Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
2010.gadā nāca arī N57.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Jan 2022, 15:09:04 @Zalespljavejs rakstīja:
14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa.
Tie dzinēji ir gandrīz identiski, ar sīkām niansēm. Ķēdes, zobrati pat ir vienādi. PA lielam atšķirība ir cilindru skaitā. N47 gan kaut kā mazāk izceļās uz kopējā fona.
Skaidas dzen jebkurš CP4 sūknis, kas uzstādīts VAG, BMW, Mercedes un cēl čupai auto. Tā nav konkrētā dzinēja īpatnība. Tā ir Bosch CP4 sūkņa īpatnība.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Lūdzu. Augšējā dzinēja ķēde. Paņēmu 535D F10 2010.g. pēc kataloga. ķēdes tiek uzstādīta visiem iespējamiem dīzeļiem.
N47, N57, B57, B47.
Katalogs
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
FL e90 ir N57
Pirmajiem LCI gadiem nāca M57 | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
14 Jan 2022, 17:55:10 @Kaross rakstīja:
14 Jan 2022, 15:09:04 @Zalespljavejs rakstīja:
14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa.
Tie dzinēji ir gandrīz identiski, ar sīkām niansēm. Ķēdes, zobrati pat ir vienādi. PA lielam atšķirība ir cilindru skaitā. N47 gan kaut kā mazāk izceļās uz kopējā fona.
Skaidas dzen jebkurš CP4 sūknis, kas uzstādīts VAG, BMW, Mercedes un cēl čupai auto. Tā nav konkrētā dzinēja īpatnība. Tā ir Bosch CP4 sūkņa īpatnība.
Tad, pa lielam sanāk tā, ka ja grib pirkt LCI E91, tad papildus ķēdes maiņai un kārbas apkopei ir jānopērk arī jauns augstspiediena sūknis un jāiztīra degvielas sistēma? | Offline | | |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 476
Braucu ar: e30, e34
|
14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Kada pieredze ar n47n?
konkreti 2012 gada e92.
vai tam ari problemas ar plaisam bloka?
ir noskatits tads auto, interese ar ko rekinaties, kadam apkopem/remontiem gatavoties jau startaa. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
14 Jan 2022, 19:12:00 @Zalespljavejs rakstīja:
14 Jan 2022, 17:55:10 @Kaross rakstīja:
14 Jan 2022, 15:09:04 @Zalespljavejs rakstīja:
14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa.
Tie dzinēji ir gandrīz identiski, ar sīkām niansēm. Ķēdes, zobrati pat ir vienādi. PA lielam atšķirība ir cilindru skaitā. N47 gan kaut kā mazāk izceļās uz kopējā fona.
Skaidas dzen jebkurš CP4 sūknis, kas uzstādīts VAG, BMW, Mercedes un cēl čupai auto. Tā nav konkrētā dzinēja īpatnība. Tā ir Bosch CP4 sūkņa īpatnība.
Tad, pa lielam sanāk tā, ka ja grib pirkt LCI E91, tad papildus ķēdes maiņai un kārbas apkopei ir jānopērk arī jauns augstspiediena sūknis un jāiztīra degvielas sistēma?
Nepareizi. Jānopērk rezervei arī jauns motors. | Offline | | |
Martinsse | | Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:
14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
FL e90 ir N57
Pirmajiem LCI gadiem nāca M57
325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci. | Offline | | |
|
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
14 Jan 2022, 21:13:26 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:
14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
FL e90 ir N57
Pirmajiem LCI gadiem nāca M57
325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci.
pedējēiem pirms facelift var būt face lift motori un elektrikā stūres reika EPS.
LCI visiem laikam ir elektriska reika EPS .? | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
14 Jan 2022, 16:59:07 @sys9291 rakstīja:
14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?
2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty
kādam dzinējam? pēc kā parādījās?
n43b20
https://www.youtube.com/watch?v=AAP1XzT2P4k
kad un ka paradijas nezinu, slikti sak pielekt auksts, silts iet normali, reizam raustas apgriezieni tukšgaita.
Domaju ja butu mainita ķede un kaut kas ne ta salikts vai tad vispar darbotos? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
15 Jan 2022, 18:16:08 @Kristaps5s rakstīja:
14 Jan 2022, 16:59:07 @sys9291 rakstīja:
14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?
2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty
kādam dzinējam? pēc kā parādījās?
n43b20
https://www.youtube.com/watch?v=AAP1XzT2P4k
kad un ka paradijas nezinu, slikti sak pielekt auksts, silts iet normali, reizam raustas apgriezieni tukšgaita.
Domaju ja butu mainita ķede un kaut kas ne ta salikts vai tad vispar darbotos?
tikai minējums: nav ar VANOS kaut kas saistīts ? ķīlē ?[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 15 Jan 2022, 18:37:03 ] | Offline | | |
andzhi | | Kopš: 09. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 793
Braucu ar:
|
14 Jan 2022, 21:13:26 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:
14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
FL e90 ir N57
Pirmajiem LCI gadiem nāca M57
325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci.
Tikai tas nav m57 kas bija e39 un pirmajiem e60. Sitiem jau ari aluminija bloks | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
16 Jan 2022, 07:47:54 @andzhi rakstīja:
14 Jan 2022, 21:13:26 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 18:22:54 @V_Riks rakstīja:
14 Jan 2022, 17:52:24 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
FL e90 ir N57
Pirmajiem LCI gadiem nāca M57
325d gadiijumaa jaa, 330d gadiijumaa ir n57 jau ar pirmo lci meenesi. 335d ir m57 visos gados, arii lci.
Tikai tas nav m57 kas bija e39 un pirmajiem e60. Sitiem jau ari aluminija bloks
Arī E60 530d no 5. gada beigām ir alumīnija bloks, 525d un 535d prefeisiem vēl ir čugunnieks, līdz +/-7 gadam | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka... | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
17 Jan 2022, 20:58:09 @Kalnz rakstīja:
Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...
S65 | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
17 Jan 2022, 20:58:09 @Kalnz rakstīja:
Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...
Cik cilvēku - tik viedokļu | Offline | | |
|
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
|
17 Jan 2022, 20:58:09 @Kalnz rakstīja:
Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...
labāk LCI vietā pfl F3x vai F2x ar N20[ Šo ziņu laboja Jurka88, 18 Jan 2022, 10:33:03 ] | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Sūdi ir tādi ka N sērijas dīzeļi ir vnk sūds.Ne pirmajam īpašniekam protams. Ņemot vērā tagadējās lietotās tehnikas cenas ,būtu stulbi paņemt N57 sērijas e90 kurš maksā gandrīz tikpat cik f30 , vai f30 pa 15k un iekrist uz motorschaden kuru kā saprotu saremontēt vairs nevar. Pats gribēju tieši tagad pamainīt no e91 uz f31 vai ko citu,jo vnk apnika savs,braucu jau gadus 4 ar viņu, jā man ir m57. Nekādu bēdu. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
17 Jan 2022, 21:17:35 @HiJaCKeR rakstīja:
17 Jan 2022, 20:58:09 @Kalnz rakstīja:
Tad kurš dzinējs iekš e90 LCI ir lietojams? lasot diskusijas liekas ka visi kā viens ir bēdu ielejas, kas nu lielāka, kas mazāka...
S65
Tu laikam joko. Ja galīgi nav ko darīt un patīk pisties, tad ņem S65 un maini šāles ik pa 80 000km. Kā fun car - trešo, ceturto vai piekto, protams, bet ne jau nosaukt par lietojamu cilvēcīgā izpratnē.
Šitais taču ir vēl lielāks izsmiekls par N57. Pilns internāts ar šāļu problēmu. Pamēģini atrast kaut vienam līdzgaitniekam (RS4) ar tādu pat jaudu, tilpumu, līdzīgas problēmas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Marrakesh | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1408
Braucu ar: E70 & E60 ///M
| Tad kopsavilkumam.. Kurš E un kurš F - ar kādu dzinēju ir jāpērk? Vai jāmeklē uzreiz VAG? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|