Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
17. Apr 2019, 11:56 #1021

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ja vēl pusgadu tāpat dzīvosi kā ir, tad var sākt ar minimālo cerību komplektu, jauna eļļa un filtri, pēc iespējas vairāk dabūjot ārā veco un braukt tālāk.
Uz neBMW tomātiem ir gadījies, ka visas problēmas pazūd un iet gadiem tālāk.
Offline
Oo_jaa_rs
17. Apr 2019, 11:59 #1022

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 601

Braucu ar: Subaru

Viņam vajag 1/2 gadu lai sakrātu 1500,- kārbas remontam un tad varētu 2-us gadus braukt. Kas tur ko nesaprast.

[ Šo ziņu laboja Oo_jaa_rs, 17 Apr 2019, 11:59:30 ]

Offline
abyss
17. Apr 2019, 12:37 #1023

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Pa to laiku, kamēr sakrās kārbī, jau būs vēl pārīts problēmu parādijušas. Noteikti, ne tik dārgas, bet ar e60 nav veselīgi dzīvot un krāt remontam 1/2 gadu.

Skarbā realitāte ir tāda, ka var nopirkt, pa 5k, bet īpaši pirmajā gadā jābut liekam kādam 1k vai 2k, ko ieguldīt.
Offline
Ruudis
17. Apr 2019, 12:40 #1024

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: Pienpak

Visiem nav mājās zeķē lieki 2k nobāzti. Cik ir, tik ir tās naudas. Verneram moš vajadzētu apsvērt domu par kādu augļotāju, kamēr pavisam kapi nav iestājušies
Offline
Angelz
17. Apr 2019, 12:42 #1025

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Apr 2019, 10:34:46 @vernersb rakstīja:
Pienākuši kapi arī manai kārbai. Pēc svētkiem braucu uz kārbas diagnostiku. Bet nu pirms tam gribētos uztaisīt interneta diagnostiku. Izpaužas tā, ka kārba strādā teicami, kad motors nav uzsilis, kad ir 90 grādi un mazliet virs sāk ilgāk vilkt apgriezienus līdz pārslēdzās un kad pārslēdzās, tad ar grūdienu. Bija mazliet eļļa pazudusi, noplūde likvidēta un attiecīgi zudušais pieliets klāt ~200ml. Eļļa pati ir arī jāmaina jo nav īpaši dzidra. Cik saprotu, ka kad uzkarst, tad eļļa paliek šķidrāka. Ar ko varētu rēķināties? Kapitalku es ne ātrāk kā pēc 1/2 gada verētu atļauties uztaisīt, līdz tam kkā vajadzētu izvilkt. Kļūdu kārbai arī nav.


BTW, Cik saprotu dīzelis, ar vai bez DPF?

Bez sarkasma, jautāju tāpēc ka atm reģenerācijas procesā strādā pavisam savādāk kā parasti.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 17 Apr 2019, 12:45:02 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
vernersb
17. Apr 2019, 12:57 #1026

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

DPFs iekšā. 3.0ģīzelsi. Bija pirm laika kļūda par dfpu, tad aizbraucu līdz tukumam un atpaklaj 80% maršruta ieliekot manuālajā un ar 2.8-3.2k apgriezieni. Izsmirdēja viss, tad noņēma kļūdu un jau vairāk kā mēnesi viss ok. Kļūda nelec
Offline
vernersb
17. Apr 2019, 13:00 #1027

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


17 Apr 2019, 12:37:14 @abyss rakstīja:
Pa to laiku, kamēr sakrās kārbī, jau būs vēl pārīts problēmu parādijušas. Noteikti, ne tik dārgas, bet ar e60 nav veselīgi dzīvot un krāt remontam 1/2 gadu.

Skarbā realitāte ir tāda, ka var nopirkt, pa 5k, bet īpaši pirmajā gadā jābut liekam kādam 1k vai 2k, ko ieguldīt.

realitaate ir VEEL skarbaaka! Nopirkt pa 9k un VEEl ieguldiit
Offline
vadjiksBMW
17. Apr 2019, 13:09 #1028

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


17 Apr 2019, 13:00:31 @vernersb rakstīja:

17 Apr 2019, 12:37:14 @abyss rakstīja:
Pa to laiku, kamēr sakrās kārbī, jau būs vēl pārīts problēmu parādijušas. Noteikti, ne tik dārgas, bet ar e60 nav veselīgi dzīvot un krāt remontam 1/2 gadu.

Skarbā realitāte ir tāda, ka var nopirkt, pa 5k, bet īpaši pirmajā gadā jābut liekam kādam 1k vai 2k, ko ieguldīt.

realitaate ir VEEL skarbaaka! Nopirkt pa 9k un VEEl ieguldiit


Realitāte ir tāda, ka pērkot drotu droši 50% no tā vērtības vēl vari skaitīt remontam, ja paredzamais eksplutācijas laiks ir 1-2gadi un vairāk, ja drots ir lētāks par 2k tad mierīgi arī vēl tikpat var jau gatavot, iedoma, ka pērkot dārgāku dzelzi nebūs jātērējas remontā ir principā idiotiski.
Offline
vernersb
17. Apr 2019, 13:15 #1029

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


17 Apr 2019, 13:09:34 @vadjiksBMW rakstīja:

17 Apr 2019, 13:00:31 @vernersb rakstīja:

17 Apr 2019, 12:37:14 @abyss rakstīja:
Pa to laiku, kamēr sakrās kārbī, jau būs vēl pārīts problēmu parādijušas. Noteikti, ne tik dārgas, bet ar e60 nav veselīgi dzīvot un krāt remontam 1/2 gadu.

Skarbā realitāte ir tāda, ka var nopirkt, pa 5k, bet īpaši pirmajā gadā jābut liekam kādam 1k vai 2k, ko ieguldīt.

realitaate ir VEEL skarbaaka! Nopirkt pa 9k un VEEl ieguldiit


Realitāte ir tāda, ka pērkot drotu droši 50% no tā vērtības vēl vari skaitīt remontam, ja paredzamais eksplutācijas laiks ir 1-2gadi un vairāk, ja drots ir lētāks par 2k tad mierīgi arī vēl tikpat var jau gatavot, iedoma, ka pērkot dārgāku dzelzi nebūs jātērējas remontā ir principā idiotiski.

es jau ar e39 izgaaju tam visam cauri! 4k nopirku, 4 gadu laikaa virs 8k ieliku WIN!

Bet saistiibaa par esosho e61, ex saimnieks jau teica, ka ja nepaardotu, tad naakoshais ko remonteejis buutu, ir kaarba. Taa kaa zinaaju uz ko parakstos. Vnk mazliet nelaikaa tas notika, kad ir palieli citi izdevumi veseliibai un taa....

[ Šo ziņu laboja vernersb, 17 Apr 2019, 13:18:04 ]

Offline
abyss
17. Apr 2019, 13:15 #1030

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Taisni domāju vai rakstit, ka pa 8 vai 9k nenozīmē, ka būs jaiegulda mazāk .

Vienkārši pa to naudu ir nopirkts jaunāks gads, vairāk fīčām un smukāki diski.

Neesi domājis pārsēsties atpakaļ uz e39 benzīnu ar manuāli?

Lai gan e60 arī būtu baudāms ar benzīnu un manuāli

[ Šo ziņu laboja abyss, 17 Apr 2019, 13:16:13 ]

Offline
vernersb
17. Apr 2019, 13:19 #1031

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


17 Apr 2019, 13:15:21 @abyss rakstīja:
Taisni domāju vai rakstit, ka pa 8 vai 9k nenozīmē, ka būs jaiegulda mazāk .

Vienkārši pa to naudu ir nopirkts jaunāks gads, vairāk fīčām un smukāki diski.

Neesi domājis pārsēsties atpakaļ uz e39 benzīnu ar manuāli?

Lai gan e60 arī būtu baudāms ar benzīnu un manuāli

NEEE!!! ej dirst ar savu e39 apriebaas i tas topiks i whatsapp chats i pats auto
Offline
Angelz
17. Apr 2019, 13:27 #1032

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Apr 2019, 12:57:00 @vernersb rakstīja:
DPFs iekšā. 3.0ģīzelsi. Bija pirm laika kļūda par dfpu, tad aizbraucu līdz tukumam un atpaklaj 80% maršruta ieliekot manuālajā un ar 2.8-3.2k apgriezieni. Izsmirdēja viss, tad noņēma kļūdu un jau vairāk kā mēnesi viss ok. Kļūda nelec


Dot ručkā nebūtu pareizais scenārijs ar aizsērējušu DPF. Vajag ieslēgt smadzeni un apskatīties kopējo DPF ainu a/m.

Es ieteiktu veikt diagnostiku, un pārbaudīt vai tiešām atm ir pie vainas jo ļoti liela varbūtība kad tavā gadījumā ir prbl ar DPF. Jo atm pie reģenerācijas procesu brīdī strādā daudz robustāk/asi/nelieli grūdieni.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Ruudis
17. Apr 2019, 13:30 #1033

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: Pienpak


17 Apr 2019, 13:27:48 @Angelz rakstīja:

17 Apr 2019, 12:57:00 @vernersb rakstīja:
DPFs iekšā. 3.0ģīzelsi. Bija pirm laika kļūda par dfpu, tad aizbraucu līdz tukumam un atpaklaj 80% maršruta ieliekot manuālajā un ar 2.8-3.2k apgriezieni. Izsmirdēja viss, tad noņēma kļūdu un jau vairāk kā mēnesi viss ok. Kļūda nelec


Dot ručkā nebūtu pareizais scenārijs ar aizsērējušu DPF. Vajag ieslēgt smadzeni un apskatīties kopējo DPF ainu a/m.

Es ieteiktu veikt diagnostiku, un pārbaudīt vai tiešām atm ir pie vainas jo ļoti liela varbūtība kad tavā gadījumā ir prbl ar DPF. Jo atm pie reģenerācijas procesu brīdī strādā daudz robustāk/asi/nelieli grūdieni.

True story. Es arī naktī sliktāk gulēju, lidz pateici, ka DPFs taisa reģenerāciju
Offline
vernersb
17. Apr 2019, 13:38 #1034

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


17 Apr 2019, 13:27:48 @Angelz rakstīja:

17 Apr 2019, 12:57:00 @vernersb rakstīja:
DPFs iekšā. 3.0ģīzelsi. Bija pirm laika kļūda par dfpu, tad aizbraucu līdz tukumam un atpaklaj 80% maršruta ieliekot manuālajā un ar 2.8-3.2k apgriezieni. Izsmirdēja viss, tad noņēma kļūdu un jau vairāk kā mēnesi viss ok. Kļūda nelec


Dot ručkā nebūtu pareizais scenārijs ar aizsērējušu DPF. Vajag ieslēgt smadzeni un apskatīties kopējo DPF ainu a/m.

Es ieteiktu veikt diagnostiku, un pārbaudīt vai tiešām atm ir pie vainas jo ļoti liela varbūtība kad tavā gadījumā ir prbl ar DPF. Jo atm pie reģenerācijas procesu brīdī strādā daudz robustāk/asi/nelieli grūdieni.


Ir tāds rādījums, kā pretspiediens dpf?
Offline
Angelz
17. Apr 2019, 13:40 #1035

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Apr 2019, 13:30:58 @Ruudis rakstīja:

True story. Es arī naktī sliktāk gulēju, lidz pateici, ka DPFs taisa reģenerāciju


Tavs keiss ir tiešs tam pierādījums.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
17. Apr 2019, 13:41 #1036

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Apr 2019, 13:38:55 @vernersb rakstīja:

17 Apr 2019, 13:27:48 @Angelz rakstīja:

17 Apr 2019, 12:57:00 @vernersb rakstīja:
DPFs iekšā. 3.0ģīzelsi. Bija pirm laika kļūda par dfpu, tad aizbraucu līdz tukumam un atpaklaj 80% maršruta ieliekot manuālajā un ar 2.8-3.2k apgriezieni. Izsmirdēja viss, tad noņēma kļūdu un jau vairāk kā mēnesi viss ok. Kļūda nelec


Dot ručkā nebūtu pareizais scenārijs ar aizsērējušu DPF. Vajag ieslēgt smadzeni un apskatīties kopējo DPF ainu a/m.

Es ieteiktu veikt diagnostiku, un pārbaudīt vai tiešām atm ir pie vainas jo ļoti liela varbūtība kad tavā gadījumā ir prbl ar DPF. Jo atm pie reģenerācijas procesu brīdī strādā daudz robustāk/asi/nelieli grūdieni.


Ir tāds rādījums, kā pretspiediens dpf?


Un? Bez pretspiediena ir vēl daudz rādījumu.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
vernersb
17. Apr 2019, 13:43 #1037

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

zinu tikai to, ka pretspiediens ir ok! Arii tad, kad leca kljuuda!
Lab dziishu peec sveetkiem pie kaarbiniekiem, lai cheko.
Offline
Angelz
17. Apr 2019, 13:47 #1038

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Apr 2019, 13:43:58 @vernersb rakstīja:
zinu tikai to, ka pretspiediens ir ok! Arii tad, kad leca kljuuda!
Lab dziishu peec sveetkiem pie kaarbiniekiem, lai cheko.


Vadīties tikai pēc pretspiediena, un pieļauju ka vairums to skatās tikai idlē, ir muļķīgi bet nu ok, mainam visu mainīšanas pēc, man ta pofig!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
CP17
17. Apr 2019, 13:49 #1039

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


17 Apr 2019, 13:40:32 @Angelz rakstīja:

17 Apr 2019, 13:30:58 @Ruudis rakstīja:

True story. Es arī naktī sliktāk gulēju, lidz pateici, ka DPFs taisa reģenerāciju


Tavs keiss ir tiešs tam pierādījums.

man ar tā bija, kamēr neamputēja to dpf

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Angelz
17. Apr 2019, 14:00 #1040

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Amputēt arī nav tēma, ja viss jau nav pavisam slikti tad ir glābjams pasākums.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo