Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Melvins
18. Jul 2005, 14:50 #1021

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-18 13:51, Permalat rakstīja:
Lietoti radio ar CD būs deficīts!


kāpēc deficīts?...
ja parādās - tad cik tāds aptuveni varētu maksāt lietots?

ps: manam auto tieši tāds ir iemontēts no rūpnīcas - pilnīgā darba kārtībā.
ar laiku varētu nomainīt pret ko citu, bet par cik viss darbojas nevainojami, pagaidām ar to nesteidzos.
hmm... varbūt tam kolēgim tāds interesē?
varētu savu notirgot.
Offline
AV
18. Jul 2005, 14:52 #1022

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


2005-07-18 14:50, Melvins rakstīja:

ps: manam auto tieši tāds ir iemontēts no rūpnīcas - pilnīgā darba kārtībā.

vai tad Tev ir e39?
Offline
Melvins
18. Jul 2005, 14:58 #1023

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-18 14:52, AV rakstīja:
vai tad Tev ir e39?


nē... man ir 97.g. beigu e36 .

bet kāda ir atšķirība? - viņiem taču ir jābūt elektroniski savietojamiem jebkuram BMW modelim.
pēc būtības tas BMW Business CD tas pats Blaupunkt ražojums lielākoties vien ir .

lūdzu Permalat’u mani palabot - ja kļūdos.

[ This message was edited by: Melvins on 2005-07-18 14:59 ]
Offline
AV
18. Jul 2005, 15:00 #1024

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


2005-07-18 14:58, Melvins rakstīja:
bet kāda ir atšķirība? - viņiem taču ir jābūt elektroniski savietojamiem jebkuram modelim BMW modelim.
pēc būtības tas BMW Business CD tas pats Blaupunkt ražojums lielākoties vien ir .

Vispirms kautvai vizuali apskaties kada izskatas e39 magnetola..
Diezvai cilveki spitigi pirktu originalas bmw galvas, ja varetu auto ielikt jekburu din izmera aftermarket galvu
Offline
DFS
18. Jul 2005, 15:01 #1025

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

Cik zinu,tad e39 nāk oriģināli Phillips ražojumi,un cd arī,vai pat alpine
Offline
AV
18. Jul 2005, 15:04 #1026

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500

Kasetnieks man bija philips, tagad cd galva ir alpine.
Offline
Melvins
18. Jul 2005, 15:06 #1027

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-18 15:00, AV rakstīja:
Vispirms kautvai vizuali apskaties kada izskatas e39 magnetola..
Diezvai cilveki spitigi pirktu originalas bmw galvas, ja varetu auto ielikt jekburu din izmera aftermarket galvu


nu!... nezinu
man iekš auto ir oriģinālā BMW Business CD magnetola no rūpnīcas (nav vēl mainīta).

un kas Tavuprāt tad ir aftermarket? - kas ar to domāts?
Tu domā?, ka BMW ražo magnetolas? - muļķības...
BMW šos izstrādājumus pasūta vai nu pie Becker, vai pie Blaupunkt - vismaz kādreiz tā bija. tas ir tas pats Blaupunkt (vai Becker labākajā gadījumā), tikai uz priekšējā panelīša rakstīts ’BMW Business CD’.

labprāt arī dzirdētu permalat viedokli - varbūt patiešām es kļūdos?
Offline
josi
18. Jul 2005, 15:06 #1028

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3129

Braucu ar: Puf-puf


2005-07-18 13:26, Permalat rakstīja:
Savam izdarīju sekojošas lietas:
1. barošanas ķēdē (aiz diodes un R=33 Ohm) implantēju C=470mkF (esošais 10mkF nav nopietns risinājums, turlāt nepareizā vietā pielēgts), vēl derētu 0.1mkF bloķējošais;
2. atslēdzu AM pastiprinātāja izeju no summatora un sazemēju ieeju (atslēdzot no loga elementiem). Ir doma, ka stipru signālu gadījumā viss pastiprinātājs var ’rīties ciet’, jo barošana nav atdalīta, kā vaig.
3. FM daļas filtra frekvenci uz augstāku pārregulēju. ’uz aci’, tiesa..

Ok, paldies, ķeršos pie #1 un #2 īstenošanas.
Offline
Melvins
18. Jul 2005, 15:09 #1029

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-18 15:04, AV rakstīja:
Kasetnieks man bija philips, tagad cd galva ir alpine.


ok!
whatewer... bet BMW audiosistēmas neražo, bet gan kādam pasūta .
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 15:18 #1030

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 14:58, Melvins rakstīja:

2005-07-18 14:52, AV rakstīja:
vai tad Tev ir e39?


nē... man ir 97.g. beigu e36 .

bet kāda ir atšķirība? - viņiem taču ir jābūt elektroniski savietojamiem jebkuram BMW modelim.
pēc būtības tas BMW Business CD tas pats Blaupunkt ražojums lielākoties vien ir .

lūdzu Permalat’u mani palabot - ja kļūdos.



<font size=1>[ This message was edited by: Melvins on 2005-07-18 14:59 ]</font>

E39 ir sava, gan vizuāli, gan elektroniski atšķirīga galva. Vadās pa k-line. Respektīvi, pieslēdzot barošanu, bez akcepta no LCM pat iekšā neslēdzas! Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas jāakceptē ar GT1 datoru.
Pats BMW AG neražo tās galvas. Bet, tas ir spec pasūtījums, un dēļ integrētā seriālā interfeisa (k-line) nav pieslēdzams citur.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-07-18 15:27 ]
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 15:30 #1031

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 15:06, josi rakstīja:

2005-07-18 13:26, Permalat rakstīja:
Savam izdarīju sekojošas lietas:
1. barošanas ķēdē (aiz diodes un R=33 Ohm) implantēju C=470mkF (esošais 10mkF nav nopietns risinājums, turlāt nepareizā vietā pielēgts), vēl derētu 0.1mkF bloķējošais;
2. atslēdzu AM pastiprinātāja izeju no summatora un sazemēju ieeju (atslēdzot no loga elementiem). Ir doma, ka stipru signālu gadījumā viss pastiprinātājs var ’rīties ciet’, jo barošana nav atdalīta, kā vaig.
3. FM daļas filtra frekvenci uz augstāku pārregulēju. ’uz aci’, tiesa..

Ok, paldies, ķeršos pie #1 un #2 īstenošanas.


Ideālā variantā (pašam šobrīd nav laika) vajadzētu signāla vadā uzlikt simetrisko trafiņu. Lai var zemi atdalīt. Augstfrekvences ferrīta gredzentiņi ir gandrīz katrā sat spliterī, tikai jārauj ārā no korpusa, lai var zemi atdalīt. Tinumi 1:1..
Offline
AV
18. Jul 2005, 15:38 #1032

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


2005-07-18 15:18, Permalat rakstīja:
Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas jāakceptē ar GT1 datoru.

kad domats ar komplektacijas mainu - cd-changer pieslegsana?
galvu, kaa taadu, mainot nekas jaakcepte.
Offline
Melvins
18. Jul 2005, 15:40 #1033

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-18 15:18, Permalat rakstīja:
E39 ir sava, gan vizuāli, gan elektroniski atšķirīga galva. Vadās pa k-line. Respektīvi, pieslēdzot barošanu, bez akcepta no LCM pat iekšā neslēdzas! Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas jāakceptē ar GT1 datoru.
Pats BMW AG neražo tās galvas. Bet, tas ir spec pasūtījums, un dēļ integrētā seriālā interfeisa (k-line) nav pieslēdzams citur.


tad atvainojos... par sekojošām niansēm nebiju informēts .
mūžu dzīvo - mūžu mācies.

Permalat - pamatā kā ražojumi pēdējā laikā ir tie BMW audioizstrādājumi?
/kādreiz bija Becker (abiem maniem e30) un Blaupunkt (manam bijušajam e34)/.
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 15:42 #1034

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 15:38, AV rakstīja:

2005-07-18 15:18, Permalat rakstīja:
Katras audiosistēmas komplektācijas maiņas
kad domats ar komplektacijas mainu - cd-changer pieslegsana?
galvu, kaa taadu, mainot nekas jaakcepte.

Jā, ja komplektācijā nenorāda, ka būs čeindžers, tas (ne galva, ne čeindžers) pat iekšā neslēdzas. Un, ja maina galvas tipu (ar/bez changera vadības), var būt tas pats.
Offline
AV
18. Jul 2005, 15:43 #1035

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


2005-07-18 15:09, Melvins rakstīja:
whatewer... bet BMW audiosistēmas neražo, bet gan kādam pasūta .

nu, bet logiski, kaac tam sakars ar so diskusiju? globali skatoties bmw (tapat kaa jebkursh cits auto razotajs) ir logistikas kantoris ar savu konstruktoru biroju, kurs komponentu razosanu uztic apaksuznemejiem

runa gaja par to, ka Tava e36 galva nekada veida neder e39 un par to var paliecinaties salidzinot kautvai vizuali
Offline
Marex_FF6
18. Jul 2005, 15:56 #1036

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


2005-07-18 15:42, Permalat rakstīja:
Jā, ja komplektācijā nenorāda, ka būs čeindžers, tas (ne galva, ne čeindžers) pat iekšā neslēdzas. Un, ja maina galvas tipu (ar/bez changera vadības), var būt tas pats.


A ko nozīmē, ja komplektācijā nenorāda??? Tipa, ja grib pieslēgt changeri, tad tas obligāti jāakceptē kaut kā ar datoru???
Offline
Melvins
18. Jul 2005, 15:58 #1037

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-18 15:43, AV rakstīja:
nu, bet logiski, kaac tam sakars ar so diskusiju? globali skatoties bmw (tapat kaa jebkursh cits auto razotajs) ir logistikas kantoris ar savu konstruktoru biroju, kurs komponentu razosanu uztic apaksuznemejiem


tieši tā!... pilnībā Tev piekrītu

ok! - tad varbūt man nezinītim kāds var īsumā apskaidrot?
kādas priekšrocības ir šai oriģinālajai BMW galvai atšķirībā no veikalā iegādāta Philips, Sony, Pioneer, Blaupunkt utt. izstrādājuma?
tas!!!, ka viņu nevar izmantot citos auto? - vai ir kāda spec-bonusu vadība, ērta, patīkama - kas man nebūtu pieejama uzinstalējot standart-magnetolu?

uzreiz saku - sooore par nezināšanu.

[ This message was edited by: Melvins on 2005-07-18 16:04 ]
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 16:03 #1038

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 15:56, Marex_FF6 rakstīja:

2005-07-18 15:42, Permalat rakstīja:
Jā, ja komplektācijā nenorāda, ka būs čeindžers, tas (ne galva, ne čeindžers) pat iekšā neslēdzas. Un, ja maina galvas tipu (ar/bez changera vadības), var būt tas pats.

A ko nozīmē, ja komplektācijā nenorāda??? Tipa, ja grib pieslēgt changeri, tad tas obligāti jāakceptē kaut kā ar datoru???

Katram blokam auto ir piešķirta sava adrese (nosaukums). Tā kā iespējamo iekārtu ir ļoti daudz, tad master bloks (ir aizdomas, ka LCM) pēc aizdedzes ieslēgšanas ’apprasa’ tikai blokus, kas norādīti komplektacijas sarakstā. Šo sarakstu var tikai papildināt, dzēšana nav iespējama. Tādēļ, ja auto kādreiz ir bijis čeindžers, bet tad ’izravēts’, to redzēs.
Komunikācija starp iekartām notiek ar seriālā interfeisa palīdzību (tādu pat, kā RS 232 vai RS 485, datoriem).

Offline
AV
18. Jul 2005, 16:03 #1039

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


2005-07-18 15:58, Melvins rakstīja:
vai ir kāda spec-bonusu vadība, ērta, patīkama - kas man nebūtu pieejama uzinstalējot standart-magnetolu?

Prieksrocibu nav.. tikai ierobezojums no pasha auto puses - neizmantojot lauku tuninga metodes nav iespejams ielikt standarta magnetolu (hint 3#: apskaties kads izskatas e39 panelis ).
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 16:05 #1040

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Oriģinālā galva ir projektēta tieši BMW. Tas nozīmē, ka tā komunicē ar citiem blokiem (telefons, navigācija, balss komandas, utt.), ir diagnosticējama ar diagnostikas aprīkojumu (jaunākajiem modeļiem - arī kodeku upgrade, utt.), pareizi salāgota ar perifēriju (antenas u.c. pastiprinātājiem)..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo