Online
Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16213
Braucu ar:
|
02 Jan 2019, 00:16:55 @sergis15 rakstīja:
viss jau jauki, ekoloģija un tā
bet redzēju raidījumu kkur.
nu te bik var palasīt.
protams, tas pats darbaspēks, lai uzražotu parasto akb startam
https://www.greentechmedia.com/articles/read/gr...risks#gs.8g54Z9U
vot šitas man kaut ka galīgi pie dirsas | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
| Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug. [ Šo ziņu laboja kkas, 02 Jan 2019, 00:37:47 ] | Online | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16213
Braucu ar:
|
02 Jan 2019, 00:35:36 @kkas rakstīja:
Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug.
kļūdies,bosch esot izstrādājis kaut ko jaunu kas daudzkārt samazināšot kaitīgos izmešus. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6756
Braucu ar: E34
| Pēdējais, ka DE nihuja nav sabūvējusi e- infrastruktūru. Būs 3x spiediens uz ražotājiem, lai apgreido dpf un to kompensē īpašniekam (vismaz daļēji). Bet nu tā ir cīņa ar NOx.
Daudzi ir pavilkušies uz e-velo, arī tur nav infrastruktūra, nekā nav, bet varen aši uz aizliegšanu.
Piekrītu, ka smirdošie un kūpošie ir jāizķer. Tā jau nav dzinēja vaina, bet īpašnieka. Un kkāds csdd te neder, tādi ir jāpieķer kustībā | Offline | | |
zfed | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 564
Braucu ar: vw golp
| TAX uz CO2 is scam, ja patiesi tas kadam rupetu, tad jau starta tiktu aizliegti dzinēji ar konkretu co2/km vertibu. Savadak sanak ka baznica, grekot nedrikst, bet ja atstaj donatu, tad greku atlaiz. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
|
02 Jan 2019, 02:33:32 @zfed rakstīja:
TAX uz CO2 is scam, ja patiesi tas kadam rupetu, tad jau starta tiktu aizliegti dzinēji ar konkretu co2/km vertibu. Savadak sanak ka baznica, grekot nedrikst, bet ja atstaj donatu, tad greku atlaiz.
izstāsti lūdzu, ka tu šo iedomājies praksē? :skolēnubrīvdienas: | Online | | |
add | | Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
02 Jan 2019, 00:44:00 @uldens1 rakstīja:
02 Jan 2019, 00:35:36 @kkas rakstīja:
Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug.
kļūdies,bosch esot izstrādājis kaut ko jaunu kas daudzkārt samazināšot kaitīgos izmešus.
Bosch divtūkstošo gadu sākumā arī izstrādāja 'kaut ko jaunu', ko pēctam pārdeva VW. Ierīces nosaukums defeat device. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
|
02 Jan 2019, 00:44:00 @uldens1 rakstīja:
02 Jan 2019, 00:35:36 @kkas rakstīja:
Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug.
kļūdies,bosch esot izstrādājis kaut ko jaunu kas daudzkārt samazināšot kaitīgos izmešus.
izmešiem vēl varbūt, bet patēriņam neko vairs nevar izspiest. ražotāji lej ar vien šķidrākas eļļas mehānismos, lai sakasītu ekonomijas % :P par revolūciju atradu pie paša bosch, datēts ar 2018. aprīli. tāda biš fake news piegarša. tipa nu tik viss būs wow, emisijas x reizes zem 2020. gada jaunajiem standartiem, viss ieviešams ar standarta komponentēm, tipa jau auto ripo no koveijera
un
In Bosch’s view, the technology presented in test vehicles can be standard equipment within two to three years.
https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/b...blem-155524.html
nav viss tik rožaini ar revolūciju. cik lasīju, ražotāji jau par 2020. gadu plēš drēbi, tapēc arī hibrīdi tiek štancēti uz urrā.[ Šo ziņu laboja kkas, 02 Jan 2019, 14:20:58 ] | Online | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| VAG strategija ir izlaist ap 25 EV modeliem turpmako 5 gadu laika, principa parak neieguldoties hibrida tehnologijas. Driz bus no nulles buvets EV Golfa izmera un VAG sola, ka maksas aptuveni tikpat, cik lidzvertigi aprikots dizelis (ar mazako 300km range bateriju, nobraukumu merot pec WLTP, nevis NEDC). Tas ari laus vel ilgi tirgot paraleli ieksdedzes dzinejus, jo pieminetie 95g/km CO2 izmesi ir visai konkreta razotaja auto paletei. Porsche ari paraleli izstrada savas EV tehnologijas ar bateriju, ko var ladelt ar 300kwh viena stunda uzlades atrumu, kas nozime, ka 300km range vares uzladet 15 min + vini ir noversusi visas problemas ar akumulatoru un elektromotoru karsanam max slodzes, kas bija Teslam. | Online | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:
tipiska latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana,
Kuram te skauž? Baigi Tu pārdzīvo, ka citi maksā mazāk
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Tā arī būs un tā arī tā regulēšana notiek, tā pat kā visas privilēģijas sāks atcelt elektroautiņiem, tikko šie būs ielās gana daudz | Offline | | |
zfed | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 564
Braucu ar: vw golp
| Tu domā, ka samaksājot nodokli Latvijā, tas ietekmē vides kvalitāti? paskaties youtube, kā Indijā tiek apsaimnietotas " zaļie" atkritumi CFL un Led spuldzes.. tas, ka šeit nav piedirsts, nenozīmē, ka otrā pasaules malā ir viss kārtībā. Zeme ir apaļā un visi sūdi tāpat atpeldēs līdz mums. Jā, nodoklis ir motivējoši, nepirkt, vismaz man, bet tas nav risinājums.. un elektro auto +vecrīgas arguments to pierāda, tas, ka neredz uzreiz piešārņojumu, nonozīmē ka TEC2 neģenerē CO2.. atbildības pārdalīsāna, nevis zaļā domāšana - neredzu problēmu = nav problēmas ;D
02 Jan 2019, 08:51:24 @kkas rakstīja:
02 Jan 2019, 02:33:32 @zfed rakstīja:
TAX uz CO2 is scam, ja patiesi tas kadam rupetu, tad jau starta tiktu aizliegti dzinēji ar konkretu co2/km vertibu. Savadak sanak ka baznica, grekot nedrikst, bet ja atstaj donatu, tad greku atlaiz.
izstāsti lūdzu, ka tu šo iedomājies praksē? :skolēnubrīvdienas:
| Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar:
| Na naxuj #prius challange | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16213
Braucu ar:
|
02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:
02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:
01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:
ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak
plus daudz.
palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...
labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi
un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos
tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.
bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš
taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?
un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli | Offline | | |
Automoto | | Kopš: 05. Mar 2011
Ziņojumi: 276
Braucu ar: prātu un autopillotu
|
03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:
02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:
02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:
01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:
ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak
plus daudz.
palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...
labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi
un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos
tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.
bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš
taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?
un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli
Fantastisks domu gājiens... Ieteiktu painteresēties kā veidojās degvielas cena. Vēl varētu nepirkt aifonus bet just5 un t.t. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:
02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:
02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:
01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:
ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak
plus daudz.
palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...
labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi
un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos
tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.
bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš
taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?
un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli
Ja kads ar savu M5 nobrauc 5k gada un otrs ar savu 1.2-2.0 dizeli 50k, kurs vairak aiznesis naudu arpus LV robezam.
Ir tikai viens veids, ka to risinat, to visu piesaistit pie degvielas. | Offline | | |
|
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| kāda vaina elektriskajiem?
kkas šāds būtu zbis pakaļas pārvietošanai
https://www.cnet.com/roadshow/news/2019-kia-nir...st-drive-review/ vai kona/model3
ir pabraukts ar e-up - zbis pasākums, tiem gan attālums pa mazu, bet, ja ziemā var nobraukt 300km, 99% pielietojuma der, ja brauc ceļojumā noīrē busu.
e-up rēķināju, ka tīri uz degvielu pie 400k atmaksājas, pieskaitot apkopes, nodokļus bezmaksas RS stāvvietas un autobusu joslas varētu būt stipri ātrāk | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16213
Braucu ar:
|
03 Jan 2019, 08:46:27 @abyss rakstīja:
03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:
02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:
02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:
01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:
ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak
plus daudz.
palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...
labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi
un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos
tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.
bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš
taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?
un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli
Ja kads ar savu M5 nobrauc 5k gada un otrs ar savu 1.2-2.0 dizeli 50k, kurs vairak aiznesis naudu arpus LV robezam.
Ir tikai viens veids, ka to risinat, to visu piesaistit pie degvielas.
nu tos 5k var braukt arī ar 1,2-2.0 dīzeli,m5 galīgi nav pirmā nepieciešamība | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16213
Braucu ar:
|
03 Jan 2019, 08:15:07 @Automoto rakstīja:
03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:
02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:
02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:
01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:
ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak
plus daudz.
palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...
labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi
un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos
tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.
bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš
taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?
un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli
Fantastisks domu gājiens... Ieteiktu painteresēties kā veidojās degvielas cena. Vēl varētu nepirkt aifonus bet just5 un t.t.
ieteiktu painteesēties kur iegūst naftu,tad sapratīsi kur aiziet tava nauda | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4946
Braucu ar: cieņu
|
03 Jan 2019, 08:50:39 @DeeCee rakstīja:
kāda vaina elektriskajiem?
kkas šāds būtu zbis pakaļas pārvietošanai
https://www.cnet.com/roadshow/news/2019-kia-nir...st-drive-review/ vai kona/model3
ir pabraukts ar e-up - zbis pasākums, tiem gan attālums pa mazu, bet, ja ziemā var nobraukt 300km, 99% pielietojuma der, ja brauc ceļojumā noīrē busu.
e-up rēķināju, ka tīri uz degvielu pie 400k atmaksājas, pieskaitot apkopes, nodokļus bezmaksas RS stāvvietas un autobusu joslas varētu būt stipri ātrāk
Secinājums- Tātad nekas tur pie šī brīža elektroauto cenām neatmaksājas, tas ir pilsētas auto, paredzēts nelieliem attālumiem, jo gluži vienkārši ar vienu uzlādi vairāk nevar nobraukt, attiecīgi gadā nobraukums ar to auto nebūs vairāk par 15k un neviens, kas nopirks jaunu e-up, pat 200k ar to auto nenobrauks, kam vajadzētu 13 gadus | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|