Online
Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0
Autors | Ziņojums |
Melvins | 18. Jul 2005, 14:50 |
#1021
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-07-18 13:51, Permalat rakstīja:
Lietoti radio ar CD būs deficīts!
kāpēc deficīts?...
ja parādās - tad cik tāds aptuveni varētu maksāt lietots?
ps: manam auto tieši tāds ir iemontēts no rūpnīcas - pilnīgā darba kārtībā.
ar laiku varētu nomainīt pret ko citu, bet par cik viss darbojas nevainojami, pagaidām ar to nesteidzos.
hmm... varbūt tam kolēgim tāds interesē?
varētu savu notirgot. | Offline | | |
AV | 18. Jul 2005, 14:52 |
#1022
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-07-18 14:50, Melvins rakstīja:
ps: manam auto tieši tāds ir iemontēts no rūpnīcas - pilnīgā darba kārtībā.
vai tad Tev ir e39? | Offline | | |
Melvins | 18. Jul 2005, 14:58 |
#1023
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-07-18 14:52, AV rakstīja:
vai tad Tev ir e39?
nē... man ir 97.g. beigu e36 .
bet kāda ir atšķirība? - viņiem taču ir jābūt elektroniski savietojamiem jebkuram BMW modelim.
pēc būtības tas BMW Business CD tas pats Blaupunkt ražojums lielākoties vien ir .
lūdzu Permalat’u mani palabot - ja kļūdos.
[ This message was edited by: Melvins on 2005-07-18 14:59 ] | Offline | | |
AV | 18. Jul 2005, 15:00 |
#1024
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-07-18 14:58, Melvins rakstīja:
bet kāda ir atšķirība? - viņiem taču ir jābūt elektroniski savietojamiem jebkuram modelim BMW modelim.
pēc būtības tas BMW Business CD tas pats Blaupunkt ražojums lielākoties vien ir .
Vispirms kautvai vizuali apskaties kada izskatas e39 magnetola..
Diezvai cilveki spitigi pirktu originalas bmw galvas, ja varetu auto ielikt jekburu din izmera aftermarket galvu | Offline | | |
DFS | 18. Jul 2005, 15:01 |
#1025
|
| Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| Cik zinu,tad e39 nāk oriģināli Phillips ražojumi,un cd arī,vai pat alpine | Offline | | |
AV | 18. Jul 2005, 15:04 |
#1026
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
| Kasetnieks man bija philips, tagad cd galva ir alpine. | Offline | | |
Melvins | 18. Jul 2005, 15:06 |
#1027
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-07-18 15:00, AV rakstīja:
Vispirms kautvai vizuali apskaties kada izskatas e39 magnetola..
Diezvai cilveki spitigi pirktu originalas bmw galvas, ja varetu auto ielikt jekburu din izmera aftermarket galvu
nu!... nezinu
man iekš auto ir oriģinālā BMW Business CD magnetola no rūpnīcas (nav vēl mainīta).
un kas Tavuprāt tad ir aftermarket? - kas ar to domāts?
Tu domā?, ka BMW ražo magnetolas? - muļķības...
BMW šos izstrādājumus pasūta vai nu pie Becker, vai pie Blaupunkt - vismaz kādreiz tā bija. tas ir tas pats Blaupunkt (vai Becker labākajā gadījumā), tikai uz priekšējā panelīša rakstīts ’BMW Business CD’.
labprāt arī dzirdētu permalat viedokli - varbūt patiešām es kļūdos? | Offline | | |
josi | 18. Jul 2005, 15:06 |
#1028
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3129
Braucu ar: Puf-puf
|
2005-07-18 13:26, Permalat rakstīja:
Savam izdarīju sekojošas lietas:
1. barošanas ķēdē (aiz diodes un R=33 Ohm) implantēju C=470mkF (esošais 10mkF nav nopietns risinājums, turlāt nepareizā vietā pielēgts), vēl derētu 0.1mkF bloķējošais;
2. atslēdzu AM pastiprinātāja izeju no summatora un sazemēju ieeju (atslēdzot no loga elementiem). Ir doma, ka stipru signālu gadījumā viss pastiprinātājs var ’rīties ciet’, jo barošana nav atdalīta, kā vaig.
3. FM daļas filtra frekvenci uz augstāku pārregulēju. ’uz aci’, tiesa..
Ok, paldies, ķeršos pie #1 un #2 īstenošanas.
| Offline | | |
|
Melvins | 18. Jul 2005, 15:09 |
#1029
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-07-18 15:04, AV rakstīja:
Kasetnieks man bija philips, tagad cd galva ir alpine.
ok!
whatewer... bet BMW audiosistēmas neražo, bet gan kādam pasūta . | Offline | | |
Permalat | 18. Jul 2005, 15:18 |
#1030
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-18 14:58, Melvins rakstīja:
2005-07-18 14:52, AV rakstīja:
vai tad Tev ir e39?
nē... man ir 97.g. beigu e36 .
bet kāda ir atšķirība? - viņiem taču ir jābūt elektroniski savietojamiem jebkuram BMW modelim.
pēc būtības tas BMW Business CD tas pats Blaupunkt ražojums lielākoties vien ir .
lūdzu Permalat’u mani palabot - ja kļūdos.
<font size=1>[ This message was edited by: Melvins on 2005-07-18 14:59 ]</font>
E39 ir sava, gan vizuāli, gan elektroniski atšķirīga galva. Vadās pa k-line. Respektīvi, pieslēdzot barošanu, bez akcepta no LCM pat iekšā neslēdzas! Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas jāakceptē ar GT1 datoru.
Pats BMW AG neražo tās galvas. Bet, tas ir spec pasūtījums, un dēļ integrētā seriālā interfeisa (k-line) nav pieslēdzams citur.
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-07-18 15:27 ] | Offline | | |
Permalat | 18. Jul 2005, 15:30 |
#1031
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-18 15:06, josi rakstīja:
2005-07-18 13:26, Permalat rakstīja:
Savam izdarīju sekojošas lietas:
1. barošanas ķēdē (aiz diodes un R=33 Ohm) implantēju C=470mkF (esošais 10mkF nav nopietns risinājums, turlāt nepareizā vietā pielēgts), vēl derētu 0.1mkF bloķējošais;
2. atslēdzu AM pastiprinātāja izeju no summatora un sazemēju ieeju (atslēdzot no loga elementiem). Ir doma, ka stipru signālu gadījumā viss pastiprinātājs var ’rīties ciet’, jo barošana nav atdalīta, kā vaig.
3. FM daļas filtra frekvenci uz augstāku pārregulēju. ’uz aci’, tiesa..
Ok, paldies, ķeršos pie #1 un #2 īstenošanas.
Ideālā variantā (pašam šobrīd nav laika) vajadzētu signāla vadā uzlikt simetrisko trafiņu. Lai var zemi atdalīt. Augstfrekvences ferrīta gredzentiņi ir gandrīz katrā sat spliterī, tikai jārauj ārā no korpusa, lai var zemi atdalīt. Tinumi 1:1.. | Offline | | |
AV | 18. Jul 2005, 15:38 |
#1032
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-07-18 15:18, Permalat rakstīja:
Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas jāakceptē ar GT1 datoru.
kad domats ar komplektacijas mainu - cd-changer pieslegsana?
galvu, kaa taadu, mainot nekas jaakcepte. | Offline | | |
Melvins | 18. Jul 2005, 15:40 |
#1033
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-07-18 15:18, Permalat rakstīja:
E39 ir sava, gan vizuāli, gan elektroniski atšķirīga galva. Vadās pa k-line. Respektīvi, pieslēdzot barošanu, bez akcepta no LCM pat iekšā neslēdzas! Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas jāakceptē ar GT1 datoru.
Pats BMW AG neražo tās galvas. Bet, tas ir spec pasūtījums, un dēļ integrētā seriālā interfeisa (k-line) nav pieslēdzams citur.
tad atvainojos... par sekojošām niansēm nebiju informēts .
mūžu dzīvo - mūžu mācies.
Permalat - pamatā kā ražojumi pēdējā laikā ir tie BMW audioizstrādājumi?
/kādreiz bija Becker (abiem maniem e30) un Blaupunkt (manam bijušajam e34)/. | Offline | | |
Permalat | 18. Jul 2005, 15:42 |
#1034
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-18 15:38, AV rakstīja:
2005-07-18 15:18, Permalat rakstīja:
Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas
kad domats ar komplektacijas mainu - cd-changer pieslegsana?
galvu, kaa taadu, mainot nekas jaakcepte.
Jā, ja komplektācijā nenorāda, ka būs čeindžers, tas (ne galva, ne čeindžers) pat iekšā neslēdzas. Un, ja maina galvas tipu (ar/bez changera vadības), var būt tas pats. | Offline | | |
AV | 18. Jul 2005, 15:43 |
#1035
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-07-18 15:09, Melvins rakstīja:
whatewer... bet BMW audiosistēmas neražo, bet gan kādam pasūta .
nu, bet logiski, kaac tam sakars ar so diskusiju? globali skatoties bmw (tapat kaa jebkursh cits auto razotajs) ir logistikas kantoris ar savu konstruktoru biroju, kurs komponentu razosanu uztic apaksuznemejiem
runa gaja par to, ka Tava e36 galva nekada veida neder e39 un par to var paliecinaties salidzinot kautvai vizuali | Offline | | |
Marex_FF6 | 18. Jul 2005, 15:56 |
#1036
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
2005-07-18 15:42, Permalat rakstīja:
Jā, ja komplektācijā nenorāda, ka būs čeindžers, tas (ne galva, ne čeindžers) pat iekšā neslēdzas. Un, ja maina galvas tipu (ar/bez changera vadības), var būt tas pats.
A ko nozīmē, ja komplektācijā nenorāda??? Tipa, ja grib pieslēgt changeri, tad tas obligāti jāakceptē kaut kā ar datoru??? | Offline | | |
|
Melvins | 18. Jul 2005, 15:58 |
#1037
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2005-07-18 15:43, AV rakstīja:
nu, bet logiski, kaac tam sakars ar so diskusiju? globali skatoties bmw (tapat kaa jebkursh cits auto razotajs) ir logistikas kantoris ar savu konstruktoru biroju, kurs komponentu razosanu uztic apaksuznemejiem
tieši tā!... pilnībā Tev piekrītu
ok! - tad varbūt man nezinītim kāds var īsumā apskaidrot?
kādas priekšrocības ir šai oriģinālajai BMW galvai atšķirībā no veikalā iegādāta Philips, Sony, Pioneer, Blaupunkt utt. izstrādājuma?
tas!!!, ka viņu nevar izmantot citos auto? - vai ir kāda spec-bonusu vadība, ērta, patīkama - kas man nebūtu pieejama uzinstalējot standart-magnetolu?
uzreiz saku - sooore par nezināšanu.
[ This message was edited by: Melvins on 2005-07-18 16:04 ] | Offline | | |
Permalat | 18. Jul 2005, 16:03 |
#1038
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-18 15:56, Marex_FF6 rakstīja:
2005-07-18 15:42, Permalat rakstīja:
Jā, ja komplektācijā nenorāda, ka būs čeindžers, tas (ne galva, ne čeindžers) pat iekšā neslēdzas. Un, ja maina galvas tipu (ar/bez changera vadības), var būt tas pats.
A ko nozīmē, ja komplektācijā nenorāda??? Tipa, ja grib pieslēgt changeri, tad tas obligāti jāakceptē kaut kā ar datoru???
Katram blokam auto ir piešķirta sava adrese (nosaukums). Tā kā iespējamo iekārtu ir ļoti daudz, tad master bloks (ir aizdomas, ka LCM) pēc aizdedzes ieslēgšanas ’apprasa’ tikai blokus, kas norādīti komplektacijas sarakstā. Šo sarakstu var tikai papildināt, dzēšana nav iespējama. Tādēļ, ja auto kādreiz ir bijis čeindžers, bet tad ’izravēts’, to redzēs.
Komunikācija starp iekartām notiek ar seriālā interfeisa palīdzību (tādu pat, kā RS 232 vai RS 485, datoriem).
| Offline | | |
AV | 18. Jul 2005, 16:03 |
#1039
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-07-18 15:58, Melvins rakstīja:
vai ir kāda spec-bonusu vadība, ērta, patīkama - kas man nebūtu pieejama uzinstalējot standart-magnetolu?
Prieksrocibu nav.. tikai ierobezojums no pasha auto puses - neizmantojot lauku tuninga metodes nav iespejams ielikt standarta magnetolu (hint 3#: apskaties kads izskatas e39 panelis ). | Offline | | |
Permalat | 18. Jul 2005, 16:05 |
#1040
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Oriģinālā galva ir projektēta tieši BMW. Tas nozīmē, ka tā komunicē ar citiem blokiem (telefons, navigācija, balss komandas, utt.), ir diagnosticējama ar diagnostikas aprīkojumu (jaunākajiem modeļiem - arī kodeku upgrade, utt.), pareizi salāgota ar perifēriju (antenas u.c. pastiprinātājiem).. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|