Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
karlsonss
21. Feb 2013, 20:41 #10281

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

ja es buutu tu, nu tb man vajadzeetu VMM, tad es tocc izvairiitos no shitaam ar displejiem.


un panemtu samsungu ar 3 gadu garantiju, peec 3 gadiem nebutu zeel izmest.


bet es iesipu kapeiku un nopirku lietotu electrolux servisaa - paarbaudiitu un ar garantiju
45 lvl
Offline
DrumB
21. Feb 2013, 20:41 #10282

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


21 Feb 2013, 20:28:27 tuno rakstīja:

21 Feb 2013, 19:46:25 DrumB rakstīja:

21 Feb 2013, 19:38:06 Staris rakstīja:
Es atkal par tām vešmašīnām
Esmu noskatījis šādu --> http://www.neostore.lv/item/EC-00589060/
Vietējā RD electronics maksāja ap 225ls un kā izrādās, tad internetā ir daaudz lētāk.
Vai šādu var pirkt? Kādi mīnusi?
Vai vispār ir jāuztraucas par vešmašīnu pirkšanu internetā? tjip mobilajiem telefoniem tur čakars ar valodām un garantijām. Kā ar vešmašīnām?

Vienreiz bija pa garantiju jātaisa. Problēmu nebija. Nu vienīgā problēma ir aizvest viņu prom no mājas

šodien RDelectr. runāju par tv iegādi. Konsultants pateica interesantu lietu - precēm virs 10 kg pa garantiju nekur nav jāved, 3 dienu laikā jāatbrauc meistaram un ja nevar sataisīt uz vietas tad šis ņem prom. tipa tas ir pēc likumdošanas.

Nu man teica tā - pats aizvedi prom, pats arī ved atpakaļ. Kantorīts gan nebija nekāds prestižais, tāpēc nācās pašam vien stiept.
Offline
vilks85
21. Feb 2013, 20:47 #10283

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d


21 Feb 2013, 20:18:13 uldens1 rakstīja:

21 Feb 2013, 20:15:36 vilks85 rakstīja:
bmw 530d.abs niht arbaiten.aizdzinu uz diagnostiku-abi kreisie abs dačiki.nomainu,viss taspats-rāda kļūdu uz dačikiem.ko nu?
kadas firmas dačikus liki???

pārbaudītus lietotus orižinal
Offline
vilks85
21. Feb 2013, 20:49 #10284

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d


21 Feb 2013, 20:17:16 DrumB rakstīja:

21 Feb 2013, 20:15:36 vilks85 rakstīja:
bmw 530d.abs niht arbaiten.aizdzinu uz diagnostiku-abi kreisie abs dačiki.nomainu,viss taspats-rāda kļūdu uz dačikiem.ko nu?

To kļūdu servisā pēc jauno dačiku uzlikšanas arī nodzēsa?

jā,kļudu noņēma,bet priekšējo kreiso nevar izdzēst
Offline
Kalnz
21. Feb 2013, 20:49 #10285

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


21 Feb 2013, 20:37:41 janzi rakstīja:

21 Feb 2013, 19:38:06 Staris rakstīja:
Es atkal par tām vešmašīnām
Esmu noskatījis šādu --> http://www.neostore.lv/item/EC-00589060/
Vietējā RD electronics maksāja ap 225ls un kā izrādās, tad internetā ir daaudz lētāk.
Vai šādu var pirkt? Kādi mīnusi?
Vai vispār ir jāuztraucas par vešmašīnu pirkšanu internetā? tjip mobilajiem telefoniem tur čakars ar valodām un garantijām. Kā ar vešmašīnām?


Pēc pieredzes - pirms kādiem 5 gadiem nopirku Ardo veļas mašīnu. Viss smuki un jauki. Pēkšņi gadu pēc garantijas beigām apstājās. Remontā konstatēja, ka vadības plate kaput. Mēģināju atrast kur tādu nopirkt..izrādās pat jebajā nav
Beigās atradu, ka Vernerā var pasūtīt - apmēram 2 mēneši jāgaida un 100 proči priekšapmaksa( ap 70 Ls )
Nodevu to lamatu lūžņos un paņēmu Beko nedaudz virs 100Ls, viss strādā ideāli jau pāris gadus. Un ja arī kaut kas saplīsīs, tad detaļas pa pilnam



Silti iesaku ņemt veļas,ašīnas ir DirectDrive motoru!
Garantija 10 gadi + pēc gada nekratīsies kā puņķis uz drāts!
Offline
-JUREVICH-
21. Feb 2013, 21:06 #10286

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi

Bija te kāds ar termogrāfu,kurš?Vajag fotosesiju divām ēkām.
Offline
Staris
21. Feb 2013, 23:15 #10287

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


21 Feb 2013, 20:49:17 Kalnz rakstīja:

21 Feb 2013, 20:37:41 janzi rakstīja:

21 Feb 2013, 19:38:06 Staris rakstīja:
Es atkal par tām vešmašīnām
Esmu noskatījis šādu --> http://www.neostore.lv/item/EC-00589060/
Vietējā RD electronics maksāja ap 225ls un kā izrādās, tad internetā ir daaudz lētāk.
Vai šādu var pirkt? Kādi mīnusi?
Vai vispār ir jāuztraucas par vešmašīnu pirkšanu internetā? tjip mobilajiem telefoniem tur čakars ar valodām un garantijām. Kā ar vešmašīnām?


Pēc pieredzes - pirms kādiem 5 gadiem nopirku Ardo veļas mašīnu. Viss smuki un jauki. Pēkšņi gadu pēc garantijas beigām apstājās. Remontā konstatēja, ka vadības plate kaput. Mēģināju atrast kur tādu nopirkt..izrādās pat jebajā nav
Beigās atradu, ka Vernerā var pasūtīt - apmēram 2 mēneši jāgaida un 100 proči priekšapmaksa( ap 70 Ls )
Nodevu to lamatu lūžņos un paņēmu Beko nedaudz virs 100Ls, viss strādā ideāli jau pāris gadus. Un ja arī kaut kas saplīsīs, tad detaļas pa pilnam



Silti iesaku ņemt veļas,ašīnas ir DirectDrive motoru!
Garantija 10 gadi + pēc gada nekratīsies kā puņķis uz drāts!

neviens tikai to nekur nemin. Kā lai atrod tādu raksturlielumu? Manuāļos meklēt?
Offline
RENIO
21. Feb 2013, 23:37 #10288

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

Kāds niks bija lietotājam, kas ņēmās ar detaļām pie AZURa?
Offline
Peecis
21. Feb 2013, 23:54 #10289

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


21 Feb 2013, 20:49:00 vilks85 rakstīja:

21 Feb 2013, 20:17:16 DrumB rakstīja:

21 Feb 2013, 20:15:36 vilks85 rakstīja:
bmw 530d.abs niht arbaiten.aizdzinu uz diagnostiku-abi kreisie abs dačiki.nomainu,viss taspats-rāda kļūdu uz dačikiem.ko nu?

To kļūdu servisā pēc jauno dačiku uzlikšanas arī nodzēsa?

jā,kļudu noņēma,bet priekšējo kreiso nevar izdzēst

Ja nevar nodzēst, tad ir pārrāvums kaut kur ķēdē. Vai nu pats devējs, vai nu vadi, vai bloks. Devēju var pārbaudīt ar testeri. Vadus no devēja līdz blokam arī var izzvanīt. Ja tas viss ir OK, tad bloks..
Offline
VWfans
22. Feb 2013, 08:52 #10290

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:

Tātad problēma tāda, ka Merivai ar dīzeļmotoru, šķiet, sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma. Vai drīkstu pats savā gaitā aizbraukt 6 km (10 minūtes) līdz autoservisam, rūpīgi uzmanot, lai nepārkarst motors? Ja kāps virs 80 grādiem, momentā stāšos malā. Ziemas sala apstākļos dīzeļmotors silst ļoti lēni, domāju, ka varētu ar īsti neiesilušu dzinēju līdz servisam tikt. Apkures trūkumu varētu pieciest. Vai šādi braucot, es varu kaut ko sabojāt?
Offline
martinsz
22. Feb 2013, 09:03 #10291

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


21 Feb 2013, 23:37:04 RENIO rakstīja:
Kāds niks bija lietotājam, kas ņēmās ar detaļām pie AZURa?

Tomaass

-----------------
...
Offline
paradipresi
22. Feb 2013, 09:13 #10292

Kopš: 11. Sep 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e36, vilcienu.

Sveiki.
Lieta tāda, ka slēdzot iekšā mašīnu, automātā neko nedarot ieslēdzas arī logu tīrītāji. Dari ko vēlies, strādā visu laiku. Izslēdzot mašīnu turpina strādāt un vienīgais kā izslēgt ir atvienojot akumulatoru. Problēma doršinātājos? Vajag palīdzību.

Paldies. Ar cieņu, Bruno.
Offline
VWfans
22. Feb 2013, 09:22 #10293

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:


22 Feb 2013, 08:52:55 VWfans rakstīja:
Tātad problēma tāda, ka Merivai ar dīzeļmotoru, šķiet, sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma. Vai drīkstu pats savā gaitā aizbraukt 6 km (10 minūtes) līdz autoservisam, rūpīgi uzmanot, lai nepārkarst motors? Ja kāps virs 80 grādiem, momentā stāšos malā. Ziemas sala apstākļos dīzeļmotors silst ļoti lēni, domāju, ka varētu ar īsti neiesilušu dzinēju līdz servisam tikt. Apkures trūkumu varētu pieciest. Vai šādi braucot, es varu kaut ko sabojāt?


Radās vēl viena doma. Ja man sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma, tad jau temperatūras rādītājs varētu nestrādāt, vai ne tā? Tad jau es varētu nepamanīt dzinēja pārkaršanu, vai ne?

Lai gan trešdienas vakarā, kad vēl braucu, bija tā - apkure pazuda, skatos, kapj dzesēšanas šķidruma temperatūra - 80, 82, 85, 88... Stājos malā un dzesēju motoru. Labi, ka bija sals stiprs. Pēc 10 minūtēm bija padzisis, un tad atlikušo kilometru līdz mājām aizbraucu, lai gan beigās temperatūra sasniedza 90 grādus.
Offline
seeingman
22. Feb 2013, 09:24 #10294

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


22 Feb 2013, 09:13:19 paradipresi rakstīja:
Sveiki.
Lieta tāda, ka slēdzot iekšā mašīnu, automātā neko nedarot ieslēdzas arī logu tīrītāji. Dari ko vēlies, strādā visu laiku. Izslēdzot mašīnu turpina strādāt un vienīgais kā izslēgt ir atvienojot akumulatoru. Problēma doršinātājos? Vajag palīdzību.

Paldies. Ar cieņu, Bruno.

jā drošinātājos lai izslēgtu varēji ari drošekli izņemt nevis klemmi ņemt nost...
vaina būs vai nu vadības blokā vai slēdzī, ticamāk gan blokā

[ Šo ziņu laboja seeingman, 22 Feb 2013, 09:26:04 ]

Offline
Laoshi
22. Feb 2013, 09:24 #10295

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Feb 2013, 08:52:55 VWfans rakstīja:
Tātad problēma tāda, ka Merivai ar dīzeļmotoru, šķiet, sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma. Vai drīkstu pats savā gaitā aizbraukt 6 km (10 minūtes) līdz autoservisam, rūpīgi uzmanot, lai nepārkarst motors? Ja kāps virs 80 grādiem, momentā stāšos malā. Ziemas sala apstākļos dīzeļmotors silst ļoti lēni, domāju, ka varētu ar īsti neiesilušu dzinēju līdz servisam tikt. Apkures trūkumu varētu pieciest. Vai šādi braucot, es varu kaut ko sabojāt?


Nopērc vislētāko antifrīzu, iegāz un min grīdā, ja vien kāda truba nav acīmredzami nost vai caura. Ja ir, notin viņu ar makgaivereni (jābūt katra opelista grabažniekā) un min uz servi.

Btw, es nezinu, kā ir Merivai, bet varētu būt, ka Tu neredzēsi, kā silst motors, jo devējs būs tukšā gaisā. Ja ir eļļas temperatūra uz paneli, tad vēl tā, bet jāzin, cik max temperatūra var būt. Eļļai temperatūra nav 90 grādi, var būt nedaudz augstāk
Offline
Saabich
22. Feb 2013, 09:25 #10296

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1984

Braucu ar: WC numurzīmēm


22 Feb 2013, 08:52:55 VWfans rakstīja:
Tātad problēma tāda, ka Merivai ar dīzeļmotoru, šķiet, sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma. Vai drīkstu pats savā gaitā aizbraukt 6 km (10 minūtes) līdz autoservisam, rūpīgi uzmanot, lai nepārkarst motors? Ja kāps virs 80 grādiem, momentā stāšos malā. Ziemas sala apstākļos dīzeļmotors silst ļoti lēni, domāju, ka varētu ar īsti neiesilušu dzinēju līdz servisam tikt. Apkures trūkumu varētu pieciest. Vai šādi braucot, es varu kaut ko sabojāt?


gan jau bačokā tik nav, nekas nenotiks var mierīgi braukt tik mazu gabalu, peļķes nav zem auto?
Offline
Czars
22. Feb 2013, 09:27 #10297

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

varbūt labāk ieliet litru tosola un tad braukt?
pie reizes iespējams atklās servisā, kur pazūd šķidrums.
Offline
seeingman
22. Feb 2013, 09:28 #10298

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

parasti jau temperatūras devējs ir galvā ieskrūvēts nevis gaisā karājas un arī bez dzesēšanas šķidruma rādīs galvas temperatūru
Offline
VWfans
22. Feb 2013, 09:33 #10299

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:


22 Feb 2013, 09:24:49 Laoshi rakstīja:
Nopērc vislētāko antifrīzu, iegāz un min grīdā, ja vien kāda truba nav acīmredzami nost vai caura. Ja ir, notin viņu ar makgaivereni (jābūt katra opelista grabažniekā) un min uz servi.

Btw, es nezinu, kā ir Merivai, bet varētu būt, ka Tu neredzēsi, kā silst motors, jo devējs būs tukšā gaisā. Ja ir eļļas temperatūra uz paneli, tad vēl tā, bet jāzin, cik max temperatūra var būt. Eļļai temperatūra nav 90 grādi, var būt nedaudz augstāk


Man šķiet, ka sistēmā ir konkrēts caurums. Vakar pielēju litru un vēroju, kas notiek zem auto. Zem motora viss smuki iztecēja ārā, izveidojās peļķe. Tieši pa kuru vietu iztecēja, nezinu, jo tur ir aizsargpanna, nav bedres un klīrenss ir mazs.

Vispār 1,3 CDTI motors iesilst ļoti lēni. Kad auto ir kārtībā, tad pie āra temperatūras mīnus 5 - mīnus 10 grādi dzesēšanas šķidruma temperatūra sasniedz 70 grādus tikai pēc kādām 15 minūtēm, par ko es auto lietošanas pirmajā laikā brīnījos.
Offline
Laoshi
22. Feb 2013, 09:57 #10300

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Feb 2013, 09:33:48 VWfans rakstīja:

22 Feb 2013, 09:24:49 Laoshi rakstīja:
Nopērc vislētāko antifrīzu, iegāz un min grīdā, ja vien kāda truba nav acīmredzami nost vai caura. Ja ir, notin viņu ar makgaivereni (jābūt katra opelista grabažniekā) un min uz servi.

Btw, es nezinu, kā ir Merivai, bet varētu būt, ka Tu neredzēsi, kā silst motors, jo devējs būs tukšā gaisā. Ja ir eļļas temperatūra uz paneli, tad vēl tā, bet jāzin, cik max temperatūra var būt. Eļļai temperatūra nav 90 grādi, var būt nedaudz augstāk


Man šķiet, ka sistēmā ir konkrēts caurums. Vakar pielēju litru un vēroju, kas notiek zem auto. Zem motora viss smuki iztecēja ārā, izveidojās peļķe. Tieši pa kuru vietu iztecēja, nezinu, jo tur ir aizsargpanna, nav bedres un klīrenss ir mazs.

Vispār 1,3 CDTI motors iesilst ļoti lēni. Kad auto ir kārtībā, tad pie āra temperatūras mīnus 5 - mīnus 10 grādi dzesēšanas šķidruma temperatūra sasniedz 70 grādus tikai pēc kādām 15 minūtēm, par ko es auto lietošanas pirmajā laikā brīnījos.


Nu mēģini maukt. Es jau sarunātu kādu lai aizštropē līdz servim, lai ūdenssūknis pa tukšo negriež
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo