Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Prieks, šeit var dalīties priekos IV

AutorsZiņojums
Output
08. Aug 2024, 13:34 #1021

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20

PRO galvenā problēma, ka mazās smadzenītes saprot tikai to kas ir degungalā nevis lielāku bildi.

Viņiem sķiet, ka ja aizklapē ielu priekš auto un pārverš par gājēju/velo ielu, tad visas tas mašīnas maģiski pazūd, nevis taisa vēl lielāku sastrēgumu citu.

Uztaisītu normālu apvedceļu un nebūtu cilvēkiem no Ādažiem uz lidostu jābrauc caur centru.
Pie reizes tādām ielām, ka Lubānas, Krasta, Lielirbes, utt. novākt gājāeju pārejas un kreisos pagriezienus un uzlikt 70-90 kmh. Lai ir normālas maģistrālas artērijas. Pēc tam jau nobraucot nost, pēdējos 1-2km nobraukt ar 30km/h vai aiziet kājām nav problēma

Vispirms alternatīvu un tad ierobežošanu. Nevis otrādi.

Sanāca vairāk pa centru padzīvoties un pastaigāt kājām. Rīga ir sadirsta visiem. Ne ar mašīnu normāli, ne kājām. Velo nemeģināju.
Offline
Lala
08. Aug 2024, 13:48 #1022

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 13:34:01 @Output rakstīja:
PRO galvenā problēma, ka mazās smadzenītes saprot tikai to kas ir degungalā nevis lielāku bildi.

Viņiem sķiet, ka ja aizklapē ielu priekš auto un pārverš par gājēju/velo ielu, tad visas tas mašīnas maģiski pazūd, nevis taisa vēl lielāku sastrēgumu citu.

Uztaisītu normālu apvedceļu un nebūtu cilvēkiem no Ādažiem uz lidostu jābrauc caur centru.
Pie reizes tādām ielām, ka Lubānas, Krasta, Lielirbes, utt. novākt gājāeju pārejas un kreisos pagriezienus un uzlikt 70-90 kmh. Lai ir normālas maģistrālas artērijas. Pēc tam jau nobraucot nost, pēdējos 1-2km nobraukt ar 30km/h vai aiziet kājām nav problēma

Vispirms alternatīvu un tad ierobežošanu. Nevis otrādi.

Sanāca vairāk pa centru padzīvoties un pastaigāt kājām. Rīga ir sadirsta visiem. Ne ar mašīnu normāli, ne kājām. Velo nemeģināju.


Ne jau tie, kas brauc uz lidostu, un ne jau smagie auto, rada sastrēgumus.
Bet pierīgas pļavu dzīves pavēlnieki. Apvedceļš viņiem neko nedos.

Rekur bilde kur redzami iztērēti vairāki miljardi, bet satiksme joprojām tirsā.

To sauc par izraisīto pieprasījumu.

Offline
Output
08. Aug 2024, 14:23 #1023

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20

Es arī dzīvoju pieRīgas "pļavā" aiz Ulbrokas un diezgan regulāri vajag pārdaugavu.
Vai nebūtu labāk, ja es brauktu pa apvedceļu nevis apdraudētu velobraucējus centrā?
Vai vismaz kā Varšavā, izbrauktu cauri pa norobežotu maģistrāli un neviens velobraucējs mani pat nepamanītu.

[ Šo ziņu laboja Output, 08 Aug 2024, 14:24:07 ]

Offline
Lala
08. Aug 2024, 14:40 #1024

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.
Offline
treshaa_josla
08. Aug 2024, 15:43 #1025

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 443

Braucu ar:


08 Aug 2024, 13:48:34 @Lala rakstīja:


To sauc par izraisīto pieprasījumu.



Manā skatijumā "izraisītais pieprasijums" ir, kad cilvēki sadzenās pūļos, sāk dzīvot viens otrams virs galvas betona kastēs. Un tad spiesti sākt risināt problēmas, kurām nemaz nevajadzētu būt.

Kāds man var paskaidrot, priekš kam Latvijā vajag māju ar vairāk par 3 stāviem ? Vietas nav ?


~~~~~~~~~~~~

P.S.
LVC pateica, ka kamēr nesazīmēšu stāvlaukumu, māju nepieņems expluatācijā.
Tā kā man tā būve ir Mārupes burkānu laukā, kur vietas gana, savilku vietas 3,5 metrus platas
:kautkāpiedirsasrygasproblēmas: :mārupe:
Offline
Output
08. Aug 2024, 15:55 #1026

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.


Ā nu ta jau uzrokam visus ceļus un pārtaisam par negrēderētām vienjoslas grantenēm un visas satiksmes un sastrēgumu problēmas būs ātrisinātas.

Izklausās pēc tipiska PRO risinājuma
Offline
Lala
08. Aug 2024, 18:16 #1027

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 15:43:27 @treshaa_josla rakstīja:

08 Aug 2024, 13:48:34 @Lala rakstīja:


To sauc par izraisīto pieprasījumu.



Manā skatijumā "izraisītais pieprasijums" ir, kad cilvēki sadzenās pūļos, sāk dzīvot viens otrams virs galvas betona kastēs. Un tad spiesti sākt risināt problēmas, kurām nemaz nevajadzētu būt.

Kāds man var paskaidrot, priekš kam Latvijā vajag māju ar vairāk par 3 stāviem ? Vietas nav ?


~~~~~~~~~~~~

P.S.
LVC pateica, ka kamēr nesazīmēšu stāvlaukumu, māju nepieņems expluatācijā.
Tā kā man tā būve ir Mārupes burkānu laukā, kur vietas gana, savilku vietas 3,5 metrus platas
:kautkāpiedirsasrygasproblēmas: :mārupe:


Jo retāka apbūve, jo lielāki sūdi ar satiksmi - skatīt ASV ārpus lielpilsētu CBD.
Offline
Lala
08. Aug 2024, 18:18 #1028

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 15:55:18 @Output rakstīja:

08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.


Ā nu ta jau uzrokam visus ceļus un pārtaisam par negrēderētām vienjoslas grantenēm un visas satiksmes un sastrēgumu problēmas būs ātrisinātas.

Izklausās pēc tipiska PRO risinājuma


1. privātais autotransports eksistē aptuveni 120 gadus.
2. ielas un ceļi eksistē vismaz tik ilgi, cik eksistē pilsētas un apdzīvotas vietas - tūkstošiem gadu.
3. ceļu un ielu asfaltēšanu pirmie panāca riteņbraucēji.

Tavs pārspīlētais arguments ir bērnudārza diskusijas taktika.
Offline
treshaa_josla
08. Aug 2024, 19:33 #1029

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 443

Braucu ar:


08 Aug 2024, 18:16:04 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 15:43:27 @treshaa_josla rakstīja:

08 Aug 2024, 13:48:34 @Lala rakstīja:


To sauc par izraisīto pieprasījumu.



Manā skatijumā "izraisītais pieprasijums" ir, kad cilvēki sadzenās pūļos, sāk dzīvot viens otrams virs galvas betona kastēs. Un tad spiesti sākt risināt problēmas, kurām nemaz nevajadzētu būt.

Kāds man var paskaidrot, priekš kam Latvijā vajag māju ar vairāk par 3 stāviem ? Vietas nav ?


~~~~~~~~~~~~

P.S.
LVC pateica, ka kamēr nesazīmēšu stāvlaukumu, māju nepieņems expluatācijā.
Tā kā man tā būve ir Mārupes burkānu laukā, kur vietas gana, savilku vietas 3,5 metrus platas
:kautkāpiedirsasrygasproblēmas: :mārupe:


Jo retāka apbūve, jo lielāki sūdi ar satiksmi - skatīt ASV ārpus lielpilsētu CBD.


veselais saprāts un 30 sec ar gūgli gan saka pretējo

https://www.cnbc.com/2024/06/26/most-congested-...2023-report.html

“More people over the last few decades have been moving into urban areas and that’s a global phenomenon,” Bob Pishue, a transportation analyst at INRIX, tells CNBC Make It. “As they do that, we do see more congestion.


Offline
Mizx
08. Aug 2024, 19:47 #1030

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.
Pagājušais gadsimts ir maģistrāļu neesamība pilsētās. Normāli pilsētā būtu kaut kas tuvs Pilsēta Stabiņiem vīzijai ar zaļām zonām un max ātrumu 30 km/h ar vienu nosacījumu — no jebkura punkta tajās 30 km/h zonās pāris km attālumā var nonākt līdz maģistrālei, pa kuru var ātri tikt prom no pilsētas / apkārt pilsētai, lai nav jābraukājas pa pašu centru. Ja nav šo atšķirīgu ātrumu funkcionājošu ceļu, tad visi mīcās visur un viss ir slikti. Apkārt pilsētai bānis, caur pilsētu dažas maģistrāles ar 70 km/h bez visādiem pudeles kakliem, tālāk pilsētā kaut vai uzreiz 30 km/h vai dzīvojamā zona. Cauri pilsētai arī pa maģistrālēm brauks tikai tad, ja apkārt apbraukšana ir būtiski lēnāka. Tagad bieži Waze parāda Rīgas absurdu, ka ātrāk ir braukt iekšā centrā sastrēgumos (vidējais ātrums gan jau sanāk pietuvināts dzīvojamās zonas ātruma režīmam), kā braukt apkārt pilsētai vispār.
Tas ir kā salikt maksas autostāvvietas pilnīgi visā pilsētā — ja reiz jāčakarējas un jāmaksā, tad piebrauks līdz galam un maksās. Bet ja pastāvētu iespēja 15 min attālumā nolikt bez maksas / būtiski lētāk, tad jau daļa izvērtētu prioritātes un būtu gatavi necensties iebraukt pašā pilsētas centrā.
Offline
Lala
08. Aug 2024, 19:52 #1031

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.
Offline
Mizx
08. Aug 2024, 19:52 #1032

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.

Saprati, ka kaut ko nezini?
Offline
treshaa_josla
08. Aug 2024, 19:55 #1033

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 443

Braucu ar:


08 Aug 2024, 19:47:26 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.
Pagājušais gadsimts ir maģistrāļu neesamība pilsētās. Normāli pilsētā būtu kaut kas tuvs Pilsēta Stabiņiem vīzijai ar zaļām zonām un max ātrumu 30 km/h ar vienu nosacījumu — no jebkura punkta tajās 30 km/h zonās pāris km attālumā var nonākt līdz maģistrālei, pa kuru var ātri tikt prom no pilsētas / apkārt pilsētai, lai nav jābraukājas pa pašu centru. Ja nav šo atšķirīgu ātrumu funkcionājošu ceļu, tad visi mīcās visur un viss ir slikti. Apkārt pilsētai bānis, caur pilsētu dažas maģistrāles ar 70 km/h bez visādiem pudeles kakliem, tālāk pilsētā kaut vai uzreiz 30 km/h vai dzīvojamā zona. Cauri pilsētai arī pa maģistrālēm brauks tikai tad, ja apkārt apbraukšana ir būtiski lēnāka. Tagad bieži Waze parāda Rīgas absurdu, ka ātrāk ir braukt iekšā centrā sastrēgumos (vidējais ātrums gan jau sanāk pietuvināts dzīvojamās zonas ātruma režīmam), kā braukt apkārt pilsētai vispār.
Tas ir kā salikt maksas autostāvvietas pilnīgi visā pilsētā — ja reiz jāčakarējas un jāmaksā, tad piebrauks līdz galam un maksās. Bet ja pastāvētu iespēja 15 min attālumā nolikt bez maksas / būtiski lētāk, tad jau daļa izvērtētu prioritātes un būtu gatavi necensties iebraukt pašā pilsētas centrā.


Tavā koncepcijā nav velo, tātad nav valīda
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:13 #1034

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 19:47:26 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.
Pagājušais gadsimts ir maģistrāļu neesamība pilsētās. Normāli pilsētā būtu kaut kas tuvs Pilsēta Stabiņiem vīzijai ar zaļām zonām un max ātrumu 30 km/h ar vienu nosacījumu — no jebkura punkta tajās 30 km/h zonās pāris km attālumā var nonākt līdz maģistrālei, pa kuru var ātri tikt prom no pilsētas / apkārt pilsētai, lai nav jābraukājas pa pašu centru. Ja nav šo atšķirīgu ātrumu funkcionājošu ceļu, tad visi mīcās visur un viss ir slikti. Apkārt pilsētai bānis, caur pilsētu dažas maģistrāles ar 70 km/h bez visādiem pudeles kakliem, tālāk pilsētā kaut vai uzreiz 30 km/h vai dzīvojamā zona. Cauri pilsētai arī pa maģistrālēm brauks tikai tad, ja apkārt apbraukšana ir būtiski lēnāka. Tagad bieži Waze parāda Rīgas absurdu, ka ātrāk ir braukt iekšā centrā sastrēgumos (vidējais ātrums gan jau sanāk pietuvināts dzīvojamās zonas ātruma režīmam), kā braukt apkārt pilsētai vispār.
Tas ir kā salikt maksas autostāvvietas pilnīgi visā pilsētā — ja reiz jāčakarējas un jāmaksā, tad piebrauks līdz galam un maksās. Bet ja pastāvētu iespēja 15 min attālumā nolikt bez maksas / būtiski lētāk, tad jau daļa izvērtētu prioritātes un būtu gatavi necensties iebraukt pašā pilsētas centrā.


Riebjas tas vārds, bet - PRECĪZI!

Waze pats labākais ir, kad ātrākais maršruts ir caur māju pagalmiem.
Offline
Mikels
08. Aug 2024, 20:14 #1035

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu

Lala izklausās pēc viena shallinieka no biedrības pilsēta cilvēkiem , Tas vispār ir unikāli, ka neliela, bet aktīva velopidaru apvienība Rīgā mēģina diktēt vairākumam normālu cilvēku kā pilsētā jāorganizē satiksme un jādzīvo autovadītājiem
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:15 #1036

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 19:52:56 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.

Saprati, ka kaut ko nezini?

Protams, protams, plānošanu studēju, bet nezinu satiksmes pamatlietas.
Nav iespējama situācija, kurā labi ir visiem satiksmes dalībniekiem. Nav.
Jo ģeometrija ir nepielūdzama.
Tu domā, ka Nīderlandē ar visām šosejām, tiltiem un tuneļiem autovadītāji korķos nestāv, un par ierobežoto braukšanu pilsētās nelamājas?
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:16 #1037

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.



Nu tad apgaismo mūs ar patiesību. Kā cilvēkam, kurš negrib mīt velo pa lietu, vai sēdēt blakus bomzim sabiedriskajā, ērti un efektīvi no pierīgas tik centrā ja vajag apmeklēt zobārstu, frizieri, juristu, specifisku veikalu, utt.?
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:16 #1038

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 20:14:13 @Mikels rakstīja:
Lala izklausās pēc viena shallinieka no biedrības pilsēta cilvēkiem , Tas vispār ir unikāli, ka neliela, bet aktīva velopidaru apvienība Rīgā mēģina diktēt vairākumam normālu cilvēku kā pilsētā jāorganizē satiksme un jādzīvo autovadītājiem


autovadītāju Rīgā un Latvijā vispār ir absolūts mazākums.
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:18 #1039

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 20:15:05 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:56 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.

Saprati, ka kaut ko nezini?

Protams, protams, plānošanu studēju, bet nezinu satiksmes pamatlietas.
Nav iespējama situācija, kurā labi ir visiem satiksmes dalībniekiem. Nav.
Jo ģeometrija ir nepielūdzama.
Tu domā, ka Nīderlandē ar visām šosejām, tiltiem un tuneļiem autovadītāji korķos nestāv, un par ierobežoto braukšanu pilsētās nelamājas?



ok - visiem nebūs labi. Skan loģiski. Piekrītu
Kāpēc tieši velobraucēji ir izredzētā grupa, kuriem vajag lai ir labi?
Offline
Mikels
08. Aug 2024, 20:18 #1040

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu


08 Aug 2024, 20:16:51 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 20:14:13 @Mikels rakstīja:
Lala izklausās pēc viena shallinieka no biedrības pilsēta cilvēkiem , Tas vispār ir unikāli, ka neliela, bet aktīva velopidaru apvienība Rīgā mēģina diktēt vairākumam normālu cilvēku kā pilsētā jāorganizē satiksme un jādzīvo autovadītājiem


autovadītāju Rīgā un Latvijā vispār ir absolūts mazākums.
Jā,jā velosipēdistii Rīgā un Latvijā ir lielākā grupa ceļu satiksmē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4