aadas saloni.

Vienam vairs nestaav pinpis, otram sviishanas probleema. Jebakj jebakj...
Offline
Kaross
24. Jun 2017, 20:32 #1051

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Dīvaini ādas salonu saistīt ar kaut kādu CCCP pamuļķu laiku. Ādas salons jebkura auto komplektācijā maksā vairāk un ir ekskluzīvāks.
Tiešām lietojot krēslu ventilāciju kāds kaut reizi ir apsaldējis muguru?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
24. Jun 2017, 20:35 #1052

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Jun 2017, 20:32:08 @Kaross rakstīja:
Dīvaini ādas salonu saistīt ar kaut kādu CCCP pamuļķu laiku. Ādas salons jebkura auto komplektācijā maksā vairāk un ir ekskluzīvāks.
Tiešām lietojot krēslu ventilāciju kāds kaut reizi ir apsaldējis muguru?


Apskauzhu,ja aadas salons tev skjiet kas ekskluziivs..

Par to jau staasts. Pavisam nabadziigaas valstiis statusa raadiitaajs ir dreebes. Tam mees cauri izgaajaam 90tajos. Tad naak mashiinas un aadas saloni. Naakoshais solis - maajas,dziivesvietas. Soli augstaak - apkaarteejaa vide. Un tad - paliekoshaakas veertiibas - lielaaki projekti,plashaaks skats.
Normaalaas valstiis salona apdare ir gaumes lieta. Aada maksaa daargaak,jo vnkvnkir ir daargaaks materiaals. Ir cilveeki,kas eetisku apsveerumu deelj negrib dabiigu aadu. Protams,ne banaanijaa.. Peedeejaas desmitgades maaksliigaa aada peec visiem parametriem ir paarspeejusi dabiigo. Un pat nav atskjirama. Tb,pat profi njurca,dedzina,osta,lai atskjirtu. Pie mums - veel 90to gadu veertiibu kults. Kozha - pochot. KAS tur krutaaks? Es neesmu dzirdeejis nevienu argumentu..

[ Šo ziņu laboja N53series, 24 Jun 2017, 20:50:24 ]

Offline
GTs-
24. Jun 2017, 20:47 #1053

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 708

Braucu ar:

Jāsaka, ir cilvēki,kas pat 7er,sklasei un a8 specpasūta auduma salonu. Bet pa lielam jā, cikvēki ādā saskata pačotu un jā,ok,vieglāk satīrīt pēc suņa vai bērniem, bet citādi audums > āda. Patīkamāk sēdēt ne-ādas salonā gan ziemā,gan vasarā.
Offline
N53series
24. Jun 2017, 20:52 #1054

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Jun 2017, 20:47:17 @GTs- rakstīja:
Jāsaka, ir cilvēki,kas pat 7er,sklasei un a8 specpasūta auduma salonu. Bet pa lielam jā, cikvēki ādā saskata pačotu un jā,ok,vieglāk satīrīt pēc suņa vai bērniem, bet citādi audums > āda. Patīkamāk sēdēt ne-ādas salonā gan ziemā,gan vasarā.


Jaa,nu,pienjemsim - vnk patiik konkreeta kustonja aada. Bet,ne jau 300000km nodraazts.. taada aada ir jaakopj,jaamaina.. parastaa aada f seerijai vispaar ir nozheelojamaa skataa jau peec 10kkm. Un tas ir normaali - aada ir aada. Ja taa ir maiga,plaana,taa nevar kalpot 300kkm..
Offline
Kaross
24. Jun 2017, 22:03 #1055

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Un kāds tad izskatās drēbes salons pēc 300k ja ar to auto nav braucis kaut kāds auto-pidaras, kas laiza salonu biežāk kā suns savas olas? Domāju pēc lielākas kakas nekā jebkurš ādas salons.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
24. Jun 2017, 22:07 #1056

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Jun 2017, 22:03:18 @Kaross rakstīja:
Un kāds tad izskatās drēbes salons pēc 300k ja ar to auto nav braucis kaut kāds auto-pidaras, kas laiza salonu biežāk kā suns savas olas? Domāju pēc lielākas kakas nekā jebkurš ādas salons.



Gruuti jau saliidzinaat,bet tiem audumiem elastaans klaat,taadas krokas neveidojaas. Kraasa arii iesuucinaata skjiedraas,nav jaapiekraaso. Kaa miskaste buus abi,iespeejams,bet.. nah tad pachota punkti? Kaut gan - mans dreebiklnikes peec 260 izskataas cieshami. Ja veel kjiimiskai naudu iekraatu,buutu super. Buutu kaa kozha pie 50kkm.
Offline
Kaross
24. Jun 2017, 22:10 #1057

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nezinu par pačota punktiem. Man tie nav svarīgi. Es runāju vispārīgi. Vārdu ekskluzīvs var ignorēt manā postā.
Teiksim tā: nevaru iedomāties nevienu Bentley, Maserati vai tamlīdzīgus auto ar drēbes salonu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
24. Jun 2017, 22:13 #1058

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Jun 2017, 22:10:39 @Kaross rakstīja:
Nezinu par pačota punktiem. Man tie nav svarīgi. Es runāju vispārīgi. Vārdu ekskluzīvs var ignorēt manā postā.
Teiksim tā: nevaru iedomāties nevienu Bentley, Maserati vai tamlīdzīgus auto ar drēbes salonu.


Tie auto nav paredzeeti kaa ikdienas auto. Taas ir statusa lietas. Tas,ka te bentlijus peerk liizingaa uz 10 gadiem un ved piekabi - nav raadiitajs.
Tu runaa par bentlijiem,bet realitaate griez aaraa dpf 20 gadus veciem diizeljiem. Nu,kaada te var buut izpratne par stilu,statusu? Sore par sarkasmu.
Offline
Kaross
24. Jun 2017, 22:21 #1059

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Mēs joprojām par ādas salonu?

p.s. DPF nāk maksimums 13 gadus veciem auto.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
24. Jun 2017, 22:33 #1060

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Jun 2017, 22:21:11 @Kaross rakstīja:
Mēs joprojām par ādas salonu?

p.s. DPF nāk maksimums 13 gadus veciem auto.


Nu,varam paglaimot aadas salonu iipasniekiem - ar aadas salonu bmw ir soliiti tuvaak bentlijam.
Mans msg bija - nejaucam kotletes ar mushaam. Piem.,taadam bentlijam vadaamiiba ir ne pirmajaa vietaa. Speeja braukt pa dubljiem - arii. Tas ir pontorezs. Par to mes arii runaajam - vari atljautirs pontu,atljaujies. Padsmit gadus,300kkm piedirsts izbijis ponts nav ponts..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo