Autors | Ziņojums |
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
15 Oct 2013, 19:48:01 ls-84 rakstīja:
Ko gāzinieki saka par šādu komplektu:
LPG TECH vadibas bloks
SHARK 1500 Reduktors
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Thomasseto (Italija)
Vai šāds komplekts ir reāli laba štelle?
uz žiguli uber |
Offline | |
|
Icikinsh | |
Kopš: 16. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: A;B Kategoriju
| Kungi, kāds ir mazākais tirgū pieejamais gāzes balons, kuru iespējams uzstādīt automašīnā ar micro bagažnieku un bez rezerves riteņa vietas?
Auto šāds
Bagažnieks šāds
Šāda versija neder
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
15 Oct 2013, 20:24:19 Shkodists rakstīja:
15 Oct 2013, 20:03:48 PASSATizhi rakstīja:
atdzīstas, kurš uzlika tam nabagam to puļķi pakaļā
Citi raksta uz auto "F.UCK the fuel economy", šis, savukārt, visiem demonstrē, ka gāze rullē Gan jau meistaram paprasīja lēti un dusmīgi
aiz kā diez tas puļķis tur piestiprināts- ka tik vienā jaukā dienā pildot neatdalās ar visu pistaļetu [ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Oct 2013, 20:40:52 ] |
Online | |
|
ls-84 | |
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 177
Braucu ar: e60
|
15 Oct 2013, 20:27:01 Laoshi rakstīja:
15 Oct 2013, 19:48:01 ls-84 rakstīja:
Ko gāzinieki saka par šādu komplektu:
LPG TECH vadibas bloks
SHARK 1500 Reduktors
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Thomasseto (Italija)
Vai šāds komplekts ir reāli laba štelle?
uz žiguli uber
bet, ja nopietni? |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| kronšteins bija pie bufera plastmasas klāt. gan jau uz reģipša skrūvēm |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
15 Oct 2013, 20:44:40 ls-84 rakstīja:
15 Oct 2013, 20:27:01 Laoshi rakstīja:
15 Oct 2013, 19:48:01 ls-84 rakstīja:
Ko gāzinieki saka par šādu komplektu:
LPG TECH vadibas bloks
SHARK 1500 Reduktors
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Thomasseto (Italija)
Vai šāds komplekts ir reāli laba štelle?
uz žiguli uber
bet, ja nopietni?
parasta iekārta, sprauslas virs vidējā (hana)
cits jautājums, cik par to visu prasa |
Online | |
|
ls-84 | |
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 177
Braucu ar: e60
|
15 Oct 2013, 21:46:48 kexxx rakstīja:
15 Oct 2013, 20:44:40 ls-84 rakstīja:
15 Oct 2013, 20:27:01 Laoshi rakstīja:
15 Oct 2013, 19:48:01 ls-84 rakstīja:
Ko gāzinieki saka par šādu komplektu:
LPG TECH vadibas bloks
SHARK 1500 Reduktors
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Thomasseto (Italija)
Vai šāds komplekts ir reāli laba štelle?
uz žiguli uber
bet, ja nopietni?
parasta iekārta, sprauslas virs vidējā (hana)
cits jautājums, cik par to visu prasa
varbūt vari uzrakstīt komponentes, kuras vairs neietipltu parastas iekārtas segmentā? Reāli gribu saprast, kāds izskatās labs gāzes iekārtas komplekts.[ Šo ziņu laboja ls-84, 15 Oct 2013, 22:19:23 ] |
Offline | |
|
jaks | |
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Landi Renzo |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
15 Oct 2013, 22:18:07 ls-84 rakstīja:
15 Oct 2013, 21:46:48 kexxx rakstīja:
15 Oct 2013, 20:44:40 ls-84 rakstīja:
15 Oct 2013, 20:27:01 Laoshi rakstīja:
15 Oct 2013, 19:48:01 ls-84 rakstīja:
Ko gāzinieki saka par šādu komplektu:
LPG TECH vadibas bloks
SHARK 1500 Reduktors
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Thomasseto (Italija)
Vai šāds komplekts ir reāli laba štelle?
uz žiguli uber
bet, ja nopietni?
parasta iekārta, sprauslas virs vidējā (hana)
cits jautājums, cik par to visu prasa
varbūt vari uzrakstīt komponentes, kuras vairs neietipltu parastas iekārtas segmentā? Reāli gribu saprast, kāds izskatās labs gāzes iekārtas komplekts.
neesmu gāzinieks un par labāko iekārtu var strīdēties tāpat, kā par garšīgāko aliņu... katrs slavēs savu
uz parastas mašīnas nejutīsi nekādu baigo atšķirību, ja viss ir pareizi uzstādīts un saregulēts... ar pusmetrīgām sprauslu šļaukām savukārt neviena iekārta normāli nestrādās |
Online | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
15 Oct 2013, 19:54:53 Reinis_m rakstīja:
Kaut kad drīzumā vajadzēs sagāzēt Subaru Legacy, 1991. gads, 1,8L motors ar centrālo šprici (mono). Balonu rezerves rata vietā, slēpto uzpildi nevajag.
Nečakarēsimies un liksim otro paaudzi.
Ja kāds no topikā esošajiem meistariem vēlas uzņemties, PM, lūdzu.
Paldies!
vieglāk ir uzlikt 4paaudzi nekā mocīties ar maisītājaun atšāvēja meklēšanu
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Man uz Opeļa ir otrā un man viņā patīk tas, ka tā ir vienkārša kā cirvis, nav visas tās ņemšanās ar sprauslām un regulēšanu, reāli vienīgā sastāvdaļa, kas tur var nobrukt, ir reduktors, un startējas ar gāzi vismaz siltā laikā.
Kā ceturtajai šādā monošprices gadījumā tiek noteikti signāli gāzes spraulsu atvēršanai?
Kāds aptuveni uzstādīšanas cipars? |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
16 Oct 2013, 07:28:35 koijotss rakstīja:
15 Oct 2013, 19:54:53 Reinis_m rakstīja:
Kaut kad drīzumā vajadzēs sagāzēt Subaru Legacy, 1991. gads, 1,8L motors ar centrālo šprici (mono). Balonu rezerves rata vietā, slēpto uzpildi nevajag.
Nečakarēsimies un liksim otro paaudzi.
Ja kāds no topikā esošajiem meistariem vēlas uzņemties, PM, lūdzu.
Paldies!
vieglāk ir uzlikt 4paaudzi nekā mocīties ar maisītājaun atšāvēja meklēšanu
Sveces,vadi un vārstu atstarpes kā vajag un nekas tur nešauj.Pārbaudīts. |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Pie CSDD Lukoil maļina būs beigusies. Šodien, ja nemaldos, cena jau bija 0.395. Moš beidzot rindas samazināsies, jo citādi taksisti bija iecienījuši šo tanku. |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| citos lukoilos jau 0.399 |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
16 Oct 2013, 08:23:30 uudensputns rakstīja:
16 Oct 2013, 07:28:35 koijotss rakstīja:
15 Oct 2013, 19:54:53 Reinis_m rakstīja:
Kaut kad drīzumā vajadzēs sagāzēt Subaru Legacy, 1991. gads, 1,8L motors ar centrālo šprici (mono). Balonu rezerves rata vietā, slēpto uzpildi nevajag.
Nečakarēsimies un liksim otro paaudzi.
Ja kāds no topikā esošajiem meistariem vēlas uzņemties, PM, lūdzu.
Paldies!
vieglāk ir uzlikt 4paaudzi nekā mocīties ar maisītājaun atšāvēja meklēšanu
Sveces,vadi un vārstu atstarpes kā vajag un nekas tur nešauj.Pārbaudīts.
un nikuja nejiet un maisijums staigā kā vārti vējā. |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| PN! Man opelim jau 10K nobraukti ir ar otro paaudzi (tā ir ar to soļu motoru un mazo kompīti, kas lambdas rādījumu skatās) norullēti, iet labāk kā ar benzīnu, starpība patēriņā, protams, ir diezgan, bet vienalga viemēr 100% pilsētā esmu iekļāvies zem piečuka uz simtu, ārpus - ap 3,5Ls, turklāt pusi no gada startēju uz gāzi un viss ir super. Tas ir lētāk, nekā braukt ar traktoru, kas arī bija jāpierāda.
Tas ir vecs motors ar samērā arhaisku monošprici, jaunākam auto un ar pilno šprici noteikti ir jēga likt ceturto paaudzi, par to šaubu nav, taču tādai vecai lamatai (kāds teorētiski ir arī Subaru dzinējs) es tiešām neredzu jēgu investēt ceturtajā paaudzē, īpaši jau tāpēc, ka ar to auto es neesmu ieplānojis braukt vairāk kā gadus 2-3. |
Offline | |
|
|
GintsK | |
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
15 Oct 2013, 20:33:37 Icikinsh rakstīja:
Kungi, kāds ir mazākais tirgū pieejamais gāzes balons, kuru iespējams uzstādīt automašīnā ar micro bagažnieku un bez rezerves riteņa vietas?
Auto šāds
[IMG]http://www.aa.co.nz/assets/motoring/car-reviews...=1365124420[IMG]
Bagažnieks šāds
[IMG]http://www.my-lhd.co.uk/images/voitures/7012d-c...jimny-4.jpg[IMG]
Šāda versija neder
[IMG]http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_suzuki-jimny...7418132.jpg[IMG]
Man ir tieši attēlā redzamā problēma, kamdēļ negribas ar šo auto doties tālākās ekspotīcijās :/
Man ir bijušas domas par 2x~20L baloniem - vienu bagāžniekā, otru - kur tagad izpūtēja klusinātājs. Klusinātāju tad varētu pārvietot starpbāzē... Bet nu tur vajag baigo metālmākslinieku...
Otra doma bija - paslēpt rezerves riteņa vietā. Legāli laikam to nevar.
Droši vien beigās ziedošu to bagāžnieku. Kurā esmu pamanījies iegrūst mantas 3 dienām 3 cilvēkiem - nemaz tik mazs viņš nav - jo vairāk žēl. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| agri vai vēlu tie soļu motori atņirdzās. parasti agri))) par to patēriņa starpību jau vien ir vērts iespringt uz 4-to. arī to otro par taču velti neliks |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
16 Oct 2013, 22:54:52 PASSATizhi rakstīja:
agri vai vēlu tie soļu motori atņirdzās. parasti agri))) par to patēriņa starpību jau vien ir vērts iespringt uz 4-to. arī to otro par taču velti neliks
Protams. Bet tepat varam lasīt pietiekoši daudz problēmu arī ar ceturtajām paaudzēm. Nekas nav mūžīgs un vecam auto vienmēr pastāv iespēja, ka kaut kas nobruks.
Nu jā, un soļu motors iekš nagaz24.pl maksā zem 25€, gan jau Latvijā tikpat latos. Nav tā, ka baigā nauda.
Es nekādā gadījumā neesmu tikai par otro paaudzi un pret ceturto, vienkārši esmu sapratis, ka manā gadījumā (auto vecums + motors + stāvoklis + braukšanas paradumi + nobraukums) nav jēgas investēt ceturtajā.
Katram ir sava situācija un katram jāpieņems savs, konkrētājā situācijā izdevīgākais lēmums. |
Offline | |
|
krabiss_k | |
Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
| nu varbūt ir kāds meistars, kurš var uzlikt gāzi uz passat b3 universāļa 1.8mono?
bmw valcha piedāvājums skaidrs |
Offline | |
|