Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
TObY | | Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar: 325i N52
| BA9s toč nav retākās spuldzītes. Es pats lemonā pirku.
Bet, reāli ātri izdeg, centos nespeķot ar pirkstiem.
Kādam ir zināma kāda pārbaudīta LED alternatīva, kas krāsas, spožuma ziņā ir max tuvu OEM, un nemet visādus errorus pretestību dēļ utt? | Offline | | |
mobbfigga
| | Kopš: 07. Dec 2010
Ziņojumi: 864
Braucu ar: E36
| ka jums ar dzineja temperaturu pie shitadiem minusiem?
3.0d abi termosi jauni oem, udenssukins kkads behrs, ari jauns.
Braucot pa trasi ~83 gradi
pilseta stumjoties pa korkiem un stavot uz vietas krit uz 78 utt.
kur vaina? udenssukins ? | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| DPF, EGR vietā un darbojas? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Dec 2021, 21:03:51 @mobbfigga rakstīja:
ka jums ar dzineja temperaturu pie shitadiem minusiem?
3.0d abi termosi jauni oem, udenssukins kkads behrs, ari jauns.
Braucot pa trasi ~83 gradi
pilseta stumjoties pa korkiem un stavot uz vietas krit uz 78 utt.
kur vaina? udenssukins ?
domājams, ka nē... A kādi klimata iestatījumi Klimatā kļūdu nav? | Offline | | |
mobbfigga
| | Kopš: 07. Dec 2010
Ziņojumi: 864
Braucu ar: E36
|
09 Dec 2021, 21:16:42 @yanjux rakstīja:
DPF, EGR vietā un darbojas?
dpf ja, egr izgriezts
09 Dec 2021, 21:19:20 @sys9291 rakstīja:
09 Dec 2021, 21:03:51 @mobbfigga rakstīja:
ka jums ar dzineja temperaturu pie shitadiem minusiem?
3.0d abi termosi jauni oem, udenssukins kkads behrs, ari jauns.
Braucot pa trasi ~83 gradi
pilseta stumjoties pa korkiem un stavot uz vietas krit uz 78 utt.
kur vaina? udenssukins ?
domājams, ka nē... A kādi klimata iestatījumi Klimatā kļūdu nav?
25 gradi uz pirma atruma, salona diezgan karsti
kljudu nav, bet kljudas tur baigi temperaturu neietekmes[ Šo ziņu laboja mobbfigga, 09 Dec 2021, 21:36:44 ] | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
09 Dec 2021, 21:31:45 @mobbfigga rakstīja:
09 Dec 2021, 21:16:42 @yanjux rakstīja:
DPF, EGR vietā un darbojas?
dpf ja, egr izgriezts
atbildi pats esi jau uzrakstījis.
| Offline | | |
mobbfigga
| | Kopš: 07. Dec 2010
Ziņojumi: 864
Braucu ar: E36
|
09 Dec 2021, 21:41:30 @yanjux rakstīja:
09 Dec 2021, 21:31:45 @mobbfigga rakstīja:
09 Dec 2021, 21:16:42 @yanjux rakstīja:
DPF, EGR vietā un darbojas?
dpf ja, egr izgriezts
atbildi pats esi jau uzrakstījis.
par egr es saprotu, bet ka dpf izgriezsshana ietkeme to visu ? | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Nekā. Liekas detaļas rūpnīcā uzstāda. Vai sakārto auto vai turpini salt. | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16182
Braucu ar:
| es varu notigot kartona gabalu ar bmw logo,pa 39.99 eiro | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
09 Dec 2021, 21:44:14 @mobbfigga rakstīja:
09 Dec 2021, 21:41:30 @yanjux rakstīja:
09 Dec 2021, 21:31:45 @mobbfigga rakstīja:
09 Dec 2021, 21:16:42 @yanjux rakstīja:
DPF, EGR vietā un darbojas?
dpf ja, egr izgriezts
atbildi pats esi jau uzrakstījis.
par egr es saprotu, bet ka dpf izgriezsshana ietkeme to visu ?
EGR ietekmēs uzsilšanu. DPF gan nekādi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Gluži nepiekritīšu gan. DPF rada prespiedienu izplūdē, attiecīgi nedaudz palielina slodzi dzinējam. Vairāk slodzes, vairāk siltumenerģijas. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nu ja DPF ir nokauts, tad jā. Normāli tur pretspiediens 50-100mbar, kas pilnīgi nekādā veidā nevar ietekmēt uzsilšanu. Pēc tavas loģikas sanāk, ka jāpatērē vairāk enerģijas un attiecīgi lielāks būs patēriņš. Praksē tā nav.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
mobbfigga
| | Kopš: 07. Dec 2010
Ziņojumi: 864
Braucu ar: E36
|
10 Dec 2021, 11:30:07 @Digital rakstīja:
Gluži nepiekritīšu gan. DPF rada prespiedienu izplūdē, attiecīgi nedaudz palielina slodzi dzinējam. Vairāk slodzes, vairāk siltumenerģijas.
ar dizeli tas nestradas.
Par egr izgriezsanu runajot, tas, protams, padara uzsilsanu lenak, ja, bet delj vinja temperatura nevar krist tukshgaita. | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Sāku saprast, kapēc Kaspich cepās, fiziku skolā pamācaties.
Jeburš pretspiediens, arī neliels rada papildus slodzi. ( Bet nu jā cilvēkam, kurš pelna naudu ar "vieglāk elpo dzinējs" to nedrīskst atzīt).
Par egr. Ja viņš tur ir, tad viņam tur jābūt un jādarbojas, viņš ne tikai palīdz uzsilt dzinējam, bet arī atdzesē noteiktās situācijās. Un protams visu nīstā ekoloģija. | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Viss ir vienkārši.
Ja nav naudas un rūpnīcā uzstādītas liekas detaļas, nopērc cimdus un cepuri.
Kad esi gatavs sakārtot auto, meklē kādu kam bizness nav to sapist. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
10 Dec 2021, 14:25:08 @Digital rakstīja:
Sāku saprast, kapēc Kaspich cepās, fiziku skolā pamācaties.
Jeburš pretspiediens, arī neliels rada papildus slodzi. ( Bet nu jā cilvēkam, kurš pelna naudu ar "vieglāk elpo dzinējs" to nedrīskst atzīt).
Par egr. Ja viņš tur ir, tad viņam tur jābūt un jādarbojas, viņš ne tikai palīdz uzsilt dzinējam, bet arī atdzesē noteiktās situācijās. Un protams visu nīstā ekoloģija.
Dzelžaina loģika. Pretvējš arī rada papildus slodzi dzinējam. Tad jau var teikt, ka braucot pa vējam mašīna uzsils sliktāk. Nevajag palikt smieklīgam. Tas ir nebūtiskas slodzes, kas neietekmē dzinēja silšanu, vismaz ne lietotājam jūtamos ātrumos. Ja nav ko teikt un pamatot, tad jāsāk zemtekstā uzbraucieni.
Droši velc ārā vidusskolas attestātu un salīdzināsim, kādā līmenī kuram bija fizika.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Par atestātu nav problēma, olimpiādes diplomu arī varu atrast!
Ja jau tik ļoti nepiekrīti manam apgalvojumam, tad pamato pretējo.
| Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
10 Dec 2021, 15:26:22 @Kaross rakstīja:
10 Dec 2021, 14:25:08 @Digital rakstīja:
Sāku saprast, kapēc Kaspich cepās, fiziku skolā pamācaties.
Jeburš pretspiediens, arī neliels rada papildus slodzi. ( Bet nu jā cilvēkam, kurš pelna naudu ar "vieglāk elpo dzinējs" to nedrīskst atzīt).
Par egr. Ja viņš tur ir, tad viņam tur jābūt un jādarbojas, viņš ne tikai palīdz uzsilt dzinējam, bet arī atdzesē noteiktās situācijās. Un protams visu nīstā ekoloģija.
Dzelžaina loģika. Pretvējš arī rada papildus slodzi dzinējam. Tad jau var teikt, ka braucot pa vējam mašīna uzsils sliktāk. Nevajag palikt smieklīgam. Tas ir nebūtiskas slodzes, kas neietekmē dzinēja silšanu, vismaz ne lietotājam jūtamos ātrumos. Ja nav ko teikt un pamatot, tad jāsāk zemtekstā uzbraucieni.
Droši velc ārā vidusskolas attestātu un salīdzināsim, kādā līmenī kuram bija fizika.
Atvaino edgar. Ko tu tur par pretvēju?
Tev izgrieztās dpf mikrodaļas sagājušas galvā? Nopietni?
Vel nesen it kā biji normāls.
Tad jau aerodinamika arī ir lieka, tāpat kā visi dpf kas jālikvidē???
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es taču uzrakstīju ar reāliem skaitļiem no prakses. 50-100mbar. Parasts izpūtējs bez DPF var radīt 50mbar pretspiedienu. Ieplūdes kolektorā virsspiediens vidēji sasniedz 1.5bar, izplūdes kolektorā pat 2,5bar. Nemaz nerunājot par biturbo vai tri-turbo dīzeļiem. Izplūdē 0,1bar. Kādus vēl argumentus man uzrakstīt?
Pareizi uzbūvētam sporta izpūtējam "pressure pulse" spiediens būs 2x lielāks.
Protams, slodzē pie 4000rpm var sasniegt 0,3bar, bet kurš aukstu dīzeli tā griež? Tapēc arguments, ka DPF palīdz lietotājam izjūtami uzsildīt dzinēju, neiztur kritiku.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
10 Dec 2021, 15:35:18 @yanjux rakstīja:
Atvaino edgar. Ko tu tur par pretvēju?
Tev izgrieztās dpf mikrodaļas sagājušas galvā? Nopietni?
Vel nesen it kā biji normāls.
Tad jau aerodinamika arī ir lieka, tāpat kā visi dpf kas jālikvidē???
Atvaino, es tev DPF neprasīju likvidēt, bet vismaz 2 auto brauci pie manis un griezi ārā. Varēji taču ielikt jaunu, kur problēma? Tā tāda liekulība no tavas puses. Citiem pārmest, ka sačakarējuši auto, bet pats to esi izdarījis. [ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Dec 2021, 15:49:57 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|