Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
radiaators
01. Jun 2012, 14:11 #1041

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Jun 2012, 13:28:35 Montana rakstīja:
tie pat nav defekti, to visu var novērst divu stundu laikā pa 30ls

Kā var novērst eļļas noplūdi no motora un transmisijas 2 stundu laikā un pa 30ls
Offline
Ch
01. Jun 2012, 14:16 #1042

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Jun 2012, 13:28:35 Montana rakstīja:
tie pat nav defekti, to visu var novērst divu stundu laikā pa 30ls

āber protams. e60 priekšējie stikli toch kapeikas maksā.
Offline
Montana
01. Jun 2012, 14:36 #1043

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


01 Jun 2012, 14:16:25 Ch rakstīja:

01 Jun 2012, 13:28:35 Montana rakstīja:
tie pat nav defekti, to visu var novērst divu stundu laikā pa 30ls

āber protams. e60 priekšējie stikli toch kapeikas maksā.
sorry par stiklu biju izlaidis, tas 45ls maksā 55 ar sensoru vietām, eļļu vnk vajag nomazgāt
Offline
radiaators
01. Jun 2012, 14:45 #1044

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Jun 2012, 14:36:20 Montana rakstīja:

01 Jun 2012, 14:16:25 Ch rakstīja:

01 Jun 2012, 13:28:35 Montana rakstīja:
tie pat nav defekti, to visu var novērst divu stundu laikā pa 30ls

āber protams. e60 priekšējie stikli toch kapeikas maksā.
sorry par stiklu biju izlaidis, tas 45ls maksā 55 ar sensoru vietām, eļļu vnk vajag nomazgāt

Jā eļļas nomazgāšana noteikti atrisinās defektu !
Offline
Asch
01. Jun 2012, 14:55 #1045

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4292

Braucu ar:


01 Jun 2012, 11:29:06 crime rakstīja:

01 Jun 2012, 11:03:10 Asch rakstīja:

01 Jun 2012, 10:28:35 crime rakstīja:

31 May 2012, 21:20:55 Asch rakstīja:
tikai davai nemaci mani, kas ir vertogs un kas nav. originals 540i, 6 gang nemaksas 2,5kLs. panem uztaisi tadu pshu un redzesim, cik tev vinsh nostasies. man to mashinu nevajag, bet nu ari jasaprot, ka viss nemaksa 750 Ls un velams ar TA uz gadu


Jaa, vajadziigs kaadam tas luuznis 89.gada virsbuuvee par 2.5k ls, pamosties gjeenij, ir 2012.gads, nevis 2002. par to naudu var nopirkt jebko citu, tikai ne to konstruktoru. Mans e38 arii ir izmaksaajis ap 10k ls, ko man tagad jaaprasa taada cena pie paardoshanas?

eu, genij, tu vispar saprit, ko rakstiju? tev laikam patik papontoties poweristu prieksha es tak tev nelieku vinu pirkt, es tev saku, ka normals 540 nemaksas 2,5 kLs, a tu man te sac stastit par kaut kadam semera izmaksam...


Skrien ar savu putaino muti sienaa un peerc nost to suudu, ja tavaas aciis taa ir kaut kaada veertiiba, tad jau labaak panjemt to zilo sakraasoto suudu mobilee pa 4 eiro, vismaz gads normaals un viss paareejais pareizs. Pepinj, par izmaksaam saaki raudaat tu, ieprieksheejaa postaa, tu maz zini, cik izmaksaas taadu e34 sabuuveeet, tie nebija tavi vaardi, loh? Zhmiedz asti kaajstarpee un atpakalj buudaa lien.

uz personibam ludzu nepariet, tas, ka tev vairak nebija,ko pateikt, nenozime, ka vari lietot pazemojoshus vardus attieciba pret citiem cilvekiem, it ipashi kurus nepazisti persinigi. tas ta, neliels ieteikums...

[ Šo ziņu laboja Asch, 01 Jun 2012, 14:56:07 ]

Offline
crime
01. Jun 2012, 15:52 #1046

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

Ieteikums sekot liidzi tam, ko raksti divus postus ieprieksh, tad nevajadzees meegjinaat nostaadiit muljkja lomaa citus, kas neko nesaprot un nejeedz atshkjirt suudu no laba auto.
Offline
niknice
01. Jun 2012, 17:31 #1047

Kopš: 21. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 629

Braucu ar: tranzītnumuriem

Visi autiņi paliek lētāki. Gan jauni, gan pavecāki. Cenas krīt katru sezonu. Bet bļe visādiem e34 un e36 cenas gan nekrīt. Laikam baigais zelts.

Tas, ka tās miskates izmirst nenozīmē, ka praisiem jābūt kosmiskiem. Cik tad zaparam jāmaksā?
Offline
Laoshi
01. Jun 2012, 17:36 #1048

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Jun 2012, 17:31:41 niknice rakstīja:
Visi autiņi paliek lētāki. Gan jauni, gan pavecāki. Cenas krīt katru sezonu. Bet bļe visādiem e34 un e36 cenas gan nekrīt. Laikam baigais zelts.

Tas, ka tās miskates izmirst nenozīmē, ka praisiem jābūt kosmiskiem. Cik tad zaparam jāmaksā?


Ejošu ZAZu ar skati zem 300Ls nedabūsi. Loģiski, ka e36 jāmaksā vairāk, tur pat metālā vairāk sanāk
Offline
radiaators
01. Jun 2012, 17:57 #1049

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Jun 2012, 17:31:41 niknice rakstīja:
Visi autiņi paliek lētāki. Gan jauni, gan pavecāki. Cenas krīt katru sezonu. Bet bļe visādiem e34 un e36 cenas gan nekrīt. Laikam baigais zelts.

Tas, ka tās miskates izmirst nenozīmē, ka praisiem jābūt kosmiskiem. Cik tad zaparam jāmaksā?

Tiem e36 un E34 jau cena ir no 500ls-1200ls robežās, kam tad tur vēl diži būtu jākrīt ?
Offline
niknice
01. Jun 2012, 18:22 #1050

Kopš: 21. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 629

Braucu ar: tranzītnumuriem

Runa iet par atsevišķiem indivīdiem. Nu un visiem pārējiem kuriem default e30 zila krāsā maksā štuku latu
Offline
Ch
01. Jun 2012, 18:48 #1051

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Jun 2012, 17:31:41 niknice rakstīja:
Visi autiņi paliek lētāki. Gan jauni, gan pavecāki. Cenas krīt katru sezonu. Bet bļe visādiem e34 un e36 cenas gan nekrīt. Laikam baigais zelts.

Tas, ka tās miskates izmirst nenozīmē, ka praisiem jābūt kosmiskiem. Cik tad zaparam jāmaksā?



01 Jun 2012, 18:22:50 niknice rakstīja:
Runa iet par atsevišķiem indivīdiem. Nu un visiem pārējiem kuriem default e30 zila krāsā maksā štuku latu


Nu bet mļec loģiski, ka viņi maksā, jo viņus arī pērk. Tak visu laiku ir ntie sludinājumi kur kāds meklē labu e30 vai e36 ar lielajiem motoriem, paciņām utt.

kkādiem focusiem, mazdām un tamlīdzīgiem mēsliem cenas krīt līdz metāla cenām, tāpēc, ka nevienam viņus naher nevajag. Tas pats attiecās uz kkādiem mazmotoru paļurkātiem e46, e39 - arī tos šrotus nevienam nevajag..

Un ja ir TIK liels pieprasījums pēc labiem e30/e36, tad loģiski, ka vidējā tirgus cena tikai kāps. Jo labi viņi ir patiešām maz.

Ja piem viss 328 e36 piedāvājums ss.lv šobrīd ir samērā šrotains, bet pieprasījums pēc viņiem ir ļoti liels, tad tas nozīmē, ka ja es tirgotu savējo man viņš būtu jāatdod pa 800ls? Pilnīgs bullshit.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Jun 2012, 18:52:24 ]

Offline
Taspac
01. Jun 2012, 19:07 #1052

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Sory, vienu gan es nesaprotu, luuk E36 gan man liekas nekad nebuus tas kas ir E32/E34/E30. \Ja mees runaajam par vecajiem modeljiem. Labs E34 vai E30 ir veel kaut kas. Bet E36 gan man liekas ir pilniigs suuds. Ne tur dizains, ne tur smuks salons...viss grab un chiikst. Peec laba E34, E36 liekas diezgan liela ateja

Vieniigi tas ka uztureeshanaa leetaakais bmw, kas nav mazsvariigi un diezgan izturiigs.

[ Šo ziņu laboja Taspac, 01 Jun 2012, 19:11:17 ]

Offline
kars
01. Jun 2012, 19:11 #1053

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Vēl no svara ka e36 bija pēdejais (ne M) bmw kas no rūpnīcas nāca ar bloķi
Offline
Ch
01. Jun 2012, 19:15 #1054

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Jun 2012, 19:07:33 Taspac rakstīja:
Sory, vienu gan es nesaprotu, luuk E36 gan man liekas nekad nebuus tas kas ir E32/E34/E30. \Ja mees runaajam par vecajiem modeljiem. Labs E34 vai E30 ir veel kaut kas. Bet E36 gan man liekas ir pilniigs suuds. Ne tur dizains, ne tur smuks salons...viss grab un chiikst. Peec laba E34, E36 liekas diezgan liela ateja

Vieniigi tas ka uztureeshanaa leetaakais bmw, kas nav mazsvariigi un diezgan izturiigs.




Tiem, kam gribās gāzt e36 ir ļoti labs variants, kas pa lielam turpina e30 tradīcijas..

Piem manā uztverē e36 ir samērā lielsks auto - lēts un lēts uzturēšanā, ar ļoti foršiem dzinējiem, vadāmību, aftermarket daļu pieejamību, lsd, bet tajā pašā laikā viņš nav tāds žigulis kā e30 un ir daudz draudzīgāks ikdienas lietošanai.

p.s. un ņemot vērā to, ka čutj ne 90% Latvijas e36 ir reāli šroti, loģiski ka pēc LABA e34 parasts e36 liksies miza. Tas e36 318is ar kuru braucu ziemā bija tiešām riktīgs lūznis.. Bet manam tagadējam 328 čota nekas negrab, nečīkst utt. Un nedomāju, ka mans eksemplārs ir nesmuks.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Jun 2012, 19:22:37 ]

Offline
kawaracer
01. Jun 2012, 19:39 #1055

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


01 Jun 2012, 11:46:46 crime rakstīja:

01 Jun 2012, 11:41:35 Montana rakstīja:
cik tad nāk 4.4 ar 6gang kārbu un vadiem ?


da neko vinjas nemaksaa, tikai pie mums tas ir kaut kaads uzpuusts burbulis

rekur tev buus 4.4 + 6-gang + vadi, komplektaa ar visu pikapu, pa 1950 EUR

emo


Vai sludinājumu izlasīji - Mit einem Schaden am Motor - tāpēc jau maksā lēti - ka motors nokauts.

Esmu pircis trīs M62B44 bez kārbām - vidējā cena labam 500,- LVL.

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
kawaracer
01. Jun 2012, 19:44 #1056

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


01 Jun 2012, 19:15:11 Ch rakstīja:

01 Jun 2012, 19:07:33 Taspac rakstīja:
Sory, vienu gan es nesaprotu, luuk E36 gan man liekas nekad nebuus tas kas ir E32/E34/E30. \Ja mees runaajam par vecajiem modeljiem. Labs E34 vai E30 ir veel kaut kas. Bet E36 gan man liekas ir pilniigs suuds. Ne tur dizains, ne tur smuks salons...viss grab un chiikst. Peec laba E34, E36 liekas diezgan liela ateja

Vieniigi tas ka uztureeshanaa leetaakais bmw, kas nav mazsvariigi un diezgan izturiigs.




Tiem, kam gribās gāzt e36 ir ļoti labs variants, kas pa lielam turpina e30 tradīcijas..

Piem manā uztverē e36 ir samērā lielsks auto - lēts un lēts uzturēšanā, ar ļoti foršiem dzinējiem, vadāmību, aftermarket daļu pieejamību, lsd, bet tajā pašā laikā viņš nav tāds žigulis kā e30 un ir daudz draudzīgāks ikdienas lietošanai.

p.s. un ņemot vērā to, ka čutj ne 90% Latvijas e36 ir reāli šroti, loģiski ka pēc LABA e34 parasts e36 liksies miza. Tas e36 318is ar kuru braucu ziemā bija tiešām riktīgs lūznis.. Bet manam tagadējam 328 čota nekas negrab, nečīkst utt. Un nedomāju, ka mans eksemplārs ir nesmuks.


Pilnīgi piekrītu Ch!
Labu E36 328 atrast ir ļoti grūti! Mans 328 tourings ar paku - sanāca tagad ~ 3600-3700eur.
Bet nu labu E30 ar M-tech bez 5000eur nereāli!


-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
radiaators
01. Jun 2012, 20:05 #1057

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem

[ Šo ziņu laboja radiaators, 01 Jun 2012, 20:05:38 ]

Offline
Martini22
01. Jun 2012, 20:11 #1058

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070

pārdodu savu braucamo

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/bmdne.html
Offline
Ch
01. Jun 2012, 20:12 #1059

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Jun 2012, 20:05:05 radiaators rakstīja:
Ch tavā īpašumā ir bijis kopts E46 vai E39 kaut vai ar to pašu 3,0l dīzeļdzinēju, ka tu šos auto nosauc par paļurkām ?
Tas tavs E36 lai cik viņš kopts un smuks nebūtu nekad nebūs salīdzināms ar kārtīgu E46 vai E39 - tas nu ir droši ...
Es ar pabraucu ar to pašu pelēko zvirbuli, kuru no powera noblieztu nopirka un pēctam atrestaurēja mans čoms - auto bija super tehniskajā stāvoklī - gāja un izskatījās labi, bet ar tādu nobraukt 200-300km no vietas - nereāli - nekāda komforta + pamēgini ar to savu 2,8l dzinēju jaudas ziņā izlikt normālu e39 ar 3l dīzeļdzinēju - vienos vārtos nemaz nerunājot par čipotiem eksemplariem



01 Jun 2012, 18:48:55 Ch rakstīja:
Tas pats attiecās uz kkādiem mazmotoru paļurkātiem e46, e39 - arī tos šrotus nevienam nevajag..

Runa ir par kkādiem 320, 523 utt. 530d, lai arī mani īpaši nesajūsmina, protams, ir labāks par e36, bet to vairs nevar uzskatīt par alternatīvu e36.. Nedomāju, ka cenā līdz 3500lvl var nopirkt LABU 530d.



+Man iet chutjchutj labāk par e46 330d, nedomāju, ka e39 varētu kko tur citādāk izdarīt. Vismaz ne pre-facelifti (ja reiz runājam par e36 alternatīvām, facelifta 530d tur nu galīgi neiederās)..
Bet man nav arī gluži standarts..

Par čipoto - nu jā nestrīdos. Bet tikpat labi varam arī tam 328 virutāli kombinēt klāt čipus, izpuļķētas galvas, ļurbo, kompresorus utt :mans_tētis_varētu_piekaut_tavējo: Ja stock, tad stock.

[ Šo ziņu laboja Ch, 01 Jun 2012, 20:13:20 ]

Offline
niknice
01. Jun 2012, 20:12 #1060

Kopš: 21. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 629

Braucu ar: tranzītnumuriem

Es vēl saprastu cenu kategoriju tiešām oriģinālam no rūpnīcas. Bet ne šīm drazām, kuras jāj sākot ar lidlaukiem un beidzot ar biķeriem.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo