Autors | Ziņojums |
Markss | |
Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| Kas nesapas? Varbūt es pārstrādājies |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| katru dienu bez brīvdienām norullēt 580km ir īsta veča pazīme tur jau drīz jādomā par kapitālo dzinējam, nevis par gāžēšanu |
Offline | |
|
Mikelis | |
Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
25 Oct 2013, 17:55:23 divkosigais rakstīja:
25 Oct 2013, 17:51:51 Markss rakstīja:
Sveicināti gāzinieki
Cik ekonomiski izdevīgi ir gāzēt dīzeli?
Varbūt ir iespējams uzmest iekārtas izmaksas + iegūto ekonomiju?
Par piemēru: a/m VW Crafter, 2.5L dzinējs, 2010.,gada, 89KW, 109ZS.
Uz šo brīdi vidējais degvielas patēriņš ir ~11L/100KM. Mēnesī auto nobrauc 18 000km, tiek patērēts 1980L degvielas, kas naudas izteiksmē sastāda ~1414 EUR, pieņemot vidējo degvielas cenu 1,40eur par vienu litru.
Kādu ekonomiju šis auto iegūtu (ja iegūtu) uz degvielas patēriņu un naudas izteiksmē?
Vainu esmu paarstraadaajies...vai kas. Bet tur kaut kaa skaitlli nesapas Tev
1980 * 1,4 = 2772
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: |
Offline | |
|
Markss | |
Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| Ā, par nobrauktiem km iet runa. Un kas liekas neiespējams, dienā katra a/m vidēji nobrauc 800-1000km, normāla parādība Ja vēlaties varu parādīt bildi 7.mēnešu jaunam busam uz tāfeles 160 000km Runa neiet par LV ceļiem
Bet ne par to iet runa, interesētu ietaupīt uz degvielas rēķinu
|
Offline | |
|
Markss | |
Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
|
25 Oct 2013, 18:06:50 Mikelis rakstīja:
1980 * 1,4 = 2772
kam negadās Paldies. |
Offline | |
|
Gulbis | |
Kopš: 05. Jan 2012
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
|
25 Oct 2013, 17:41:07 Gulbis rakstīja:
kur gāzes balonu var ielikt šitādam?
Variantu nav? |
Offline | |
|
LOLVO | |
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| varianti ir vienmēr... bet jēga? |
Offline | |
|
edgars76 | |
Kopš: 29. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: e39 523iA
|
25 Oct 2013, 20:18:31 Gulbis rakstīja:
25 Oct 2013, 17:41:07 Gulbis rakstīja:
kur gāzes balonu var ielikt šitādam?
Variantu nav?
Aizmugurējā sēdekļa vietā [ Šo ziņu laboja edgars76, 25 Oct 2013, 22:57:30 ] |
Offline | |
|
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
25 Oct 2013, 17:51:51 Markss rakstīja:
Sveicināti gāzinieki
Cik ekonomiski izdevīgi ir gāzēt dīzeli?
Varbūt ir iespējams uzmest iekārtas izmaksas + iegūto ekonomiju?
Par piemēru: a/m VW Crafter, 2.5L dzinējs, 2010.,gada, 89KW, 109ZS.
Uz šo brīdi vidējais degvielas patēriņš ir ~11L/100KM. Mēnesī auto nobrauc 18 000km, tiek patērēts 1980L degvielas, kas naudas izteiksmē sastāda ~2772 EUR, pieņemot vidējo degvielas cenu 1,40eur par vienu litru.
Kādu ekonomiju šis auto iegūtu (ja iegūtu) uz degvielas patēriņu un naudas izteiksmē?
Man ir gāzdīzelis. Pie šādiem noskrējieniem atmaksāsies momentā.
Gāzējot dīzeli ir ļoti svarīgi to saregulēt. Daudz laikietilpīgāk kā benzinnieku. Kad gāzēju, runāja par visādiem 20, 25% gāzes utt. Man ēd 3 pret 5. Gāzi vairāk kā dīzeli. |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Patreiz svarīgi ir izvēlēties iekārtu,ko likt,saregulēt nav tik traki.Manējie brauc un nečīkst. |
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Speci, kura paaudze iekārtai?
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=muqgdt16a1davldu3xk3.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=3quj576vroonshq1noqb.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=orwwdybpjakcmtc477b.jpg][/URL] |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
25 Oct 2013, 20:18:31 Gulbis rakstīja:
25 Oct 2013, 17:41:07 Gulbis rakstīja:
kur gāzes balonu var ielikt šitādam?
Variantu nav?
Viņam priekšā vai tad nav bagāžnieks?
Vienīgi vēl tāda lieta, ka reduktors būs vai nu jāsilda ar eļļu vai arī jātaisa kaut kāds siltummainis, kurā uzsildīt dzesēšanas šķidrumu, ko laist reduktorā.
Bija reiz vaboļforumā stāsts par vienu gaisa dzeses T3, kam bija gāze uzmocīta, tur laikam ar eļļu sildījās.
UPD.
No šejienes uz priekšu: http://forums.vabole.lv/viewtopic.php?p=15078#p15078[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 26 Oct 2013, 15:14:26 ] |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
26 Oct 2013, 14:55:09 stucers rakstīja:
Speci, kura paaudze iekārtai?
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=muqgdt16a1davldu3xk3.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=3quj576vroonshq1noqb.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=orwwdybpjakcmtc477b.jpg][/URL]
Klasika [ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 26 Oct 2013, 15:34:50 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| pirmā man tads pats reduktors ir |
Offline | |
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
26 Oct 2013, 05:08:32 uudensputns rakstīja:
Patreiz svarīgi ir izvēlēties iekārtu,ko likt,saregulēt nav tik traki.Manējie brauc un nečīkst.
Runa par dīzeli? Kādu iekārtu vajag?
Man ir kaut kāds Blue...
Kāda proporcija Tev sanāk? |
Offline | |
|
PetrolHead | |
Kopš: 09. Apr 2012
Ziņojumi: 58
Braucu ar: šoferi
| Ir problēma.
Iekārta: 4. paaudze, nosaukums kkāds AG, ražots Polijā. Iekārta uzstādīta pirms mēneša.
Auto: VW Golf mk4 1.6 SR (AKL)
Braucot uz gāzes, zem slodzes vai, strauji uzdodot gāzi, motors sāk raustītites. Tumsā varēja redzēt, ka dzirksteļo svečvadi. OK, nomainīju svečvadus un pie reizes arī sveces, rezultāts tāds pats - uz gāzes raustās un dzirksteļo svečvadi, tik mazliet mazāk. Tas novērjomas pārsvarā pie slodzes. Uz benzīna sāka iet daudz labāk un ir ok visos ekspluat. režīmos. Kas varētu būt par vainu? Spole ? |
Offline | |
|
|
emmux22 | |
Kopš: 26. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: F31
|
26 Oct 2013, 20:29:47 PetrolHead rakstīja:
Ir problēma.
Iekārta: 4. paaudze, nosaukums kkāds AG, ražots Polijā. Iekārta uzstādīta pirms mēneša.
Auto: VW Golf mk4 1.6 SR (AKL)
Braucot uz gāzes, zem slodzes vai, strauji uzdodot gāzi, motors sāk raustītites. Tumsā varēja redzēt, ka dzirksteļo svečvadi. OK, nomainīju svečvadus un pie reizes arī sveces, rezultāts tāds pats - uz gāzes raustās un dzirksteļo svečvadi, tik mazliet mazāk. Tas novērjomas pārsvarā pie slodzes. Uz benzīna sāka iet daudz labāk un ir ok visos ekspluat. režīmos. Kas varētu būt par vainu? Spole ?
Jauni svečvadi dzirksteļo? Vai tu šrotā pirki? |
Offline | |
|
PetrolHead | |
Kopš: 09. Apr 2012
Ziņojumi: 58
Braucu ar: šoferi
| Nē, noņēmu no mopēda
Svečvadi jauni "TESLA", pat raxtīts, ka paredzēti arī LPG sistēmai. |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
26 Oct 2013, 19:49:48 GintsK rakstīja:
26 Oct 2013, 05:08:32 uudensputns rakstīja:
Patreiz svarīgi ir izvēlēties iekārtu,ko likt,saregulēt nav tik traki.Manējie brauc un nečīkst.
Runa par dīzeli? Kādu iekārtu vajag?
Man ir kaut kāds Blue...
Kāda proporcija Tev sanāk?
Tev ir Blue Power,patreiz manā skatījumā lielākais draņķis no pieejamajiem.Man uz viena skāņa arī tads ir uzlikts - nekad vairs nelikšu,ir doma ,ka drīz iemetīšu plauktā.Regulēšanas iespēju nekādu gandrīz,uz common rail vēl neko ,bet uz hdi nekas labs nesanāk.Jau rakstīju,ka ekonomija ir apmēram 5% izmaksu.Proporcijas apmēram 20/80,jo auto staigā ar smagām kravām.
|
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
26 Oct 2013, 20:39:52 PetrolHead rakstīja:
Nē, noņēmu no mopēda
Svečvadi jauni "TESLA", pat raxtīts, ka paredzēti arī LPG sistēmai.
Španis meklē, kur vieglāk, tapēc svečvadi dzirksteļo (btw, neko nezinu par tesla, izņemot elektrības bezvadu pārvadi, ko izgudroja Nikola). Vaina vēl joprojām ir aizdedzē, regulē vēl. |
Offline | |
|