Online
Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kexxx | 29. Jan 2012, 16:02 |
#1041
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
29 Jan 2012, 14:57:28 Dezinfektors rakstīja:
Interesanti kā tur tā braukšana notiks. Sanāk, ka visas sprauslas verās vaļā reizē, neatkarīgi no tā vai konkrētajam cilindram to vajag vai nevajag. Principā sanāk tāda sevis mānīšana jo tāpat gāze krāsies ieplūdes kolektorā gluži kā parastajam maisītājam. Tikai atšķirība tāda, ka tā gāze tiks ievadīta pa četrām trubām, nevis vienu.
atšķirība ir arī tā, ka gāze ieplūst pie paša vārsta un ātrāk nokļūst cilinrā, nekā pa teju vai metru garu trubu, kā tas ir parastajai iekārtai
līdz ar to var precīzāk regulēt gāzes daudzumu pēc lambda koeficienta
arī plaukšķu kolektorā nebūs...
galu galā ir arī daudzpunktu iešprices, kurām visas sprauslas benzīna darbojas vienlaicīgi | Offline | | |
Fandulis | 29. Jan 2012, 16:07 |
#1042
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Biju parunājis ar vienu meistru, tā tīri nezinīša līmenī, viņš teica, ka ir arī iesmidzināšanas sistēmas, kuras piemēram pie 4tk apgr. izslēdzās un tiek pieslēgts benzīns, ja vajag lielāku jaudu un "rāvienu" | Offline | | |
Amakatanav | 29. Jan 2012, 16:12 |
#1043
|
| Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| ir. | Offline | | |
kexxx | 29. Jan 2012, 16:44 |
#1044
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
29 Jan 2012, 16:07:26 Fandulis rakstīja:
Biju parunājis ar vienu meistru, tā tīri nezinīša līmenī, viņš teica, ka ir arī iesmidzināšanas sistēmas, kuras piemēram pie 4tk apgr. izslēdzās un tiek pieslēgts benzīns, ja vajag lielāku jaudu un "rāvienu"
to ar softu var ieprogrammēt- pie kādiem maks apgriezieniem vai pie kādas slodzes pārslēgties uz benzīnu... | Offline | | |
einaars | 29. Jan 2012, 16:48 |
#1045
|
| Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
| nav problēmas ar tām gāzēm šajos mīnusos ? | Offline | | |
kexxx | 29. Jan 2012, 16:52 |
#1046
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
29 Jan 2012, 16:48:23 caballo rakstīja:
nav problēmas ar tām gāzēm šajos mīnusos ?
nu, kādu minūti ilgāk jāgaida, kamēr pārslēdzas, jo lēnāk motors uzsilst... a kādām vēl problēmām jābūt? | Offline | | |
einaars | 29. Jan 2012, 16:58 |
#1047
|
| Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
|
29 Jan 2012, 16:52:15 kexxx rakstīja:
29 Jan 2012, 16:48:23 caballo rakstīja:
nav problēmas ar tām gāzēm šajos mīnusos ?
nu, kādu minūti ilgāk jāgaida, kamēr pārslēdzas, jo lēnāk motors uzsilst... a kādām vēl problēmām jābūt?
es nezinu, tapec ari jautaju. jo pagaidam esmu lielas pardomas par gazi. | Offline | | |
Vecais | 29. Jan 2012, 16:59 |
#1048
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
29 Jan 2012, 14:57:28 Dezinfektors rakstīja:
Interesanti kā tur tā braukšana notiks. Sanāk, ka visas sprauslas verās vaļā reizē, neatkarīgi no tā vai konkrētajam cilindram to vajag vai nevajag. Principā sanāk tāda sevis mānīšana jo tāpat gāze krāsies ieplūdes kolektorā gluži kā parastajam maisītājam. Tikai atšķirība tāda, ka tā gāze tiks ievadīta pa četrām trubām, nevis vienu.
Protams tā nebūs fāzētā iesmidze.. bet salīdzināt ar 2. paaudzi
Lūk konkrētā 1989' Mono "dati"
ACB_Inject_Factor1 128 {Adjustment : Injector 1 factor}
ACB_Inject_Factor2 128 {Adjustment : Injector 2 factor}
ACB_Inject_Factor3 128 {Adjustment : Injector 3 factor}
ACB_Inject_Factor4 128 {Adjustment : Injector 4 factor}
Program_Name {Program name in ECU}
Program_Version 5.44 {Program version in ECU}
Program_Date 2011.02.04 {Program date in ECU}
Work_Gas 102 {Work (hours) - gas}
Work_Petrol 53 {Work (hours) - petrol}
PG_Temper 30 {Switching Petrol -> Gas : temperature vaporizer (°C)}
PG_Pressure 5 {Switching Petrol -> Gas : differential pressure (/10 = bar)}
PG_RPM 800 {Switching Petrol -> Gas : R.P.M (rpm)}
PG_Time 20 {Switching Petrol -> Gas : nozzle delay (/10 = sec)}
PG_Delay 5 {Switching Petrol -> Gas : as time after on ignition (/10 = sec)}
PG_Preheating True {Injectors pre-heating ("AUTOMAT" mode (True - ON, False - OFF)), if temp. gas (°C) < 5}
GP_Buzzer True {Switching Gas -> Petrol : buzzer signal control panel (True - ON, False - OFF)}
GP_Pressure 4 {Switching Gas -> Petrol : differential pressure (/10 = bar)}
GP_Time 10 {Switching Gas -> Petrol : as time passes (/10 = sec)}
GP_RPM_Temp True {Temporary Switching Gas <-> Petrol (ON/OFF)}
GP_RPM_Petrol 3400 {Temporary switching to Petrol, if R.P.M. bigger}
GP_RPM_Gas 3100 {Return to gas, if R.P.M. smaller}
Inf_Diff_Press 30 {Influence differential pressure (/100)}
Sup_Diff_Press 10 {Support differential pressure (/10 = bar)}
Inf_Coll_Press_Big 20 {Influence manifold pressure, if manifold pressure bigger support (/100)}
Inf_Coll_Press 20 {Influence manifold pressure, if manifold pressure less support (/100)}
Sup_Coll_Press 4 {Support manifold pressure (/10 = bar)}
Inf_Temp_Gas 10 {Influence gas temperature (/100)}
Sup_Temp_Gas 40 {Support gas temperature (°C)}
Inf_Lambda 0 {Influence lambda sensor (/100)}
Sup_Lambda 250 {Support lambda sensor (* 0,02 = volt)}
RPM_Source 1:4 {connection - R.P.M. Source}
Check_Sensors True {Sensors checking methode(1 - Dinamic, 0 - Only by ON ignition)}
Sensor_OFF False {All sensors OFF(True - OFF, False - ON)}
Save_Map False {Always save map (True - ON, False - OFF)}
Period_Save_Map 242 {Save map period (ms)}
SaveMap_TempVap 40 {Vaporizer temperature save in map (°C)}
Polarity_Pulse False {Pulse polarity(True - Plus, False - Minus)}
MonoInject True {Mono-injection type (True - ON, False - OFF)}
NoSequentInject False {Non-sequent injection type (True - ON, False - OFF)}
Inject_Type OMVL 3 Om {Injector type}
Inject_Num 4 {Injector number (always 4 in this version)}
Inject_Range 32 {Injector range (ms)}
Inject_Start 3000 {Start pulse (mks) (only for injector type "ANOTHER"}
Inject_Duty 336 {PWM data - Duty Cycle (%) (only injection type "ANOTHER"}
Inject_Period 1120 {PWM data - Frequency (kHz) (only injection type "ANOTHER"}
Inject_Accelerator 10 {}
Pressure_1_Bar 1315 {Significance 1 Bar = /1000 Volt}
Liambda_Type 0 - 1 V {Lambda sensor type}
Liambda_Sensor True {Lambda sensor Connected (True - ON, False - OFF)}
Level_Type SOFTWARE {Type gas level sensor}
Level_Invert True {Invert (True - ON, False - OFF)}
Level_Sensitiv 64 {Gas sensor sensitivity}
Level_90 False {Low resistance (True - ON, False - OFF)}
Level_Low True {Buzzer signal when gas level low (True - ON, False - OFF)}
Level1 850 {1 level setings sensor}
Level2 680 {2 level setings sensor}
Level3 510 {3 level setings sensor}
Level4 340 {4 level setings sensor}
Level5 170 {5 level setings sensor}
RPM_Sensitiv 249 {Sensitivity - R.P.M. (/100 = volt)}
RPM_Filter 10 {Filter - R.P.M. (/10 = ms)}
RPM_AutoFilter False {Autofilter (True - OFF, False - ON)}
SaveMap_RPM_From 1500 {Save MAP R.P.M. range from}
SaveMap_RPM_To 4000 {Save MAP R.P.M. range to}
RPM_CollPress_1 800 {R.P.M. lavel 1 : nfluence factor collector pressure}
RPM_CollPress_2 1200 {R.P.M. lavel 2 : influence factor collector pressure}
RPM_CollPress_3 3000 {R.P.M. lavel 3 : influence factor collector pressure}
Supp_CollPress 40 {Support manifold pressure (/100 = bar)}
Infl_CollPress_B0 20 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S0 20 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Infl_CollPress_B1 20 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S1 20 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Infl_CollPress_B2 20 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S2 20 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Infl_CollPress_B3 20 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S3 20 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Supp_DiffPress 100 {Support differential pressure (/100 = bar)}
Infl_DiffPress_B 30 {Influence factor differential pressure, if bigger support (/100)}
Infl_DiffPress_S 30 {Influence factor differential pressure, if smaller support (/100)}
Supp_TempGas 40 {Support gas temperature (/100 = °C)}
Infl_TempGas_B 10 {Influence factor gas temperature, if bigger support (/100)}
Infl_TempGas_S 10 {Influence factor gas temperature, if smaller support (/100)}
Supp_Power 1400 {Support power (/100 = volt)}
Infl_Power 50 {Influence factor power (/100)}
LPG_on True {LPG (True - LPG = ON and CNG = OFF, False - LPG = OFF and CNG = ON)}
CNG_Variator False {Timing Advance Processor (True - ON, False - OFF)}
Petrol_Filter 1200 {}
Petrol_Filter_ON False {}
Petrol_Pass_ON False {}
PG_Preheating_ms 10 {Injectors pre-heating "AUTOMAT" mode (ms)}
GP_TempVap 20 {}
Inject_Auto True {}
Inject_AutoTempGas 30 {}
Auto_Corr_MAP False {}
GP_Link False {}
RPM_Virtual True {}
Inject_PMC False {}
Inject_SC False {Injector check short circuit (True - ON, False - OFF)}
Inject_Corr False {Correction of fuel when accelerating car (True - ON, False - OFF)}
Inject_Corr_Count 5 {The number of cycles the fuel injector correction when accelerating car (/ 100)}
Inject_Corr_Factor 100 {Conversion factors of correction of fuel when accelerating car (/ 100)}
PG_Petrol_Valve False {}
PG_GAS_Accident False {}
MAZDA_ON_Inject False {}
MAZDA_Factor_Inject 100 {}
GAS_Accident_Count 0 {}
GP_Pressure_High 30 {}
GP_RPM_Petrol_Idle_ON False {}
GP_RPM_Petrol_Idle 900 {}
GP_Cut_Off_Mode_Time_ON False {}
GP_Cut_Off_Mode_Time 20 {}
Petrol_Filter_Factor 50 {}
Cols_Number 0 {}
Rows_Number 0 {}
Gas_Point_0 1282 {0 Gas point (mks)}
Petrol_Point_0 0 {0 Petrol point (mks)}
Gas_Point_1 3365 {1 Gas point (mks)}
Petrol_Point_1 1400 {1 Petrol point (mks)}
Gas_Point_2 5108 {2 Gas point (mks)}
Petrol_Point_2 2408 {2 Petrol point (mks)}
Gas_Point_3 7168 {3 Gas point (mks)}
Petrol_Point_3 3572 {3 Petrol point (mks)}
Gas_Point_4 10146 {4 Gas point (mks)}
Petrol_Point_4 4646 {4 Petrol point (mks)}
Gas_Point_5 12234 {5 Gas point (mks)}
Petrol_Point_5 5209 {5 Petrol point (mks)}
Gas_Point_6 15016 {6 Gas point (mks)}
Petrol_Point_6 6081 {6 Petrol point (mks)}
Gas_Point_7 19365 {7 Gas point (mks)}
Petrol_Point_7 7110 {7 Petrol point (mks)}
Gas_Point_8 26249 {8 Gas point (mks)}
Petrol_Point_8 25000 {8 Petrol point (mks)}
MAP_Gas_5 115 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_5 102 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Petrol_6 153 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_7 192 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_7 166 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_8 217 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_8 204 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_9 243 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_9 230 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_10 268 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_10 256 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_11 281 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_11 294 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_12 320 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_12 332 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_13 345 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_13 358 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_14 396 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_14 384 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_15 409 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_15 409 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Gas_16 422 {Petrol/Gas MAP points}
MAP_Petrol_16 448 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Petrol_17 486 {Petrol/Petrol MAP points}
MAP_Petrol_18 524 {Petrol/Petrol MAP points}
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
|
kexxx | 29. Jan 2012, 17:04 |
#1049
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
29 Jan 2012, 16:58:02 caballo rakstīja:
29 Jan 2012, 16:52:15 kexxx rakstīja:
29 Jan 2012, 16:48:23 caballo rakstīja:
nav problēmas ar tām gāzēm šajos mīnusos ?
nu, kādu minūti ilgāk jāgaida, kamēr pārslēdzas, jo lēnāk motors uzsilst... a kādām vēl problēmām jābūt?
es nezinu, tapec ari jautaju. jo pagaidam esmu lielas pardomas par gazi.
nu, par to vēl pat zinātnieki strīdās- gāzēt vai negāzēt | Offline | | |
kexxx | 29. Jan 2012, 17:18 |
#1050
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
29 Jan 2012, 16:59:25 Vecais_ rakstīja:
29 Jan 2012, 14:57:28 Dezinfektors rakstīja:
Interesanti kā tur tā braukšana notiks. Sanāk, ka visas sprauslas verās vaļā reizē, neatkarīgi no tā vai konkrētajam cilindram to vajag vai nevajag. Principā sanāk tāda sevis mānīšana jo tāpat gāze krāsies ieplūdes kolektorā gluži kā parastajam maisītājam. Tikai atšķirība tāda, ka tā gāze tiks ievadīta pa četrām trubām, nevis vienu.
Protams tā nebūs fāzētā iesmidze.. bet salīdzināt ar 2. paaudzi
cik papildus laika prasīja moņika gāzēšana, salīdzinot ar daudzpunktu šprici? un kādas vēl papildus izmaksas? | Offline | | |
matiicins | 29. Jan 2012, 17:41 |
#1051
|
| Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
29 Jan 2012, 16:48:23 caballo rakstīja:
nav problēmas ar tām gāzēm šajos mīnusos ?
es vakar savu gāzes balonu nevarējo uzpildīt pagaidām liekas ka kaut kas aizsalis ciet | Offline | | |
Vecais | 29. Jan 2012, 18:32 |
#1052
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
29 Jan 2012, 17:18:51 kexxx rakstīja:
29 Jan 2012, 16:59:25 Vecais_ rakstīja:
29 Jan 2012, 14:57:28 Dezinfektors rakstīja:
Interesanti kā tur tā braukšana notiks. Sanāk, ka visas sprauslas verās vaļā reizē, neatkarīgi no tā vai konkrētajam cilindram to vajag vai nevajag. Principā sanāk tāda sevis mānīšana jo tāpat gāze krāsies ieplūdes kolektorā gluži kā parastajam maisītājam. Tikai atšķirība tāda, ka tā gāze tiks ievadīta pa četrām trubām, nevis vienu.
Protams tā nebūs fāzētā iesmidze.. bet salīdzināt ar 2. paaudzi
cik papildus laika prasīja moņika gāzēšana, salīdzinot ar daudzpunktu šprici? un kādas vēl papildus izmaksas?
Materiālu/komponenšu izmaksas 1:1 (šāda komplektācija ir arī uz Honda Accord 2005')...Montāža kā jau veciem drotiem vienkārša un nedaudz ātrāka(nav četras zondes/nav pilna motortelpa ar skaistiem plastmas vākiem/nav desmitiem sensoru) programēšana-kalibrēšana standartā aizņem 5-10st... uz mono aizgāja vakar 2-3st. un visa šodiena, bet ar nākamo jau būtu standarts
p.s Labākais tas ka cilvēks dzīvo Smiltenē, bet pilda degvielu RUS'landē.. tur gāze 0,18Ls
Saskaitījām ka atbraukt pie manis Smiltene-Liepāja-Smiltene 700km, degvielas izmaksas sastādīs 11Ls [ Šo ziņu laboja Vecais_, 29 Jan 2012, 18:53:00 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | 29. Jan 2012, 18:50 |
#1053
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
29 Jan 2012, 16:07:26 Fandulis rakstīja:
Biju parunājis ar vienu meistru, tā tīri nezinīša līmenī, viņš teica, ka ir arī iesmidzināšanas sistēmas, kuras piemēram pie 4tk apgr. izslēdzās un tiek pieslēgts benzīns, ja vajag lielāku jaudu un "rāvienu"
Man domāt ka pat poļu noname iekārtā ir šāda opcija.. to gan izmanto kad reduktors ir par mazu vai sprauslas lētas sakrāmētas / arī ja liela jauda(uz cilindru), bet sprauslas par īsu(patstāvīgs sprauslu atvērums kurš nenodrošina stehiometrisko maisījumu)
Ja ir daudz hp uz cilindru un gribas izmantot LPG visā diapazonā tas maksā dārgi.. šeit es domāju 50-85hp uz podu...
p.s ja vajag rāvienu ( ar gāzi iet švakāk kā uz benzīna) - jāpaņem rokās kautkas smags un jāiet pie sava gāzinieka lai pareizi saregulē ECU [ Šo ziņu laboja Vecais_, 29 Jan 2012, 18:58:00 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Amakatanav | 29. Jan 2012, 18:51 |
#1054
|
| Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| 18 santīmi... as ir emmm perversi lēti | Offline | | |
Lafter | 29. Jan 2012, 18:56 |
#1055
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Agrāk beņa maksāja 20 santīmus litrā
mļa mocim pa 2 lati kā ielēji ta gāz kamēr vemt gribās
Vecam dīzelis maja stāvēja mucām Rokas nomazgāt un motorus
:sentiments: [ Šo ziņu laboja Lafter, 29 Jan 2012, 18:57:18 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Rex | 29. Jan 2012, 19:08 |
#1056
|
| Kopš: 10. Nov 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 76
Braucu ar: E 46 330d touringu
| Manam ir tāda iekārta
Baigi lētāko variantu nemeklēju, bet skatijos price with performance. Meistars ieteica šādu variantu. Uz doto brīdi ir nobraukti 10000 kilometri. Sūdzības uz doto momentu nav (ceru, ka nebūs). Balons ir 50 vai 55litri (īsti neatceros) Iepildīt var 45 litri. Ar tiem var nobraukt (kā brauc - cik sirsnīgi spaida pedāli) no 250 līdz 330km[ Šo ziņu laboja Rex, 29 Jan 2012, 19:09:45 ] | Offline | | |
|
kexxx | 29. Jan 2012, 19:28 |
#1057
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
29 Jan 2012, 19:08:21 Rex rakstīja:
Manam ir tāda iekārta
Baigi lētāko variantu nemeklēju, bet skatijos price with performance. Meistars ieteica šādu variantu. Uz doto brīdi ir nobraukti 10000 kilometri. Sūdzības uz doto momentu nav (ceru, ka nebūs). Balons ir 50 vai 55litri (īsti neatceros) Iepildīt var 45 litri. Ar tiem var nobraukt (kā brauc - cik sirsnīgi spaida pedāli) no 250 līdz 330km
nesaprotu, kāpēc netiek likti nekādi stiprinājumi uz mazajām šļaukām (no gāzes sprauslām un no kolektora uz reduktoru)?!? jamās tak itin viegli iet nost... | Offline | | |
Rex | 29. Jan 2012, 19:43 |
#1058
|
| Kopš: 10. Nov 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 76
Braucu ar: E 46 330d touringu
| Jāsaliek plastmasas savilces
Baigi nemācēšu atbildēt, jo par gāzes iekārtām neesmu specs | Offline | | |
Vecais | 29. Jan 2012, 19:46 |
#1059
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
29 Jan 2012, 19:28:59 kexxx rakstīja:
29 Jan 2012, 19:08:21 Rex rakstīja:
Manam ir tāda iekārta
Baigi lētāko variantu nemeklēju, bet skatijos price with performance. Meistars ieteica šādu variantu. Uz doto brīdi ir nobraukti 10000 kilometri. Sūdzības uz doto momentu nav (ceru, ka nebūs). Balons ir 50 vai 55litri (īsti neatceros) Iepildīt var 45 litri. Ar tiem var nobraukt (kā brauc - cik sirsnīgi spaida pedāli) no 250 līdz 330km
nesaprotu, kāpēc netiek likti nekādi stiprinājumi uz mazajām šļaukām (no gāzes sprauslām un no kolektora uz reduktoru)?!? jamās tak itin viegli iet nost...
Tur visur ir retinājums.. nost viņas neiet Bet kanālus un melnas savilces jau varēja izmantot
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Rex | 29. Jan 2012, 20:07 |
#1060
|
| Kopš: 10. Nov 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 76
Braucu ar: E 46 330d touringu
| Par vizuālo- jā izskatās gan ka velns kāju varētu izmežģīt. Būs pašam jāpārliek melnas savilces.
Pirmo reizi redzēju tik mazu reduktoru - alusbundžas lielumā. Cik pirmstam biju redzējis - lietojis, tad bija palieli kluči. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|