Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Strom
23. Oct 2013, 14:49 #10301

Kopš: 29. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar:

Kur ieteiksiet griezties, lai pēc motora remonta uzliktu atpakaļ esošo iekārtu motortelpā?
Līdz motora remontam nekādas problēmas ar gāzi nebija novērotas.
Vadības bloks kaut kāds poļu - D.T. Gas System, divi reduktori.
Range Rover, 4.6HSE, 1999.gads.
PM, ja kāds var uzņemties novest visu līdz laimīgām beigām.
Offline
s-line
23. Oct 2013, 14:57 #10302

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu

Tā ir taisnība,ka 2005g. Toyota Avensim nevars uzlikt gāzi uz 2.0 dzinēja?
Offline
koijotss
23. Oct 2013, 15:15 #10303

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


23 Oct 2013, 14:57:25 s-line rakstīja:
Tā ir taisnība,ka 2005g. Toyota Avensim nevars uzlikt gāzi uz 2.0 dzinēja?

ja 4D dzinējs, tad nevar

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
s-line
23. Oct 2013, 15:17 #10304

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu

Tad čoms laikam ir ieberzies,jo no sākuma nopirka mašīnu un tikai pēc tam sāka interesēties vai var uzlikt
Offline
macho
23. Oct 2013, 15:54 #10305

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: F25; Q5


23 Oct 2013, 15:17:19 s-line rakstīja:
Tad čoms laikam ir ieberzies,jo no sākuma nopirka mašīnu un tikai pēc tam sāka interesēties vai var uzlikt


Ar mani tieši tā arī gadījās. Un Koijotss klātienē apskatījis auto apstiprināja
Offline
edgars76
24. Oct 2013, 11:21 #10306

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: e39 523iA

Vai N53 dzinēju var sagāzēt?
Offline
Vecais
24. Oct 2013, 11:55 #10307

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


24 Oct 2013, 11:21:47 edgars76 rakstīja:
Vai N53 dzinēju var sagāzēt?

Nevar.. vienīgais BMW tiešās iesmidzes dzinējs kam ir uztaisīta 5.gen LPG = N43
Un dotajā brīdī Vialle ir iedzinuši savos boksos 2013' BMW modeļus kuriem būvē iekārtas.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
peecise28
24. Oct 2013, 12:48 #10308

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


23 Oct 2013, 15:54:48 macho rakstīja:

23 Oct 2013, 15:17:19 s-line rakstīja:
Tad čoms laikam ir ieberzies,jo no sākuma nopirka mašīnu un tikai pēc tam sāka interesēties vai var uzlikt


Ar mani tieši tā arī gadījās. Un Koijotss klātienē apskatījis auto apstiprināja


kolēģe mēģināja sākt no otra gala - jautāja, kurš pilsētas mazauto cenā ap 2 kLs būtu ideāli piemērots gāzēšanai, bet neviens neatbidēja.
Offline
Andre86
24. Oct 2013, 14:00 #10309

Kopš: 23. Jan 2011

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Tramvaju


23 Oct 2013, 13:35:32 Kalnz rakstīja:

22 Oct 2013, 23:32:07 Modjo rakstīja:
Pa lielam starpibu beni vai gazi pareizi saliekot ir gruti just. Smirdesanas gadijuma, pielauju kaut kas nenosledzas hermetiski un vai isti nesadeg. Varbut komponentes ietaupits, trubas letas, savilceji, lai butu, kati noraveti vai viss kopa. Normali smirdet var tikai uzpildes pareja un uzpildes cimds.

22 Oct 2013, 09:01:25 Kalnz rakstīja:

22 Oct 2013, 07:19:10 koijotss rakstīja:

21 Oct 2013, 22:20:18 artursz rakstīja:
lukoil pildijos agrāk, pie 10k filtrs bija tīrs, tagad esmu iesācis ekogāzi pūst un auto ir diezgan jūtami ašāks + patriņš šķiet bik mazāks, moš dēļ gaisa temp

ienāca info ,ka ekogāze pašu lētāko sū.u ievedot , ņemot kur pagadās, luk savu gāzi vairs pašlaik nedodot eko


hvz, pēc pesonīgajiem novērojumiem, ar ekogāzi mašīna uzvedās viss labāk, nesmird un nejūt starpību starp bendzīnu! atšķirība no Statoila u.t.t gāzes



Manā gadījumā, smirdēšanu var norakstīt TIKAI uz gāzes kvalitāti!
Ja pildos EKOgāzē, nekas nesmird, ja Statoilā - smird!


Gazei ir jāsmird, lai iespējamās noplūdes gadījumā nejūtot to nepadoma vēl kādu cīgu uzraut!
Offline
edgars76
24. Oct 2013, 14:10 #10310

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: e39 523iA


24 Oct 2013, 11:55:48 Vecais rakstīja:

24 Oct 2013, 11:21:47 edgars76 rakstīja:
Vai N53 dzinēju var sagāzēt?

Nevar.. vienīgais BMW tiešās iesmidzes dzinējs kam ir uztaisīta 5.gen LPG = N43
Un dotajā brīdī Vialle ir iedzinuši savos boksos 2013' BMW modeļus kuriem būvē iekārtas.


Cik tad izmaksātu N43 sagāzēt?
Offline
Siipols
24. Oct 2013, 14:41 #10311

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


24 Oct 2013, 12:48:28 peecise28 rakstīja:

kolēģe mēģināja sākt no otra gala - jautāja, kurš pilsētas mazauto cenā ap 2 kLs būtu ideāli piemērots gāzēšanai, bet neviens neatbidēja.

Pārāk plašs jautajums

ide;alak piemerots bendzīna motors un ja tā skatās,tad jau jebkurš

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Shkodists
24. Oct 2013, 16:48 #10312

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Vajag interneta diagnostiku

Stag4, Hanas, Shark 1200. 1.8T VAG motors ar 150 lopiņiem. Pie slodzes (ar otro pārnesumu aizgriežot līdz 4500 apgr) reduktora spiediens nokrītas no 1.5 bar uz 0.82 bar. Attiecīgi tajos momentos pārslēdzās uz benzīnu. Tika palielināts reduktora spiediens līdz 1.6bar. Izgriežot līdz 6000 apgriezieniem nokritās līdz 0.9 bar. Ir uzregulēts, ka pie 0.88 bar pārslēdzas uz benžu.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt tā tam ir jābūt?

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 24 Oct 2013, 22:46:18 ]

Offline
peecise28
25. Oct 2013, 10:04 #10313

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


24 Oct 2013, 14:41:16 Siipols rakstīja:

24 Oct 2013, 12:48:28 peecise28 rakstīja:

kolēģe mēģināja sākt no otra gala - jautāja, kurš pilsētas mazauto cenā ap 2 kLs būtu ideāli piemērots gāzēšanai, bet neviens neatbidēja.

Pārāk plašs jautajums

ide;alak piemerots bendzīna motors un ja tā skatās,tad jau jebkurš


nav jau nemaz tik daudz to iespējamo motoru tipu tajā cenu kategorijā - vw grupa, opels, franči-japāņi.

auto jau nopirkts un sagāzēts.
Offline
Ri
25. Oct 2013, 10:25 #10314

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu


24 Oct 2013, 16:48:37 Shkodists rakstīja:
Vajag interneta diagnostiku

Stag4, Hanas, Shark 1200. 1.8T VAG motors ar 150 lopiņiem. Pie slodzes (ar otro pārnesumu aizgriežot līdz 4500 apgr) reduktora spiediens nokrītas no 1.5 bar uz 0.82 bar. Attiecīgi tajos momentos pārslēdzās uz benzīnu. Tika palielināts reduktora spiediens līdz 1.6bar. Izgriežot līdz 6000 apgriezieniem nokritās līdz 0.9 bar. Ir uzregulēts, ka pie 0.88 bar pārslēdzas uz benžu.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt tā tam ir jābūt?



Man ir analoģiska problēma + vēl turot grīdā un paātrinoties auto diezgan jūtami raustas, ķipa kā zustu jauda brīžiem
Nedēļas nogalē mainīšu reduktoru. Meistars teicās, ka problēma vai nu filtros vai reduktorā, filtri uzreiz atkrita. Neko vairāk gan nezinu
p.s ar esošo reduktoru ir nobraukti kaut kādi 50k km

[ Šo ziņu laboja Ri, 25 Oct 2013, 10:26:34 ]

Offline
Shkodists
25. Oct 2013, 13:12 #10315

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


25 Oct 2013, 10:25:09 Ri rakstīja:

24 Oct 2013, 16:48:37 Shkodists rakstīja:
Vajag interneta diagnostiku

Stag4, Hanas, Shark 1200. 1.8T VAG motors ar 150 lopiņiem. Pie slodzes (ar otro pārnesumu aizgriežot līdz 4500 apgr) reduktora spiediens nokrītas no 1.5 bar uz 0.82 bar. Attiecīgi tajos momentos pārslēdzās uz benzīnu. Tika palielināts reduktora spiediens līdz 1.6bar. Izgriežot līdz 6000 apgriezieniem nokritās līdz 0.9 bar. Ir uzregulēts, ka pie 0.88 bar pārslēdzas uz benžu.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt tā tam ir jābūt?



Man ir analoģiska problēma + vēl turot grīdā un paātrinoties auto diezgan jūtami raustas, ķipa kā zustu jauda brīžiem
Nedēļas nogalē mainīšu reduktoru. Meistars teicās, ka problēma vai nu filtros vai reduktorā, filtri uzreiz atkrita. Neko vairāk gan nezinu
p.s ar esošo reduktoru ir nobraukti kaut kādi 50k km

Starpcitu noaminot filtru reduktorā spiediens mazāk kritās, tā kā tur arī nedaudz bija vaina. Man gan nekas neraustās. Auto motors strādā tuvu ideālam, cik nu tas pie 190k km ir iespējams
Offline
Vecais
25. Oct 2013, 14:08 #10316

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Cik hp ir motoram un cik reduktoram ?
Trase 6mm, bet kapars vai plastikāts ?

p.s šāds pats reduktors bija lietotājam Kalnz uz 1.8T... varbūt pakomentēs.

[ Šo ziņu laboja Vecais, 25 Oct 2013, 14:10:06 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
BMW-Valcha
25. Oct 2013, 14:16 #10317

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

sprauslas nespēj nobarot. 100%
un pēc tam turpināsi ar reduktoru. par maģistrāles resnumu nezinu. man 3,8 vojagers pārlikts saslīpēts brauc ar 6mm un viss turās stabilāk par stabilu.
Offline
Gulbis
25. Oct 2013, 17:41 #10318

Kopš: 05. Jan 2012

Ziņojumi: 164

Braucu ar:



kur gāzes balonu var ielikt šitādam?
Offline
Markss
25. Oct 2013, 17:51 #10319

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Sveicināti gāzinieki
Cik ekonomiski izdevīgi ir gāzēt dīzeli?
Varbūt ir iespējams uzmest iekārtas izmaksas + iegūto ekonomiju?
Par piemēru: a/m VW Crafter, 2.5L dzinējs, 2010.,gada, 89KW, 109ZS.
Uz šo brīdi vidējais degvielas patēriņš ir ~11L/100KM. Mēnesī auto nobrauc 18 000km, tiek patērēts 1980L degvielas, kas naudas izteiksmē sastāda ~2772 EUR, pieņemot vidējo degvielas cenu 1,40eur par vienu litru.
Kādu ekonomiju šis auto iegūtu (ja iegūtu) uz degvielas patēriņu un naudas izteiksmē?

[ Šo ziņu laboja Markss, 25 Oct 2013, 18:11:55 ]

Offline
divkosigais
25. Oct 2013, 17:55 #10320

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


25 Oct 2013, 17:51:51 Markss rakstīja:
Sveicināti gāzinieki
Cik ekonomiski izdevīgi ir gāzēt dīzeli?
Varbūt ir iespējams uzmest iekārtas izmaksas + iegūto ekonomiju?
Par piemēru: a/m VW Crafter, 2.5L dzinējs, 2010.,gada, 89KW, 109ZS.
Uz šo brīdi vidējais degvielas patēriņš ir ~11L/100KM. Mēnesī auto nobrauc 18 000km, tiek patērēts 1980L degvielas, kas naudas izteiksmē sastāda ~1414 EUR, pieņemot vidējo degvielas cenu 1,40eur par vienu litru.
Kādu ekonomiju šis auto iegūtu (ja iegūtu) uz degvielas patēriņu un naudas izteiksmē?


Vainu esmu paarstraadaajies...vai kas. Bet tur kaut kaa skaitlli nesapas Tev
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo