Online
Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| parasti Bosch atjaunošanas programmās tiek piedāvāts nodot veco sprauslu apmaiņā pret atjaunoto, BET pjezo sprauslu gadījumā tas nenotiek! Tas vien jau liekas aizdomīgi... (par e-bay gribas pasmaidīt)
P.S bija keiss, kur remonta procesā tika uzliktas visas (6gab) JAUNAS pjezo sprauslas - rezultātā bez DPF (vēl nebija atnācis) dūmainības rādītājs bija 0.1 (te nav uzsvars uz MP) Tad izdaram secinājumus kā kalpos DPF... | Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
20 Jan 2022, 09:19:55 @4525 rakstīja:
20 Jan 2022, 05:31:00 @DM-101 rakstīja:
Atljaushos iekopet zinju no choma:
''Sveiks!
Paldies par info, kā adaptācijas veikt dīzelim. Tika uzlikta stock vadība, veiktas adaptācijas un pilnīgi cits auto. Ne gaitā, ne tukšgaitā nav izteiktas vibrācijas. Vēl pamanīju, ka auto daudz mierīgāk “noslāpst”.''
Bet, pukpuk metozhu piekriteji - var turpinaat kaa liidz shim
Varētu arī padalīties ar info pie kā, kurā servisā to var pārbaudīt/ izdarīt?
Viņš tak neatbildēs uz Tavu jautājumu, bet izvairīsies un nodirsīs pēc tam visus.
| Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Interkarā bosch exchange dīzeļu programmas sprauslas (kas iet caur CoremanNet), kaut kādi 200+ eur (cik nu tur, drošvien, kāds kuram cenu līmenis), + atgriežot veco jau beigās nonāk krietni zem 200.
Bet nu neredzu īsti jēgu diskusijai, ja tāpat gribi viņas jaunas/restaurētas no BMW. Cerams, patiesi ar BMW logo restaurētajam tiek pielietoti īpaši stingri kvalitātes standarti (būtiska cenas atšķirība). | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| A Doge coinos var samaksāt? Nu, piem ieskaitīšu tev 5 doge coinus un tu man iedod piekļuvi savai artavu lādei aka datubāzei ar visām savām gudrībām? | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1179
Braucu ar: Paseratti
| Kad savam vecam audi mainiju sprauslas, tad ar nosacījums bija ka vecās jāatdod vietā...
Cik zinu dīlers ņēma sprauslas no Ape motors, tie prasīja vecās lai dod vietā.
Audi viena sprausla Bosch maksāja ar atlaidi kaut kādi 330 EUR naudas...beigās viss ap 2200 EUR snaāca
Pirms tam dūmainība bija 1.7 apmēram (PDF filtra nebija jau rūpnīcas komplektācija), pēc maiņas nokritās uz 0.7.
dīlers piedāvāja arī variantu ar orģinālām, laipni atteicos, ieraugot gala ciparu ar maiņu utt... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
20 Jan 2022, 10:03:49 @DM-101 rakstīja:
20 Jan 2022, 09:55:36 @sys9291 rakstīja:
parasti Bosch atjaunošanas programmās tiek piedāvāts nodot veco sprauslu apmaiņā pret atjaunoto, BET pjezo sprauslu gadījumā tas nenotiek! Tas vien jau liekas aizdomīgi... (par e-bay gribas pasmaidīt)
P.S bija keiss, kur remonta procesā tika uzliktas visas (6gab) JAUNAS pjezo sprauslas - rezultātā bez DPF (vēl nebija atnācis) dūmainības rādītājs bija 0.1 (te nav uzsvars uz MP) Tad izdaram secinājumus kā kalpos DPF...
ha, savulaik pirku HPFP arii ofic exhange programmas ietvros [vnk nepiedaavaaja jaunu, tikai mainiitu], arii it kaa vecais bija jaanodod, bet tikai - it kaa.
Diileris parsiija nodot; etk vrodji arii, bet beigaas eparts [ja pareizi atceros], neko nenodevu.
Tb., pienjemu, ka taa atpakaljnodoshana [no Bosch/diilera puses] tiek vakteeta atbilstoshi vajadziibai. Ja pilnas noliktavas ar atpakaljatsuutiitajaam, neviens nesaspringst.
Jo, peec buutibas, tas exchange jau nozimee: paliek korpuss, stekeris, pjezo elements [peec paarbaudes], bet visas kameras un nozzle - viss tiek likts jauns un testi kaa jaunaam.
A par to 0.1 duumainiibu: mans vecais staasts par paaradapteeshanu. Padomaajam logjiski - ja bija craps, tad gan pilotnieces, gan pamatinjekcijas pilniigi nekorektas. Taa? Taa.
Ja nepaaradaptee - a kas tur buus? Rezultaats tikai logjisks un es uzreiz nesaistiitu ar sprauslu kvalitaati.
Redzi ir kāds āķis, kamēr nebija DPF softs palika ar vecais (tūnētais, apgraizītais nu sauc kā gribi). Pēc DPF uzlikšanas un stock softa atjaunošanas vienīgais, kas mainīgās ir samazinājās un kļuva vienmērīgāka uzrāviena dinamika. Visa veida vibrācijas jau pazuda pēc sprauslu maiņas....
Ja runājam par VAG, tad viņam adaptācijas process ir automātisks - palaižam procesu un auto sāk dzīvot savu dzīvi (pats gāzē tur dažādus rpm utt) līdz tu saņemem rezultātu fail vai pass. Tur gan izmaiņas pozitīva iznākuma gadījumā ir fantastiskas... (pats gan tikai skatījos kā tas notiek, tapēc oblektīvu datu nav) | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
20 Jan 2022, 10:12:04 @DM-101 rakstīja:
20 Jan 2022, 10:02:20 @BigDog24 rakstīja:
Interkarā bosch exchange dīzeļu programmas sprauslas (kas iet caur CoremanNet), kaut kādi 200+ eur (cik nu tur, drošvien, kāds kuram cenu līmenis), + atgriežot veco jau beigās nonāk krietni zem 200.
Bet nu neredzu īsti jēgu diskusijai, ja tāpat gribi viņas jaunas/restaurētas no BMW. Cerams, patiesi ar BMW logo restaurētajam tiek pielietoti īpaši stingri kvalitātes standarti (būtiska cenas atšķirība).
Tu par pjezo sprauslaam runaa?
Shaadi cipari jau izklausaas aizdomiigi.
Tb., panjemam nost IC varku, un iepirkums ap 100 EUR? Nu.. shajaa briidii es gribeetu kaadus pieraadiijumus, ka shiis sprauslas restauree Bosch, turpat kur taas, kuras par 4X lielaaku ciparu paardod eparts.
Ibo, piem., benziina pjezo sprauslas ''refubisho'' arii Metzger [kas ir paarpakotaajs, aciimredzot, kaads hvz kas to dara], u.c. klauni.
Tīri informācijai iemetu, hz vai īstas vai nē. Tātad N47 sprausla pēc BMW koda 13537805429 attiecīgi izmet BOSCH 0 986 435 394. Arī bosch katalogā skatoties dod šo kodu. Tad nu tā:
kkāds ebay selleris - 400$
Eparts.lv - 283,66e
autodoc,rezervesdalas24 utml sūdi - 223e
IC - 242e un var saņemt atpakaļ 72e atdodot veco. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
20 Jan 2022, 11:45:40 @DM-101 rakstīja:
20 Jan 2022, 11:40:34 @sys9291 rakstīja:
20 Jan 2022, 10:03:49 @DM-101 rakstīja:
20 Jan 2022, 09:55:36 @sys9291 rakstīja:
parasti Bosch atjaunošanas programmās tiek piedāvāts nodot veco sprauslu apmaiņā pret atjaunoto, BET pjezo sprauslu gadījumā tas nenotiek! Tas vien jau liekas aizdomīgi... (par e-bay gribas pasmaidīt)
P.S bija keiss, kur remonta procesā tika uzliktas visas (6gab) JAUNAS pjezo sprauslas - rezultātā bez DPF (vēl nebija atnācis) dūmainības rādītājs bija 0.1 (te nav uzsvars uz MP) Tad izdaram secinājumus kā kalpos DPF...
ha, savulaik pirku HPFP arii ofic exhange programmas ietvros [vnk nepiedaavaaja jaunu, tikai mainiitu], arii it kaa vecais bija jaanodod, bet tikai - it kaa.
Diileris parsiija nodot; etk vrodji arii, bet beigaas eparts [ja pareizi atceros], neko nenodevu.
Tb., pienjemu, ka taa atpakaljnodoshana [no Bosch/diilera puses] tiek vakteeta atbilstoshi vajadziibai. Ja pilnas noliktavas ar atpakaljatsuutiitajaam, neviens nesaspringst.
Jo, peec buutibas, tas exchange jau nozimee: paliek korpuss, stekeris, pjezo elements [peec paarbaudes], bet visas kameras un nozzle - viss tiek likts jauns un testi kaa jaunaam.
A par to 0.1 duumainiibu: mans vecais staasts par paaradapteeshanu. Padomaajam logjiski - ja bija craps, tad gan pilotnieces, gan pamatinjekcijas pilniigi nekorektas. Taa? Taa.
Ja nepaaradaptee - a kas tur buus? Rezultaats tikai logjisks un es uzreiz nesaistiitu ar sprauslu kvalitaati.
Redzi ir kāds āķis, kamēr nebija DPF softs palika ar vecais (tūnētais, apgraizītais nu sauc kā gribi). Pēc DPF uzlikšanas un stock softa atjaunošanas vienīgais, kas mainīgās ir samazinājās un kļuva vienmērīgāka uzrāviena dinamika. Visa veida vibrācijas jau pazuda pēc sprauslu maiņas....
Ja runājam par VAG, tad viņam adaptācijas process ir automātisks - palaižam procesu un auto sāk dzīvot savu dzīvi (pats gāzē tur dažādus rpm utt) līdz tu saņemem rezultātu fail vai pass. Tur gan izmaiņas pozitīva iznākuma gadījumā ir fantastiskas... (pats gan tikai skatījos kā tas notiek, tapēc oblektīvu datu nav)
Uldi, nu man nepatiik atkaartotirs, bet - gan spararatu, gan pilotnieces [nu, vismaz kaa es saprotu fiziku shim procesam] var veikt tikai Overrun rezhiimaa.
Nu, ja saprot, kas tas ir, tad ir skaidrs, ka un vai to var izveikt autnonomi, auto staavot uz vietas.
Tas, ka vairaakos segmentos var saveidot main injekcijas, paarbaudit pileeshanu, pat to kompenset - jaa, tas ir iespeejams.
a apr teemu ''pazuda vibraacija'' - es parasti operejos ar live data. kaa nojaushu, shajaa gadiijumaa tas [kvalitatiivs noveerteejums] izpaliks.
Par adaptācijām pēdējais jautājums gan - Tas viss ko uzrakstīji blogā - tās adaptācijas pirms tam kkur ir jādzēš(zem cita nosaukuma cik noprotu viņas tad ir) vai vienk brauc izpildīt tās adaptēšanu un motors pats sakārtosies? | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
20 Jan 2022, 12:17:17 @DM-101 rakstīja:
un veel iisais monologs par sprauslu mainju un vibraciju zudumu ne-stock softiem.
man pasham [kad veel bakstiijos ar shii tipa spoorta dzineejiem] vairaakas reizes notika briinums - peec stock softa atjaunoshanas vibraacijas un sprauslu ''probleemas'' [milziigas, liidz zaskalam aizdziitas korekcijas] pazuda pat BEZ to mainjas! Iedomaajieties? Sprauslas sajuta pareizo softu!
Bet, katrs pats, protams, var izveeleeties veidus, kaa sapist savu auto. Un kam par to veel piemaksaat
Diez kapēc sava puišeļa E90 pirmais ko izdarīju - nonesu tuningu?
Jā pareizi saki - katrs pats izvēlas kā sapist auto - jo remontēt ir DĀRGI, termostati taču kosmosu maksā (par droseli nemaz nerunāsim) labāk DPF uzreiz izgriezt... un NEKAD ar viņu problēmas nebūs... Un vēl alkatīgie servisa darboņi iesaka likt OEM termostatus (aftermarket tak ir par 5EUR lētāks) un mainīt abus, jo tā varot ahūni uzvārīties (klients gan parasti detaļas pats gādā un vairumā gadījumu pats arī maina, kurš uzvārās?)
PAr sapistiem auto nesens piemērs - 3 gadus vecs G30, izbeidzās ad blue - jāmaina urīna bāka 800EUR - klienta nostāja dzelžaina - nah to visu vajag... un aizbrauca nahrenizēt (nezinu pie kā un arī neinteresējos)...kas būs vēl pēc gada nav grūti iedomāties...jā mēs to nedaram (pukpuk), bet citi izdarīs (nahrenizēs visu).
P.S nu es te vienkārši parunājos garām iedams... [ Šo ziņu laboja sys9291, 20 Jan 2022, 12:50:26 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
20 Jan 2022, 12:49:36 @sys9291 rakstīja:
20 Jan 2022, 12:17:17 @DM-101 rakstīja:
un veel iisais monologs par sprauslu mainju un vibraciju zudumu ne-stock softiem.
man pasham [kad veel bakstiijos ar shii tipa spoorta dzineejiem] vairaakas reizes notika briinums - peec stock softa atjaunoshanas vibraacijas un sprauslu ''probleemas'' [milziigas, liidz zaskalam aizdziitas korekcijas] pazuda pat BEZ to mainjas! Iedomaajieties? Sprauslas sajuta pareizo softu!
Bet, katrs pats, protams, var izveeleeties veidus, kaa sapist savu auto. Un kam par to veel piemaksaat
Diez kapēc sava puišeļa E90 pirmais ko izdarīju - nonesu tuningu?
Jā pareizi saki - katrs pats izvēlas kā sapist auto - jo remontēt ir DĀRGI, termostati taču kosmosu maksā (par droseli nemaz nerunāsim) labāk DPF uzreiz izgriezt... un NEKAD ar viņu problēmas nebūs... Un vēl alkatīgie servisa darboņi iesaka likt OEM termostatus (aftermarket tak ir par 5EUR lētāks) un mainīt abus, jo tā varot ahūni uzvārīties (klients gan parasti detaļas pats gādā un vairumā gadījumu pats arī maina, kurš uzvārās?)
PAr sapistiem auto nesens piemērs - 3 gadus vecs G30, izbeidzās ad blue - jāmaina urīna bāka 800EUR - klienta nostāja dzelžaina - nah to visu vajag... un aizbrauca nahrenizēt (nezinu pie kā un arī neinteresējos)...kas būs vēl pēc gada nav grūti iedomāties...jā mēs to nedaram (pukpuk), bet citi izdarīs (nahrenizēs visu).
P.S nu es te vienkārši parunājos garām iedams...
Par šo ir stāsts,es kad saku ka nevajag nahrenizēt DPF,klientam acis kā bet tur un tur izprogrammē,un protams tur arī aizbrauc un to izdara,un lohs esmu es,jo iesaku pārbaudīt sprauslas,termostatus un tad domāt vai mazgāt to DPFu vai jaunu likt.Sen vairs neiespringstu uz to,izstāstu savu nostāju un lai dara kā grib | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Tātad, BMW pēdējās desmitgades dzinēji visi ir naudas kapsētas. Par vagiem pa lielam arī skaidrs. Bet kas ar MB, piemēram? Man nav nekādas pieredzes, ilūzijas gan baigās neloloju | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| DM-101 būsim korekti. Delta 30e mēnesī ir tad, ja auto īpašnieks ir Kaspich vai viņam labs draugs.
Pārējiem tā delta visticamāk būs daudz lielāka, jo viņiem tas dzinējs nedarbosies atbilstošā režīmā, jo neviens viņu nav mācējis salabot un uzturēt. Tu tak nemēģināsi iestāstīt, ka Latvijā lielākā daļa N53 dzinēju ir lieliskā darba kārtībā un viņu īpašnieki laimīgi brauc ar tādu patēriņu kā tev?
| Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
|
21 Jan 2022, 14:47:46 @Staris rakstīja:
DM-101 būsim korekti. Delta 30e mēnesī ir tad, ja auto īpašnieks ir Kaspich vai viņam labs draugs.
Pārējiem tā delta visticamāk būs daudz lielāka, jo viņiem tas dzinējs nedarbosies atbilstošā režīmā, jo neviens viņu nav mācējis salabot un uzturēt. Tu tak nemēģināsi iestāstīt, ka Latvijā lielākā daļa N53 dzinēju ir lieliskā darba kārtībā un viņu īpašnieki laimīgi brauc ar tādu patēriņu kā tev?
Ir ir, N53 bezprobļemu dzinējs, nu apmērām tā kā vecais labais sūkņa matars. Tur vispār nekas nevar noiet greizi, un ja noiet tad īpašnieks lohs. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nebrauc pats tupumā.
Tu nevari priekš cita cilvēka rēķināt kaut kādas Deltas, balstoties uz sava auto stāvokli.
Priekš cita tu vari rēķināt Deltu pie noteikuma, ja salīdzināmie dzinēji ir lieliskā darba kārtībā un strādā atbilstoši ražotāja teiktajam. Latvijā tiešām viss ir kārtībā BMW benzīna dzinējiem? Visi tavi blogi ir sarakstīti par neko? Servisos pēkšņi māk remontēt šos dzinējus?
Balstoties uz tevis sarakstīto, nebrīnos, ka liela daļa BMW benzīna dzinēju darbojas nepilnas funkcionalitātes režīmos un tērē būtiski vairāk nekā vajadzētu.
Attiecīgi viņiem tā Delta nekad nebūs tāda kā tu rēķini, jo tu par piemēru ņem darbā kārtībā esošu dzinēju, bet tie citi brauc ar problēmām.
Un tad rodas standarta Latvieša deltas aprēķins. Cik tērē nobraukts dīzelis un cik tērē sūdīgā stāvoklī esošs benzīna dzinējs. Vari izstiepties vai sarauties, bet tur Delta nebūs tāda kā tu to prognozē.
Un ja tev ir ieteikums salabot to benzīna dzinēju, tad atceries ko tu stāsti par servisiem Latvijā
Tāpēc pārspīlēti pieminēju - Jābūt ir Kaspicham vai Kaspicha draugam, lai brauktu ar lieliskā stāvoklī esošu bmw benzīna dzinēju, kurš tērē minimāli vairāk kā dīzelis.
| Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| tā bļaģ, es pareizi saprotu, ka visas specifikācijas dirš par n53 degvielas patēriņu jo kāsim patēriņš kā dīzelim [ Šo ziņu laboja RS7, 21 Jan 2022, 15:39:38 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| man drīzāk ir jāprasa, cik tups tu esi un kā tev jāraksta, lai tu saprastu kāda ir reālā dzīve Latvijā un ar ko tā atšķiras no tavas izpratnes par to.
Ja tu nespēj saprast, ka sadirsts dīzelis tērē daudz mazāk par sadirstu benzīna dzinēju, tad es nezinu kā tev vēl to ieskaidrot.
Kamēr tu fantazē par to, ka var taču servisos visu salabot - vidējam aritmētiskajam kapeikpisim latvietim neinteresē servisi. Viņš elementāri parēķina - nopērku dīzeli, kuram minimālais remonts ir kvēlsveču maiņa un maucu ar dīzeļa patēriņu. Nopērku N sērijas benzīnu, kurš šobŗīd tērē 15l/100km/h un tur man jāiegulda simti, ja ne tūkstotis, lai tiktu līdz sadirstam dīzelim.
Izvēle tur jau sen ir skaidra. Un tieši tā arī pērk tos dīzeļus vairumā, jo tie pie maza patēriņa pacieš visu, bet benzīns pie pirmajām problēmām sāk tērēt būtiski vairāk. Tur arī parādās reālās dzīves delta. Benzīns ir jāturpina uzturēt, lai saglabātu patēriņu, bet dīzelim poh - kūp, vibrē, grab un tērē joprojām maz.
Tāpēc arī tava delta nekad neattieksies uz vidusmēra latvieti, jo viņam ir cita izpratne un aprēķini. Nav runa par to, kas ir pareizi vai nē, bet par to kā da ir realitāte. Ja tā nebūtu, tad plači mums neeksistētu un visi neturpinātu regulāri iegrābties notītos slīkoņos par ko vēl 7 gadi mogo jāmaksā.
| Offline | | |
|
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
21 Jan 2022, 15:46:04 @DM-101 rakstīja:
21 Jan 2022, 15:39:13 @RS7 rakstīja:
tā bļaģ, es pareizi saprotu, ka visas specifikācijas dirš par n53 degvielas patēriņu jo kāsim patēriņš kā dīzelim
Veel viens dolbajobs.
Pasaki,luudzu,kur un kaadaa formaataa uzrakstiit,lai tev pielektu?
nu skaties, uzraksti sev uz dirsas un ar lodāmuru, bildes nevajag. (tas tavam līmenim atbilde)
Par būtību, ienāca ziņas ka tavs benzīns esot kārtīgs eco šmeko + jaudīgs jebak maj life ..
ok google rāda ap 10 litri 95 vidēji jādedzina uz 100, tad nu blad jautājums.
Cik tad viņš tev vidēji rij/ed/sukā - bez "da es pa polu baniem" "da man apli dzimšanas diena"
Ar cieņu
7 | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
21 Jan 2022, 16:23:27 @Vantage rakstīja:
Atkal tā patēriņu diskusija. Delta- hujelta un matemātiski, nevis diršana ar BC rādījumiem, pie 2kkm/mēnesī man sanāca vs vecajam DD:
50.00 EUR
pie tā, ka jaudīgāks, patēriņš + tikai līdz 1 litram (vidēji).
Tātad, delta 50.00 EUR (piecdesmit EUR). Tas ir daudz vai maz? Nezinu. Kādam tas ir tiešām daudz, kādam tās ir pupu mizas.
ar visu to, ka benja par ~15-20centi dargāks par dīzeļs?[ Šo ziņu laboja RS7, 21 Jan 2022, 16:31:55 ] | Offline | | |
Moe | | Kopš: 06. Aug 2008
No: Salaspils
Ziņojumi: 2932
Braucu ar:
| Labrīt!
Iedodiet Kaspiča numuru. Paldies!
-----------------
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
21 Jan 2022, 15:39:13 @RS7 rakstīja:
tā bļaģ, es pareizi saprotu, ka visas specifikācijas dirš par n53 degvielas patēriņu jo kāsim patēriņš kā dīzelim
Dīzelim tak ar var vēl mazākus patēriņus dabūt,vajag tik mācēt dirst,tikai kad noliks vienādos apstākļos tad tas vidējais dirselim būs tāpat mazāks Kaut arī tie n43-53 tiešām priekš benzīnieka ir mazrijīgi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|