Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
AF
06. Sep 2016, 07:44 #10241

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


05 Sep 2016, 22:53:45 @elwys rakstīja:

05 Sep 2016, 22:47:04 @AF rakstīja:

05 Sep 2016, 21:44:44 @elwys rakstīja:
noteikti ir izrunāts, bet neizdodas atrast. Vajag e46 330i uzlikt bloķi. Vai variants sašaibot šajā gadījumā strādās? Pie kā griezties, kas to varētu paviekt?
izmaksas sākot no 400e salikt ar sūdīgām lietotām iekšām. Ap 700e atjaunots. Un 1500e jauns. Tevi vēl tas interesē?


700 eur liekas gana godīgi. Dod kontaktus!
26097304 maxixt
Offline
blackone
06. Sep 2016, 08:52 #10242

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

E46 universālim aizmugures logu apsildei nāk atsevišķs drošinātājs?
Offline
mc
07. Sep 2016, 11:10 #10243

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

Ir iespēja "auto speed volume" atslēgt bez orģinālās magnetolas ?

-----------------


Offline
ARA
07. Sep 2016, 13:33 #10244

Kopš: 18. Aug 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


03 Sep 2016, 23:40:33 @dewin rakstīja:
Ir radies jautājums par automātisko kārbu. Braucot pa trasi, pēc kāda laika metas ārā kļūda uz kārbas (it kā avārijas režīms), bet tās darbību kļūda nekādīgi neietekmē. Visi ātrumi strādā, pārslēdzas bez grūdieniem, nekādas liekas skaņas vai parādības netiek novērotas. Noslāpējot auto un palaižot pa jaunu, kļūda pazūd. Pa pilsētu tā nelec ārā, tikai uz šosejas, nobraucot vairāk par 50-70km.
Pieslēdzot INPA, rāda "torque converter clutch - too much slip".
Kam varētu būt vaina un uz kādu ciparu gatavoties?

P.S. 330d, ZF kārba


izkatās ka jārestaurē hidromufta. Bet nevelc to garumā!
Muftas abrazīvie materiāli+ skaidas tikai krājas un pamazām aizkakā filtru. Filtram esot ciet, kārbai trūkst eļļas un 300 EUR pārvēršas par 3x dārgāku remontu.

[ Šo ziņu laboja ARA, 07 Sep 2016, 13:34:23 ]

Offline
DFS
12. Sep 2016, 00:42 #10245

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

garāžas tirīšana : mētājās e46 FL priekšējo lampu stikli,kas ir pulējami. Ja nu kādam vajag, PM, atdošu par pāris alus pudelēm.
Offline
spriditis
12. Sep 2016, 15:19 #10246

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Vai e46 der prieksejas atsperes no e36?
Nopirku jau istas,vnk interese
Offline
AF
12. Sep 2016, 15:21 #10247

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

der
Offline
spriditis
13. Sep 2016, 11:23 #10248

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Blin,cerams kyb firma bus laba,27,- gab. normals cipars par jaunu atsperi?
Offline
Ruudis
22. Sep 2016, 15:27 #10249

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Sākušies vēsāki rīti. Kaut kā vairs dzinējs nesilst. No ķengaraga līdz lmt ropažu ielā bulta uz pirmās atzīmes, starp vidu un zilo. Termostats mazāk kā pirms gada tika mainīts.
Tiešām sūds būs trāpījies
Offline
micromix
22. Sep 2016, 15:33 #10250

Kopš: 25. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: DD

Noteikti termostats. Man arī iepriekšējam E46 termostati ilgāk par gadu negāja. Mainīju ik pa laikam gan mazo, gan lielo. Biežāk gan mazais EGR termostats nobrūk. Arī OEM. HVZ, kapēc tā. Varbūt vajag ieliet dzelteno antifrīzu? Tantes teica, ka tas esot saudzīgāks pret alumīniju un termostatiem...
Offline
Ruudis
22. Sep 2016, 15:36 #10251

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Pag pag. Vai tad e46ajam ir 2 termostati?
Nu man ir 110kw traktors.
Offline
Edgars_J
22. Sep 2016, 16:04 #10252

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Jā divi! Lielais un mazais pie EGR
Offline
Ruudis
22. Sep 2016, 16:07 #10253

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

ok, paldies par info
Offline
Ruudis
28. Sep 2016, 12:01 #10254

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Pie EGR manam nav nav nekāda termostata. Ir tikai 1 lielais. Ir vēl kaut kam jāpievērš uzmanība, ja auto nesilst? Šodien mainīšu to termostatu un cerams, vaina būs tajā.
Offline
murmurs
28. Sep 2016, 12:06 #10255

Kopš: 26. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 530d


28 Sep 2016, 12:01:37 @Ruudis rakstīja:
Pie EGR manam nav nav nekāda termostata. Ir tikai 1 lielais. Ir vēl kaut kam jāpievērš uzmanība, ja auto nesilst? Šodien mainīšu to termostatu un cerams, vaina būs tajā.

pirms maini termostatu paskaties vai vakuuma caurulite kas virina radiatora zaluzijas ir ok,varbut tev radiatora zaluzijas visu laiku stav atverta pozicija,ka tas bija man,jo caurulite bija saspiesta.
Arī tika domāts par termostatiem pie nesilšanas,bet te bija tā vaina.
Offline
Ruudis
28. Sep 2016, 12:13 #10256

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Iedarbinot žalūzija aizveras. Viņa atveras, kad kļūst par karstu jeb kā?
Kā vsp ir ar to priekšildītāju? Tam nav sakara ar silšanu? Esmu dzirdējis, ka apgriezieni lēkājot aukstam, bet manam tāda simptoma nav
Offline
spriditis
28. Sep 2016, 14:18 #10257

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Tos priekssilditajus kads remonte?
Manam e46,uzsilstot dzinejam,tuksgaita pa reizei nostaiga apgriezieni,ziema vizinoties,uz vietas stavot,peksni nokrita temperatura lidz baltajai stripai,braucot pacelas lidz viducim
Offline
Ruudis
28. Sep 2016, 14:25 #10258

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Manam arī šad tad pa retam nolēkā apgriezieni jau karstam dzinējam. Bet auksts rūc vienmērīgi. Priekšsildītājs zinu, ka beigts kā jau 95% visiem drotiem.
Offline
Ruudis
29. Sep 2016, 11:33 #10259

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Nomainīju termostatu, viss stīgā. Vecajam viena tā plastmasas kāja nolūzusi pret kuru atmetas bleķis
Offline
ddd
04. Oct 2016, 13:19 #10260

Kopš: 30. Sep 2014

Ziņojumi: 41

Braucu ar: mašīnu

Pēdējā laikā ļoti mīksta palikusi mašīnas aizmugures daļa. Pie katras bedres pamatīgi sašūpo. Kur meklēt vainu - atsperēs, amortizatoros, kāda bukse? Ar ko sākt, kas ir tipiskākais?
Mašīna e46 touring 2002. gads.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo