Autors | Ziņojums |
Miks44 | 12. Mar 2009, 23:13 |
#1041
|
|
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Nu skaties
Pievienošu, tad došu ziņu
Tik tad kad būšu atpakaļ no hamburgeru zemes. [ Šo ziņu laboja Miks44, 12 Mar 2009, 23:15:20 ] |
Offline | |
|
moro | 12. Mar 2009, 23:15 |
#1042
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| emigrant: laime tik tuvu [ Šo ziņu laboja moro, 12 Mar 2009, 23:15:41 ] |
Offline | |
|
moro | 12. Mar 2009, 23:16 |
#1043
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
|
12 Mar 2009, 23:13:50 Miks44 rakstīja:
Nu skaties
Pievienošu, tad došu ziņu
Tik tad kad būšu atpakaļ no hamburgeru zemes.
oki |
Offline | |
|
rolis | 12. Mar 2009, 23:21 |
#1044
|
|
Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6374
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
|
12 Mar 2009, 23:15:33 moro rakstīja:
emigrant: laime tik tuvu
how much maksā tāds prieks ? |
Offline | |
|
moro | 12. Mar 2009, 23:30 |
#1045
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
|
12 Mar 2009, 23:24:45 adolfs rakstīja:
kaada jeega no taadaam sadeleneem iipashi ljurbo auto? nobiidiit max jaudas punktu
tur taču rakstīts
In this case, the low duration / low lift factory cams are replaced by high lift / high duration (272 / 10.8mm) camshafts that maximize top end power without sacrificing low end and midrange torque. While it is true that most high duration camshafts will sacrifice some mid-range power, this problem is offset with addition of light-weight cam gears that allow the user to increase valve overlap - thus maximizing maintaining optimal mid-range power on large duration camshafts.** |
Offline | |
|
Erx | 12. Mar 2009, 23:59 |
#1046
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
12 Mar 2009, 23:24:45 adolfs rakstīja:
kaada jeega no taadaam sadeleneem iipashi ljurbo auto? nobiidiit max jaudas punktu
sadalenēm ir jēga visos motoros, bet jo īpaši atmosfēriskajos. jautājums protams ko grib dabūt rezultātā.
Ja motoram ir restriktors, tad protams jautājums lieks - gaisa pietiek tikai līdz noteiktiem apgriezieniem.[ Šo ziņu laboja Erx, 13 Mar 2009, 00:01:47 ] |
Offline | |
|
Erx | 13. Mar 2009, 00:02 |
#1047
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
13 Mar 2009, 00:00:55 adolfs rakstīja:
nu nu pastaasti savu versiju
baigi gari jāraksta, nopublicēšu slēgtajā sadaļā |
Offline | |
|
Erx | 13. Mar 2009, 00:12 |
#1048
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Vispār jūtos daudz spēcīgāks atmosferiskajos motoros, bet īsumā, pēc manas sapratnes turbo motoram sadalenes diapazonam ir jāsakrīt ar turbīnas darba diapazonu, un viņām ir jābūt pietiekamām, bet pārak lieli cipari ir bezjēdzīgi.
Tagad sākot kustināt smadzenes, nonācu pie secinājuma, ka nezinu par sadaleņu pārsedzes lielumu ietekmi uz turbo motora darbību...
Savulaik, kad nedaudz iedziļinājos 4g63 apgriestās versijas uzbūvē, zināju ka 272 grādu sadalenes ir izplatīta modifikācija. |
Offline | |
|
|
Miks44 | 13. Mar 2009, 00:14 |
#1049
|
|
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
|
13 Mar 2009, 00:02:47 Erx rakstīja:
13 Mar 2009, 00:00:55 adolfs rakstīja:
nu nu pastaasti savu versiju
baigi gari jāraksta, nopublicēšu slēgtajā sadaļā
Ja viss būs slēgtajā, tad pasaulei vairs nebūs interesanti un jums arī |
Offline | |
|
Erx | 13. Mar 2009, 09:27 |
#1050
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
13 Mar 2009, 08:33:48 adolfs rakstīja:
un ko tu eerik pateici 'vinnees tie, kas nezaudees' (tm)
nu ja, tā tak māksla - gudri padirst neko nepasakot |
Offline | |
|
MarC | 13. Mar 2009, 09:28 |
#1051
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
12 Mar 2009, 23:59:54 Erx rakstīja:
sadalenēm ir jēga visos motoros, bet jo īpaši atmosfēriskajos. jautājums protams ko grib dabūt rezultātā.
Ja motoram ir restriktors, tad protams jautājums lieks - gaisa pietiek tikai līdz noteiktiem apgriezieniem.
eriks laikam skolā nav mācījies fiziku, jo neko nav dzirdējis par Bernulli likumu |
Offline | |
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 09:42 |
#1052
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Tu domā to resna truba lēna plūsma = tieva truba ātra plūsma....
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
MarC | 13. Mar 2009, 09:44 |
#1053
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
13 Mar 2009, 09:42:29 GirtzB rakstīja:
Tu domā to resna truba lēna plūsma = tieva truba ātra plūsma....
domas virziens pareizs, bet iztrūkst atslēgvārds SPIEDIENS
domāju ka visi ir darbojušies ar dārza šļūteni? kas notiek kad daļēji aizspiež tās galu?
turbo mašīnā ar restriktoru ir mazliet savādāk, bet princips saglabājas.[ Šo ziņu laboja MarC, 13 Mar 2009, 09:47:22 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 09:46 |
#1054
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| spiediens un ātrums jau saistīti lielumi šajā gadījumā.
tikai baisi uzkarsīs pie megaspiediena....
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
facex | 13. Mar 2009, 09:48 |
#1055
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
| Šķidruma un gāzes plūsmas ātrums.
Pa cauruļvadu tekošā šķidrumā, piemēram, ūdensvadā plūsmas ātrums mainās atkarībā no caurules šķērsgriezuma laukuma. Vietās, kur caurule sašaurinās, plūsmas ātrums, pieaug, bet vietās, kur caurule ir platāka ātrums samazinās.
Šķidruma vai gāzes plūsmas ātrumu attiecība ir vienāda ar apgrieztu šīs plūsmas šķērsgriezuma laukumu attiecību.
V1/V2 = S2/S1
V1;V2 – plūsmas ātrumicaurulē šķērsgriezumos S1, S2
S1; S2 – caurules šķērsgriezumi
|
Offline | |
|
MarC | 13. Mar 2009, 09:56 |
#1056
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| tas jau viss ir pareizi bet neaizmirstiet ka restriktors atrodas PIRMS turbīnas tātad ieplūstošā/iesūktā gaisa daudzums ir ierobežots. Jautājums: Kas nepieciešams , lai to kompensētu? |
Offline | |
|
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 09:58 |
#1057
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| kustībās ātrums un turbīnas+motora radīts vakums
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
moro | 13. Mar 2009, 10:01 |
#1058
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
|
13 Mar 2009, 09:28:05 MarC rakstīja:
12 Mar 2009, 23:59:54 Erx rakstīja:
Ja motoram ir restriktors, tad protams jautājums lieks - gaisa pietiek tikai līdz noteiktiem apgriezieniem.
eriks laikam skolā nav mācījies fiziku, jo neko nav dzirdējis par Bernulli likumu
paga paga
jaa, ar restriktoru plusma aatraaka, taapeec arii sasniedz tos kosmiskos griezes momenta ciparus - 500, 600 nm
bet erikam arii taisniiba
ierobeežots iepluudes diameetrs nosaka maksimaalu gaisa plusmu
jo sasniedzot zinaamu plusmas aatrumu taalaak palielinaat gaisa daudzumu / sek praktiski nevar, jo pretestiiba (beerze gar sienam) aug kvadratiiski (laikam, neatceros)
tas viss noveed pie lielaakas gaisa t* => mazaaka gaisa bliivuma. galu galaa sanaak, kaa lielaaks gaisa tilpums satuur taadu pašu vai mazaaku gaisa molekulu daudzuumu (taatad nedod papildus griezes momentu), bet ir karstaaks, kas palielina detonaacijas risku.
facex: jaa, bet dziive veel ir berzes faktors[ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 10:02:08 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 10:04 |
#1059
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| pag a turbīnas dzesēšana kā šķira ir aizliegta vai kā?
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
facex | 13. Mar 2009, 10:06 |
#1060
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
| Marc... vaig pakonsultēties pie Toyota spečukiem... šie tak 90ajos bij labu custom restriktoru vai ko tur bij uztaisījuši
tikai par to diskābeli norāvās...[ Šo ziņu laboja facex, 13 Mar 2009, 10:09:17 ] |
Offline | |
|