Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
Miks44
12. Mar 2009, 23:13 #1041

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO

Nu skaties
Pievienošu, tad došu ziņu
Tik tad kad būšu atpakaļ no hamburgeru zemes.

[ Šo ziņu laboja Miks44, 12 Mar 2009, 23:15:20 ]

Offline
moro
12. Mar 2009, 23:15 #1042

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

emigrant: laime tik tuvu

[ Šo ziņu laboja moro, 12 Mar 2009, 23:15:41 ]

Offline
moro
12. Mar 2009, 23:16 #1043

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


12 Mar 2009, 23:13:50 Miks44 rakstīja:
Nu skaties
Pievienošu, tad došu ziņu
Tik tad kad būšu atpakaļ no hamburgeru zemes.
oki
Offline
rolis
12. Mar 2009, 23:21 #1044

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


12 Mar 2009, 23:15:33 moro rakstīja:
emigrant: laime tik tuvu


how much maksā tāds prieks ?
Offline
moro
12. Mar 2009, 23:30 #1045

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


12 Mar 2009, 23:24:45 adolfs rakstīja:
kaada jeega no taadaam sadeleneem iipashi ljurbo auto? nobiidiit max jaudas punktu
tur taču rakstīts

In this case, the low duration / low lift factory cams are replaced by high lift / high duration (272 / 10.8mm) camshafts that maximize top end power without sacrificing low end and midrange torque. While it is true that most high duration camshafts will sacrifice some mid-range power, this problem is offset with addition of light-weight cam gears that allow the user to increase valve overlap - thus maximizing maintaining optimal mid-range power on large duration camshafts.**
Offline
Erx
12. Mar 2009, 23:59 #1046

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


12 Mar 2009, 23:24:45 adolfs rakstīja:
kaada jeega no taadaam sadeleneem iipashi ljurbo auto? nobiidiit max jaudas punktu


sadalenēm ir jēga visos motoros, bet jo īpaši atmosfēriskajos. jautājums protams ko grib dabūt rezultātā.
Ja motoram ir restriktors, tad protams jautājums lieks - gaisa pietiek tikai līdz noteiktiem apgriezieniem.

[ Šo ziņu laboja Erx, 13 Mar 2009, 00:01:47 ]

Offline
Erx
13. Mar 2009, 00:02 #1047

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


13 Mar 2009, 00:00:55 adolfs rakstīja:
nu nu pastaasti savu versiju


baigi gari jāraksta, nopublicēšu slēgtajā sadaļā
Offline
Erx
13. Mar 2009, 00:12 #1048

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Vispār jūtos daudz spēcīgāks atmosferiskajos motoros, bet īsumā, pēc manas sapratnes turbo motoram sadalenes diapazonam ir jāsakrīt ar turbīnas darba diapazonu, un viņām ir jābūt pietiekamām, bet pārak lieli cipari ir bezjēdzīgi.

Tagad sākot kustināt smadzenes, nonācu pie secinājuma, ka nezinu par sadaleņu pārsedzes lielumu ietekmi uz turbo motora darbību...

Savulaik, kad nedaudz iedziļinājos 4g63 apgriestās versijas uzbūvē, zināju ka 272 grādu sadalenes ir izplatīta modifikācija.
Offline
Miks44
13. Mar 2009, 00:14 #1049

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO


13 Mar 2009, 00:02:47 Erx rakstīja:

13 Mar 2009, 00:00:55 adolfs rakstīja:
nu nu pastaasti savu versiju


baigi gari jāraksta, nopublicēšu slēgtajā sadaļā


Ja viss būs slēgtajā, tad pasaulei vairs nebūs interesanti un jums arī
Offline
Erx
13. Mar 2009, 09:27 #1050

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


13 Mar 2009, 08:33:48 adolfs rakstīja:
un ko tu eerik pateici 'vinnees tie, kas nezaudees' (tm)


nu ja, tā tak māksla - gudri padirst neko nepasakot
Offline
MarC
13. Mar 2009, 09:28 #1051

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


12 Mar 2009, 23:59:54 Erx rakstīja:
sadalenēm ir jēga visos motoros, bet jo īpaši atmosfēriskajos. jautājums protams ko grib dabūt rezultātā.
Ja motoram ir restriktors, tad protams jautājums lieks - gaisa pietiek tikai līdz noteiktiem apgriezieniem.


eriks laikam skolā nav mācījies fiziku, jo neko nav dzirdējis par Bernulli likumu
Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 09:42 #1052

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Tu domā to resna truba lēna plūsma = tieva truba ātra plūsma....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
MarC
13. Mar 2009, 09:44 #1053

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


13 Mar 2009, 09:42:29 GirtzB rakstīja:
Tu domā to resna truba lēna plūsma = tieva truba ātra plūsma....


domas virziens pareizs, bet iztrūkst atslēgvārds SPIEDIENS
domāju ka visi ir darbojušies ar dārza šļūteni? kas notiek kad daļēji aizspiež tās galu?
turbo mašīnā ar restriktoru ir mazliet savādāk, bet princips saglabājas.

[ Šo ziņu laboja MarC, 13 Mar 2009, 09:47:22 ]

Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 09:46 #1054

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

spiediens un ātrums jau saistīti lielumi šajā gadījumā.
tikai baisi uzkarsīs pie megaspiediena....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
facex
13. Mar 2009, 09:48 #1055

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu

Šķidruma un gāzes plūsmas ātrums.

Pa cauruļvadu tekošā šķidrumā, piemēram, ūdensvadā plūsmas ātrums mainās atkarībā no caurules šķērsgriezuma laukuma. Vietās, kur caurule sašaurinās, plūsmas ātrums, pieaug, bet vietās, kur caurule ir platāka ātrums samazinās.
Šķidruma vai gāzes plūsmas ātrumu attiecība ir vienāda ar apgrieztu šīs plūsmas šķērsgriezuma laukumu attiecību.
V1/V2 = S2/S1
V1;V2 – plūsmas ātrumicaurulē šķērsgriezumos S1, S2
S1; S2 – caurules šķērsgriezumi

Offline
MarC
13. Mar 2009, 09:56 #1056

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

tas jau viss ir pareizi bet neaizmirstiet ka restriktors atrodas PIRMS turbīnas tātad ieplūstošā/iesūktā gaisa daudzums ir ierobežots. Jautājums: Kas nepieciešams , lai to kompensētu?
Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 09:58 #1057

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kustībās ātrums un turbīnas+motora radīts vakums

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
moro
13. Mar 2009, 10:01 #1058

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


13 Mar 2009, 09:28:05 MarC rakstīja:

12 Mar 2009, 23:59:54 Erx rakstīja:
Ja motoram ir restriktors, tad protams jautājums lieks - gaisa pietiek tikai līdz noteiktiem apgriezieniem.


eriks laikam skolā nav mācījies fiziku, jo neko nav dzirdējis par Bernulli likumu

paga paga
jaa, ar restriktoru plusma aatraaka, taapeec arii sasniedz tos kosmiskos griezes momenta ciparus - 500, 600 nm

bet erikam arii taisniiba
ierobeežots iepluudes diameetrs nosaka maksimaalu gaisa plusmu
jo sasniedzot zinaamu plusmas aatrumu taalaak palielinaat gaisa daudzumu / sek praktiski nevar, jo pretestiiba (beerze gar sienam) aug kvadratiiski (laikam, neatceros)

tas viss noveed pie lielaakas gaisa t* => mazaaka gaisa bliivuma. galu galaa sanaak, kaa lielaaks gaisa tilpums satuur taadu pašu vai mazaaku gaisa molekulu daudzuumu (taatad nedod papildus griezes momentu), bet ir karstaaks, kas palielina detonaacijas risku.

facex: jaa, bet dziive veel ir berzes faktors

[ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 10:02:08 ]

Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 10:04 #1059

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

pag a turbīnas dzesēšana kā šķira ir aizliegta vai kā?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
facex
13. Mar 2009, 10:06 #1060

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu

Marc... vaig pakonsultēties pie Toyota spečukiem... šie tak 90ajos bij labu custom restriktoru vai ko tur bij uztaisījuši

tikai par to diskābeli norāvās...

[ Šo ziņu laboja facex, 13 Mar 2009, 10:09:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex