Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Bailes no EURO7 ir tieši CO2 jomā, jo tagad visu mēra pēc WLTP, kas ir ideāli braukšanas apstākļi un tam piesaistītas milzīgas soda naudas ES līmenī par katru pārsniegto gramu (soda naudu nav par NOx, DI benzīna vai dīzeļa daļiņām). Un lielākais bailes ir tieši plug-in hibrīdiem, kuriem baterija velk 40-50km un kas WLTP ciklos uzrāda 1-2l/100km patēriņus benzīna dzinējiem. Hibrīdi ES tagad ir lielākā daļa no jaunajiem pārdotajiem ICE auto daudziem ražotājiem, īpaši korporatīvajām flotēm, jo var dabūt zemu nodokļu likmi par "zaļu auto", bet real life neviens darbinieks darba auto neies lādēt, īpaši ja benzīns nav no paša kabatas jālej. Par šo milzīgo CO2 atšķirību starp WLTP un real life izmešiem plug-in hibrīdiem Vācijā tagad ļoti karsti apspriež valdībā un zaļie pieprasa atņemt jebkādus atvieglojumus un valsts atbalstu tiem, vai arī ieviest kontroli vid patēriņam.
Un otra lieta, kādēļ ražotāji nevēlas EURO7, ir ka to ieviestu 2025. līdz 2027. gadā (tāds ir plāns), bet no 2030. līdz 2035. lielā daļā ES vairs nedrīkstēs reģistrēt jaunu ICE un EURO7 ICE būs tikpat dārgs vai dārgāks par līdzīgu EV, tādēļ tos īpaši arī vairs nepirktu. Tādēļ arī daži ražotāji paziņojuši, ka ICE vairs neattīstīs. BMW gan nav no tiem.
Jāņem vērā, ka ir arī tirgus ārpus ES un tur dažādās valstīs noteikumi ir dažādi un iespējams, ka EURO6 ICE varēs tirgot vēl ilgi.
[ Šo ziņu laboja smudo, 25 Jan 2022, 13:01:08 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Jan 2022, 11:45:07 @DM-101 rakstīja:
25 Jan 2022, 09:53:11 @sys9291 rakstīja:
25 Jan 2022, 00:48:15 @azlk rakstīja:
24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:
24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"
kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.
LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.
Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???
ok, pēc cik km mainīt eļļu? šobrīd mainu pēc 8000km.. vienalga - tā ir Latvija ar pilsētu un 300-400km braucieniem weekendos vai tas ir ceļojums uz ITA pa bāni un atpakaļ.. kā mainīt to sasodīto motoreļļu?
Zini uz BMW jau no pašiem pirmsākumiem (E28, E30) eļļas maiņas intervāls tiek aprēķināta pēc daudziem faktoriem, kur pamatā ir izlietotā degviela (par benzīna dzinējiem neesmu pārliecināts, bet piemēram DDE4 to var iekš INPA paskatīties). Lai ierindas lietotājam būtu saprotamāk mašīna to parāda kilometros... Papildus tam ir arī banāls kalendārs gadījumiem ja ar auto brauc maz...
P.S kaut kur te DM jau rakstīja kā BMW rēķina bremžu kluču nodilumu - ko auto atkal rāda kilometros...tā teikt djla duraka...
jaa, bet te ir bisku viltiibas.
Idejiski - BMW tachu redz braukshanas profilu. Redz, cik sezh korkjos, via ne? Attieciigi, muusu [LV] braukshanas rezhiimaa [saliidzinot ar DE baani, piemeeram], tas intrvals vareeja krist lejaa reizes 5..6 mieriigi. Nu, no 30kkm uz 5000. Bet - nekriit!
Jo, BMW jau arii jaalavieree starp to, lai auto izdziivotu garantijas laiku, tajaa pat laikaa saglabaatu apkopju izmaksas [jo ir daudzi, kas tam pieveersh mega uzmaniibu peerkot, par konkursiem/instituucijaam nerunaajot].
Un tad nu ir viltiiba, kas, btw, neatceros vai TIS vai kaados paardoshanas [ieksheejaas lietoshanas] appiiros [bet toch esmu redzeejis] ir aprakstiita un skan:
paardoshanas menedzera pienaakums - izveerteejot pirceeja brauskhanas profilu, samazinaat elljas mainjas intervaalu, ja nepiecieshams
Tb., muusu rezhiimam mieriigi buutu 10..15kkm ar visaam long-life elljaam. Bet - neviens tak to nedara
Tu tiešām nekļūdies - es arī šo tekstu TIS esmu lasījis, toties nesaprotams paliek fakts, ka mūsu dīleris (ABI) pat pēc pieprasījuma atsakās mainīt eļļas maiņas intervālu... PAradoksāli - it kā viņam tikai bonuss (biežāk pie viņa brauks, vairāk naudas atnesīs, pie kam intervāla maiņa ir maksas pasākums), bet nē un viss tipa tu tak vari pats to izdarīt... Jā varu iekš mašīnas bet ne iekš AOS sistēmas...[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Jan 2022, 13:36:07 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Savam auto pie dīlera vedu, kad kompis pieprasa (ap 25k km pie mana braukšanas stila), bet pa vidu vēl 2 reizes pats samainu. Sanāk ik pēc 8-9k km jauna eļļa. Vidējais ātrums kopš jauna auto iegādes ap 45 kmh. Sanāk pēc katrām 190 mh eļļas maiņa. Ziemā gan vidējais krietni zemāks, nekā vasarā, kad sanāk biežāk ārpus Rīgas garos gabalus braukt. Protams, pašam mainot, neparādās ieraksts sistēmā, bet taja pašā laikā ieraksts sistēmā neķādā veidā neuzlabo dzinēja stāvokli
Tālāk pārdodot, ieraksti noderētu, bet ar lielu varbūtību liela daļa nemaz īpaši neinteresēsies, kā un kad auto kopts, galvenais, kā parasti, būs cena un nobraukums | Offline | | |
azlk | | Kopš: 26. Dec 2021
Ziņojumi: 125
Braucu ar:
|
25 Jan 2022, 11:45:07 @DM-101 rakstīja:
25 Jan 2022, 09:53:11 @sys9291 rakstīja:
25 Jan 2022, 00:48:15 @azlk rakstīja:
24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:
24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"
kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.
LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.
Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???
ok, pēc cik km mainīt eļļu? šobrīd mainu pēc 8000km.. vienalga - tā ir Latvija ar pilsētu un 300-400km braucieniem weekendos vai tas ir ceļojums uz ITA pa bāni un atpakaļ.. kā mainīt to sasodīto motoreļļu?
Zini uz BMW jau no pašiem pirmsākumiem (E28, E30) eļļas maiņas intervāls tiek aprēķināta pēc daudziem faktoriem, kur pamatā ir izlietotā degviela (par benzīna dzinējiem neesmu pārliecināts, bet piemēram DDE4 to var iekš INPA paskatīties). Lai ierindas lietotājam būtu saprotamāk mašīna to parāda kilometros... Papildus tam ir arī banāls kalendārs gadījumiem ja ar auto brauc maz...
P.S kaut kur te DM jau rakstīja kā BMW rēķina bremžu kluču nodilumu - ko auto atkal rāda kilometros...tā teikt djla duraka...
jaa, bet te ir bisku viltiibas.
Idejiski - BMW tachu redz braukshanas profilu. Redz, cik sezh korkjos, via ne? Attieciigi, muusu [LV] braukshanas rezhiimaa [saliidzinot ar DE baani, piemeeram], tas intrvals vareeja krist lejaa reizes 5..6 mieriigi. Nu, no 30kkm uz 5000. Bet - nekriit!
Jo, BMW jau arii jaalavieree starp to, lai auto izdziivotu garantijas laiku, tajaa pat laikaa saglabaatu apkopju izmaksas [jo ir daudzi, kas tam pieveersh mega uzmaniibu peerkot, par konkursiem/instituucijaam nerunaajot].
Un tad nu ir viltiiba, kas, btw, neatceros vai TIS vai kaados paardoshanas [ieksheejaas lietoshanas] appiiros [bet toch esmu redzeejis] ir aprakstiita un skan:
paardoshanas menedzera pienaakums - izveerteejot pirceeja brauskhanas profilu, samazinaat elljas mainjas intervaalu, ja nepiecieshams
Tb., muusu rezhiimam mieriigi buutu 10..15kkm ar visaam long-life elljaam. Bet - neviens tak to nedara
Nu tas skaitiajs paneli hvz. Pie 8k mainot vuenmer rada, ka var vel braukt.. vet nu hvz, labak nomainu un nesapisu dzineju.
Mercedes dizelim vispar skaititajs 25 vai 30k bija, pizgec. Tur pie 10-12 censos. | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28303
Braucu ar: E39
|
21 Jan 2022, 15:31:30 @DM-101 rakstīja:
1. Es runaaju par N52 un N55. Shiendzineeji ir veel tupaaki par dirseljsuudiem un tos tieshaam kaartiibaa buutu jaaspeej savestnkartam pusmeerkakja mwham.
Atgriežoties pie šī - bet kā ir ar N46 ? Cik saprotu, tad tas arī ir daudz vienkāršāks par N43 vai arī domāju maldīgi? | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
a. auto ripo ar ļoti mazu ātrumu neitrālajā pārnesumā; dzinējs darbojas tukšgaitā;
b. šajā brīdī lietotājs uz mirkli nospiež sajūgu, taču neieliek ātrumā. Tajā pat laikā, DME konstatē, ka (uzreiz pēc sajūga atlaišanas) esošie dzinēja un riteņu griešanās apgriezieni sakrīt ar kādu no ātrumiem (piem., X);
c. lietotājs uzreiz pēc šī manevra nospiež uz bremžu pedāļa un auto apstājas; DSC/DTC modulis reportē, ka auto sasniedzis statusu: STEADY;
d. DME konstatē, ka auto ar ātrumā X ieliktu ātrumkārbu ir apstājies. Acīmredzot - dzinējs ir apturēts/noslāpis/noslāpēts (kaut patiesībā tas turpina darboties tukšgaitā);
e. DME konstatē lielas daļas sensoru un izpildmehānismu signālu pilnīgu neatbilstību - gaisa masas mērītājs uzrāda mistisku gaisa plūsmu; kloķvārpstas sensors - kaut kādu fluktuējošu signālu; DISA vārsti - pārslēgti nepareizās pozīcijās.
Lūk, it kā elementāra situācija beidzas ar pilnīgu DME crash.
Vai tu esi pārliecināts ka a b un c izpildoties nocrašo? Jo tu apraksti everyday situāciju pilsētas centrā
Ripinās klāt pie sarkana, gaida zaļo, izspiests sajūgs, nesagaida zaļo -bremzē, apstājas
| Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4620
Braucu ar: studentu variantu
| Hmm, aziātu mopedam es 1x pamanījos kko tādu dabūt līdzīgos apstākļos, kko tur ar pedāļiem da ātrumiem padarbojos pie luksofora kustībā, bet pie ļoti maza ātruma, auto sāka klepot, kratīties, pie visa izspiesta/izņemta - mirt nost, noslāpēju, piešķīlu (panikā neatc, vai kaut kā īpaši gaidīju) - viss it kā labi, aizbraucu. Check eng, ja bija, tad pats savācās, bet liekas, ka jau pēc pirmās piešķilšanas viss bija klusu. Tā ij nesapratu, kas tur notika, bet varbūt būs gadījies kkas līdzīgs. | Offline | | |
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| Wow, un tas viss tik mega advancētam auto, kuram pat akumulatoru nomainit nevar neiebakstot kaut ko datorā...
Ieraksta statusu STOP, bet turpina smidzinat degvielu, degvielas sūkņi močī, jo - why not
Varbūt situācija tieši pretēja, auto brauc ātrumā x, tiek vienlaicigi bremzēts, apgriezieni krīt un pirms pašas noslapšanas tiek izrauts no ātruma uzsitot sajūgu?
Kas notiek, kad ar aktīvu kruīzu izrauj no ātruma neitrālajā?
| Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| citāts no bloga:
b. sajūga pozīcijas kontrolei tiek izmantots 2 līmeņu sensors. 2.ajā līmenī sajūgs ir pilnīgi izspiests, attiecīgi - dzinējs garantēti ir pilnīgi atsaistīts no transmisijas un nav iespējami Overrun režīmi vai dzinēja slāpēšana/papildus slodzes radīšana.
Jautājums - vai tad E sērijai ir parasts vienpozīcijas slēdzis, kas redz tikai 2 stāvokļus? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Jan 2022, 22:18:16 @DM-101 rakstīja:
25 Jan 2022, 21:25:32 @sys9291 rakstīja:
citāts no bloga:
b. sajūga pozīcijas kontrolei tiek izmantots 2 līmeņu sensors. 2.ajā līmenī sajūgs ir pilnīgi izspiests, attiecīgi - dzinējs garantēti ir pilnīgi atsaistīts no transmisijas un nav iespējami Overrun režīmi vai dzinēja slāpēšana/papildus slodzes radīšana.
Jautājums - vai tad E sērijai ir parasts vienpozīcijas slēdzis, kas redz tikai 2 stāvokļus?
nu, cik esmu skatiijis INPA - redz tikai 1 statusu/status bit.
sha sheemaas apskatiishu.
vari neskatīt - pat ms43 uz E46 redz sajūga pedāļa pozīciju lineāri, (iekš INPAS labi redzams). Sajūga pedāļa bloka kods ir analoģisks arī uz E60 LCI (protams ar 2 sekojošajām relīzēm) - tātad ctoto ne togo...
P.S savulaik puišelim uz E46 bija problēmas uzsākot braukt (nu kaut kas līdzīgs kā tev ar kreiso ģeneratora tableti) - kļūdu nebija bet sajūga pedāļa bloks (sensors) cūkā... pie kam digitālais statusa bits kādreiz nostrādāja a kādreiz arī nē (analogais signāls nebija korekts - tobiš rādīja, ka nospiests / ataists ne līdz galam tobiš dzīvoja savu dzīvi)... maiņa pret citu lietotu atrisināja problēmu... Pieslēguma shēmu gan nesalīdzināju...[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Jan 2022, 22:29:56 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Jan 2022, 22:29:48 @DM-101 rakstīja:
25 Jan 2022, 22:27:09 @sys9291 rakstīja:
25 Jan 2022, 22:18:16 @DM-101 rakstīja:
25 Jan 2022, 21:25:32 @sys9291 rakstīja:
citāts no bloga:
b. sajūga pozīcijas kontrolei tiek izmantots 2 līmeņu sensors. 2.ajā līmenī sajūgs ir pilnīgi izspiests, attiecīgi - dzinējs garantēti ir pilnīgi atsaistīts no transmisijas un nav iespējami Overrun režīmi vai dzinēja slāpēšana/papildus slodzes radīšana.
Jautājums - vai tad E sērijai ir parasts vienpozīcijas slēdzis, kas redz tikai 2 stāvokļus?
nu, cik esmu skatiijis INPA - redz tikai 1 statusu/status bit.
sha sheemaas apskatiishu.
vari neskatīt - pat ms43 uz E46 redz sajūga pedāļa pozīciju lineāri, (iekš INPAS labi redzams). Sajūga pedāļa bloka kods ir analoģisks arī uz E60 LCI (protams ar 2 sekojošajām relīzēm) - tātad ctoto ne togo...
P.S savulaik puišelim uz E46 bija problēmas uzsākot braukt (nu kaut kas līdzīgs kā tev ar kreiso ģeneratora tableti) - kļūdu nebija bet sajūga pedāļa bloks (sensors) cūkā... pie kam digitālais statusa bits kādreiz nostrādāja a kādreiz arī nē (analogais signāls nebija korekts - tobiš rādīja, ka nospiests / ataists ne līdz galam tobiš dzīvoja savu dzīvi)... maiņa pret citu lietotu atrisināja problēmu...
es nerunaaju par master cilindra poziiciju/moduli. Cik saprotu, tad pasham pedaalim ir savs sleedzis.
nu kaut kā neredzas tas atsevišķais slēdzis... | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
26 Jan 2022, 10:45:41 @sys9291 rakstīja:
nu kaut kā neredzas tas atsevišķais slēdzis...
Uldi, beidz runāt pretī docenta kungam. Ja jams saka kad ir tātad ir, tu to vnk neredzi. Tas tāpat kā no tēmas par suslikiem...
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
26 Jan 2022, 11:17:02 @DM-101 rakstīja:
Alen, ko tu panjeemi Ulda kraanu mutee? ko pastiepi dibenu?
kur ir tavas kompetences? man blogaa 400+ ierakstu - PILNIIGS klusums. kaapeec taa?
kaapeec tikai kaadam dirsaa ieliist maaki? pat par keisiem, kur tavs intiimais biedrs kaut kadu pilniigu suudu sarakstija - pat tur tu muti valjaa neveeri.
baigais aizvainojums, ka publiskoju tavus rupjos kaashus? tavu memljaka dabu? nu, paraudi stuuriitii!
Docenta kngs, savas tuvās "zilās tēmas" lūdzu paturi pie sevis. Ja tu nemāki uztver humoru, tad tā nav mana prbl.
Otrs, tas kad es nepiedalos "jūsu zinātniskās" debatēs nav pilnīgi nekāda sakara ar manu kompetenci a/m tēmā, bet gan ar nevēlēšanos komunicēt! [ Šo ziņu laboja Angelz, 26 Jan 2022, 13:12:31 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
26 Jan 2022, 12:20:01 @DM-101 rakstīja:
a. saaksi staastiit, ka esi iemaacijies sheemas lasiit? esi iemaacijies mikroprocesoru sistemu arhitektuuru? ja maaceetu, tas posts izpaliktu;
b. ja nevelies komuniceet, hulji te ieliidi?
svoboden.
Klau Kaspar, tu "toč" esi galvā pists vai kā ar tevi? Vai arī tev ir "Zilā Karaļa" sindroms?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
27 Jan 2022, 10:23:55 @DM-101 rakstīja:
Alen, bet tu pats?
gadus 5 brauc ar nezinaamaa tehniskaa kondiicijaa, feiki pieregjistreetu DPF.
Kaut BMW nosaka striktu proceduuru - NOMAINJA.
Nu, ar ko tu esi labaaks? Cilvekam 200 naudas ir milzu nauda. Tev 2K, aciimredzot.
Pirms blatot, paskaties uz sevi!
Daudz tu zini par manu auto ne? Ne sūda, bet tagad ne par to. Es arī paturpināšu tavā stilā:
Un ar ko tu esi labāks? Tā vietā lai nomainītu NOX katu TU stum iekšā emulātoru..?
Pirms BLATOT paskaties uz sevi! >svabodjen<
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
27 Jan 2022, 11:29:55 @DM-101 rakstīja:
nu, taadi mums tie ''speciaalisti'' te ir...
Dirselju MP
es saprotu, ka shis ir ljoti sarezgjiiti, bet nu, varbuut, kaads kaadreiz var apguut
Alen, ar katru savu postu tu sljuuc zemaak..
Kas sarežģīti? Tu vispār brauc virsū "nje po adresu".
Pagaidām neko jaunu/nezināmu tavā blogā es neredzu.
Par ko mums vispār runāt, tu pat nejēdz pamatlietas softā/kodēšanā, kur nu bloku lowlevel EDIABAS/T32 vadībā. Par kāda softa uzrakstīšanu vispār klusēju, māki tikai kritizēt visu. Dīvāna teorētiķis hrenovijs...[ Šo ziņu laboja Angelz, 27 Jan 2022, 12:32:02 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| 1:1
cock fight begins | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
27 Jan 2022, 12:05:33 @DM-101 rakstīja:
shis jau pat vairs nav smiekliigi.
tb., tu gadiem apzinaati indee sevi, savus ''miiljos'' un citus, kas brauc aiz tavas miskastes un veel te blato?
par programmeeshanu:
es izstraadaaju MCU sisteemu shemutehniku, PCB, algoritmus, MCU programmeeju ASM. Ko no shii speej tu? Atbilde - neko.
Tie, kas ir kaut mazliet vairaak tankaa, zina - es straadaaju pie saviem projektiem/produktiem.
Nevis administreeju datortiiklu un/vai paspaidu podzinjas 3.sho pushu razhotos softos.
Par a/m tēmu: Tu pat nejēdz, tādu elementāru lietu kā piemēram tev tuvākai tēmai, motorblokā softu pāršūt, par softa analīzi, kas kur kā un kāpēc jābūt, es vispār klusēju.
Par IT: man jautājums, ko Tu personīgi, ar savām tuklajām roķelēm savos nodzīvotos 46 gados, esi uzrakstījis kaut vai vienu softu, nu ok, kaut vai skriptu? Nevis iesaistījis un vadījis citus bet PATS? Vai TU vispār jēdz padziļināti kādu no programmēšanas valodām? Par dzelžiem pat jēga nav runāt, tu vispār esi nulle.
Stum tikai visu laiku savu teorētisko sūdu, Zilais Karalis...
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| Uztaisīt ašpadsmit rindiņas Assemblerī(tbh, man sāk šķist ka to izdarīja kāds indietis un/vai nokopēts no stackoverflow) ir nenormāls ieguldījums BMW servisēšanā Latvijas mērogā. Jepaķ, paceļam cepures un noliecamies Kaspiča priekša.
Kaspič, kā tas nākās ka Tev visi speci ir lohi, bet tai pat laikā gandrīz visi, kas ir saistīti ar jebkādas markas/modeļa remontu un diagnostiku, universāli piekrīt tam ka esi nedaudz tērēts? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16211
Braucu ar:
|
27 Jan 2022, 11:05:13 @Angelz rakstīja:
27 Jan 2022, 10:23:55 @DM-101 rakstīja:
Alen, bet tu pats?
gadus 5 brauc ar nezinaamaa tehniskaa kondiicijaa, feiki pieregjistreetu DPF.
Kaut BMW nosaka striktu proceduuru - NOMAINJA.
Nu, ar ko tu esi labaaks? Cilvekam 200 naudas ir milzu nauda. Tev 2K, aciimredzot.
Pirms blatot, paskaties uz sevi!
Daudz tu zini par manu auto ne? Ne sūda, bet tagad ne par to. Es arī paturpināšu tavā stilā:
Un ar ko tu esi labāks? Tā vietā lai nomainītu NOX katu TU stum iekšā emulātoru..?
Pirms BLATOT paskaties uz sevi! >svabodjen<
Vēzis no Nox ir patīkams salīdzinājumā ar vēzi no dīzeļa MP Tāpēc kaspars drīkst braukt ar sapistu auto,bet tu nē | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|