Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
25. Feb 2013, 17:12 #10381

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???


kadiem 13-14 jabut, atkarigs no motora stavoklja, instrumenta ar ko mera, utt.
bet fakts tads, ka zem 12 nebus isti labi un ja bus liela starpiba pa clindriem/puseem ari sudigi.
jeb Tevi interese kompresijas pakape, nevis kompresija?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
25. Feb 2013, 17:12 #10382

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


25 Feb 2013, 10:23:51 samij rakstīja:

25 Feb 2013, 10:22:04 samij rakstīja:
ja kadam vajadzes atradu google ->

iepludes kolestoram vajag but no 50% lidz 70% no motora tilpuma.
un vel atradu foto ar iepludes kolelektoru ka tas modelejas -->


Да кто ж знает, какая она правильная форма.
Но я думаю что-то рядом должно, ибо движение воздуха здесь отвечает здравому смыслу. Нет острыв краев, на которых возможен срыв потока. Сужение идет к самой дальней трубе от дросселя, чтобы сохранить скорость потока.


Ja tā skaitās modelēšana, tad es pat nezinu ko teikt.
Tā ir taisīšana uz bui dui un kjep, ljep.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
seeingman
25. Feb 2013, 18:24 #10383

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


25 Feb 2013, 17:12:25 Driver rakstīja:

25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???


kadiem 13-14 jabut, atkarigs no motora stavoklja, instrumenta ar ko mera, utt.
bet fakts tads, ka zem 12 nebus isti labi un ja bus liela starpiba pa clindriem/puseem ari sudigi.
jeb Tevi interese kompresijas pakape, nevis kompresija?

kompresijas pakāpi jau īsti nevar izmērīt, ja motors stāv iekš auto...
Offline
Jonix
25. Feb 2013, 18:24 #10384

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???

Kurš tieši 4.0 dzinējs?
Piemēram, M60B40 min. 10-11bar
M62B44 min. 12-14bar

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
seeingman
25. Feb 2013, 18:39 #10385

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


25 Feb 2013, 18:24:21 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???

Kurš tieši 4.0 dzinējs?
Piemēram, M60B40 min. 10-11bar
M62B44 min. 12-14bar

m62b44 ir 4.4l
Offline
Hektors
25. Feb 2013, 19:16 #10386

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


25 Feb 2013, 18:24:20 seeingman rakstīja:

25 Feb 2013, 17:12:25 Driver rakstīja:

25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???


kadiem 13-14 jabut, atkarigs no motora stavoklja, instrumenta ar ko mera, utt.
bet fakts tads, ka zem 12 nebus isti labi un ja bus liela starpiba pa clindriem/puseem ari sudigi.
jeb Tevi interese kompresijas pakape, nevis kompresija?

kompresijas pakāpi jau īsti nevar izmērīt, ja motors stāv iekš auto...


Kas ir kompresijas pakape! Ar ko vina atskiras no kompresijas?

Motors itka 4.0l tatad M60B40, jo esot stavejis E32 93.g., bet nevaru atrast kur uz bloka ir apzimejumi? .

Visos bija 13-15, bet viena 9bar. Ieleju degvielas sistemas tiritaju un pec 30 min jau 15-16bar. Motors gadu stavejis izcelts no masinas.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Jonix
25. Feb 2013, 19:16 #10387

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


25 Feb 2013, 18:39:41 seeingman rakstīja:

25 Feb 2013, 18:24:21 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???

Kurš tieši 4.0 dzinējs?
Piemēram, M60B40 min. 10-11bar
M62B44 min. 12-14bar

m62b44 ir 4.4l
Jā zinu, zinu daudzi skatās pēc modeļa apzīmējuma, līdz ar to rodas pārpratumi.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 25 Feb 2013, 19:17:05 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Hektors
25. Feb 2013, 19:20 #10388

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


25 Feb 2013, 19:16:28 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 18:39:41 seeingman rakstīja:

25 Feb 2013, 18:24:21 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???

Kurš tieši 4.0 dzinējs?
Piemēram, M60B40 min. 10-11bar
M62B44 min. 12-14bar

m62b44 ir 4.4l
Jā zinu, zinu daudzi skatās pēc modeļa apzīmējuma, līdz ar to rodas pārpratumi.


Ka tos motorus atskirt vizuali? Un ko varetu nozimet ja kompresija 15-16bar?

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Jonix
25. Feb 2013, 19:26 #10389

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


25 Feb 2013, 19:16:02 Hektors rakstīja:
Kas ir kompresijas pakape! Ar ko vina atskiras no kompresijas?

Motors itka 4.0l tatad M60B40, jo esot stavejis E32 93.g., bet nevaru atrast kur uz bloka ir apzimejumi? .

Visos bija 13-15, bet viena 9bar. Ieleju degvielas sistemas tiritaju un pec 30 min jau 15-16bar. Motors gadu stavejis izcelts no masinas.
Kompresija, jeb kompresijas spiediens ir spiediens, ko rada virzulis darba taks laikā, jeb tas, ko nomēra ar manometru.

Kompresijas pakāpe ir attiecība degkameras tilpumam, kad virzulis ir zemākajā pozīcijā pret degkameras tilpumu, kad virzulis ir augstākajā punktā. Tātad tilpuma izmaiņas maksimālā attiecība virzuļa kustības laikā.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
NK
25. Feb 2013, 19:28 #10390

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39

Vai ir starpiiba kaa es ielieku termostatu paredzeetajaa vietaa?? Uz termostata ir taada maza bultinja. Uz kuru pusi vinjai jaabuut. Runa ir par e36 M42
Offline
uldens1
25. Feb 2013, 19:34 #10391

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


25 Feb 2013, 19:20:09 Hektors rakstīja:

25 Feb 2013, 19:16:28 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 18:39:41 seeingman rakstīja:

25 Feb 2013, 18:24:21 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???

Kurš tieši 4.0 dzinējs?
Piemēram, M60B40 min. 10-11bar
M62B44 min. 12-14bar

m62b44 ir 4.4l
Jā zinu, zinu daudzi skatās pēc modeļa apzīmējuma, līdz ar to rodas pārpratumi.


Ka tos motorus atskirt vizuali? Un ko varetu nozimet ja kompresija 15-16bar?
15-16 bari nozime ka tev vissticamak sudigs manometrs
Offline
Hektors
25. Feb 2013, 19:34 #10392

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


25 Feb 2013, 19:26:24 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 19:16:02 Hektors rakstīja:
Kas ir kompresijas pakape! Ar ko vina atskiras no kompresijas?

Motors itka 4.0l tatad M60B40, jo esot stavejis E32 93.g., bet nevaru atrast kur uz bloka ir apzimejumi? .

Visos bija 13-15, bet viena 9bar. Ieleju degvielas sistemas tiritaju un pec 30 min jau 15-16bar. Motors gadu stavejis izcelts no masinas.
Kompresija, jeb kompresijas spiediens ir spiediens, ko rada virzulis darba taks laikā, jeb tas, ko nomēra ar manometru.

Kompresijas pakāpe ir attiecība degkameras tilpumam, kad virzulis ir zemākajā pozīcijā pret degkameras tilpumu, kad virzulis ir augstākajā punktā. Tātad tilpuma izmaiņas maksimālā attiecība virzuļa kustības laikā.

Ko jus man te putrojat galvu ar kompresijas pakapem?! To man noteikti nevajag. Man tik veco labo kompresiju. Netieku skaidrs vai tas ir labi vai slikti ka sakuma nebija viena cilindra un pec tam tik liela uzreiz. Un ari parejos prieks sausa motora parsteidzosi liela.

P.s.Cik maksa nocipot 4.0 un cik iegust? Cik ir standarta?

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
artys
25. Feb 2013, 20:26 #10393

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Problēma ar e36 318i

Zem ieplūdes kolektora viena no degvielas trubiņām saplīsa un tāpēc tika ņemts nost kolektors un novērsta degvielas noplūde. Visu salika atpakaļ, bet tagad auto netur apgriezienus tukšgaitā - kā tikai atlaid gāzi, tā uzreiz noslāpst kas var būt par vainu?

Sākumā vēl sūdīgi strādāja, it kā viens cilindrs būtu atteicis, bet tika noņemts vēlreiz nost kolektors un pamanīja, ka trubiņa saplīsusi viena. Apgriezienus joprojām netur

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Locis
25. Feb 2013, 20:34 #10394

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tukšgaitas regulatorā nevarētu būt iemetusies kļūda,ja tas tika ņemts nost un nebija aķis atvienots?
Offline
artys
25. Feb 2013, 20:38 #10395

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


25 Feb 2013, 20:34:18 Locis rakstīja:
Tukšgaitas regulatorā nevarētu būt iemetusies kļūda,ja tas tika ņemts nost un nebija aķis atvienots?
aķi nost nevienoja, to zinu 100% un no tukšgaitas regulatora tika ņemta nost viena truba. Viņam viņš nav mehāniskais, kā m50b25? Atceros manam e30 Draivers sapūta ar WD40 un vnk kratīja, lai iekšā tas vārsts kustētos

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Locis
25. Feb 2013, 20:41 #10396

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Hren viņ zin,vai mehānisks,bet tur kaut kāds vads šķiet gāja klāt,bet nu vispār ja tik truba bija noņemta,tad nekam nevajadzētu būt..
No gaisa gofras nav nonākusi tā trubas,ka no regulatora iet?
Offline
artys
25. Feb 2013, 20:49 #10397

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


25 Feb 2013, 20:41:20 Locis rakstīja:
Hren viņ zin,vai mehānisks,bet tur kaut kāds vads šķiet gāja klāt,bet nu vispār ja tik truba bija noņemta,tad nekam nevajadzētu būt..
No gaisa gofras nav nonākusi tā trubas,ka no regulatora iet?
Jā, štekers kaut kāds spraužās virsū. Mēģināju viņu arī atvienot un pielaist, viss tas pats. Vēl zem kolektora neparocīgā vietā ir štekers, to arī atvienoju un viss tā pat.

Trubas bij pirmais ko pārbaudīju, kad paziņa pazvanīja un teica, ka tāda problēma esot

Bļāviens, it kā nekā tur sarežģīta nav tajā šujmašīnā, bet hvz kur niķis

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
newbot
25. Feb 2013, 20:55 #10398

Kopš: 26. Nov 2010

Ziņojumi: 337

Braucu ar:

Vai jur. persona var pati aizpildīt muitas deklarāciju vai arī to drīkst darīt tikai muitas brokeris?
Offline
seeingman
25. Feb 2013, 21:01 #10399

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


25 Feb 2013, 19:34:16 uldens1 rakstīja:

25 Feb 2013, 19:20:09 Hektors rakstīja:

25 Feb 2013, 19:16:28 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 18:39:41 seeingman rakstīja:

25 Feb 2013, 18:24:21 Jonix rakstīja:

25 Feb 2013, 17:00:41 Hektors rakstīja:

24 Feb 2013, 22:23:15 Hektors rakstīja:
Cik jabut kompresijai BMW 4.0l ???

Kurš tieši 4.0 dzinējs?
Piemēram, M60B40 min. 10-11bar
M62B44 min. 12-14bar

m62b44 ir 4.4l
Jā zinu, zinu daudzi skatās pēc modeļa apzīmējuma, līdz ar to rodas pārpratumi.


Ka tos motorus atskirt vizuali? Un ko varetu nozimet ja kompresija 15-16bar?
15-16 bari nozime ka tev vissticamak sudigs manometrs

visticamāk tos 15-16 bar radīja tas šķidrums ko salēja iekšā.
es gan pirms pirktu motoru, paskatītos ar endoskopu kādā stāvoklī ir cilindru virsmas, ja pareizi atceros m60 nāca nikasils ja tā ir tas, lietojot degvielu, bagātu ar sēru, kā arī nemainot laicīgi eļļu vai lejot sūdu, baigi forši sapišas un kad sapišas no sākuma nav kompresijas atsevišķos cilindros un pēc tam motors noķīlē un tad ir :kap_remonts_5ls:

[ Šo ziņu laboja seeingman, 25 Feb 2013, 21:02:17 ]

Offline
samij
25. Feb 2013, 21:07 #10400

Kopš: 20. Jan 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 154

Braucu ar: e30


25 Feb 2013, 17:12:57 Kaross rakstīja:

25 Feb 2013, 10:23:51 samij rakstīja:

25 Feb 2013, 10:22:04 samij rakstīja:
ja kadam vajadzes atradu google ->

iepludes kolestoram vajag but no 50% lidz 70% no motora tilpuma.
un vel atradu foto ar iepludes kolelektoru ka tas modelejas -->


Да кто ж знает, какая она правильная форма.
Но я думаю что-то рядом должно, ибо движение воздуха здесь отвечает здравому смыслу. Нет острыв краев, на которых возможен срыв потока. Сужение идет к самой дальней трубе от дросселя, чтобы сохранить скорость потока.


Ja tā skaitās modelēšana, tad es pat nezinu ko teikt.
Tā ir taisīšana uz bui dui un kjep, ljep.

Nu ja tu ta doma,lai paliek ta. bet es lasiju vairakas forumas par tiem iepludes kolektoriem un sita forma ir viena no pareizakajiem prieks iepludes kolektora!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo