Autors | Ziņojums |
Strom | |
Kopš: 29. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 350
Braucu ar:
| Kur ieteiksiet griezties, lai pēc motora remonta uzliktu atpakaļ esošo iekārtu motortelpā?
Līdz motora remontam nekādas problēmas ar gāzi nebija novērotas.
Vadības bloks kaut kāds poļu - D.T. Gas System, divi reduktori.
Range Rover, 4.6HSE, 1999.gads.
PM, ja kāds var uzņemties novest visu līdz laimīgām beigām. |
Offline | |
|
s-line | |
Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2578
Braucu ar: kūtiņu
| Tā ir taisnība,ka 2005g. Toyota Avensim nevars uzlikt gāzi uz 2.0 dzinēja? |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
23 Oct 2013, 14:57:25 s-line rakstīja:
Tā ir taisnība,ka 2005g. Toyota Avensim nevars uzlikt gāzi uz 2.0 dzinēja?
ja 4D dzinējs, tad nevar
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
s-line | |
Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2578
Braucu ar: kūtiņu
| Tad čoms laikam ir ieberzies,jo no sākuma nopirka mašīnu un tikai pēc tam sāka interesēties vai var uzlikt |
Offline | |
|
macho | |
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: F25; Q5
|
23 Oct 2013, 15:17:19 s-line rakstīja:
Tad čoms laikam ir ieberzies,jo no sākuma nopirka mašīnu un tikai pēc tam sāka interesēties vai var uzlikt
Ar mani tieši tā arī gadījās. Un Koijotss klātienē apskatījis auto apstiprināja |
Offline | |
|
edgars76 | |
Kopš: 29. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: e39 523iA
| Vai N53 dzinēju var sagāzēt? |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
24 Oct 2013, 11:21:47 edgars76 rakstīja:
Vai N53 dzinēju var sagāzēt?
Nevar.. vienīgais BMW tiešās iesmidzes dzinējs kam ir uztaisīta 5.gen LPG = N43
Un dotajā brīdī Vialle ir iedzinuši savos boksos 2013' BMW modeļus kuriem būvē iekārtas.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
peecise28 | |
Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
23 Oct 2013, 15:54:48 macho rakstīja:
23 Oct 2013, 15:17:19 s-line rakstīja:
Tad čoms laikam ir ieberzies,jo no sākuma nopirka mašīnu un tikai pēc tam sāka interesēties vai var uzlikt
Ar mani tieši tā arī gadījās. Un Koijotss klātienē apskatījis auto apstiprināja
kolēģe mēģināja sākt no otra gala - jautāja, kurš pilsētas mazauto cenā ap 2 kLs būtu ideāli piemērots gāzēšanai, bet neviens neatbidēja. |
Offline | |
|
|
Andre86 | |
Kopš: 23. Jan 2011
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Tramvaju
|
23 Oct 2013, 13:35:32 Kalnz rakstīja:
22 Oct 2013, 23:32:07 Modjo rakstīja:
Pa lielam starpibu beni vai gazi pareizi saliekot ir gruti just. Smirdesanas gadijuma, pielauju kaut kas nenosledzas hermetiski un vai isti nesadeg. Varbut komponentes ietaupits, trubas letas, savilceji, lai butu, kati noraveti vai viss kopa. Normali smirdet var tikai uzpildes pareja un uzpildes cimds.
22 Oct 2013, 09:01:25 Kalnz rakstīja:
22 Oct 2013, 07:19:10 koijotss rakstīja:
21 Oct 2013, 22:20:18 artursz rakstīja:
lukoil pildijos agrāk, pie 10k filtrs bija tīrs, tagad esmu iesācis ekogāzi pūst un auto ir diezgan jūtami ašāks + patriņš šķiet bik mazāks, moš dēļ gaisa temp
ienāca info ,ka ekogāze pašu lētāko sū.u ievedot , ņemot kur pagadās, luk savu gāzi vairs pašlaik nedodot eko
hvz, pēc pesonīgajiem novērojumiem, ar ekogāzi mašīna uzvedās viss labāk, nesmird un nejūt starpību starp bendzīnu! atšķirība no Statoila u.t.t gāzes
Manā gadījumā, smirdēšanu var norakstīt TIKAI uz gāzes kvalitāti!
Ja pildos EKOgāzē, nekas nesmird, ja Statoilā - smird!
Gazei ir jāsmird, lai iespējamās noplūdes gadījumā nejūtot to nepadoma vēl kādu cīgu uzraut! |
Offline | |
|
edgars76 | |
Kopš: 29. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: e39 523iA
|
24 Oct 2013, 11:55:48 Vecais rakstīja:
24 Oct 2013, 11:21:47 edgars76 rakstīja:
Vai N53 dzinēju var sagāzēt?
Nevar.. vienīgais BMW tiešās iesmidzes dzinējs kam ir uztaisīta 5.gen LPG = N43
Un dotajā brīdī Vialle ir iedzinuši savos boksos 2013' BMW modeļus kuriem būvē iekārtas.
Cik tad izmaksātu N43 sagāzēt? |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
24 Oct 2013, 12:48:28 peecise28 rakstīja:
kolēģe mēģināja sākt no otra gala - jautāja, kurš pilsētas mazauto cenā ap 2 kLs būtu ideāli piemērots gāzēšanai, bet neviens neatbidēja.
Pārāk plašs jautajums
ide;alak piemerots bendzīna motors un ja tā skatās,tad jau jebkurš
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Vajag interneta diagnostiku
Stag4, Hanas, Shark 1200. 1.8T VAG motors ar 150 lopiņiem. Pie slodzes (ar otro pārnesumu aizgriežot līdz 4500 apgr) reduktora spiediens nokrītas no 1.5 bar uz 0.82 bar. Attiecīgi tajos momentos pārslēdzās uz benzīnu. Tika palielināts reduktora spiediens līdz 1.6bar. Izgriežot līdz 6000 apgriezieniem nokritās līdz 0.9 bar. Ir uzregulēts, ka pie 0.88 bar pārslēdzas uz benžu.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt tā tam ir jābūt?
[ Šo ziņu laboja Shkodists, 24 Oct 2013, 22:46:18 ] |
Offline | |
|
peecise28 | |
Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
24 Oct 2013, 14:41:16 Siipols rakstīja:
24 Oct 2013, 12:48:28 peecise28 rakstīja:
kolēģe mēģināja sākt no otra gala - jautāja, kurš pilsētas mazauto cenā ap 2 kLs būtu ideāli piemērots gāzēšanai, bet neviens neatbidēja.
Pārāk plašs jautajums
ide;alak piemerots bendzīna motors un ja tā skatās,tad jau jebkurš
nav jau nemaz tik daudz to iespējamo motoru tipu tajā cenu kategorijā - vw grupa, opels, franči-japāņi.
auto jau nopirkts un sagāzēts.
|
Offline | |
|
Ri | |
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
24 Oct 2013, 16:48:37 Shkodists rakstīja:
Vajag interneta diagnostiku
Stag4, Hanas, Shark 1200. 1.8T VAG motors ar 150 lopiņiem. Pie slodzes (ar otro pārnesumu aizgriežot līdz 4500 apgr) reduktora spiediens nokrītas no 1.5 bar uz 0.82 bar. Attiecīgi tajos momentos pārslēdzās uz benzīnu. Tika palielināts reduktora spiediens līdz 1.6bar. Izgriežot līdz 6000 apgriezieniem nokritās līdz 0.9 bar. Ir uzregulēts, ka pie 0.88 bar pārslēdzas uz benžu.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt tā tam ir jābūt?
Man ir analoģiska problēma + vēl turot grīdā un paātrinoties auto diezgan jūtami raustas, ķipa kā zustu jauda brīžiem
Nedēļas nogalē mainīšu reduktoru. Meistars teicās, ka problēma vai nu filtros vai reduktorā, filtri uzreiz atkrita. Neko vairāk gan nezinu
p.s ar esošo reduktoru ir nobraukti kaut kādi 50k km[ Šo ziņu laboja Ri, 25 Oct 2013, 10:26:34 ] |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
25 Oct 2013, 10:25:09 Ri rakstīja:
24 Oct 2013, 16:48:37 Shkodists rakstīja:
Vajag interneta diagnostiku
Stag4, Hanas, Shark 1200. 1.8T VAG motors ar 150 lopiņiem. Pie slodzes (ar otro pārnesumu aizgriežot līdz 4500 apgr) reduktora spiediens nokrītas no 1.5 bar uz 0.82 bar. Attiecīgi tajos momentos pārslēdzās uz benzīnu. Tika palielināts reduktora spiediens līdz 1.6bar. Izgriežot līdz 6000 apgriezieniem nokritās līdz 0.9 bar. Ir uzregulēts, ka pie 0.88 bar pārslēdzas uz benžu.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt tā tam ir jābūt?
Man ir analoģiska problēma + vēl turot grīdā un paātrinoties auto diezgan jūtami raustas, ķipa kā zustu jauda brīžiem
Nedēļas nogalē mainīšu reduktoru. Meistars teicās, ka problēma vai nu filtros vai reduktorā, filtri uzreiz atkrita. Neko vairāk gan nezinu
p.s ar esošo reduktoru ir nobraukti kaut kādi 50k km
Starpcitu noaminot filtru reduktorā spiediens mazāk kritās, tā kā tur arī nedaudz bija vaina. Man gan nekas neraustās. Auto motors strādā tuvu ideālam, cik nu tas pie 190k km ir iespējams |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Cik hp ir motoram un cik reduktoram ?
Trase 6mm, bet kapars vai plastikāts ?
p.s šāds pats reduktors bija lietotājam Kalnz uz 1.8T... varbūt pakomentēs. [ Šo ziņu laboja Vecais, 25 Oct 2013, 14:10:06 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| sprauslas nespēj nobarot. 100%
un pēc tam turpināsi ar reduktoru. par maģistrāles resnumu nezinu. man 3,8 vojagers pārlikts saslīpēts brauc ar 6mm un viss turās stabilāk par stabilu. |
Offline | |
|
Gulbis | |
Kopš: 05. Jan 2012
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
|
kur gāzes balonu var ielikt šitādam? |
Offline | |
|
Markss | |
Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| Sveicināti gāzinieki
Cik ekonomiski izdevīgi ir gāzēt dīzeli?
Varbūt ir iespējams uzmest iekārtas izmaksas + iegūto ekonomiju?
Par piemēru: a/m VW Crafter, 2.5L dzinējs, 2010.,gada, 89KW, 109ZS.
Uz šo brīdi vidējais degvielas patēriņš ir ~11L/100KM. Mēnesī auto nobrauc 18 000km, tiek patērēts 1980L degvielas, kas naudas izteiksmē sastāda ~2772 EUR, pieņemot vidējo degvielas cenu 1,40eur par vienu litru.
Kādu ekonomiju šis auto iegūtu (ja iegūtu) uz degvielas patēriņu un naudas izteiksmē?
[ Šo ziņu laboja Markss, 25 Oct 2013, 18:11:55 ] |
Offline | |
|
divkosigais | |
Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
|
25 Oct 2013, 17:51:51 Markss rakstīja:
Sveicināti gāzinieki
Cik ekonomiski izdevīgi ir gāzēt dīzeli?
Varbūt ir iespējams uzmest iekārtas izmaksas + iegūto ekonomiju?
Par piemēru: a/m VW Crafter, 2.5L dzinējs, 2010.,gada, 89KW, 109ZS.
Uz šo brīdi vidējais degvielas patēriņš ir ~11L/100KM. Mēnesī auto nobrauc 18 000km, tiek patērēts 1980L degvielas, kas naudas izteiksmē sastāda ~1414 EUR, pieņemot vidējo degvielas cenu 1,40eur par vienu litru.
Kādu ekonomiju šis auto iegūtu (ja iegūtu) uz degvielas patēriņu un naudas izteiksmē?
Vainu esmu paarstraadaajies...vai kas. Bet tur kaut kaa skaitlli nesapas Tev |
Offline | |
|