Autors | Ziņojums |
A4q | |
Kopš: 05. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 169
Braucu ar: M54
|
31 Oct 2016, 11:32:37 @Tuksnesha_forma rakstīja:
31 Oct 2016, 10:50:42 @A4q rakstīja:
Doma pareiza, bet Tu pārpīlē (teoretizē).
Jāpērk vārsts + 2 divas trubas. Ja nav naudas, var tikai vienu trubu (ārējo), bet pastāv risks. Jāņem nost ieplūdes kolektors - jebļa pamatīga.
Esmu to darījis.
p.s. ieplūdniekam, šupam, droselei, DISA blīves nav jāmaina - muļķības. Ir jābūt konkrētam dzinēj-mironim, lai tās būtu izjukušas.
Es vnk esmu pieradis, ka blīve ir vienreizējs izstrādājums, uzliek tikai vienreiz. Un jā, lietoju arī dinamometrisko atslēgu |
Offline | |
|
Tuksnesha_forma | |
Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
| Blīvslēgs ir vienreizējs darījums, tevis minētās blīves ne.
Tur tie spiedieni un slodze nav tāda, ka viņām tur kas notiek. (DISA, ieplūdnieks, eļļas šups, droseļvārsts)[ Šo ziņu laboja Tuksnesha_forma, 01 Nov 2016, 18:53:57 ] |
Offline | |
|
ens | |
Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
01 Nov 2016, 18:49:37 @Tuksnesha_forma rakstīja:
Blīvslēgs ir vienreizējs darījums, tevis minētās blīves ne.
Tur tie spiedieni un slodze nav tāda, ka viņām tur kas notiek. (DISA, ieplūdnieks, eļļas šups, droseļvārsts)
Es ar to naudu nepelnu ikdienā, bet nesaprotu, kpc jādara tas viss ir "caur dirsu"?
Ščupam orings ofic jāliek katru reizi jauns, pārējās blīves arī nemaksā kosmosu. Kpc izpist centu un saliekot saprast ka kkur vakuumu piesūc or smth?
Es nemaz nepiekristu mainīt, ja īpašnieks gribētu atstāt vecās blīves. |
Offline | |
|
edmundz | |
Kopš: 17. Oct 2004
Ziņojumi: 37
Braucu ar: e46 320i, e30 320i T
|
31 Oct 2016, 10:49:58 @ens rakstīja:
31 Oct 2016, 09:59:33 @Maa rakstīja:
Tur tak nekā nav tas filtrs korpusā maksāja kkādi30€ un darbs25
Domāju var darīt visos servisos
Esmu mainijis M54 kartera ventilāciju vairākas reizes. Darbs tur ir uz kādām 3+H, ja ņem ieplūdnieku nost, kā tas būtu normāli jādara.
Jāmaina ir kartera ventilācijas vārsts, visas trubas (oem jāliek, tur jau vairs sen nav tavi 30eur), pa ceļam nomainās ieplūdniekam blīves, droselei un ščupam blīvslēgs, jo arī ščups ir jāizņem,lai visu pieklājīgi sadarītu. Detaļās te vien jau diezgan daudz.
Un kurš to darīs par 25eur arī man parādi, tur pisiens ir tāds diezgan pieklājīgs..
Vienmēr var jau visu caur dirsu darīt, nemainot neko izņemot pašu vārstu.. uz priekšu..
Ja es to darītu, kā papildus darbu, es prasītu vismaz 50 par darbu.
Man uz m54b30 laikam daļas vien uz 150eur sastājās.. tā ka..
Var nomainīt (mainot visas trubas) arī neņemot nost ieplūdes kolektoru, tiesa, jātne ir nopietna un laiku un pacietību vajag daudz. |
Offline | |
|
TP | |
Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
| Ir pieejami e46 abs sensori pilnigi jauni.50 euro visi cetri [ Šo ziņu laboja TP, 01 Nov 2016, 20:14:19 ] |
Offline | |
|
Tuksnesha_forma | |
Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
|
01 Nov 2016, 19:27:25 @ens rakstīja:
01 Nov 2016, 18:49:37 @Tuksnesha_forma rakstīja:
Blīvslēgs ir vienreizējs darījums, tevis minētās blīves ne.
Tur tie spiedieni un slodze nav tāda, ka viņām tur kas notiek. (DISA, ieplūdnieks, eļļas šups, droseļvārsts)
Es ar to naudu nepelnu ikdienā, bet nesaprotu, kpc jādara tas viss ir "caur dirsu"?
Ščupam orings ofic jāliek katru reizi jauns, pārējās blīves arī nemaksā kosmosu. Kpc izpist centu un saliekot saprast ka kkur vakuumu piesūc or smth?
Es nemaz nepiekristu mainīt, ja īpašnieks gribētu atstāt vecās blīves.
Tas nav caur D. Tu vienkārši laikam esi izlasījis TIS un asinis spļausi to aizstāvēdams. Nošķir galvas, galvas vāka blīvi un pārējos sīkumus, kur galīgi nav nopietnas kompresijas. |
Offline | |
|
whichwayisright | |
Kopš: 11. Dec 2012
Ziņojumi: 447
Braucu ar: kawasaki
| arī vajag nomainīt kartera ventilāciju.
piesakās spečuku, vai dodiet infu pie kā vest.
p.s. pie kāda kas to nedarīs pirmo reizi. |
Offline | |
|
chaboska | |
Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
| Kādās firmas priekšējo plauktu iesakāt izvēlēties, lai būtu labs price&performance? |
Offline | |
|
|
ExContent | |
Kopš: 18. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 206
Braucu ar: e30 m20b23 stroker . e46 m54b25 daily
|
31 Oct 2016, 11:46:20 @Zuc rakstīja:
Sāku lasīt atbildes uz jautājumu un sasmējos pat.
Kādi vēl 25 eur par kartera ventilācijas nomaiņu? Lielākā daļa laikam vienu trubiņu domā un ka tā ir visa ventilācija...
Cik pazīstamie ir mainījuši, tad cipars virs 200 (citam mazāk, citam vairāk) (detaļas + darbs) nostājas.
DISA vārsts ir OK, tam nesen remkomplekts uzlikts.
Agrāk retāk, bet tagad jau biežāk check engine iemet ar "too lean fuel", un ar tantes google palīdzību tā kā "izpīpēju", ka tā varētu būt caurums kk-kur kartera ventilācijā. It sevišķi zinot, ka tā nav mainīta, tik agrāk iepriekšējais īpašnieks atsevišķas caurās trubiņas nomainīja.
37.50€ vissa kartera ventilācija (5.detaļas) nedēļu atpakaļ pasutīts. talāk jau mainot pašam 50eiro var ielīst ! |
Offline | |
|
martinels | |
Kopš: 21. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 856
Braucu ar: priekšu pa priekšu
|
03 Nov 2016, 08:48:20 @chaboska rakstīja:
Kādās firmas priekšējo plauktu iesakāt izvēlēties, lai būtu labs price&performance?
pērc abus uzreiz MeyleHD pie lietotāja Doping un aizmirsti par viņiem uz ilgu laiku + var nomainīt lodbalstus legāli |
Offline | |
|
vissBMW | |
Kopš: 20. Feb 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar:
|
03 Nov 2016, 08:48:20 @chaboska rakstīja:
Kādās firmas priekšējo plauktu iesakāt izvēlēties, lai būtu labs price&performance?
sviras
Raksti P.M. cenu sarunāsim |
Offline | |
|
Tuksnesha_forma | |
Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
| Interesē parunāt ar kādu, kas savām rokām mainījis hidrokompensatorus, vārstu gumijas, (un moš pat vanosa gredzenus). |
Offline | |
|
Smell | |
Kopš: 16. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 333
Braucu ar: e30,e28,e34,c6 4f
| Ziema klāt varbūt kādam noder reduktors metinàtais, attiecība 3.38, mazais korpuss. 30 eironaudas zvanīt- 28468o9o Atrodas Liepājā bet var kko sarunāt par nogādi Rīgā. (bilde uzmanības pievēršanai)
[ Šo ziņu laboja Smell, 05 Nov 2016, 23:06:26 ] |
Offline | |
|
spriditis | |
Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Aizmugurejie rati nedaudz skibi /-\,kuras bukses iespejams jamaina,lai butu taisni un labaja puse,aizmugure ir zemaka neka kreisa puse pa kadi 5 cm,atsperes veselas,gaita uz cela stingrs,nekas negrab |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Man liekas, ka bmw jau defaultā aizmugurējie riteņi stāv šķībi
Bet ja viena puse zemāka, tad pieļauju, ka atspere sasēdusies |
Offline | |
|
Tune-L | |
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
06 Nov 2016, 11:19:46 @Ruudis rakstīja:
Man liekas, ka bmw jau defaultā aizmugurējie riteņi stāv šķībi
Bet ja viena puse zemāka, tad pieļauju, ka atspere sasēdusies
Tas tā ir tikai laukos!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
06 Nov 2016, 00:51:24 @spriditis rakstīja:
Aizmugurejie rati nedaudz skibi /-\,kuras bukses iespejams jamaina,lai butu taisni un labaja puse,aizmugure ir zemaka neka kreisa puse pa kadi 5 cm,atsperes veselas,gaita uz cela stingrs,nekas negrab
ja atsperes ir vienādas tad auto škībi sametināts |
Offline | |
|
spriditis | |
Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Mainiju prieksejas atsperes un amisus,tad masina palika skiiba,nav metinata vel |
Offline | |
|
Edis_mbw | |
Kopš: 03. Nov 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 204
Braucu ar: visu kas kustas
| par kartera ventilāciju iepriekš bija runa,
EBAY
der, vai vel kaut ko klāt vajag m52tub28 dzinējam |
Offline | |
|
Edis_mbw | |
Kopš: 03. Nov 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 204
Braucu ar: visu kas kustas
| kāds |
Offline | |
|