Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
uldens1
02. Jan 2019, 00:23 #10221

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


02 Jan 2019, 00:16:55 @sergis15 rakstīja:
viss jau jauki, ekoloģija un tā
bet redzēju raidījumu kkur.
nu te bik var palasīt.
protams, tas pats darbaspēks, lai uzražotu parasto akb startam
https://www.greentechmedia.com/articles/read/gr...risks#gs.8g54Z9U
vot šitas man kaut ka galīgi pie dirsas
Offline
kkas
02. Jan 2019, 00:35 #10222

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug.

[ Šo ziņu laboja kkas, 02 Jan 2019, 00:37:47 ]

Online
uldens1
02. Jan 2019, 00:44 #10223

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


02 Jan 2019, 00:35:36 @kkas rakstīja:
Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug.
kļūdies,bosch esot izstrādājis kaut ko jaunu kas daudzkārt samazināšot kaitīgos izmešus.
Offline
bum_bumz
02. Jan 2019, 01:04 #10224

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6756

Braucu ar: E34

Pēdējais, ka DE nihuja nav sabūvējusi e- infrastruktūru. Būs 3x spiediens uz ražotājiem, lai apgreido dpf un to kompensē īpašniekam (vismaz daļēji). Bet nu tā ir cīņa ar NOx.
Daudzi ir pavilkušies uz e-velo, arī tur nav infrastruktūra, nekā nav, bet varen aši uz aizliegšanu.

Piekrītu, ka smirdošie un kūpošie ir jāizķer. Tā jau nav dzinēja vaina, bet īpašnieka. Un kkāds csdd te neder, tādi ir jāpieķer kustībā
Offline
zfed
02. Jan 2019, 02:33 #10225

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 564

Braucu ar: vw golp

TAX uz CO2 is scam, ja patiesi tas kadam rupetu, tad jau starta tiktu aizliegti dzinēji ar konkretu co2/km vertibu. Savadak sanak ka baznica, grekot nedrikst, bet ja atstaj donatu, tad greku atlaiz.
Offline
kkas
02. Jan 2019, 08:51 #10226

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


02 Jan 2019, 02:33:32 @zfed rakstīja:
TAX uz CO2 is scam, ja patiesi tas kadam rupetu, tad jau starta tiktu aizliegti dzinēji ar konkretu co2/km vertibu. Savadak sanak ka baznica, grekot nedrikst, bet ja atstaj donatu, tad greku atlaiz.


izstāsti lūdzu, ka tu šo iedomājies praksē? :skolēnubrīvdienas:
Online
add
02. Jan 2019, 13:52 #10227

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


02 Jan 2019, 00:44:00 @uldens1 rakstīja:

02 Jan 2019, 00:35:36 @kkas rakstīja:
Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug.
kļūdies,bosch esot izstrādājis kaut ko jaunu kas daudzkārt samazināšot kaitīgos izmešus.

Bosch divtūkstošo gadu sākumā arī izstrādāja 'kaut ko jaunu', ko pēctam pārdeva VW. Ierīces nosaukums defeat device.
Offline
kkas
02. Jan 2019, 14:18 #10228

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


02 Jan 2019, 00:44:00 @uldens1 rakstīja:

02 Jan 2019, 00:35:36 @kkas rakstīja:
Domājiet plašāk. Tas 1.5 motoriņš ražotājam izmaksā kaut vai materiālu ziņā daudz mazāk, nekā 4.0. uzmet turbu un pircēji laimīgi par jaudu. Co ir fizika. Cik sadedzināsi, tik arī būs. Ražotāji cīnās par katru ieekonomēto degvielas %. Dīzeļi ir RIP, jo neko tīrāku vairs neizspiest, bet prasības tik ar katru gadu aug.
kļūdies,bosch esot izstrādājis kaut ko jaunu kas daudzkārt samazināšot kaitīgos izmešus.


izmešiem vēl varbūt, bet patēriņam neko vairs nevar izspiest. ražotāji lej ar vien šķidrākas eļļas mehānismos, lai sakasītu ekonomijas % :P par revolūciju atradu pie paša bosch, datēts ar 2018. aprīli. tāda biš fake news piegarša. tipa nu tik viss būs wow, emisijas x reizes zem 2020. gada jaunajiem standartiem, viss ieviešams ar standarta komponentēm, tipa jau auto ripo no koveijera
un
In Bosch’s view, the technology presented in test vehicles can be standard equipment within two to three years.

https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/b...blem-155524.html

nav viss tik rožaini ar revolūciju. cik lasīju, ražotāji jau par 2020. gadu plēš drēbi, tapēc arī hibrīdi tiek štancēti uz urrā.

[ Šo ziņu laboja kkas, 02 Jan 2019, 14:20:58 ]

Online
smudo
02. Jan 2019, 14:58 #10229

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

VAG strategija ir izlaist ap 25 EV modeliem turpmako 5 gadu laika, principa parak neieguldoties hibrida tehnologijas. Driz bus no nulles buvets EV Golfa izmera un VAG sola, ka maksas aptuveni tikpat, cik lidzvertigi aprikots dizelis (ar mazako 300km range bateriju, nobraukumu merot pec WLTP, nevis NEDC). Tas ari laus vel ilgi tirgot paraleli ieksdedzes dzinejus, jo pieminetie 95g/km CO2 izmesi ir visai konkreta razotaja auto paletei. Porsche ari paraleli izstrada savas EV tehnologijas ar bateriju, ko var ladelt ar 300kwh viena stunda uzlades atrumu, kas nozime, ka 300km range vares uzladet 15 min + vini ir noversusi visas problemas ar akumulatoru un elektromotoru karsanam max slodzes, kas bija Teslam.
Online
gt99
02. Jan 2019, 16:39 #10230

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:
tipiska latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana,


Kuram te skauž? Baigi Tu pārdzīvo, ka citi maksā mazāk

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Arsmens
02. Jan 2019, 16:58 #10231

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Tā arī būs un tā arī tā regulēšana notiek, tā pat kā visas privilēģijas sāks atcelt elektroautiņiem, tikko šie būs ielās gana daudz
Offline
zfed
02. Jan 2019, 17:33 #10232

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 564

Braucu ar: vw golp

Tu domā, ka samaksājot nodokli Latvijā, tas ietekmē vides kvalitāti? paskaties youtube, kā Indijā tiek apsaimnietotas " zaļie" atkritumi CFL un Led spuldzes.. tas, ka šeit nav piedirsts, nenozīmē, ka otrā pasaules malā ir viss kārtībā. Zeme ir apaļā un visi sūdi tāpat atpeldēs līdz mums. Jā, nodoklis ir motivējoši, nepirkt, vismaz man, bet tas nav risinājums.. un elektro auto +vecrīgas arguments to pierāda, tas, ka neredz uzreiz piešārņojumu, nonozīmē ka TEC2 neģenerē CO2.. atbildības pārdalīsāna, nevis zaļā domāšana - neredzu problēmu = nav problēmas ;D


02 Jan 2019, 08:51:24 @kkas rakstīja:

02 Jan 2019, 02:33:32 @zfed rakstīja:
TAX uz CO2 is scam, ja patiesi tas kadam rupetu, tad jau starta tiktu aizliegti dzinēji ar konkretu co2/km vertibu. Savadak sanak ka baznica, grekot nedrikst, bet ja atstaj donatu, tad greku atlaiz.


izstāsti lūdzu, ka tu šo iedomājies praksē? :skolēnubrīvdienas:
Offline
Ksneps
02. Jan 2019, 23:46 #10233

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar:

Na naxuj #prius challange
Offline
uldens1
03. Jan 2019, 00:04 #10234

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:

02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:

01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:


ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak



plus daudz.

palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...

labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi

un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos

tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.

bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš


taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?

un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli
Offline
Automoto
03. Jan 2019, 08:15 #10235

Kopš: 05. Mar 2011

Ziņojumi: 276

Braucu ar: prātu un autopillotu


03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:

02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:

02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:

01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:


ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak



plus daudz.

palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...

labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi

un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos

tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.

bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš


taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?

un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli

Fantastisks domu gājiens... Ieteiktu painteresēties kā veidojās degvielas cena. Vēl varētu nepirkt aifonus bet just5 un t.t.
Offline
abyss
03. Jan 2019, 08:46 #10236

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:

02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:

02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:

01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:


ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak



plus daudz.

palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...

labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi

un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos

tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.

bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš


taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?

un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli


Ja kads ar savu M5 nobrauc 5k gada un otrs ar savu 1.2-2.0 dizeli 50k, kurs vairak aiznesis naudu arpus LV robezam.

Ir tikai viens veids, ka to risinat, to visu piesaistit pie degvielas.
Offline
DeeCee
03. Jan 2019, 08:50 #10237

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

kāda vaina elektriskajiem?
kkas šāds būtu zbis pakaļas pārvietošanai
https://www.cnet.com/roadshow/news/2019-kia-nir...st-drive-review/ vai kona/model3

ir pabraukts ar e-up - zbis pasākums, tiem gan attālums pa mazu, bet, ja ziemā var nobraukt 300km, 99% pielietojuma der, ja brauc ceļojumā noīrē busu.

e-up rēķināju, ka tīri uz degvielu pie 400k atmaksājas, pieskaitot apkopes, nodokļus bezmaksas RS stāvvietas un autobusu joslas varētu būt stipri ātrāk
Offline
uldens1
03. Jan 2019, 08:55 #10238

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


03 Jan 2019, 08:46:27 @abyss rakstīja:

03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:

02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:

02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:

01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:


ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak



plus daudz.

palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...

labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi

un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos

tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.

bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš


taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?

un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli


Ja kads ar savu M5 nobrauc 5k gada un otrs ar savu 1.2-2.0 dizeli 50k, kurs vairak aiznesis naudu arpus LV robezam.

Ir tikai viens veids, ka to risinat, to visu piesaistit pie degvielas.
nu tos 5k var braukt arī ar 1,2-2.0 dīzeli,m5 galīgi nav pirmā nepieciešamība
Offline
uldens1
03. Jan 2019, 08:57 #10239

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


03 Jan 2019, 08:15:07 @Automoto rakstīja:

03 Jan 2019, 00:04:59 @uldens1 rakstīja:

02 Jan 2019, 16:52:47 @Vantage rakstīja:

02 Jan 2019, 16:31:13 @riddler rakstīja:

01 Jan 2019, 19:13:27 @KM rakstīja:


ne par to iet runa ko panemt vai ko nepanemt , vnk ja es ar masjinu ar lielu motoru un masu nobraucu 500km menesi, a stradnieks ar kabluchjoku pa dienu nomizo 300 tad kursh vairak nodara ljaunumu dabai un celjiem, bet stradnieks cela nodokli maksa 5x mazak



plus daudz.

palasot viena otra komentārus pret lielāka tilpuma dzineejiem un apsurdo nodokļu politiku - izkristalizējas tipisku latviešu skaudīgo lumpeņu domāšana, tā vietā lai kritizētu totāli negodīgu nodokļu politiku, kur vieni izbrauc pa lēto maksimāli pišot ceļus a citi dabū maksāt par tukšu gaisu...

labi, būtu pajāt tas nodoklis, ja vismaz infrastruktūra būtu līmenī. nevis pat ar visu maksāšanu jādauza zobi ārā. un nesākat te dirst, ka jāperk kruzaks vai taml sūds tad viss būs labi

un arī aizrijaties ar tekstiem, ka vot sāksim tagad vairāk maksāt - visu salabos

tā ir naturāla zagšana nekas vairāk. 10 centi pie degvielas un sveiki visi maksā godīgi pēc patērētā/nobrauktā.

bet nē latvietis, vel pats dirsu iesmērēs ar vazelīnu, pirms nolieksies, lai viņu izpiš


taisnība tev ir. varbūt nesauksim gluži zagšana, bet valsts grib haļavna uzlāpīt budžetu. viss jau itkā ir saprotams, lai maksā bagātie - bet PAR KO? un kādēļ nevar darīt kā to dara citas valstis, kaimiņu leitijā?

un otrs ir tas, ka šāda iestaigāta nodokļu politika būs nākotnē atvērusi čakru vēl niknākiem nodokļiem. nesaki ne pieci, ka 2020-2021 būs kāds nodokļu slazds līdz 3000cm2, tad ar laiku līdz 2000cm2 - principā bez nekāda pamata, tikai lai "izsvēpētu" "kaitīgos lielmotorus".
katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli

Fantastisks domu gājiens... Ieteiktu painteresēties kā veidojās degvielas cena. Vēl varētu nepirkt aifonus bet just5 un t.t.
ieteiktu painteesēties kur iegūst naftu,tad sapratīsi kur aiziet tava nauda
Offline
Mikels
03. Jan 2019, 09:00 #10240

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4946

Braucu ar: cieņu


03 Jan 2019, 08:50:39 @DeeCee rakstīja:
kāda vaina elektriskajiem?
kkas šāds būtu zbis pakaļas pārvietošanai
https://www.cnet.com/roadshow/news/2019-kia-nir...st-drive-review/ vai kona/model3

ir pabraukts ar e-up - zbis pasākums, tiem gan attālums pa mazu, bet, ja ziemā var nobraukt 300km, 99% pielietojuma der, ja brauc ceļojumā noīrē busu.

e-up rēķināju, ka tīri uz degvielu pie 400k atmaksājas, pieskaitot apkopes, nodokļus bezmaksas RS stāvvietas un autobusu joslas varētu būt stipri ātrāk

Secinājums- Tātad nekas tur pie šī brīža elektroauto cenām neatmaksājas, tas ir pilsētas auto, paredzēts nelieliem attālumiem, jo gluži vienkārši ar vienu uzlādi vairāk nevar nobraukt, attiecīgi gadā nobraukums ar to auto nebūs vairāk par 15k un neviens, kas nopirks jaunu e-up, pat 200k ar to auto nenobrauks, kam vajadzētu 13 gadus
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4