Autors | Ziņojums |
Karlio | |
Kopš: 23. Oct 2014
Ziņojumi: 515
Braucu ar: LCHF
| No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57. |
Offline | |
|
Jurka88 | |
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
|
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Labāk ņemt n52b30 ja var atrast
|
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
mobbfigga
| |
Kopš: 07. Dec 2010
Ziņojumi: 864
Braucu ar: E36
| ir m57 ar 40k nobraukumu, dargi |
Offline | |
|
VVRECK | |
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
Normāls dzinējs, vienkārši jāseko līdzi un viss.
|
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
snowy | |
Kopš: 05. Feb 2011
Ziņojumi: 1232
Braucu ar: Kapeiku
| Un B47/57? |
Offline | |
|
Martinsse | |
Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
| e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti? |
Offline | |
|
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Jan 2022, 12:03:20 @Martinsse rakstīja:
e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti?
un kapēc gan ne?
te nu vairāk jautājums: Kapēc bija nosēdies?[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Jan 2022, 13:27:07 ] |
Offline | |
|
VVRECK | |
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Nu jā, un VAG'am jau nav jāmaina ķēdes kad tās sāk grabēt kā govs ķēde..Pietam AUDI 3.0tdi gandrīz pie katras manipulācijas motortelpā ir jāceļ ārā dzinējs.. nice |
Offline | |
|
Zalespljavejs | |
Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Cik saprotu, tad tieši N57 ir tie mēsli. Kas ir ar N47? Lasīju jau tavu aprakstu par N47/N57, bet varbūt ir vēl kādas nianses. Cik saprotu, tad gan N47, gan N57 dzen iekšā skaidas no augstspiediena sūkņa. |
Offline | |
|
Martinsse | |
Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
14 Jan 2022, 13:26:40 @sys9291 rakstīja:
14 Jan 2022, 12:03:20 @Martinsse rakstīja:
e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti?
un kapēc gan ne?
te nu vairāk jautājums: Kapēc bija nosēdies?
Gan jau beigts aķis, kas nekorekti pierakstīts? |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Jan 2022, 15:33:00 @Martinsse rakstīja:
14 Jan 2022, 13:26:40 @sys9291 rakstīja:
14 Jan 2022, 12:03:20 @Martinsse rakstīja:
e91 kam bija nosēdies akumulators un tika piepīpēts, nestrādā sēdekļu apsilde (lapmiņas deg, beņķi nesilda) - tam tā jābūt sakarā ar to, ka dēļ zemā akumulatora uzlādes līmeņa visi nekritiskie patērētāji tiek izslēgti?
un kapēc gan ne?
te nu vairāk jautājums: Kapēc bija nosēdies?
Gan jau beigts aķis, kas nekorekti pierakstīts?
nu beigts ir beigts - tad jāmaina... |
Offline | |
|
Martinsse | |
Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
| Ok, galvenais, ko gribēju saprast vai beņķu apsildes nestrādāšana (pie dzinēja, kas darbojās) var būt saistīta ar to, ka slikts/izlādējies aķis. Paldies! |
Offline | |
|
Kristaps5s | |
Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
| Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?
2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?
2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty
tikpat labi kāds ir mainījis un nepareizi salicis |
Offline | |
|
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Jan 2022, 16:43:02 @Kristaps5s rakstīja:
Vai šāda kļūda varētu nozīmēt, ka jamaina ķēde?
2A99 Synchronisation of exaust camshaft(bank 1) with crankshaft Faulty
kādam dzinējam? pēc kā parādījās? |
Offline | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs? |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Jan 2022, 14:58:08 @V_Riks rakstīja:
14 Jan 2022, 10:04:16 @Kaross rakstīja:
Nu nesāksim šo tēmu atkal.
Kā izpaužas sekošana līdzi dzinēja šālēm? Ik pa 50 000km taisam vaļā un skatamies? Kuram dzinējam vēl tā ir jādara?
Ik pa 100 000km ņemam nost ieplūdi un tīram. Ik pa 200 000km mainam ķēdes pa 1000e. VAGam tāds intervāls ir parastai zobenei, kur izmaksas ir 3x mazākas.
Cik bieži M57 plaisā bloki?
Vēl turpināt? Šis dzinējs ir viens no lielākajiem BMW mēsliem. Viņus pat dzinēju remontētāji vairs neņem ne čaulot, ne pārurbt kanālu ja aprautas šāles. Vienkārši neņem, jo tie dzinēji nav remontējami.
Tas, ka tev viņš iet un vēl 5 citiem, neko nenozīmē. Es runāju par statistiku neejošie dzinēji pret ejošiem. Citiem tādu problēmu praktiski nav.
Nu jā, un VAG'am jau nav jāmaina ķēdes kad tās sāk grabēt kā govs ķēde..Pietam AUDI 3.0tdi gandrīz pie katras manipulācijas motortelpā ir jāceļ ārā dzinējs.. nice
Kas tās par man nezināmajām manipulācijām? Visu parasti izdara neizceļot, tai skaitā ķēdes, kas iet vismaz 100 000km ilgāk kā BMW. Remontēju arī Audi, pārsvarā gan tikai sīkumus, jo viņiem nav tādu būtisku problēma tieši dzinējiem. Apkare kā tāda neskaitās. Tā ir vienlīdz līdzīgi ar BMW jāremontē, jo ģeneratori, sūkņi u.t.t. ir viena ražotāja - Bosch, Denso.
Kaut vai parunā ar dzinēju remontdarbnīcām. Silver engine, Esengines, Ikars. Viņi Audi 3.0TDI dzinējiem remontē/slīpe tikai galvas, jo ar blokiem problēmu nav. Toties BMW bloki stāv rindā jebkurā momentā, kad aizbrauc pie kāda no viņiem. Tas ir izsmiekls ne dzinējs.
Es tos auto remontēju ikdienā, Tu atkal spried pēc savas pieredzes ar savu auto. Tas nav objektīvi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Martinsse | |
Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
14 Jan 2022, 17:41:31 @Kalnz rakstīja:
13 Jan 2022, 22:56:51 @Kaross rakstīja:
12 Jan 2022, 19:47:59 @Karlio rakstīja:
No apkārtējo pieredzes spriežot, tad N57.
Kaut ko jauc. M57 varbūt, bet nu ne jau N57 ar savām nebeidzamajām problēmām.
iekš e90 arī eksistē citi 3.0d, vai ja ir 3.0d tātad M57 dzinējs?
FL e90 ir N57 |
Offline | |
|