Online

Pašreiz BMWPower skatās 48 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
Šodien, 13:31 #1021

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7265

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


22 Feb 2025, 13:00:41 @smilee45 rakstīja:

21 Feb 2025, 19:04:59 @ezis_ rakstīja:

20 Feb 2025, 19:33:51 @peecise28 rakstīja:

29 Jan 2025, 17:51:27 @Indo rakstīja:

29 Jan 2025, 15:58:13 @Ksneps rakstīja:
Vai arī nopērkot auto no Vācijas DPF ņem nost, liec mājās plauktiņā un sargā kā lielāko dārgumu. Reizi gadā uzliec un noņem.


+ lai nebūtu jāčakarējās katru gadu - palildus loks prieks DPF un divi "aktivizēšanas" krāni.


man 2011. sprinterim ir strādājošs DPF, ņemt nost un glabāt plauktā vai ņemt nost un pārdot? braukt ar tādu dārgumu būtu izšķērdība
Nebūs tik vienkārši Ja redzēs ka fiziski nav dpf tad 2 un brauc mājās , man uz 10 gada kastes kārtīgi ar lukturīti izpetīja dpf bunduli vai tur kāds gena/vasja nav ko ar fleksi darbojies un metinājis laikam bija parsteigti ka tik vecai misenai vēl var būt dpf vietā
Un ja arī būtu metināts? Ļoti interesanti ko viņš-darbinieks gribētu pierādīt. Vācijā ļoti aktīvi tiek piedāvāts apmainīt orģinālajam dpf filtram saturu, ja tas bojāts. Tomēr lētāk - 800eur~~ bmw 3 sērijai. Kā te otģinālais 2.5k eur.

Domāju šogad būs šitāds risinājums tepat pieejams. Vienīgi vajadzēs dažus upurus izmēģinājumiem vai viss strādā kā domāju

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
smilee45
Šodien, 15:41 #1022

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1034

Braucu ar:

Vācijā kur atrodos aktīvi to piekopj un strādā. motortalks de , ja interesē var sīkāk palasīt. Šiem arī limits 250k nevis milijons. Un saiet šādi samainot tikai filtra iekšu.
Bet kā biedri ir minējuši, tā ir cīņa ar sekām, ne cēloni. Bet novēršot cēloni, tas ir risinājums.
Ja būs servisi, kas ko tādu piedāvās, pieprasījums būs ļoti liels. RSAWorkshop, lai Jums izdodas ko tādu piedāvāt.
-------
Galvenais iemesls, kapēc maina filtra elementu, nevis pa to pašu naudu pērk kreisā ražojuma jaunu DPF. Jo kreisais jaunais dpf nespēj iekļauties 250k robežās. Tos galvenais nepirkt un nelikt, jo ticu, ka Latvijà arī robeža tiks samazināta uz 250k, kā Beļģija un Holande izdarija.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 22 Feb 2025, 15:48:22 ]

Offline
kexxx
Šodien, 16:19 #1023

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12664

Braucu ar:

a no kurienes nāk tas maināmais elements?
Offline
Locis
Šodien, 16:22 #1024

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11304

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Un viņš jau arī visiem modeļiem nav identiskas formas,izmēra?

[ Šo ziņu laboja Locis, 22 Feb 2025, 16:22:55 ]

Offline
RSAWorkshop
Šodien, 16:28 #1025

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7265

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nav, bet viss būs ok, būs visi izmēri, būs speciālās izolācijas, visticamāk būs arī gatavi plug&play rinājumi, lai nekas nav jāmetina

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Celtnieks7
Šodien, 22:38 #1026

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 200

Braucu ar:

Nav tā, ka pašas DPF iekšas tieši sastāda augsto cenu (tur tak cēlmetāli iekšā) nevis pats bundulis?
Offline
Gmb
Šodien, 22:52 #1027

Kopš: 11. Jul 2016

Ziņojumi: 143

Braucu ar: ķerru pa dobi

Kā vispār ir ar DPF mazgāšanu, ja tas iepriekš nav darīts? Tam vispār ir jēga kaut uz gadu vai vienkārši meklēt jaunu DPF?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo