Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Karlio
12. Jan 2022, 19:47 #10321

Kopš: 23. Oct 2014

Ziņojumi: 515

Braucu ar: LCHF

No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Offline
Jurka88
12. Jan 2022, 20:02 #10322

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:


12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Labāk ņemt n52b30 ja var atrast
Offline
Kaross
13. Jan 2022, 22:56 #10323

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
mobbfigga
13. Jan 2022, 23:22 #10324

Kopš: 07. Dec 2010

Ziņojumi: 864

Braucu ar: E36

ir m57 ar 40k nobraukumu, dargi
Offline
VVRECK
14. Jan 2022, 09:22 #10325

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


Normāls dzinējs, vienkārši jāseko līdzi un viss.
Offline
Kaross
14. Jan 2022, 10:04 #10326

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
snowy
14. Jan 2022, 11:26 #10327

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku

Un B47/57?
Offline
Martinsse
14. Jan 2022, 12:03 #10328

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti?
Offline
sys9291
14. Jan 2022, 13:26 #10329

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Jan 2022, 12:03:20 @Martinsse rakstīja:
e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti?

un kapēc gan ne?
te nu vairāk jautājums: Kapēc bija nosēdies?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Jan 2022, 13:27:07 ]

Offline
VVRECK
14. Jan 2022, 14:58 #10330

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.


Nu jā, un VAG'am jau nav jāmaina ķēdes kad tās sāk grabēt kā govs ķēde..Pietam AUDI 3.0tdi gandrīz pie katras manipulācijas motortelpā ir jāceļ ārā dzinējs.. nice
Offline
Zalespljavejs
14. Jan 2022, 15:09 #10331

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.


Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa.
Offline
Martinsse
14. Jan 2022, 15:33 #10332

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


14 Jan 2022, 13:26:40 @sys9291 rakstīja:

14 Jan 2022, 12:03:20 @Martinsse rakstīja:
e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti?

un kapēc gan ne?
te nu vairāk jautājums: Kapēc bija nosēdies?


Gan jau beigts aķis, kas nekorekti pierakstīts?
Offline
sys9291
14. Jan 2022, 15:34 #10333

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Jan 2022, 15:33:00 @Martinsse rakstīja:

14 Jan 2022, 13:26:40 @sys9291 rakstīja:

14 Jan 2022, 12:03:20 @Martinsse rakstīja:
e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti?

un kapēc gan ne?
te nu vairāk jautājums: Kapēc bija nosēdies?


Gan jau beigts aķis, kas nekorekti pierakstīts?

nu beigts ir beigts - tad jāmaina...
Offline
Martinsse
14. Jan 2022, 15:40 #10334

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Ok, galvenais, ko gribēju saprast vai beņķu apsildes nestrādāšana (pie dzinēja, kas darbojās) var būt saistīta ar to, ka slikts/izlādējies aķis. Paldies!
Offline
Kristaps5s
14. Jan 2022, 16:43 #10335

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?

2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty
Offline
uldens1
14. Jan 2022, 16:48 #10336

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?

2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty
tikpat labi kāds ir mainījis un nepareizi salicis
Offline
sys9291
14. Jan 2022, 16:59 #10337

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?

2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty

kādam dzinējam? pēc kā parādījās?
Offline
Kalnz
14. Jan 2022, 17:41 #10338

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
Offline
Kaross
14. Jan 2022, 17:52 #10339

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Jan 2022, 14:58:08 @V_Riks rakstīja:

14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.

Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.


Nu jā, un VAG'am jau nav jāmaina ķēdes kad tās sāk grabēt kā govs ķēde..Pietam AUDI 3.0tdi gandrīz pie katras manipulācijas motortelpā ir jāceļ ārā dzinējs.. nice


Kas tās par man nezināmajām manipulācijām? Visu parasti izdara neizceļot, tai skaitā ķēdes, kas iet vismaz 100 000km ilgāk kā BMW. Remontēju arī Audi, pārsvarā gan tikai sīkumus, jo viņiem nav tādu būtisku problēma tieši dzinējiem. Apkare kā tāda neskaitās. Tā ir vienlīdz līdzīgi ar BMW jāremontē, jo ģeneratori, sūkņi u.t.t. ir viena ražotāja - Bosch, Denso.
Kaut vai parunā ar dzinēju remontdarbnīcām. Silver engine, Esengines, Ikars. Viņi Audi 3.0TDI dzinējiem remontē/slīpe tikai galvas, jo ar blokiem problēmu nav. Toties BMW bloki stāv rindā jebkurā momentā, kad aizbrauc pie kāda no viņiem. Tas ir izsmiekls ne dzinējs.
Es tos auto remontēju ikdienā, Tu atkal spried pēc savas pieredzes ar savu auto. Tas nav objektīvi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Martinsse
14. Jan 2022, 17:52 #10340

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:

13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.


Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.


iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?


FL e90 ir N57
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo