Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
jurrus
22. Oct 2013, 09:44 #10281

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Cik noprotu, tad vienisprāti nav nolemts, kur ir labākā autogāze.. visticamāk visur ir puslīdz viens un tas pats
Offline
Siipols
22. Oct 2013, 09:49 #10282

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


22 Oct 2013, 09:07:38 koijotss rakstīja:

Statoilam ved LPGāze

Kādu pusgadu atpakaļ vēl veda Inter-gaz

vismaz pavadzīmes bija no turienes,pati gāze hvz

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
22. Oct 2013, 09:59 #10283

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


17 Oct 2013, 10:04:28 Vecais rakstīja:
Nu nez.. ja taisītu priekš sevis liktu aizmugurē zapaskas vietā Ganjau tas kronšteins tos 50kg izturēs.

Liekot virsū uz sava ikdienas volgo farkopu,es sāku pētīt aizmugurē grīdu daudz brivas telpas zem auto,izputejam bunduļa ari nav ir tikai truba. Vai nevar nograizit liekās detaļas,un iemetināt jaunu tipa zapaskas kasti pa visu brīvo apakšas telpu no bākas lidz bamperim un uz abām pusēm cik var ? Tas viss tikai tapec,lai varetu ielikt lielaku balonu,vai pat varbūt divus garenos balonus
ZB jau ik pa 300km pildīties

Turbo 2.5 ēd



Jautājums,-VAI DRĪKST???

[ Šo ziņu laboja Siipols, 22 Oct 2013, 09:59:56 ]



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
kaspoo
22. Oct 2013, 10:41 #10284

Kopš: 23. Jan 2007

Ziņojumi: 323

Braucu ar: ē! trīsdesmit... ē! trīsdesmitdivi ē! trīsdesmitčetrii

Ir dejas, kāpēc auto temperatūrai sasniedzot 90 grādus, gāze uz brīdi izslēdzas/atslēdzas?

Tad ņemu izslēdzu gāzes pogu, ieslēdzu, līmeņa apgaismojums tad deg pilns, nokrītas pamazām lidz tukša balona līmenim, pēctam atkal balonā ir klik un gaz pašol dačikā gāzes līmenis diožu apgaismojuma formā atkal sāk celties un pēctam problēmu vairs nav.
Paaudze 4.
Auto vienmēr sildu, līdz tas pie tiem cikturtiem ~40 vai grādiem pārslēdzas uz gāzi.

Offline
Vecais
22. Oct 2013, 10:45 #10285

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Pieņemsim situāciju, ka tu ar šo auto esi atbraucis uzstādīt propānu... zapaskas kasti jau sen iemetinājis un nostrādājis.. kā es varu zināt, ka tāda tur nekad nav bijusi
Es liktu iekšā daudz nedomādams.

Bija diskusija ar apskates priekšnieku par AKB pārcelšanu citā vietā MB S500. AKB atradās bagažnieka vidū. Pārliku pie sēdekļu sienas jo citiem kam nāk rezerves rats tur arī atrodas. No sākuma teica "nadrīkst", bet apskatot AKB stiprinājuma vietas izveidi teica o.k

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Siipols
22. Oct 2013, 10:53 #10286

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


22 Oct 2013, 10:45:36 adolfs rakstīja:

22 Oct 2013, 09:59:15 Siipols rakstīja:

Jautājums,-VAI DRĪKST???


visu DRIIKST - ieliec trubas un pieregjistreee kaa spooorta

Ja tā būtu iespēja nemaksāt transporta nodevu tad

paņemtu ieskrūvējamās dugas un


Stāv jau viens man te ar sporta pasi

kur tie gadi

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Vecais
22. Oct 2013, 18:12 #10287

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


21 Oct 2013, 10:06:41 Vecais rakstīja:

18 Oct 2013, 20:56:27 GintsK rakstīja:
Vecais, pakomentē, lūdzu!
Gribu bildi ar tādu instalāciju.

Nav man bilžas... esmu licis viņus tikai iekš auto kam vertikālās zapaskas(W124/W210).
Tapēc rakstīju, ka sev liktu aizmugurē un ja apskatē sāktu braukt pa ausīm tad uztaisītu vertikālu kronšteinu bagažniekā kur uz skates dienu arī uzliktu to balonu.

Šodien bija saruna ar tehniskās apskates priekšnieku.. izrunājām šo jautājumu par balonu uz aizmugurējā vāka. Tā arī nevarējām atrast argumentus kapēc nē

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
SMOT
22. Oct 2013, 20:56 #10288

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er

Šodien nopietni sāku apsvērt domu uzstādīt gāzes iekārtu savam auto. Auto ir e46 318 m43tub19 dzinējs. 2000gads. Kādu iekārtu un kur Jūs iesakat uzstādīt? Kādas būtu aptuvenās izmaksas?
Offline
kexxx
22. Oct 2013, 21:32 #10289

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12316

Braucu ar:


22 Oct 2013, 18:12:07 Vecais rakstīja:

21 Oct 2013, 10:06:41 Vecais rakstīja:

18 Oct 2013, 20:56:27 GintsK rakstīja:
Vecais, pakomentē, lūdzu!
Gribu bildi ar tādu instalāciju.

Nav man bilžas... esmu licis viņus tikai iekš auto kam vertikālās zapaskas(W124/W210).
Tapēc rakstīju, ka sev liktu aizmugurē un ja apskatē sāktu braukt pa ausīm tad uztaisītu vertikālu kronšteinu bagažniekā kur uz skates dienu arī uzliktu to balonu.

Šodien bija saruna ar tehniskās apskates priekšnieku.. izrunājām šo jautājumu par balonu uz aizmugurējā vāka. Tā arī nevarējām atrast argumentus kapēc nē


noteikumos rakstīts, ka nevar neko izvirzīt ārpus auto gabarītiem- bet tad jautājums, vai zapaska arī skaitās kā gabarīti...
tīri no drošības viedokļa pie mazākās sadursmes ar kādu smago balons tiek bojāts, kas īsti labi droši vien ka nav
Offline
JDS
22. Oct 2013, 21:36 #10290

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


22 Oct 2013, 07:19:10 koijotss rakstīja:

21 Oct 2013, 22:20:18 artursz rakstīja:
lukoil pildijos agrāk, pie 10k filtrs bija tīrs, tagad esmu iesācis ekogāzi pūst un auto ir diezgan jūtami ašāks + patriņš šķiet bik mazāks, moš dēļ gaisa temp

ienāca info ,ka ekogāze pašu lētāko sū.u ievedot , ņemot kur pagadās, luk savu gāzi vairs pašlaik nedodot eko

jums ar Vecais mazaak taa tante jaaklausaas, kaa ir bijui Lukoil gaaze Eko gaazee, taa tas arii buus.
Offline
Modjo
22. Oct 2013, 23:32 #10291

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Pa lielam starpibu beni vai gazi pareizi saliekot ir gruti just. Smirdesanas gadijuma, pielauju kaut kas nenosledzas hermetiski un vai isti nesadeg. Varbut komponentes ietaupits, trubas letas, savilceji, lai butu, kati noraveti vai viss kopa. Normali smirdet var tikai uzpildes pareja un uzpildes cimds.

22 Oct 2013, 09:01:25 Kalnz rakstīja:

22 Oct 2013, 07:19:10 koijotss rakstīja:

21 Oct 2013, 22:20:18 artursz rakstīja:
lukoil pildijos agrāk, pie 10k filtrs bija tīrs, tagad esmu iesācis ekogāzi pūst un auto ir diezgan jūtami ašāks + patriņš šķiet bik mazāks, moš dēļ gaisa temp

ienāca info ,ka ekogāze pašu lētāko sū.u ievedot , ņemot kur pagadās, luk savu gāzi vairs pašlaik nedodot eko


hvz, pēc pesonīgajiem novērojumiem, ar ekogāzi mašīna uzvedās viss labāk, nesmird un nejūt starpību starp bendzīnu! atšķirība no Statoila u.t.t gāzes
Offline
Siipols
23. Oct 2013, 08:02 #10292

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


22 Oct 2013, 21:32:02 kexxx rakstīja:

noteikumos rakstīts, ka nevar neko izvirzīt ārpus auto gabarītiem- bet tad jautājums, vai zapaska arī skaitās kā gabarīti...
tīri no drošības viedokļa pie mazākās sadursmes ar kādu smago balons tiek bojāts, kas īsti labi droši vien ka nav


Nu džipam rezerves riepa jau no rūpnīcas tur tiek novietota-ārpus gabarītiem- ,tapēc varam uzskatīt,ka tie ir īstie gabarīti tādam verķim,nevis bamperis



priekšā arī tas pats...



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
23. Oct 2013, 08:05 #10293

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Man tiko šādam klienta aparātam 2 nedēļas atpakaļ 2 ielika par farkopu,kas "aizsedzot numuru"
un par orģinalajām sliekšņu trubām(kāpšļiem),kurām dekoratīvās uzlikas pazudušas....

Par rezerves riteni un prekšējo ķenguru ar papildniekiem neko neteica

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
GintsK
23. Oct 2013, 08:47 #10294

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Vispār jā! R-riteni ieskaita gabarītizmēros:

Offline
AVI
23. Oct 2013, 13:09 #10295

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Brālēns pacenties reportu uztaisīt

VIENS GADS AR GĀZI

Oktobrī aprit viens gads, kopš savu 1998. g. Opelīti baroju ar GĀZI. Te īss aptuvens kopsavilkums:

*Nobraukums gada laikā: 17226 km,
*Patēriņš: 1501 litrs (no tiem 1418 litri gāzes, 83 l benzīna).
Tātad ar vienu litru nobraukti 11,468 km; jeb 8,72 litri uz 100 km.

BILANCE salīdzinot ar Benzīnu:
*Vidējā gāzes cena Latvijā bijusi LVL 0,3808
*Vidējā benzīna cena - LVL 0,9417
Izmaksas braucot ar gāzi (un ~70 l benzīnu): 578,83 + 75 = 653,83 lati
Ar benzīnu, lai nobrauktu 17226 km (pie vid. patēriņa 8 litri/100km), būtu vajadzīgi 1378 litri benzīna, kas izmaksātu 1297,67 lati
IETAUPĪJUMS: 1297,67 - 653,83 = 643,84 lati
(Ietaupījums būtu pat vēl lielāks, jo aprēķinā nav iekļauti ap 4000 km, ko nobraucu pa ceļam uz Austriju un Austrijā, kur degviela ir vēl dārgāka)

Citas izmaksas:
Sistēmas uzstādīšana - LVL 350
Auto pārreģistrēšana CSDD - LVL 11,19
Pirmā apkope (pēc 15000 km): LVL 10
Tātad, ja atņemam nost arī šīs izmaksas no ietaupījuma, tad vienalga paliek LVL 272,65

Problēmas/zaudējumi:
*Dažkārt gāzes smaka salonā,
*Nebūtisks jaudas zudums (to jūtu tikai tad, ja kāds gāzes nīdējs par to atgādina),
*Iespējama motora un citu sistēmu bendēšana,
*Rezerves riteņa vietā bagažniekā stāv gāzes balons, kas protams arī kaut ko sver.
*Austrijā autiņa motors, braucot 26% kāpuma kalnā uzcepās, tika izsisti saļņiki (šķiet tā tos sauca), bet vienalga līdz Latvijai 2000 km tika (protams, nezinu, vai tas pats nebūtu noticis arī braucot kalnā ar benzīnu, bet nu principā pareizāk būtu bijis šajā vietā pārslēgt uz benzīnu).
*Dabūju izliet 30 l benzīna, kad meistari skaloja benzīna bāku (esot bijusi žļurga, ne benzīns). Iespējams, ka benzīns nepietiekamas cirkulācijas dēļ sastāvas, nogulsnējas un aizsērē benzīna sūkni un kaut kādas sprauslas aiziet ciet (nu šitas gan varbūt galīgās blēņas - varbūt vienkārši bijis nekvalitatīvs benzīns. Bāka nekad iepriekš arī nebija skalota). Katrā ziņā arī pēc skalošanas autiņš joprojām labi brauc tikai ar gāzi, pietam vēl kā brauc - uzrāviens kā jaunam ērzelim, bet ar bendžu raustās - laikam kļuvis par īstu veģetārieti
*Jā, diemžēl gan nākas atzīt, ka Latvijā pagaidām īsti nav universālu meistaru, kuri vienlīdz labi orientētos un NEBAIDĪTOS no šo abu sistēmu klātesamības automašīnā. Kad ar savu problēmu, ka autiņš vairs negrib braukt ar benzīnu, vērsos pie gāzes iekārtas uzstādītājiem - viņi pārbaudīja tikai gāzes sistēmu, pateica, ka ar to viss kārtībā un tālāk neko vairs nevēlējās man palīdzēt. Savukārt mans uzticamākais agrākais auto meistars pie degvielas sistēmas vairs nevēlas ķerties, jo ir liels gāzes nīdējs un uzskata, ka mans autiņš ir neglābjami sačakarēts. Līdz ar to viena no kaitinošākajām problēmām ir jāties pa pasauli meklējot "universālu" uzticamu meistaru.
*Iespējams kaut kas, ko vēl neesmu aptvēris.

IEGUVUMI:
*Galvenais ieguvums - varu ar savu pieticīgo algu joprojām braukt ar autiņu un nav tik izmisīgi jārēķina, cik tālu un cik bieži braukt.
*Izbraukāju ar vēl 2 draugiem Austriju (ap 4000 km) - gāze nedaudz dārgāk kā LV, bet vienalga 2-2,5 reizes lētāka nekā benzīns. Ar benzīnu laikam pat i nedomātu doties tādā attālumā, rēķinot izmaksas.
*Nu un visbeidzot arī neliela sajūta, ka braucu nedaudz ekoloģiskāk - mazāk CO2 izmešu (par ko gan varētu strīdēties, jo, ja nebūtu gāzes iespējams ar auto brauktu 2-3 reizes mazāk).

Nu ko, šķiet, ka kopumā esmu apmierināts ar savu lēmumu un žēl, ka to nedarīju agrāk, kad autiņš bija jaunāks.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
oxys
23. Oct 2013, 13:20 #10296

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:

pasaki, lai brauc vairāk es kad vienu mēnesi pāri 4t km nomaucu ar bailēm rēķināju cik man tas būtu izmaksājis benzīnā

Pie visa tā saraksta es vēl pieliktu + par to ka vismaz mazs benzīna dzinējs, liekas atsaucīgāks un daudz mierīgāk uzvedās tukšgaitā
Offline
Vecais
23. Oct 2013, 13:20 #10297

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


22 Oct 2013, 21:32:02 kexxx rakstīja:
noteikumos rakstīts, ka nevar neko izvirzīt ārpus auto gabarītiem- bet tad jautājums, vai zapaska arī skaitās kā gabarīti...
tīri no drošības viedokļa pie mazākās sadursmes ar kādu smago balons tiek bojāts, kas īsti labi droši vien ka nav

Par gabarītiem jau tev atbildēja... par drošību runājot nezinu situāciju kā sasist toriodālu balonu
Varbūt ja uzstādītu uz BTR un ieliktu dubenā arī ar BTR

LPG tank crash test

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
BMW-Valcha
23. Oct 2013, 13:20 #10298

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Offline
Kalnz
23. Oct 2013, 13:35 #10299

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


22 Oct 2013, 23:32:07 Modjo rakstīja:
Pa lielam starpibu beni vai gazi pareizi saliekot ir gruti just. Smirdesanas gadijuma, pielauju kaut kas nenosledzas hermetiski un vai isti nesadeg. Varbut komponentes ietaupits, trubas letas, savilceji, lai butu, kati noraveti vai viss kopa. Normali smirdet var tikai uzpildes pareja un uzpildes cimds.

22 Oct 2013, 09:01:25 Kalnz rakstīja:

22 Oct 2013, 07:19:10 koijotss rakstīja:

21 Oct 2013, 22:20:18 artursz rakstīja:
lukoil pildijos agrāk, pie 10k filtrs bija tīrs, tagad esmu iesācis ekogāzi pūst un auto ir diezgan jūtami ašāks + patriņš šķiet bik mazāks, moš dēļ gaisa temp

ienāca info ,ka ekogāze pašu lētāko sū.u ievedot , ņemot kur pagadās, luk savu gāzi vairs pašlaik nedodot eko


hvz, pēc pesonīgajiem novērojumiem, ar ekogāzi mašīna uzvedās viss labāk, nesmird un nejūt starpību starp bendzīnu! atšķirība no Statoila u.t.t gāzes



Manā gadījumā, smirdēšanu var norakstīt TIKAI uz gāzes kvalitāti!
Ja pildos EKOgāzē, nekas nesmird, ja Statoilā - smird!
Offline
derek
23. Oct 2013, 14:17 #10300

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine


23 Oct 2013, 13:35:32 Kalnz rakstīja:

22 Oct 2013, 23:32:07 Modjo rakstīja:
Pa lielam starpibu beni vai gazi pareizi saliekot ir gruti just. Smirdesanas gadijuma, pielauju kaut kas nenosledzas hermetiski un vai isti nesadeg. Varbut komponentes ietaupits, trubas letas, savilceji, lai butu, kati noraveti vai viss kopa. Normali smirdet var tikai uzpildes pareja un uzpildes cimds.

22 Oct 2013, 09:01:25 Kalnz rakstīja:

22 Oct 2013, 07:19:10 koijotss rakstīja:

21 Oct 2013, 22:20:18 artursz rakstīja:
lukoil pildijos agrāk, pie 10k filtrs bija tīrs, tagad esmu iesācis ekogāzi pūst un auto ir diezgan jūtami ašāks + patriņš šķiet bik mazāks, moš dēļ gaisa temp

ienāca info ,ka ekogāze pašu lētāko sū.u ievedot , ņemot kur pagadās, luk savu gāzi vairs pašlaik nedodot eko


hvz, pēc pesonīgajiem novērojumiem, ar ekogāzi mašīna uzvedās viss labāk, nesmird un nejūt starpību starp bendzīnu! atšķirība no Statoila u.t.t gāzes



Manā gadījumā, smirdēšanu var norakstīt TIKAI uz gāzes kvalitāti!
Ja pildos EKOgāzē, nekas nesmird, ja Statoilā - smird!



vot līdzīgi
Lukoil gāze nesmird vispār, pro gāze smird nejēgā, bet vairāk var nobraukt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo